SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    stary zazdroszcze ci wynikow w C ;/

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2013 7:34:10 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Przy ostatnim przejściu przez III poziom, weszło 100 powt B2 w seriach, więc teraz zacząłem trochę z niższych zakresów, ale od razu z plecakiem. Obc dołożyłem też w C2, jeszcze nie wiem, czy bd praktykował na każdym trenie, tym bardziej, że zawsze na koniec robię podc nachwytem z obciążeniem. No i tu mam dylemat, czy przy C z obc robienie nachwytu na koniec nie jest już przesadą. Może będę robić na zmianę z inverted rows..

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2013 11:42:57 AM Liczba szacunów: 0
  • SPAM LESZCZARSKI %-)

    Post
    Ladies SFD

    ć

    Odpowiedzi: 2961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2013 6:07:10 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM LESZCZARSKI %-)

    Post
    Ladies SFD

    pierdzielisz s-c hehe :-)

    Odpowiedzi: 2961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2013 10:57:31 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Ja tam lubię C i wszelakie warianty. Dodatkowo jeszcze macham podciąganie po treningu naprzemiennie z inv rows. Kwestia gustu i "przełamania się". Na początku nienawidziłem B/B1/B2 - a teraz? Jak nie spompuję porządnie klaty w dipach to czuję niedosyt :-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2013 6:06:17 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Generalnie to.. przeprowadzam się i muszę ogarnąć czy będę miał gdzie zamontować mój rozporowy drążek. W ogóle to chciałem go zamontować już razem z tymi śrubami, żeby się drugi raz nie spyerdolić, a i ostatnio znów zaczyna tam trzeszczeć i "stękać" :-D Jeśli plan A nie wyjdzie to prawdopodobnie przeniosę się na siłownię i będę robił plan typowego sezonowca ... bez nóg %-) (ew. jakieś uginania i inne izolacje ). Co do kolana.. już wszystko wiem. Czeka mnie przerwa od sw ( akurat wakacje więc luz ). Chondromalacja rzepki tak to się nazywa - w sumie to już sam nie wiem...6 m-cy żyłem w przeświadczeniu że mam rozwaloną łąkotkę i szykowałem się już na operację itp. A tu okazuje się, że to zupełnie co innego. I jak patrzę na to, to w sumie nie wiem czy nie lepiej mieć problem z łąkotką, bo z tym to się można użerać i można tego nie wyleczyć wcale.. Ogółem jakoś w lipcu idę na rezonans na który wybulę ok 400 zł, potem sierpień to już zastrzyki - kolejny 1000. Oprócz planu A i B ( siłka), jest też plan C - tj. kontynuowanie lafaya ( ileś tam obwodów jeszcze ale z obciążeniem w plecaku ) + dokupienie hantli z przyzwoitym obciążeniem i połącznenie jednego z drugim. Ale to w fazie planów, możliwe że nic nie wyjdzie z montowania drążka (fajna, ładna chata więc rozyebać framugi to nie sztuka ) to plan B pójdzie w ruch. :-) To tyle wywodów. Zmieniony przez - oddy w dniu 2013-06-29 11:12:44

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2013 11:09:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    o, znalazłam, too to :-D http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c0/Phosphatidylcholine.png/280px-Phosphatidylcholine.png I już wszystko wiem :-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2013 8:31:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Oku, no coś w Tych Twoich wymiarach ruszyło :-D POapcz, popacz. Burpee klaśnij nad głową, w mountain c poślady niżej, jak w pompce. };-) też się cieszę! mam brzuch jakiś lepszy... tylko te foty dołują ^^" no i teraz 4 dni na wyjeździeeee będą @-|

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 8:53:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    mozna kupic zmielone mieso z łopatki czy innego kawałak krowy (chociaz ja wole indyka, bo tłuszczu ma mniej) podsmazyc na patelni, dodac ulubione warzywa (cukinia, brokuly, cebula, pomidory, papryka itp), a jak malo to mozna podsypac soczewica, dolac c iut wody, dusic az soczewica bedzie gotowa i wcinac :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2013 9:46:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Ja nie czaje tych rozmiarówek do biustonoszy.... Bo jak mam pod biustem 73, to rozmiar stanika 70. W biuście mam 80. Różnica 10 cm. Więc nijak nie wychodzi miska większa niż "A". A noszę C. Bo z B już mi się wylewa... %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2013 9:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening cykliczny od jutra - pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tzn od 2 tyg zrobilem te 6 treningow na mase ale wedlug mojego starego planu, jestem juz po ostrych zakwasach i myslalem ze jednak bede mogl pominac ten cykl wprowadzajacy... To dla jasnosci wedlug powyzszego schematu podaj jeszcze warunki na jakich bede cwiczyl za te 3 tyg tym planem co podalem, to wyzej a, b c itd i ostatnia rzecz ten zapas 3... bo niezauwazyles na samym poczatku, ciezar taki zeby robic 18 ale robic tylko 15? pozdro

