SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czwartek --barki 1.wyciskanie stojąc --10x37/10x47/2x10x53 2.a.unoszenie bokiem b.unoszenie naprzemienne przed siebie c.unoszenie naprzemienne przed siebie podchwytem ze skrętem zew ---3x10x10/+3x10x10/+3x10x10 3.Wyciskanie stacji w bramie -siedząc --10x40/2x10x45/10x50 na stronę 4.a.unoszenie w leżeniu na tylne b.podciąganie gryfu do mostka ---4x16x14/+10x36/10x41/2x10x45 5.arnoldki ---10x20/3x10x22,5

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2016 12:43:05 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    środa --wiatr wieje cały czas ,o 18:30 decyzja podjęta --robię dzisiaj barki --coby nie być leniem patentowanym który tylko --:sprząta,gotuje,robi zakupy,pamięta o wieczornych plankach,podlewa kwiaty itd : i nie chce się jemu ćwiczyć }:-( 1.Wyciskanie sztangi w prowadnicy klęcząc przed głową--16x36/12x46/10x51/3x8x56 2.a.Unoszenie ramion bokiem .b.Unoszenie ramion w leżeniu na tylne c.Leżąc unoszenie ramion przed siebie podchwytem--3x10x12/+3x10x14/+3x10x12 3.Wyciskanie sztangi za karku gryf w prowadnicy klęcząc --12x51/10x56/2x8x60 4.a.wyciskanie hantli siedząc b.podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do mostka-3x10x27,5/3x10x45

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2016 8:07:44 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co stosujesz na regenerację%-) a. Mastiteron, b. Giaurbolin c. Żelki z Biedry, d. inne.

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2016 3:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co stosujesz na regenerację%-) a. Mastiteron, b. Giaurbolin c. Żelki z Biedry, d. inne. Mistrzu Giaurnemo ,trenuję bez suplementów ,wspomagam się tylko dynamicznymi plankami z głębokimi wrażeniami :-D8-)}:-(

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2016 3:29:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Fan - c to ciężar; r to ciężar rosnący; s to ciężar stały (tak to chyba było)

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2016 3:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Fan - c to ciężar; r to ciężar rosnący; s to ciężar stały (tak to chyba było) Tak to właśnie jest :-))

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2016 5:26:27 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek --trening wypychanie ''5'' tki --zrobiłem po 6-ść powtórzeń w serii --podczas dzisiejszego ważenia waga zrobiła mi niespodziankę jem bez liczenia a zanotowałem spadek wagi --91,2kg ,dzisiejszy trening przebiegał następująco 1.Pompki na przyrządach z ciężarem na plecach nogi wyżej --tutaj zrobiłem odstępstwo od ilości powtórzeń --3serie po 15 powt +ciężar na plecach 2.Wyciskanie ławka płaska --8x6x c/r 3.Wyciskanie hantli ławka skos plus 5x6xc/r 4.Rozpiętki ławka plus--5x6xc/s 5.Wyciskanie w bramie siedząc chwyt nr 1--5x6xc/r 6.Wyciskanie w bramie siedząc chwyt nr 3--5x6xc/r 7.Ławka skos góra -leżąc na tylne--5x6xc/s 8.Wyciskanie hantli siedząc--5x6xc/s 9.Podciąganie wzdłuż tułowia ---5x6xc/r+ a.górny wyciąg --odwodzenie na tylne--5x6xc/r 10,Klęcząc wyciskanie z przed głowy ----5x6xc/s 11.Unoszenie ramion z hantlami przed siebie ---5x6xc/s 12,Górny wyciąg.prostowanie ramion do dołu --5x6xc/r 13.Stojąc prostowanie ramion za głowy sztanga--5x6xc/r 14.Górny wyciąg-stojąc tyłem prostowanie ramion przed siebie --4x6xc/s ,a.górny wyciąg prostowanie ramion do dołu podchwytem --4x6xc/s

