SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • trening fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    Nerikare... Szczerze, to jak wystartowałem z podobnym FBW 5x5 to miałem momenty, że ciężko było mi usnąć ze zmęczenia :-) zajechałem się szybko. Z tym, że ja po 30tce jestem i każdy trening był na tej samej intensywności. Później robiłem Przysiad - Wyciskanie - Wiosłowanie - żołnierskie lub Martwy - Wyciskanie - Wykroki - Żołnierskie... i właściwie podciągałem się podchwytem oraz poręcze na triceps. Wogóle olałem robienie bicepsa, tricepsa w sensie ciężarki, sztangi. A brzuch to już całkiem. Samo się robiło przy złożonych :-) Zauważyłem, że nogi mnie najbardziej męczą, więc robię ten zestaw w poniedziałek. Martwy w piątek, a pomiędzy "urozmaicenie" i szczerze to "dychnięcie sobie" :-) A Przysiad WL Wiosłowanie Żołnierskie Triceps francuskie B Suwnica, Bieżnia, Podciąganie nachwytem, podchwytem, Poręcze, Przedramiona, Wznosy nóg na brzuch itp.. C Martwy WL Wykroki Żołnierskie Biceps łamana sztanga Kombinowałem na różne sposoby i taka kombinacja jest ok dla mnie. Może błędna @@-) niewiem, ale inne kombinacje na przykład Przysiad razem z martwym, czy zbyt rozbudowany zestaw lub chociaż ABA, czy BAB na okrągło wysłałby mnie pewnie na drugi świat za niedługo ;-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3276 Data: 7/15/2016 12:59:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Ostatnio czytałem trochę na temat odbloków i za kilka miesięcy polece coś takiego 1-3 hcg 1000j 5dni 20dni hcg 500j + aromasin 6mg-12,5 mg ed po trzech dniach. 1-20 nolva 20mg lub clomid 50mg 20-40 nolva 10mg lub clomid 50mg eod 20-42 aromasin 12, 5 eod lub 6mg ed. Na libido i złe samopoczucie provi na kortyzol witamina c spore dawki. Zmieniony przez - mate112m w dniu 2014-03-19 11:18:49

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3340 Data: 3/19/2014 11:12:11 AM Liczba szacunów: 0
  • apteczne czy suple ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    kup hela mag, hela cynk z olimpu i witaminę C. Masz gotowe ZMA na przyzwoitym poziomie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1779 Data: 8/1/2007 1:50:00 PM Liczba szacunów: 0
  • kuracja na kolana ( suple)

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeśli glukozmaina to olimpa wychodzi najkorzystniej do tego msm forte olimpa i witmaina c +cynk vitalmaxa i bedzie tnaio i dobrze sprawdzony zestaw na strzelanie w kolanach itp ale zwyrodnienia jak byś miał jakieś to ci żadne glukozmainy neistety nie pomogą

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3741 Data: 12/8/2006 11:59:15 AM Liczba szacunów: 0
  • WBBF TCZEW 28.09

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Jak bedzie forma podobna do tej co miałeś w Sopocie-bedzie dobrze! https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1004647_10200986818010842_207544074_n.jpghttps://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/944557_10200986820250898_1494883113_n.jpg REGULAMIN ZAWODÓW: 1. CEL IMPREZY: -Popularyzacja kulturystyki i fitness -Wyłonienie Zwycięzców Pucharu Polski Federacji WFF-WBBF-POLAND w poszczególnych kategoriach -Powołanie reprezentacji Polski na WFF-WBBF World Amateur Championship (Federacja WFF-WBBF-POLAND zastrzega sobie prawo na podstawie głosowania wewnętrznego do nominacji na Mistrzostwa Świata dla zawodnika/zawodniczki) 2. ORGANIZATOR: WFF-WBBF-POLAND 3. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW: Zawody odbędą się w dniu 28.09.2013r. w Tczewie, ul. Królowej Marysieńki 10 w Hali Sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Jana III Sobieskiego START: Kulturystyka i Fitness godz. 15.00 4. ZASADY: -Zawody odbędą się na ogólnych zasadach Federacji WFF WBBF dostępnych na stronie www.wff-wbbf-poland.com pod zakładką Kryteria ocen WFF WBBF -Zgłoszenie na zawody należy przesyłać drogą mailową na adres info@wff-wbbf-poland.com najpóźniej do 25.09.2013r. -Wpłaty startowe w kwocie 50zł zostaną pobierane w dniu zawodów przed weryfikacją 5. WERYFIKACJA -Weryfikacja zawodników odbędzie się w dniu 28.09.2013r od godz.13.00-14.00 w miejscu zawodów. -Przy weryfikacji wymagany jest dokument tożsamości, zaświadczenie lekarskie o zdolności do udziału w zawodach i potwierdzenie wpłaty. -Zawodnik zobowiązany jest do dostarczenia podkładu muzycznego TYLKO na płycie CD z opisanym nazwiskiem właściciela (nagranie należy umieścić na początku nośnika). 6. KATEGORIE -dostępne na stronie: www.wff-wbbf-poland.com pod zakładką Kryteria ocen WFF WBBF 7. PRZYJAZD I ZAKWATEROWANIE -Uczestnicy zawodów przyjeżdżają na koszt własny. Zapraszamy wszystkich uczestników chcących skorzystać z noclegu, aby rezerwowali miejsca hotelowe w Hotelu ZSE, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew, tel. + 48 (58) 531 47 98 oraz 663 201 060. Dla uczestników I Pucharu Polski w kulturystyce i fitness udzielany będzie 15 % rabat. Uwzględniając 15% rabat ceny kształtują się następująco: Pokój 1-osobowy - 68,00 zł (1 doba) Pokój 2-osobowy - 85,00 zł (1 doba) Pokój 3-osobowy - 102,00 zł (1 doba) 8. INFORMACJE -Wszelkich dodatkowych informacji o zawodach udziela Magdalena Majchrzyk tel. +48608296210 9.PLAN ZAWODÓW: WERYFIKACJA ZAWODNIKÓW 13.00-14.00 PÓŁFINAŁY KULTURYSTYKA I FITNESS 15.00-16.00 FINAŁY KULTURYSTYKA I FITNESS 17.00 Zgłoszenia prosimy wysyłać przez poniższy formularz Zapraszamy już dziś do wysyłania zgłoszeń. W treści maila należy umieścić: -IMIĘ I NAZWISKO -DATA URODZENIA -MIEJSCE ZAMIESZKANIA -WAGA -WZROST Zapraszamy.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 6276 Data: 9/8/2013 9:09:01 AM Liczba szacunów: 0
  • K urwa jak mnie to wkurza na forach zapytaj sie cos to znawcy ci pomoga ja sie o cos zapytalem a oczywiscie post zszedl na inny temat. Jak ktos mowi ze nie da sie tego zrobic co napisalem wiec niech to napisze a nie kur wa ***an ie o byle czym. k******** m a c