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1347 Data: 10/10/2003 8:20:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Rekomp,redukcja-cel bf 12-13%

    Post
    Strength & Endurance

    Proszę o skasowanie tego dziennika. Ja cały czas zaglądam , nie kasuj prowadzisz dla siebie , chcesz rady pytaj ? czegoś nie rozumiesz pytaj ? no problem . Na forum jest problem z powiadomieniami , więc nie dochodziły do mnie z twojego tematu ;-) co do twojego FBW nie ma potrzeby wykonywanie małych partii na jednej sesji treningowej , one grają w ćwiczeniach złożonych rolę rusztowania więc są obciążane , a C-F także je gdzieś dociera .

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 9335 Data: 2/20/2013 4:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Rekomp,redukcja-cel bf 12-13%

    Post
    Strength & Endurance

    Kilka groszy i kup sobie izotonik najlepiej tu w sklepie do mieszania z wodą w granicy 20 złotych i pij w trakcie treningu C-F . Nie chce mi się przedzierać przez kolejne strony , ile masz treningów w tygodniu ? Ten program który podajesz też bym zmienił ;-)

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 9335 Data: 2/21/2013 9:00:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Rekomp,redukcja-cel bf 12-13%

    Post
    Strength & Endurance

    5 treningów to za dużo , daj sobie 2 całościowe FBW i 2 C-F wypoczynek także jest treningiem , praktycznie to w życiu siedzi sukcesów tego co robisz na sali .

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 9335 Data: 2/21/2013 9:07:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Rekomp,redukcja-cel bf 12-13%

    Post
    Strength & Endurance

    sobota i niedziela - wolne !! MC 80KG PRZYSIAD PRZEDNI 60kg WIOSŁO 50kg WYCISKANIE 80kg to jest ten kompleks z takim ciężarem %-) Ogarnij sobie jakąś prostą odmianę Billa stara plus 2x kompleks sztangowy lub C-F prosty . kompleks wykonasz patrząc na twoje wyniki z ciężarem ok 35 kg .

