SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dziwny przypadek (doległość)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a w tej rozpisce treningu to o co chodzi bo się nie moge połapać nie podane dni serie powt tylko jakies A B C i cyferki?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1597 Data: 2/7/2011 10:15:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Naciągnięcie mięśnia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Łokieć tenisisty to jest inny rodzaj urazu niż naciągnięcie tylko przeciążenie grupy prostowników nadgarstka , inna sprawa że często nieprawidłowo diagnozowany ponieważ inne struktury (np. odc. C kręgosłupa) może dawać podobne objawy.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 9/29/2016 11:05:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poniedziałek - A Nogi : przysiad ze sztangą na barkach 3s Plecy : podciąganie na drązku w szerokim nachwycie 3s Klatka :wyciskanie sztangi ławka poziom 3s Barki : unoszenie sztangielek w opadzie 3s Triceps : wyciskanie francuskie hantli jednorącz 2s Biceps :uginanie przedramion ze sztangą 3s Sroda - B Nogi : uginanie nóg w lezeniu na brzuchu 3s Plecy : martwy ciag 3s Klatka : wyciskanie sztangielek skos góra 3s Barki : unoszenie sztangielek na boki 3s Triceps : wyciskanie sztangi wąsko 2s Biceps : uginanie przedramion ze sztangielkami uchwyt młotkowy 2s Piątek - C Nogi : wykroki z hantlami 3s Plecy : wiosłowanie hantlą 3s Klatka : rozpiętki na ławce płaskiej 3s Barki : wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s Triceps : pompki odwrotne 2s Biceps : uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc supinacja nadgarstków 2s zakres powtorzen przez pierwsze 2 tyg po 15 powtórzen na wszystkie po 2 tyg dodajesz cięzar i wykonujesz po 10 powtórzen na kazde po następnych 4ty dodajesz cięzar i wykonujesz po 5 powtórzen na kazde i od nowa

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3140 Data: 4/6/2011 4:52:21 PM Liczba szacunów: 0
  • preparat Olimpu HMB

    Post
    Odżywki i suplementy

    Podsumowując należy kupić kreatynę zamiast HMB Pozdrowionka Tomek

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 8659 Data: 2/14/2001 10:02:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening obwodowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Brzuchy:(3 serie po max powtórzeń) 1. Unoszenie kolan w zwisie 2. Unoszenie ciężaru na skosy 3. maszyna Klatka Wyciskanie sztangi + grupa A Rozpiętki na skośnej ławce Pompki szwedzkie grupa B Rozpiętki na ławce poziomej Ściąganie linek wyciągu górnego grupa C Wyciskanie na ławce głową w dół Pompki wąskie na piłce Wszystko po jednej serii po 8-12 powtórzeń NOGI Przysiady ze sztangą Tylnia częśc ud przednia część ud PLECY Unoszenie pleców (grzebiet) maszyna (przyciąganie drążka do klatki unoszenie jednej części sztangi Barki Unoszenie sztangi do poziomu Unoszenie hantli do poziomu Unoszenie ramion bokiem na wyciągu Aeroby: rower-20 minut Wez sie lepiej za czytanie forum a nie odrazu po rejestracji wklejasz jakis bezsensowny plan do sprawdzenia... Polecam ci przeczytanie całego atlasu ćwiczeń: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ . A później zabranie się za prawdziwy trening obwodowy typu ACT ktory masz w linku: http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZ%C4%84TKUJ%C4%84CYCH-t18564.html Podany tam trening możesz przerobić na pasujace ci cwiczenia ktore mozesz wziac z atlasu cwiczen. Pamietaj jednak ze dobrze byloby gdyby kolejnosc cwiczonych partii zostala niezmieniona oraz zeby cwiczenia wykonywac szybszym tempem. To tyle odemnie. pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 849 Data: 10/27/2007 9:37:30 PM Liczba szacunów: 0
  • fotka "na sucho"

    Post
    Galeria Zdjęć

    Jeżeli waga to 71 kg to ciekawe ile masz wzrostu??? Ogólnie doma SOG ale odbij (c. resident21 )

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5203 Data: 5/15/2005 8:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę rosnąć i ćwiczyć

