SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Twoja dieta składa się z wysoko przetworzonych produktów ( wyżej wymienionych przez Domera ) w dodatku występuje zachwiana równowaga kwasów tłuszczowych, co w dłuższej perspektywie może doprowadzić do pojawienia się stanów zapalnych w ustroju. W dodatku występują niedobory żywieniowe na poziomie potasu, wapnia, wit.C, omega-3 etc. Dieta zdecydowanie do zrewidowania.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2729 Data: 11/28/2017 10:51:17 AM Liczba szacunów: 0
  • co dla mnie ?

    Post
    Sztuki Walki

    Ale co tu duzo pisac i zasmiecac C/S -w dzale TRADYCYJNE jest juz post na ten temat, Shnosnas podał linka. "Tylko dla członlów tsunami"-każdy musi to zobaczyć.

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3352 Data: 12/6/2004 5:19:12 AM Liczba szacunów: 0
  • suple Roberta

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    mniej więcej tak to się odbywa wszystko http://www.youtube.com/watch?v=pu5FsIHfbWQ patrząc na datę dodania i to że w tym okresie ktoś współpracował z pewną osobą na c. to może w tym być więcej prawdy niż nam się wydaje haha ;)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3652 Data: 5/16/2012 2:31:19 PM Liczba szacunów: 1
  • suple Roberta

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Michal, przyznaj sie, c y b e r Wam to robi%-) albo wynajal wam stolik na kawe i wage%-) ha ha %-)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3652 Data: 5/16/2012 11:56:04 PM Liczba szacunów: 0
  • co jest lepsze(do ekspertów)?

    Post
    Doping

    Ja na pierwszy raz wziąłbym 7x200mg deca durabolinu + 10x50mg winstrolu; Sam planuje taki cykl jako mój pierwszy na zimę 2004. Zastanowiłbym się jednak czy nie dorzucić do tego 20tabletek metanabolu (w 2,3 i 4 tygodniu po jednej tabletce); Masa jaką zdobędziesz na cyklu decadurabolin + winstrol będzie "bezspadkowa" i bardzodobrej jakości. Proponowałbym taki cykl wyżej wymienionymi śrdokami w poszczególnych tygodniach: 1.200mg D 2.200mg D, 1M/dz. 3.200mg D, 1M/dz. 4.200mg D, 1M/dz. 5.200mg D 6.200mg D, 50mgW/3d 7.200mg D, 50mgW/3d 8.50mgW/3d 9.50mgW/3d Koniec10. 1C/dz 11. 1C/dz Legenda: D-Decadurabolin, W-Winstrol, M-Metanabol, C-Clostilbegyt. Metanabol to opcja, możesz a nie musisz. Reszta to obowiązek, Clostilbegytu przez 10 dni po 1 tabletce wystarczy. Pozdrawiam. *** HOLDER - doradca w dziale doping ***

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1961 Data: 9/18/2002 10:45:48 PM Liczba szacunów: 0
  • L- Kraityna dla nastolatki - proszę o poradę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chemia ci nic nie da, jeżeli będziesz mieć nadwyżkę kaloryczną lub nie odpowiednio zbilansowane posiłki (dieta) tak że wklej proszę konkretny jadłospis całego dnia najlepiej by było postępować wg: Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych .Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3171 Data: 3/29/2008 5:53:14 PM Liczba szacunów: 0
  • lipa po odbloku nie dziala ??

    Post
    Doping

    co 4 dzien boldek tes,c dlugie prolka 10 potem 10 etana ,potem prop co 2 dzien ,hcg poszlo tydzien juz przed ostatnim strzalem co 4 dzien 3 razy bilem.mialem opakowanie 5000 j,a kumpelmowil ze tao fake,zaczynac clomid ?tle opini sie nasluchalem ze juz zglupialem ;/;/ sermy nie wiem co to nie jestem pan wszystko wiedzacy,albo wiem i nie wiem ze jest inna nazwa... Zmieniony przez - bizon126 w dniu 2015-09-01 08:42:13

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 5100 Data: 9/1/2015 8:40:57 AM Liczba szacunów: 0
  • lipa po odbloku nie dziala ??

    Post
    Doping

    możesz hcg ogarnąć na szybko ? dorzuć do suplementacji ze 4 gramy witaminy c dziennie Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2015-09-11 14:41:52

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 5100 Data: 9/11/2015 2:40:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Początek-witaminy czy warto ??