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2016 2:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    piątek- drugi trening ''5''-tek ja robię po ''6''sześć powtórzeń w serii--dzisiaj ''przyciąganie'' 1.Wiosłowanie nachwyt -6serii c/r 2.Pompki odwrotne --podciąganie --4+dodatkowy ciężar 3.Wiosłowanie hantlami -leżąc na ławce--5xc/r 4.Podciąganie wąsko z lekką pomocą --4x10 5,Przyciąganie górny wyciąg do klatki --6xc/r 6.Ściąganie na prostych rękach w pochyleniu do dołu --5xc/s 7.Kaptury tyłem --5xc/r 8,Uginanie ramion na i podchwytem --4xc/r 9.Modlitewnik dolny wyciąg--4xc/r 10.Uginanie ramion gryf lekko łamany --4xc/r 11.Uginanie ramion jak marsz naprzemiennie -hantle --3xc/s Chyba dopasowałem trening pod siebie:-) ,trenuję tym systemem 3-y tygodnie i po 4-rech treningach w tygodniu czuję porządne zmęczenie-sobota ,niedziela regeneracja i może rower --a w poniedziałek pełen energii znowu przystępuję do ćwiczeń 8-)--sądzę że to chyba tak powinno wyglądać w odczuciu i głowie :-))

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2016 2:15:09 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dla mnie lepiej byłoby obserwować (czytać ) dziennik gdyby kg i ilość powtórzeń były określone przy każdym ćwiczeniu :) Czasu na rozmyślania co miał poeta na myśli raczej brak :) tutaj nie ma nic na myśli |-) ,jest napisane ćwiczenie 1a b i c i przerwy między nimi po 15 sek i żadnej poetyki nie ma --fakt potrzeba się zastanowić , po prostu tym sposobem wydawało mi się że jest czytelne :-(

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2016 9:35:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wtorek dzień KLATY Rozgrzewka + 1.Pompki nogi wyżej z dodatkowymi gumami --3x15 2,seria łączona :a.wyciskanie hantli skos minus ----------4x12x30+ b.wyciskanie hantli wąsko skos minus --4x12x20 3.Rozpietki na maszynie siedząc---14x45/12x50/10x55/8x60 4.Wyciskanie skos plus brama gryf w prowadnicy ,opuszczanie 4-ro sekundowe --14x58/12x68/10x78/10x78+6x68odpoczynek 10sek/6x58/6x48/6x38/6x28 5.Wyciskanie siedząc maszyna ---12x70/10x80/8x90/6x100 6.seria łączona --a.leżąc w poprzek ławki przenoszenie za głowę hantla 4x10x25 ,b.ściąganie linek górnego wyciągu przed siebie ---4x10x10kg na stronę ,c,ściąganie linek dolnego wyciągu przed siebie --4x10x10kg na stronę

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2016 3:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czwartek KLATKA Rozgrzewka i rowerkowanie :-D +.Pompki w różnym rozstawie rąk 3x15 1..WW 2 x 40 x 60 ,przerwa 4 min 2..Wyciskanie skos plus --14x50/12x65/10x75/8x85 + dropset 6x85/75/65/55 wszystko powoli z przytrzymaniem na klatce 3.a.Suwnica smitha ława płaska --połówki górne z ciężarem rosnącym z zatrzymaniem na dole 14/12/10/8/8 + +b. rozpiętki maszyna 12/10/10/8/8 ciężar rosnący 4.Ławka płaska wyciskanie hantli wąsko 4 x 10 c/r .5.Wyciskanie maszyna -- 5x 12--8 + dropset po 6 powt 6.a.Brama górne wyciągi spinanie klaty 3x12 + + b. ława płasko dolne wyciągi --rozpiętki 3x12 i na koniec na mięśnie brzucha -unoszenia na ławce- duży minus ,allachy i 2x10 kółko z kolan

