SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 2-07 Trening Pull 3s x8 A1. MC rozgrzewka 28kg, 8x 65kg/ 8x 66kg/ 8x 68kg A2. uginanie ramion 9x 8kg/9x 8kg/ 7P+5L x 9kg B1. opuszczanie na drążku: 3x podciaganie + 4x opuszczanie/ 8x/ 8x B2. MC Romanian 9x 52kg / 8x 54kg / 6x 56kg Ni stąd ni zowąd spadła dziś na mnie moc @-| Impas był w tym treningu już chyba od dwóch tygodni, a dzisiaj poszło jak z płatka, progres wszędzie i nawet mi się ciemno przed oczami nie zrobiło przy ciągu %-) A poszłam wieczorem po całym dniu pracy i to na głodniaka. Coś te przypływy mocy rządzą się własnymi prawami @@-) Micha 1600 130/75/100 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4e011f1efa7446ddb555b9271dfb9026.png + sałata, czosnek + tran, rodiola, wit C, wit E, BCAA, Mg+witB6+melisa Dziewczyny no fakt okoliczności przyrody są przepiękne no i warunki do uprawiaqnia sportów wodnych i lądowych fantastyczne ale nie myślcie sobie że tu taka dolce vita, lista wad tej dziury jest jednak dłuższa niż zalet. Reziolki no właśnie jutro wybieram się nurkować i cieszę się jak głupia 8-) Pierwszy raz od dłuuugiego czasu to mam trochę pietra @-| Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-07-02 23:08:55

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2012 11:07:50 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-07 Trening Pull 3s x8 A1. MC rozgrzewka 28kg/ 8x 68kg/ 8x 68kg/ 7x 70kg A2. uginanie ramion 8P+6L x 9kg/ 8P+6L x 9kg / 7P+5L x 9kg B1. opuszczanie na drążku: 8x/ 8x/ 7x B2. MC Romanian 8x 56kg / 8x 56kg / 5x 56kg druga seria z przerwa 2 sek brzuszki z talerzem 10kg 3 x 12 Złapałam się dziś na dziwnej myśli czy mi aby wypada ćwiczyć bica z 9kg hantlem @-| %-) Micha 1600 130/75/0 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/be7d6b570fa543d699db45792ebfefcd.png + sałata, czosnek + rodiola, żeńszeń, lukrecja, wit C, wit E, BCAA, Mg+witB6+melisa + vino Viki, cząstka, nie było aż tak dramatycznie z tym przygnieceniem sztangą };-) ale faktycznie nie wiedziałam jak się spod niej uwolnić. Czułam że sturlanie jej na brzuch, nawet gdyby się udało, stanowczo nie byłoby dobrym pomysłem. Może to trzeba mieć żelazną kratę na brzuchu a nie miękkie sadło jak ja @@-) A poprosiłam jednego łebka do asekuracji, ale się nie dogadaliśmy – zrozumiał że ma mi tylko pomóc założyć obciążenie, no i polazł To już machnęłam ręką i za nim nie gonilam. Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-07-06 23:17:24

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2012 11:16:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 11-07 Trening Pull 3s x8 A1. MC rozgrzewka 28kg, 8x 68kg/ 8x 70kg/ 6x 70kg A2. uginanie ramion 7P+5L x 9kg/7P+5L x 9kg / 7P+5L x 9kg tu mi wyszła zawodowa żyła na przedramieniu @-| %-) B1. opuszczanie na drążku: 8x/ 8x/ 7x B2. MC Romanian 8x 54kg / 6x 54kg / trzeciej serii nie dalam rady zrobić, tak mi się sztanga wyślizgiwała :-{ brzuszki z talerzem 10kg 3 x 12 rower, pływanie wieczorem żaglówka /-)_ Po prostu się rozpłynęłam, mimo że jakaś tam klimatyzacja była @@-) Nie pamiętam kiedy się ostatnio tak spociłam, po przedramionach płynęły potoki, koszulka całkowicie przyklejona do pleców. MC jeszcze jakoś szło bo odstawialam całkowicie sztangę i poprawiałam uchwyt po każdym powtórzeniu, ale w RDL po prostu nie dałam rady utrzymać sztangi :-{ Micha 1600 130/75/0 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/076336d9eaf44ebb8d7f007b8cb44f9a.png + sałata, czosnek, bazylia, seler naciowy + żeńszeń, lukrecja, wit C, wit E, Mg+witB6+melisa, omega3, wiesioł + wino Wzięła mnie dziwna ochota na czekoladę, nijak nie pasująca ani do pogody ani do cyklu :-? Już położyłam na niej łapę w sklepie, ale zdołałam sobie przemówić do rozsądku. Lunika niestety rybki nie mają we mnie zagrożenia i dobrze o tym cwaniaczki wiedzą, pływają sobie wokół bez krępacji %-) Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-07-11 22:56:17