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak już upierasz się nad treningiem, to rozpisałem mało szkodliwy plan. Ale pamiętaj, że ćwicząc mięśnie zawsze stracisz na wzroście. Bo organizm zamiast budować wzrost będzie odbudowywał mięśnie. 1 dzień Klatka 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. ławka prosta, rozpietki skos Przedr nachwyt, uchwyt po 4 serie 2 dzień Plecy 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np, drążek szeroko do klatki, lub podciąganie, sztangielka w opadzie, lub wyciąg z dołu biceps 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. sztangielki siedząc ( te ćwiczenia wykonujemy siedząc tak aby odcinek dolny pleców miał oparcie), modlitewnik 3. dzień barki 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. unoszenie sztangielek bokiem i unoszenie w opadzie ( te ćwiczenia wykonujemy siedząc tak aby odcinek dolny pleców miał oparcie) triceps 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. ściąganie bloczku stojąc, francuskie, lub sztangielka za głowy. 4, dzień łydki 2 serii 22,20,18,16 Uda Przysiad z własnym ciałem, lub na jednej nodze z oparciem. 3 serie 19,17,15 Maszyna przód 3 serie 19,17,15 Maszyna tył 3 serie 19,17,15 W dni nietreningowe ćwiczenia rozciągające ( poszukaj, bo na tym do końca się nie znam) w/w trening nie obciąży kręgosłupa i stawów. Ciężary dobieraj tak abyś zachował rezerwę 2 ruchów. Liczba powtórzeń nie jest przypadkowa, zmniejszenie jej a zarazem zwiększenie ciężarów może uszkadzać aparat ruchu i organizm przestawi się na regenerację i rozrost tkanki mięśniowej zamiast rosnąć. Dieta. Uwzględnij to co pisałem wyżej. W trakcie dnia dużo mleka nabiału ryb. Jeśli w danym dniu zjesz mało nabiału uzupełniaj wapń tabletkami. Jeśli w danym dniu nie zjesz ryby dodaj do kolacji tran z dorsza. Proponuję około 2 g białka na kilogram masy ciała w ciągu dnia. A węglowodany i tłuszcze musisz sam wyliczyć zgodnie z swoją przemianą materii. Jeśli dieta będzie uboga w witaminy i minerały, stosuj multiwitamine 1 x dziennie rano. Jeśli dieta będzie uboga w białko, możesz dokupić WPC i uzupełniać. Wskazane jest przyjmowanie 400 mg witaminy C w dawkach dzielonych. Oraz KOLAGENU około 10 g dziennie w dawkach dzielonych. Na noc E+ selen na dobrą regenerację. To wszystko co na razie przychodzi mi do głowy. Jak coś jest nie zrozumiałe - to pytaj.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 938 Data: 2/15/2010 9:35:06 AM Liczba szacunów: 0
  • moja 1 dieta do ocenki potrzebuje pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 posilek 8.00 100g platkow owsianych 300 ml mleka 3 jaja cale gotowane maly banan 2 posilek 11;00 100g mięsa 140g pieczywa 30 g sera zoltego plaster ogorka pomidor /więcej warzyw, staraj sie nie łączyc swiezego ogorka z warzywami bogatymi w wit C 3 posilek 14;00 (obiad) to co zona ugotuje przewaznie mieso,jaja,filety rybne itp itd 15 ;00 silownia 4 posilek 16:00-17:00 piers z kurczaka 150g plus 100g ryzu 5 posilek 20:00 100g chleb razowy 4 jajka kurze całe Warzywa 6 posilek 22:00-23:00 niewiem czym moge zastapic twarog 30 min przed snem /mozesz zastapic miesem, rybą, dodaj oliwa/olej laniny i warzywa

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 2/23/2011 1:03:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy!!!Coś z oczami!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    A gdyby tak chiropraktyka (zabiegi Yumeiho)na kręgosłupie szyjnym? Powinna pomóc natychmiast. 3 zabiegi co tydzień. np. Pan Kornaś 603626642. Po moich zabiegach na oczy na kręgosłupie szyjnym natychmiast się im poprawia. Są to braki witaminy A,E,C i Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych Powinno przejś PO 3 dobach diety bez zbóż (nie zawierają w/w) i PO trzech dobach bez produktów mlecznych (na raz wykluczyc zboża i mleczne) na 3 dni. PO (drukowanymi) trzech dobach, najdalej czterech będzie poprawa. Może byc pogorszenie NA trzeciądobę-jest to reakcja z odstawienia. Mogę na mailach Cię monitorowac.www.dietaoptymalna.com

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2156 Data: 6/19/2006 10:07:59 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl nr.2