    Post
    Trening dla początkujących

    Chodziło mu o białko, chyba.... Kup sobie multiwitaminy, bo zeby spozywac odpowiednie ilosci witamin, musialbys miec bardzo urozmaicona diete. Najwazniejsze sa witaminy z grupy B, bo to one glownie wchodza w sklad koenzymow- brak tych witamin= zachwianie metabolizmu. Oprocz nich wazna jest wit c- reguluje proces hydroksylacji proliny podczas syntezy kolagenu- brak jego= problemy ze stawami, wit D- wplywa na gospodarke wapniem i fosforem= brak wplywa na klopoty z koscmi, wit. K reguluje proces syntezy protrombiny- jak sie skaleczysz podczas cwiczen to przy niedoboru jej stracisz za duzo krwi- poplamisz sobie koszulke, wit. A- nie chcesz byc slepy to musisz ja spozywac, a poza tym brak jej zle wplywa na uklad oddechowy, pokarmowy- czeste choroby, trudnosci z trawieniem ,,,,,,bleblblebel Wniosek - kup sobie witaminy.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2545 Data: 12/4/2004 2:37:48 PM Liczba szacunów: 0
  • te wstrętne brzucho

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zrzuciłam przez 2 tygodnie tłuszczyk z brzucha po ciąży i nie straciłam biustu. Jezdziłam miesiąc na rowerku 3 x w tygodniu po 40 minut. Trzeba się ciepło ubrać i owinąć folią miejsca w których chcemy schudnąć. L-c brałam w płynie 1000 mg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1902 Data: 11/19/2004 8:58:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie w zimę

    Post
    Sztuki Walki

    niech ktos sprobuje przy -15*C pobiecac tak z godzinke lub dwie, jeszcze interwaly robic to zrozumie o czym pisze :P Biegałem tak i przy większych mrozach (np rano w zimie - ok - 20 tamtej zimy) i żyję nic mi nie jest. Od kilkunastu lat biegam i to co piszesz nijak się się ma do mojego doświadczenia. Ale jak pisałem każdy ma inny metabolizm i inna odporność organizmu - trzeba poznać swoje możliwości i ograniczenia i do tego dobrać trening oraz jak się ubrać do biegania. I to tyle mam.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 5266 Data: 10/14/2009 9:27:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Hi Tec C6 ile gramów ma miarka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    a zjadlem jeden wyraz - mialobyc - dlaczego c-6 hiteca jest o 30zl drozsze od whey fusion peaka :-)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6246 Data: 11/30/2012 6:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • NIELEGALNOŚĆ DOPINGU

    Post
    Doping

    Na większości zawodów z którymi miałem kontakt doping jest zabroniony. W szczególności regulują to paragrafy. Nieważne czy to zawody amatorskie czy nie. AMATORSKIE ZAWODY MUAY THAI (20) KONTROLA ANTYDOPINGOWA A. Doping: Zawodnicy nie mogą używać leków lub chemicznych związków innych niż ich zwykłe jedzenie w celu polepszenia ich fizycznej sprawności lub uzyskania przewagi nad przeciwnikiem. B. Kary: Każdy zawodnik lub przedstawiciel, który naruszy ten przepis będzie zdyskwalifikowany przez Federacje lub zabroni się mu udziału w zawodach. Każdy zawodnik przyłapany na łamaniu tego przepisu będzie zdyskwalifikowany lub zabroni się mu udziału w zawodach. Przedstawiciel, który będzie zachęcał do takiego zachowania, będzie ukarany. C. Używanie znieczulenia: Użycie jakiegokolwiek znieczulenia jest dozwolone jedynie po zatwierdzeniu przez Komisję Lekarską. D. Substancje dopingujące: Wszystkie substancje dopingowe znajdujące się na wykazie Międzynarodowej Komisji Olimpijskiej są także zakazane przez Narodowe Związki MuayThai. Dodatkowe substancje mogą zostać dopisane według zaleceń Komisji Lekarskiej. http://www.muaythai.pl/zawody_przepisy_sportowe.php#(20) Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2007-01-17 10:24:11

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1685 Data: 1/17/2007 10:23:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Bieg na 3000m

    Post
    Inne dyscypliny

    Rowerem jak chcesz jeździć to jeździj raz w tygodniu najlepiej w sobote. pierwsze 2 tygodnie Poniedziałek: 2km truchtu + 15 min strechingu interwały 200+200 ( 200m w tempie 46 sekund + 200 lekki trucht) powtarzasz razy 8 na koniec 2km truchtu + 300 na maxa środa: 2 km truchtu + 15 min streching interwały 500+500 ( 500 m w tempie 2min + 500m trucht) powtarasz razy 4 za 4 razem mocna 500m jedziesz na maxa) 1km truchtu na koniec piatek : 2km truchtu + streching skipy 50m ski A + 100 trucht + 50m skip C + 100m trucht ////powtarasz razy 4 100m w tempie 20 sek + 100 spowrotem truchtem //powtarasz razy 8 jak masz jakies górki najlepiej tak 50-100m podbiegu to zrob 5 podbiegów (zbiegasz truchtem ) podbieg na 80 % szybkosci niedziela: 8 km biegu z narastajaca predkoscia (na 3 tempa) tygodnie 3i4 2km na poczatku z pon , sr i pi zamieniasz na 3km 200m zamieniasz z 46 sek na 42-44 sekundy 500m zamieniasz na ok 1.55 skipy powtarasz razy 6 a nie jak było 4 bieg z narastajaca predkoscia dodajesz 1km tygodnie 5 i 6 3 km z poczatku tren. zamieniasz na 3.5 k m 200 z 42-44 na 40-42 500 ok 1.50 skipy powtarasz 7 razy bieg z na 3 tempa dodajesz 0.5-1km 3 dni przerwy robisz sprawdzianik -na maxa biegniesz 3km i pokazujesz sie tu z nowym czasem i oceniamy efekty