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2012 10:55:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 16-07 Ni stąd ni zowąd wynikły dziwne zakwasy na tyłku i dwójkach :-? Może to echo sobotniego GPP, bo chyba nie po wczorajszym pływaniu. Trenio Push, 3s x8 A1. przysiad 30kg/ 8x 56kg/7x 56kg/ 6x 56kg Nie zwiększałam ciężaru bo przyuważyłam w lustrze pewną taką niepewność w kolanach :-> A2. WL 30kg/ 8x 44kg/6x 45kg/ 6x 45kg B1. Żolnierski 8x 28kg/ 7x 28kg/ 6x 28kg B2. Dipy 12/9/10 brzuszki z talerzem 10kg 3 x 12 rower Nawet nieźle się dziś ćwiczyło, jednak parę stopni mniej robi kolosalną różnicę. Wzięłam na spytki jednego gościa który przeniósł się z alternatywnej pakerni we wsi. Ponoć tam jest jeszcze gorzej, a ćwiczeń z wolnymi ciężarami też nie uznają @@-) Micha 1600 130/75/100 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3b6902bea9994a2aaaad6ad262792535.png + sałata, czosnek, bazylia, koper włoski + rodiola, żeńszeń, lukrecja, wit C, wit E, omega3, wiesioł Obli a białka nie obniżać? 130g trochę chyba dużo jak nie będę ćwiczyć? Siłka i tak zamknięta do września. Kalorii też nie mam pojęcia ile mniej więcej trzymać. Teraz mam średnio circa 1450. Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-07-16 21:19:44

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2012 9:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • 21-09 Trening Dzień 2 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c3026658eb7e4b8eb37385aa9538aaae.png + 25 min rower po wsi ad.2 Jeszcze postaram sie popracować nad techniką, ale póki co wydaje mi się że front squat jest niekompatybilny z moją anatomią :-( Nie wydaje mi się możliwe żeby tak ugiąć ręce żeby łokcie były z przodu w górze, sztanga leżała na obojczykach a palce ją tylko podtrzymywały. Krzyżowym uchwytem daje radę ale też bez szału bo wtedy gryf się ześlizguje. Jeszcze poćwicze z kijem od szczotki :-) ad. 3 Taka mi się nasuwa refleksja- 30s to strasznie mało czasu ;-) ad.6 Robiłam z podłogi, ale muszę to zmienić na podciąganie stojąc, bo w wersji siedzącej nawet z maksymalnym ciężarem na wyciągu niespecjalnie męczy. Za dużo tam przekładni nawtykali. Micha 1500 BTW 125/55/125 \-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a26345038a2a486db148e47bd832dbcf.png + czosnek, bazylia, pietruszka + omega3, żeńszeń, wiesioł, aspiryna, wit C Wyjeżdżam jutro na kemping i głowię się ciężko co by tu zabrać niepsującego się, bezglutenowego, bezlaktozowego, bez węgli i ze znikomą ilością tluszczu :-? %-) Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-09-21 23:21:50