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2016 6:17:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sądzę, że bardziej pomoże zejście na mniejsze ciężary na tydzień. Panie Janku to są powracające urazy -przerwy już robiłem lecz jak pamiętam to tabletki przeciw zapalne najbardziej pomagały -pochodzę na te ultardżwięki zobaczę efekty :-D czwartek ---Klatka rozgrzewka + 1.WL ławka płaska--20 x 30/15x60/12x80/5x6x100/6x10x80/25x60 2.WL ławka skos plus -hantle --12x30/10x35/8x40/6x45/45 3.rozpiętki maszyna ---4x10x50 4.połówki dolne 4x 12 x 88 5.całościowe z zatrzymaniem w połowie --na dole -w połowie -na górze --2x 8x 68 6.a.ławka skos plus --rozpiętki 4x10x15 + .b.wyciskanie hantle wąsko 4x10x20 .c.rozpiętki brama dolne wyciągi 4x10x7,5 7.wyciskanie siedząc maszyna ---12x60/10x70/8x80/80

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2016 9:03:33 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to ładne badziewie teraz nam zaserwowali ,jak można było aż tak spi......ć to co dobrze funkcjonowało i komu na tym zależało ?? Był wszystko czytelne ,łatwe do odnalezienia a co najważniejsze bezproblemowo funkcjonowało ,w łatwy sposób można było wszystko znależć,podzielić się swoją opinią a teraz ????????????PANIE DAJ PAN SPOKÓJ :(

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2017 8:28:36 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niedziela --trening w Rewalskiej siłowni rozgrzewka ogólna serie łączone 1.przyciąganie do klatki siedząc szeroko górny wyciąg + przyciąganie dolny wąsko stojąc 4 serie po 10-12 powt ciężar rosnący 2.górny do karku + wiosło jednorącz hantlą w pochyleniu 4 serie po 10-12 powt c/r 3.wiosło sztanga podchwyt + górny wyciąg pod siebie 4 serie po 10-12 powt 4.pompki na poręczach + naprzemiennie uginanie ramion hantle 3 x 12 5.górny wyciąg prostowanie ramion przed siebie podchwyt + uginanie ramion sztanga łamana 4 x 12 6.prostowanie ramion do dołu + dolny wyciąg uginanie ramion 4 x 12 Jazdy rowerem dzisiaj nie będzie ,za to coś dla pogody ducha - wyjście do kościoła na mszę św :)

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2017 5:03:05 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zazdroszczę Mistrzu-Giaurnemo siły w nogach do jazdy po bezdrożach w każdych warunkach atmosferycznych :-)) Dzisiaj mocno wieje ja nie daję rady za słabe nogi :-( ,i to nie sprawa braku cześci nogi a schorzenia którego nie widać,a jechać z bólem to już nie jest przyjemna sprawa .Przejeżdżam w roku sporo km rowerowo ale nie za bardzo to wpływa na jakość mojej jazdy ,pewnych barier nie przekroczę --fajnie że jeżdżę . Tak samo ma się z ludzmi którzy oceniają innych powierzchownie ---zarzucając mi ,sugerując że mogę sam zapracować na pewną rzecz . Gdy ma się całkowity zakaz pracy to nic nie można bo tracisz świadczenie to po 1-wsze ,a po 2-gie to schorzenie niewidoczne najbardziej daje w kość :-( z przeczulicy ból wytrzymuję i przetrzymuję z 2-gą sprawą sobie nie radzę ,mimo że nie daję po sobie niczego poznać bo nie obnoszę się z tym ,a ja cały czas pogodny i zadowolony :-)) Byczku, póki zdrowie jest i sił w nogach radzę sobie w każdych warunkach terenowych i pogodowych. Tras nie wybieram tylko wychodzę z założenia, że im trudniej tym większe korzyści treningowe. Dodam, że rower jest z dolnej półki co nie pozwala na większe osiągi. Z trasy wracam często zmordowany ale zawsze o własnych siłach i z uśmiechem. Ale N I C to w porównaniu z Tobą. Twoje rowerowe dokonania stawiam ponad moje i wszystkie inne. JESTEŚ CHARAKTERNYM FACETEM OT CO! To tytułem ustosunkowania się do pierwszej części Twojej wypowiedzi. Czytają drugą część nieco podniosło mi się ciśnienie{{:-( W każdej zbiorowości a forum do takiej zbiorowości też się zalicza znajdą się różni ludzie. Są i tacy co to "do rany" przyłóż ale są też Gargamele, Klakierzy , Fi(lo)zjologowie i konformiści. Prawie na 100% domyślam się który to "Doradca wysokiej klasy" |-) mówiąc wprost" gonił" Ciebie do roboty. No cóż,sam sobie wystawił tym świadectwo, które nie promuje go do grona ludzi dobrej woli. Pozostawię to bez komentarza choć na usta cisną się mocne słowa. Moja rada - ignorować bezduszność i brak empatii. Trzeba: /SFD/2018/6/24/2f090f6415fe4928b2aa80a0f3930313.jpg /SFD/2018/6/24/2868e1f3ce3b44b486bb1852184e0502.jpg Zmieniony przez - Giaurnemo w dniu 2018-06-24 14:12:33