    Post
    Doping

    dla Ciebie saa to wogole odpadaja bo nie masz zielonego pojecia o nich. Tak samo z tym d****nym postem czy mozna kupic w aptece bez recepty ... tak mozna wit c , ibuprom lub w turcji egipcie lub w tajlandii Co ile dawac propa.... no comment Poczytaj pierwsze troche to co bylo walkowane n razy a pytaj o jakies bardziej wyrafinowane rzeczy niz wiedze z zakresu przeczkolnegpo w temacie saa rece opadaja... Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2008-08-21 17:10:56

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1270 Data: 8/21/2008 5:09:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie

    Post
    Trening dla początkujących

    rion - n i e d o k o n c a - to połaczenie fachowej wiedzy z wieloma 'mitami' fachowcow od kulturystyki. z tym na czczo to tak naprawde chodzi tylko i wylacznie oto zeby nie biegac na pelen żoladek gdyz moze wywolac to od zwyklej kolki do nieprzyjemnych wymiotow i nudnosci na obrone tego co mowie wystarczy podac pewny fizjologiczny fakt- jedzenie nie trawi sie w nas 3-4 godz - tyle tylko przebywa w zoladku potem idzie do jelit dopiero. jedzenie w pelni trawi sie/ formuje kał / nawet do okolo 100godzin po spozyciu kolejnym faktem jest juz sportowa nowina - wszem i wobec wiadomo ze biegacze buduja uprzednio wybrakowane miesnie z glikogenu na pare dni przed startem- gdyz zajmuje to srednio 24-48h Zmieniony przez - f***master w dniu 2008-01-11 17:04:48

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7174 Data: 1/11/2008 5:04:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie

    Post
    Trening dla początkujących

    jaka sesja ? sesja jest od 21. teraz zaczalem propedeutyke farmakologii - mamy kartkowki z pisania recept- i juz wiem ze to nie jest tylko "wit. C 1 opakowanie" i podpis... kuresko trudne sie zapowiada nietylko ile czego mozna ale po lacinie w dobrym przypadku zaleznie od formy brania, stosowanie.. no ****a mac

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7174 Data: 1/13/2008 12:30:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Urozmaicenie diety daje nam np większe szanse na pokrycie zapotrzebowania na wszystkie potrzebne witaminy. Przykładowo, jeśli jedynym warzywem, które jesz jest marchew, zapewne niedobory witaminy A Ci nie grożą, ale możliwe, że braków witaminy C doczekasz się bardzo szybko, marchew zawiera jej bowiem stosunkowo niewiele. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych pokarmów.Urozmaicenie diety to nie tylko sposób na przełamanie abstrakcyjnie pojętej „codziennej rutyny”, czy też okazja dla nowych doznań kulinarnych. Różnorodność jest jednym z nieodłącznych elementów zdrowej, zbilansowanej diety.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 264 Data: 1/13/2020 8:46:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing + ju jutsu?

    Post
    Sztuki Walki

    Z ju Jitsu jest ten problem że to bardzo szeroki termin a w Polsce to od c***a trenerów i organizacji część zrzeszona w pzjj a inni nie. Niektóre kluby to McDojo i Bullshido ale są też porządne. Także co klub to inne ju jitsu. Wiedz że stąpasz po grząskim gruncie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1697 Data: 6/8/2011 6:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • METANABOL

    Post
    Doping

    Gochan jak tam examy poszly ? "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 5405 Data: 2/1/2003 4:01:17 PM Liczba szacunów: 0
  • San Da a Muay Thai