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2012 9:31:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 9-10 Trening kajak 1 godz, 2 sprinty po 5 min Micha 1200 BTW 125/55/50 + czosnek, ogór kiszony, imbir, wino + omega3, wit C, żeńszeń, wiesioł /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/015ba1d6d3dd4425b7eb48df0b13ab51.png

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2012 6:56:20 PM Liczba szacunów: 0
  • 10-10 Trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1dd7121cb1e2451f9da51805cebd8a20.png + pływanie 23 min w nogach progres, na górze regres, hmmm może wychodzi wczorajszy kajaczek :-D Micha 1580 BTW 145/55/125 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9229d4f016244caaaa676547a32cbb48.png + czosnek, imbir, wino + omega3, wit C, wit E, żeńszeń, wiesioł, Mg+K, witB6, melisa Bialka nie dalam rady dociagnac @-| Zgubily mnie owoce co zajely wegle i nie moglam dobic strakami Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-10-10 19:40:02

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2012 7:39:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 16-10 Trenio GPP miękkie kończyny 1 burpee – 15 przysiadów ... 15 burpees – 1 przysiad czas – 16:44 8-) Ostatnim razem było 18:12. Jednak faktycznie wszystkie znaki wskazują na to że kondycja mi się super poprawiła od wiosny :-) Micha 1200 BTW 125/55/50 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2b884313fd8b41bf8b2d0ff1d19647b4.png + sałata, ogór kiszony + żeńszeń, rodiola, wiesioł, Mg+witB6+melisa, wit C Alchemia trochę z tymi tluszczami %-) Moja waga ma dokładność +/- 1g więc nie wiem jak to tam w rzeczywistości jest ;-) Przerzuciłam się na omegę 3 luzem w płynie, będę dodawać do sałatek. Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-10-16 14:34:05

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2012 2:33:25 PM Liczba szacunów: 0
  • 19-10 Trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1b883a8dc5d94c67a2e93f548e1bff4e.png zamienilam kolejność brzuszków bo akurat się zwolniła ławeczka, w ten sposób uzyskałam progres w ilości brzuszków odwrotnych ;-) + rolki 40 min, na luzie :-) Micha 1580 BTW 145/55/50 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/acb388bc924d422685f409621a96ef83.png + czosnek, sałata, wino + rodiola, żeńszeń, lukrecja, wit E, wit C, tran, Mg+witB6+melisa, Advil Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-10-19 22:10:16

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2012 10:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • 20-10 DNT chodzenie po górkach dość żwawo 2.5 godz Micha 1200 BTW 125/55/50 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f8b5af6f850946569eb33f4b3c0da7d1.png + sałata, seler korzeniowy, borowiki suszone, wino + żeńszeń, rodiola, lukrecja, wit E, wit C, tran, kurkuma Z węglami mi się ciut wymskło spod kontroli, ale nie moglam się oprzeć kapusze z ciecierzycą i grzybkami @-| Veronia to tak wygląda bo ja wpisuję w michę warzywa i w ogole każdą pierdziółkę }:-( Ale i tak podziwiam laski które potrafią mieć przejrzyste michy z 5 pozycjami, jak dla mnie nieosiągalne @-) Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-10-20 20:31:24

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2012 8:30:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Micha 1200 BTW 125/55/50 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e4a89fc1fa974737ae352af903d41039.png + sałata, seler naciowy, czosnek, wino + rodiola, żeńszeń, wit E, wit C, Mg+witB6+melisa Fakt, kręci się za własnym ogonem ta moja niedoszła redukcja @-) Ale za to czuję się ostatnio fantastycznie, energia mi uszami wychodzi i od dawna nie byłam w takiej kondycji 8-) I z tego się cieszę, a wobec sprawy kałduna, boczków &Co. póki co zbytnio nie czuję ciśnienia :-) Obli a te brzuszki to do treningu czy pozatreningowo? W tym teraźniejszym juz mam jeden dzień z brzuszkami, odwrotne mnie masakrują masakrycznie :-> @@-) Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-10-21 19:38:03