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 9335 Data: 2/21/2013 9:19:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Udokumentowane efektywne cykle kreatynowe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    W dni treningowe 5 gram rano z 30-40 gram glukozy. W dni wolne 3 gramy porzed treningiem i 25-30 gram glukozy,i 3 gramy po treningu i 30 gram glukozy. Innej suplementacji poza witaminami brak. Witaminy..multitabs 1 po śniadaniu,2 razy dziennie b compleks do posiłków,1 tabletka na noc wraz z magnezinem 500.Witamina e po treningu.Witamina c jak mam do posiłków. Trening. Klatka- 3 ćwiczenia po 4 serie Biceps 3 ćwiczenia po 3 serie Plecy 4 cwiczenia.3 po 4 i jedno 3 serie. Triceps 3 ćwiczenia po 3 serie. Barki 3 ćwiczenia 1 na 4 i 2 po 3 serie. kaptury 2 cwiczenia po 3 serie. Nogi. Czworogłowe 2 ćwiczenia 1 7-8 serii i jedno 5 serii Dwugłowe 1 1 ćwiczenie po 5 serii Łydki 2 ćwiczenia po 3 serie. Dieta..intuicyjnie,na bierząco komponowane posiłki.5 posiłków dziennie,maksymalna kalorycznośc,białka na poziomie 1.8-2 gramy na kilogram.Wegli na maxa,tluszczy nie licze. Efekty.. Siła na plus,wytrzymałośc na plus,mniejsze zakwasy,chęć do treningu sie niestety nie zwiększyła.Obwód wrócił do stanu sprzed wakacji i jest ok. Wygląd spory plus. Waga plus 2 kilo. Lepsze efekty uzyskałbym przy większym apetycie lub dodatkowej suplementacji.Więc jak na kretke jest ok. Cykl chyba z 9-ty.I jestem w trakcie. Pozdro. Doradca w dziale Suplementacja -Dżingol bels dżingol bels..dżingol ol de łej.. Bo to historia,bo to marzenia... To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14262 Data: 12/26/2003 3:24:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Udokumentowane efektywne cykle kreatynowe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Cel treningu - masa miesniowa suplenenty: - creapure ultimate (5g po treningu + 50g carbo + 8-10g glutaminy/ w nietreningowe 5g ok godz 17 na pusty zoladek) - cerapure citrate 8kaps rano na czczo z 5g glutaminy 30min przed sniadaniem (w treningowe i nietreningowe tak samo) - creapure pyruvate 6kaps na 1godz przed snem (w treningowe i nietreningowe tak samo) - glutamina w treningowe 5g rano na czczo z citro, 8-10g po treningu z mono i carbo/w nietreningowe rano na czczo 5g - carbo 50g po treningu z mono i glutamina - special two 1tabl 1h po sniadaniu i 1tabs do kolacji - b-complex 3x dziennie po 1tabletce ok 1h po posilku - witamina C 3x dziennie po 200mg ok 1h po posilku - cynk 3x dziennie po 20mg ok 1godz po posilku - MagvitB6 3x dziennie 1tabletka ok godz po posilku do tego Matrix i SMP jako uzupelnienie diety Dieta: ok 2,6g bialka na kg wagi, ok7,5g ww/kg wagi, tluszcze 0,7g w sumie ok4000kcal Trening 4razy w tygodniu. pon klarka 3cw po 4serie, triceps 2cw po 3serie wt plecy 3cw po 3serie i 1cw 4serie, kaptury 2cw po 3serie sr prezerwa czw biceps 3cw po 3serie, przedramie 2cw po 3serie pt barki 3cw po 3serie i 1cw 4serie sob i nied wolne Jak pewnie widzicie nie ma treningu na nogi. Nogi mam bardzo dobrze umiesnione! sa az za duze (przez to musze kupowac spodnie za duze w pasie bo inaczej sa obcisle ) i robie tylko przysiady 5serii po 3powt. Lydki jedno cw 5serii po 10powt - czwartek Efekty sila ok 20kg do przodu w wyciskaniu lezac, waga - dokladnie nie pamietam ile wazylem przed cyklem ale tak ok 9-10kg(w momencie skonczenia cyklu), tuz po cyklu pojechalem w Tatry (5godz w gorach, jak wrocilem do domu i stanalem na wage to myslalem ze umre 3kg w dol! Pozniej jeszcze waga spadla o 2kg czyli wynik cyklu 4-5kg w przod (ale nie wiem czy niebyloby wiecej gdybym nie poszedl w te gory). Oczywiscie duzo wieksza motywacja i chec do treningu(niestety mam cos takiego, ze jak nic nie biore to nie chce mi sie za bardzo cwiczyc). Lepsze samopoczucie i mniejsze zmeczenie podczas treningu. Bardzo widoczna zmiana w wygladzie(zauwazyl to prawie kazdy z moich znajomych). Mnie osobiscie zaskoczyl tak duzy przyrost sily ale moglo to bys spowodowane tym ze na wakacjach zrobilem sobie 1,5miecha przerwy. Po wakacjach wrocilem do treningu, cwiczylem 1,5miecha i zrobilem wlasnie ten cykl. Niestety przybylo mi troche tluszczu. To byl moj 5cykl kreatynowy i trwal on 8tygodni. Mam nadzieje ze o niczym nie zapomnialem. Jeszcze jedno Mis00 bardzo dobry pomysl, masz wielkiego soga. W lutym planuje kolejmy cykl, mam nadzieje ze jeszcze sporo osob napisze tutaj o swoich cyklach i wybiore cos dla siebie. Veron