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3875 Data: 5/31/2007 10:50:25 AM Liczba szacunów: 0
  • METANABOL

    Post
    Doping

    Cze!!! Ja właśnie od poniedziałku zaczynam kuracyjke!!! Biorę 100tab. Metki, Białko(ok. 50zł),Witaminy (Vitaral-30tab.-około 11zł) i witamineC (Vitaminum C-50tab- ok. 6-9zł). Cykl mam 5 tygodni więc napisze co się po tym stanie!!! Niekturzy muwili mi,że po 100 mety co "zginiesz"-dosłownie tak słyszałem.Ci ludzie jednak więcej gadają niż robią.Osobiście uważam, że 100 metki nie zaszkodzi zdrowiu-może troszeczke(jak ktoś miał jakieś dolegliwości z wątrobą. Pozdrowienia dla wszystkich!!! p.S.Słyszałem,że nie warto ćwiczyć brzucha (tak bardzo ostro-7 razy/tydzień), ponieważ wyrośnie ci bebech a nie fajny kaloryfer. Słyszał może ktoś o tym?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 5913 Data: 5/7/2004 11:13:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Nastula ... Respekt ! Pogratulujmy Naszemu rodakowi !

    Post
    Scena MMA i K-1

    JA PIERNICZE. Polak w Pride. I to nie byle jaki!! I jeszcze a:) nie uciekł z ringu b:) wytrzymał ponad 9 GOŁOT c:) nie narobił wstydu d:) WALCZYŁ!!! SZACUNEK !!!RESPEKT !!!!! PAWEEEEEEEŁŁŁL. Kondych i Sparry i jedziesz z tym KOKSEM. POLSSSKAAA (po raz pierwszy mi nie wstyd)

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6843 Data: 6/27/2005 12:23:30 PM Liczba szacunów: 0
  • F1 - Grand Prix Belgii (sezon 2011)

    Post
    Inne dyscypliny

    Dla Senny ? Nic nie pokazał... A wręcz przeciwnie... Ale trafiłem z typerem... Po c***u, wszystko przez kolizje z japońcem...

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 5002 Data: 8/28/2011 4:17:01 PM Liczba szacunów: 0
  • BADANIA... PROSZE O POMOC... (kobietka)

    Post
    Doping

    Bardzo dziekuje. Wysportowana z nas para... Idziemy w ślady Państwa Brzózka Wiedzialem ze mozna na Was liczyc. Korzystajac okazji i odpowiedniego dzialu tego forum zapytam jeszcze o 2 sprawy. Pierwsza z nich dotyczy jednoczesnego stosowania clenu i oralnych srodkow antykoncepcyjnych... W tym przypadku chodzi konkretnie o Cilest. czy sa jakies przeciwskazania ? Czy ona sie jakos wzajemnie oslabiaja lub wchodza w jakies inne nieporzadane reakcje ? I druga ostatnia sprawa jest motoda brania clenu. Ja w czasie robienia rzezby bralem tak: Przez pierwszy tydzien zaczynajac od pol tab. bralem kazdego dnia o pol wiecej az temp. wzorslado 37.5 co przypadalo na 2.5tab. po tym tygodniu nasycania bralem ta dawke co 2 dni. Sa sposoby na pranie 2 dugodnie 2 tyg. przerwy i znowu 2 tyg. stosowania... Myslalem ze dawke bedzie trezba dopasowac do wagi i oczywiscie wziasc poprawke na ta ze jest to plec piekna i co za tym idzie delikatniejsza. Mylilem sie. W tej chwili bierze 4 tab. dziennie co 2 dni i wczoraj miala 36.8*C Czym to jest spowodowane? Prosze o rade. Dziekuje.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 806 Data: 1/11/2005 3:23:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Aeroby czy to normalne?????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przyciac ? kurcze a myslałem ze za mało wegli.... tak zebym miał tez siłe do pracy przy remontach czasem mozna sie poopier....ć a czasem jest niezła tyrka co gorsza wiecznie ziajam i spac sie chce....

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1856 Data: 8/27/2012 2:57:33 PM Liczba szacunów: 0
  • kilka zdjec wieczorem

    Post
    Galeria Zdjęć

    bloków c.d. Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling Instruktor JUDO

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3540 Data: 2/26/2003 10:27:37 PM Liczba szacunów: 0