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2012 7:37:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Micha 1580 BTW 145/55/125 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/08ed300315534ad587c6298c6623fb92.png + sałata, czosnek + rodiola, żeńszeń, witC, witE, Mg+witB6+melisa Obli mam na razie takie pytania do wytycznych: 1.Mogę jeść a. ryby? b. warzywa do śniadania? c. kefir wodny? d. omegę3 dosałatkowo? 2. Liczyć makroskładniki, trzymać się jakiegoś rozkładu? W środę będę w większej dziurze to poszukam ingrediencji :-)). Zwłaszcza z surowymi burakami może być problem, jest tylko jeden sklep w którym bywają, a i to rzadko. No i nie bardzo wiem skąd wytrzasnąć kombuchę :-? Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-10-23 00:24:30

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2012 12:23:08 AM Liczba szacunów: 0
  • 30-11 Trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/33980d38c2704f6b9a7b9b966df7e3ae.png nie mogłam się dopchać do ławeczki więc zamiast odwrotnych brzuszków robiłam inwencję własną - podnoszenie bioder do pozycji świecy z nogami opartymi o gryf - na maszynie smitha :-D Micha BTW 125/55/125 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d31654fca0e5463f9277131975978de7.png + pietrucha, czosnek + omega3, żeńszeń, lukrecja, wiesiołek+ogórecznik, wit C Ogólnie jestem od paru dni padnięta i wymęczona, wszystko mnie boli. To chyba efekt dwóch treningów pod rząd (chociaż jeden był rano a drugi następnego dnia wieczorem) i tego że zrobiło się zimno - na zewnatrz 9 stopni, w chałupie 13-16 to i mięśnie są cały czas w napięciu i łatwiej o zakwasy. Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-11-30 22:21:48

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2012 10:19:46 PM Liczba szacunów: 0
  • cd Micha BTW 125/55/125 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3742612810f548428e636b87a858faf8.png + ogór kiszony, pietruszka + żeńszeń, rodiola, stress control, wit C Dziewczyny dzięki, ćwiczcie bo to super uczucie tak się podciągnąć pierwszy raz :-) Aczkolwiek chyba w moim przypadku to żaden osiąg, bo mam plery jak drwal i nie ważę tak dużo, więc powinnam się podciągać bez łachy jak małpa i to z bananem w łapie %-) Nic to, czelendż’13 czeka. Obli dieta dla makaronów to by było traumatyczne przeżycie, przecież oni się żywią głównie mąką, oliwą i kawą. A co do pierogów to będziemy w tym roku robić starcie: culurgiones kontra ruskie :-D Kaszmirka na poczcie był ciąg dalszy dantejskich scen - dziadkersi od 3 godz w kolejce wygrażali kułakami panienkom z okienka @@-) w końcu wydostałam pozdrowienia od policji hehe śliczny mandat za parkowanie @-| Zmieniony przez - ziuta w dniu 2012-12-12 22:26:53

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2012 10:16:51 PM Liczba szacunów: 0
  • No dobsz dosyc tej rozpusty. W wymiarach bez zmian, a waga wciąż popsuta, więc wnioskuję że większych szkód nie stwierdzono :-D Pogoda była cały czas jak drut toteż dużo było chodzenia po górach, tenis i bieganie. Oraz parę chaotycznych treningów na siłce. A właśnie, jakiś nowy trening by mi się przydał @-| Z niechęcią bo z niechęcią, ale powrócę jednak na jakiś czas do liczenia michy, coby wycyrklować swój bilans zerowy i zorientować się ile to w praktyce jest jedzenia. Dzisiaj było 30 min biegu równym tempem emeryckim. Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1519be55a01c42d1a185830d70cb89db.png + czosnek, seler naciowy, pietruszka + stress control, rodiola, żeńszeń, wiesioł, wit C, kurkuma Owieczka dzięki };-) Zmieniony przez - ziuta w dniu 2013-01-13 20:00:41