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14262 Data: 12/26/2003 6:11:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Udokumentowane efektywne cykle kreatynowe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    może moje na coś się przyda bo wypróbowałem kreatynę podczas redukcji na diecie ckd. wygląda to tak: dieta ckd z ładowaniem 1 raz w tygodniu. białko:tłuszcz po 2,3g / kg wagi ciała, węgle poniżej 20-30g i pochodzą tylko z warzyw. Do słodzenia używam słodzika (jeśli już muszę coś posłodzić ), wypijam od czasu do czasu jakiś napój słodzony aspartamem typu pepsi light ( żeby nie zwariować W soboty zwykle ładowanie, niezbyt klasyczne-po prostu zjadam podwójną dawkę kalorii, ograniczając tłuszcz do minimum, a staram się zjeść jak najwięcej ww, z tym że im później tym dawki są mniejsze i niższy ig. W niedzielę zaczynam od aerobów rano i tego dnia robię trening nóg. Trenuję 4 razy w tyg :niedziela nogi, poniedziałek barki, przerwa, środa plecy, czwartek klatka, piątek aeroby, sobota - zero treningu. Zwykle 4 serie 3 ćwiczeń, powtórzenia 12-15, nawet do 20, w zależności od ćwiczenia. Na mniejsze grupy 3 serie 2-3 ćwiczeń. Aeroby : codziennie ( oprócz soboty ) rano 45 min. szybkiego marszu ( sunę sobie na piechtę do pracy ) i 30 min po każdym treningu na rowerku. Cały trening nigdy nie trwa dłużej niż 1,5h łącznie z aerobami. Aha, przerwy między seriami ćwiczeń złożonych - 1,5 min. pozostałe 1min. Kreatyna ( mono ) 5g po treningu, w dni bez treningu o tej samej porze. Dodatkowo 2 x 1000mg vit C. + 2x wit B complex i 1x preparat wielowitaminowy ( zawsze z jakimś posiłkiem ). To 2 cykl kreatyny ale pierwszy był bardzoooo dawno. Trwa 7 tygodni i kończę za tydzień. Co do efektów... Tłuszcz z 15% spadł do ok 10% na dzień dzisiejszy. Co ciekawe, wizualnie, obwodowo i kilogramowo spadki niewielkie np. waga ok -3,4kg, obwody mniesze w pasie, pozostałe prawie bez zmian. Lepsze samopoczucie, więcej energii na treningu. Generalnie, ponieważ mam porównanie do redukcji bez kreatyny z zeszłego roku, uważam że efekty bezwzględnie lepsze, znacznie mniej straciłem mięśni, nie mówiąc o samopoczuciu. Nie wiem ile z tego to zasługa kreatyny ponieważ dietę low carb również zastosowałem po raz pierwszy... Aha, zalewania wodą kompletnie nie zanotowałem, może tylko w dni ładowania ww, co spadało zaraz po wejściu w ketozę. To chyba tyle... Po skończeniu cyklu kreatyny planuje wrzucić glutaminę i może hmb.Dietę pociągnę jeszcze przez wakacje...

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14262 Data: 5/18/2004 7:58:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Udokumentowane efektywne cykle kreatynowe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    sweter z cyklami kreayynowymi radze uwazac w okresie wioennym i jesiennym, gdy mozna łatwo zlapac infekcje. Kreatyna obniza odpornosc organizmu wiec wtedy o zlapanie jakiejs choroby wirusowej nie trudno, jezeli w takim czasie chcesz cykl to warto sie wspomooc witaminą C i glutaminą by zwiekszyc odpornosc organizmu

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14262 Data: 6/27/2004 1:21:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam będę zagladał bo na pewno bedzie ciekawie. Pierwszy ......e jednak nie :D Zawsze konkretne treningi, fajna miska i nabity dzik na foto :-) Będę śledził! Bydle :P Dzięki chłopy };-) Wypiska wczorajsza: Dieta I-40 gram whey + 10 gram oleju kokosowego Trening II-100 gram skrobi kukurydzianej + banan + 100 ml mleka bez laktozy + woda + 40 gram wpc III-250 gram wołowiny + warzywa + 100 gram płatków owsianych IV-200 gram filet z kurczaka + warzywa + 100 gram płatków owsianych V-J/W Interwały VI- cheat foto : SFD/Images/2015/7/24/4238b1a2d8ef4e428d47dd6200258e0e.jpg SFD/Images/2015/7/24/b77329b287c44f8bb28f9f83b7018e70.jpg Suplementy Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II VI-2 tabl TRENING Nogi Obwód nr.I I.Przysiad ATG-6powt 165kg/160kg/155kg/150kg II.Wykroki z hantlami na barkach , wykrok na podwyższenie (steper)-12 powt (na nogę) 20kg/20kg/20kg/18kg III.Prostowanie nóg siedząc-25 powt x/x/x/x Obwód nr.II I.Uginanie nóg leżąc-6powt 70kg/70kg/65kg/65kg II.Rumuński martwy ciąg-12powt 110kg/110kg/105kg/105kg III.Prostowanie na ławeczce rzymskiej-25powt x/x/x/ * I ćwiczenie faza negatywna 4s, faza ekscentryczna 2s *II ćwiczenie faza negatywna 2s, faza ekscentryczna 2s *III ćwiczenia faza negatywna 1s, faza ekscentryczna 1s *Pomiędzy ćwiczeniami 10s przerwy. *Po jednym obwodzie 2 minuty przerwy . Komentarz: Dobrze się ćwiczyło , musiałem się przestawić na trening o 7 rano. Plusem jest że mam takiego podopiecznego że mu nie daje rady także motywacja jest.

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2014 3:41:41 PM Liczba szacunów: 0