    Post
    Sztuki Walki

    Głównym Instruktorem P.C.MT-SD i założycielem Szkoły Sztuk Walki MUAY THAI, SAN DA-KUNG FU (rok zał.1994) jest Piotr Ochniowski - pełnoprawny instruktor T.K.K.F. o specjalnosci Kung Fu, zawodnik Kung Fu Wu Shu klasy mistrzowskiej, były członek Kadry Narodowej i reprezentant Polski, licencjonowany sędzia III klasyWu Shu (TAOLU i SANSHOU.W 1988 roku wyjechał do Chin, gdzie mi.in.brał udział w Otwartych Mistrzostwach Świata Kung Fu - Wu Shu, oraz doskonalił swoje umiejętności w Choy Lee Fut Kung Fu u mistrza CHAN MING XING (młodszego brata mistrza CHEN YONG FA - spadkobiercy stylu Choy Lee Fut Kung Fu), a także u mistrza KAU SO - znanego specjalisty i praktyka stylu Choy Lee Fut Kung Fu. Również w Chinach rozpoczął trening Muay Thai. Do ważniejszych osiągnięć sportowych Piotra Ochniowskiego można zaliczyć udział w następujących zawodach : - I Mistrzostwa Polski Choy Lee Fut Kung Fu (Kraków - 1/2.04.1989r), udział w konkurencjach : Nan Chuan ..: 1 miejsce - Mistrz Polski szabla ..........: 1 miejsce - Mistrz Polski włócznia.......: 2 miejsce set sparring ..: 1 miejsce trójkombinacja ..........: 1 miejsce - Mistrz Polski formy tradycyjne........: 1 miejsce walki (kat do 75 kg)..: 1 miejsce - Mistrz Polski Otwarte Mistrzostwa Hiszpanii Choy Lee Fut Kung Fu (Albacata-26.11.1989r), udział w konkurencjach : Nan Chuan ..: 2 miejsce walki (kat do 75 kg)..: 3 miejsce Obecnie pobiera nauki Muay Thai u mistrzów: Amnat Pooksrisuk - szef wyszkolenia armii tajskiej (światowej klasy specjalista wyszkolenia wojskowego); Sane Tubtimtong - trener Muay Thai sportowego (wychował wielu mistrzów muaythai), w Tailandii. dobra san da i mauy thai tylko w krakowie tlex

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5700 Data: 9/4/2003 2:33:50 PM Liczba szacunów: 0
  • San Da a Muay Thai

    Post
    Sztuki Walki

    "wszystko inne niz muay thai. a za thaia to sie dopiero bierze" to nie jest podwarzenie nie znasz gosci to skad mozesz wiedziec. nie uwaszam sie za znawce bo nim nie jestem ale na temat MT wiem troche. to ze napisalem gdzie mozna znalesc odpowiedzi to nie znaczy ze wiem to z tego filmu bo tam sa tylko podane nazwy oraz i losc mae mai.poza tym jesli nie chodzilo o nazewnictwo tylko o elementy podstawowe. "Moja wiedza o muai jest pobiezna ale nie mowie ze jestem znawca" to ty napisales gdzie mam cie poprawic w wiedzy pobierznej czy ze jestes znawca bo to co napisales jest nie logiczne. i jeszcze jedno skoro twierdzisz ze dla ciebie znawca jest ten kto tam byl to poczytaj dokladnie o piotrze ochniowskim a dopiero potem cos na jego temat pisz :) C U soon One World One Muay Thai

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5700 Data: 9/5/2003 6:29:59 PM Liczba szacunów: 0
  • kilka supli - kilka pytań!

    Post
    Odżywki i suplementy

    mentos zacytuję Ci fragment artykułu marka.c bo tłumaczyć mi się nie chcę Uzasadnienie : 4 drogi wchłaniania aminokwasów : zasadowe, kwasowe, obojętne, czwarta dla glicyny, proliny, hydroksyproliny. Jedynie w przypadku białek i pełnego zestawu aminokwasów dojdzie do kolizji we wchłanianiu. We wszystkich wymienionych przypadkach (glutamina, hmb, kreatyna ) kolizji nie będzię. I życzę powodzenia w łączeniu białka z bcaa

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 5/28/2009 7:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Rady bykow dla ciemnego w tym temacie

    Post
    Odżywki i suplementy

    moim zdaniem bialka Ci nie brakuje (masz ok 2g na kg m.c.), malo jest natomiast tluszczy. Z pewnoscią masz sporo jednonienasyconych, ale wielonienasyconych masz raczej niewiele wiec tych mozesz dodac. jestem z doskoku i licze w pamięci, ale jesli dobrze liczę - to masz ok 2500kcal. Troche malo

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1745 Data: 3/26/2010 12:05:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Rady bykow dla ciemnego w tym temacie

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie 12% energii pokarmowej z tluszczy - to za malo. 15% to jest absolutne minimum, a moim zdaniem ograniczac sie do minimum - tez nie jest rozsądne. up your mass zbedny. Nie brakuje tutaj wegli i bialek - tylko fatu. 2g bialka na kg m.c. to juz jest opcja tak na prawdę szacowana na wyrost. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2010-03-26 00:18:32

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1745 Data: 3/26/2010 12:17:00 AM Liczba szacunów: 0