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2013 8:00:15 PM Liczba szacunów: 0
  • 23-01 DNT Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f01bd2a5d5d14fe69b5f3b70d6b26d64.png + omega3, wit C, żeńszeń, Mg+witB6+melisa, aspiryna 24-01 Trenio 1. WL 15x 30kg, 12x 36kg, 10x 40kg, 8x 44kg 2. żołnierskie 15x 18kg, 12x 22kg, 12x 22kg, 10x 22kg 3. francuz oburącz 15x 8kg, 12x 10kg, 12x 12kg 4. bułgar 15x cc, 15x (2x3kg), 15x (2x3kg) 5. unoszenie bioder z krążkiem 15x 20kg, 15x 20kg, 15 x 20kg + wcześniej bieg 30 min Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f494401edcb5402ab4c347028829624a.png + omega3, żeńszeń, glutamina, Mg+witB6+melisa jutro będzie godzina prawdy - mierzenie :-D Zmieniony przez - ziuta w dniu 2013-01-24 22:11:29

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2013 10:10:36 PM Liczba szacunów: 0
  • lunika ja tak chodze i skubie co popadnie jak kura :-) 25-01 DNT mialy byc nuki ale nie wyszlo wzamian wyciskanie soku i tarcie skorki z 30 cytryn :-D Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5c61b84e5da849ada8ae376109af2a17.png +omega3, zenszen, wit C pomiary na szybko 04-01/25-01 talia 68 68.5 brzuch 73 74 biodra 87 87 uda 50.7 51 waga tak na oko z 1kg na plus nie jest chyba tak zle, gorzej na pewno bedzie po powrocie z Polski @@-) ale tym sie bede martwic pozniej poki co postaram sie nie zamarznac po drodze...ma byc -20C ajajaj %-) Zmieniony przez - ziuta w dniu 2013-01-25 21:15:12

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2013 9:14:00 PM Liczba szacunów: 0
  • 23-02 Micha 1573kcal, 123g (31%) białko, 66g (38%) tłuszcze, 124g (32%) węglowodany + omega3, żeńszeń, wit C, glutamina Trenio leje, świszcze i wali gradem, wobec tego GPP Rzeźnia Moralesa burpees - 30sek pajacyki - 30sek mountain climbers - 30sek walka z cieniem - 30sek 30 sek przerwy 4x.

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2013 10:08:40 PM Liczba szacunów: 0
  • 24-02 DNT emerycki spacer po plaży :-) Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/40a9eda9127d4bfca10dc32229a8f716.png + omega3, żeńszeń, luteina, lukrecja, żelazo 25-02 Trenio interwałłły bieg 6x30s/30s ostatni już z rzężeniem %-) Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4f466497c7574e49b139ca80d9222a5c.png + omega3, żeńszeń, luteina, lukrecja, wit C, żelazo A tu coś ku pokrzepieniu serc ;-) http://img109.imageshack.us/img109/3531/wiosnam.png Zmieniony przez - ziuta w dniu 2013-02-26 01:12:58

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 1:10:51 AM Liczba szacunów: 0
  • 26-02 Trenio WL 30kg x10/ 42kg x8/ 46kg x8/ 48kg x 4 %-) żołnierskie 20kg x12/ 22kg x10/ 24kg x10 dip na ławeczkach 16/15/13 unoszenie bokiem 3kg x 20/ 4kg x 15/ 5kg x8 z tymi piątkami to już brzydko było odwrotne brzuszki 3 x 25 w przerwach wypychanie nogi na maszynie Oj, była MOC! 8-) 50-tka w WL była w zasięgu ręki, ale juz nie chcialam szarżować. Normalnie niezniszczalna się czułam :-D zmęczenia prawie wcale, co najlepiej widać po kosmicznej jak na mnie ilości dipów po tych wszystkich wyciskaniach. Oby tak częściej %-) Micha +omega3, żeńszeń, luteina, lukrecja, wit C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/130811de89d44f5892a6c73e165b7c49.png Zmieniony przez - ziuta w dniu 2013-02-26 21:28:40

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 9:28:17 PM Liczba szacunów: 0