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2018 2:09:55 PM Liczba szacunów: 2
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NIEDZIELA DNT tylko długi spacer i........... dawno się nie chwaliłem }:-( ,mój kochany brydżyk :-) markasyn12 Score: 75.00% Rank: 1/15 All Players Name Score (%) Rank A B C Prize markasyn12 75.00 1 1 1 Co tak słabo:-?

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2019 7:57:17 PM Liczba szacunów: 1
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NIEDZIELA DNT tylko długi spacer i........... dawno się nie chwaliłem }:-( ,mój kochany brydżyk :-) markasyn12 Score: 75.00% Rank: 1/15 All Players Name Score (%) Rank A B C Prize markasyn12 75.00 1 1 1 Co tak słabo:-? Mistrz jest tylko JEDEN ,i może zająć lepsze niż 1-wsze miejsce :-)) ,ja natomiast zadowolony jestem z 1-wszego |-)

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2019 8:59:32 PM Liczba szacunów: 1
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A najlepiej to wychodzi mi oprócz włosów}:-( nie siłownia,nie spacering-rowerowy a markasyn12 Score: 77.23% Rank: 1/15 All Players Name Score (%) Rank A B C Prize markasyn12 77.23 1 1 1 raechela 64.73 2 mini9 58.93 3 wypcio 57.59 4 2 2 lju 56.25 5 3 3 bjos*** 49.55 6 4 BCNbear 48.66 7 5 4 pjys 47.32 8 6 happyloser 46.88 9 7 topboard2 44.64 10 mons07 44.20 11 8 mdrose 42.86 12 9 trebaug 38.84 13 10 5 mkc21 37.50 14 miami20 34.82 15 :-D:-D

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2019 12:07:54 PM Liczba szacunów: 0
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A najlepiej to wychodzi mi oprócz włosów}:-( nie siłownia,nie spacering-rowerowy a markasyn12 Score: 77.23% Rank: 1/15 All Players Name Score (%) Rank A B C Prize markasyn12 77.23 1 1 1 raechela 64.73 2 mini9 58.93 3 wypcio 57.59 4 2 2 lju 56.25 5 3 3 bjos*** 49.55 6 4 BCNbear 48.66 7 5 4 pjys 47.32 8 6 happyloser 46.88 9 7 topboard2 44.64 10 mons07 44.20 11 8 mdrose 42.86 12 9 trebaug 38.84 13 10 5 mkc21 37.50 14 miami20 34.82 15 :-D:-D Ale o co chodzi Byczku. No o co:-? Przy kartach zdziadziejesz, wiatr grzywki nie potarga, endorfin nie poczujesz{{:-(

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2019 12:45:36 PM Liczba szacunów: 1
  • ''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli jazda na nowym jest "twardsza" oznacza to tylko tyle że a.pedałujesz w nieco innej pozycji i inaczej rozłożony jest środek ciężkości b. jeździsz na węższym ogumieniu c. jeździsz na ogumieniu z odpowiednim ciśnieniem %-)

    Odpowiedzi: 5913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2019 11:35:24 PM Liczba szacunów: 1