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3700 Data: 4/20/2005 8:29:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Po jakim czasie macie efetky na klate.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dlatego istnieje coś takiego jak p e r i o d y z a c j a t r e n i n g u, czyli wydzielenie w ciągu roku 2-4 miesięcznych okresów treningowych, w których trenuje się trochę inaczej lub zupełnie inaczej. Siłę można zbudować na podbudowie wytrzymałości siłowej. Wtedy cały aparat ruchowy jest przystosowany do zwiększenia obciążenia i jest mniejsze prawdopodobieństwo złapania kontuzji. Okresy przeplatają się ze sobą: 2-3 miesiące wytrzymałości siłowej, 1-2 miesiące treningu na siłę, 2 miesiące wytrz.siłowa,1-2 mies. siła. Oczywiście w trójboju trenuje się do zawodów, gdzie siłę można pokazać. Ma to wpływ na całoroczny cykl treningowy, bo szczyt siły ma się zamanifestować dokładnie na zawodach.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7684 Data: 8/26/2004 7:33:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Po jakim czasie macie efetky na klate.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Darku, sprawdzasz siłę na k o n i e c kazdego cyklu na siłę. W trakcie budowania siły sprawdzanie się tylko ją zaburza. Jeśli ćwiczysz dopiero 7 tygodni to wykonuj ćwiczenia ogólne (wielostawowe) na siłę. Dociskanie jako ćwiczenie wybitnmie specjalistyczne pozostaw na czas gdy będziesz lepiej wytrenowany. Dzieje się tak dlatego, że w tej chwili działa na ciebie więcej ćwiczeń na siłę. Bardzo ciężkie ćwiczenia pozostaw sobie na czas gdy oddziaływanie ćwiczeń na wzrost siły zmniejszy się i trzeba będzie dodatkowo pobudzić mięśnie. W kwestii ćwiczeń sięgnij do tematu http://www.sfd.pl/temat116861/ gdzie masz podane linki do stron opisujących ćwiczenia i plany treningowe. Którym treningiem z "SdW" trenowałeś? Może źle dawkowałeś obciążenia? Albo wcześniej stosowałeś silniejsze bodźce treningowe niż podane w planie treningowym? "Dieta" znaczy "sposób odżywiania", więc jakąś tam dietę masz. Nie musisz stosować drogiej, wyszukanej diety. Wystarczy racjonalnie się odżywiać, 5-6 posiłków dziennie (o małej objętości), spożywać ok. 2g białka/ kg wagi ciała, nie stosować używek w rodzaju wyrobów tytoniowych i nadmiernych ilości alkoholu, nie zażywać narkotyków, wysypiać się. Kingeri, wytrzymałość siłowa w zasadzie stosuje się do ilości ruchów większych od 1-go. Tak więc dla zawodnika stosującego trening bułgarski taką ilością będzie 2-3 ruchy, dla robiącego siłę na 2-3 ruchach będzie to 4-5 powtórzeń. Zrobienie 6 powt. wymagałoby od zawodnika wysokiej klasy zbytniego obniżenia ciężaru, więc do takiej ilości ruchów w serii oni nie schodzą. Zatem po okresie wchodzenia na ciężar i zmniejszania ilości ruchów winien nastąpić treningu na mniejszym obciążeniu, ale większy objętościo czyli w większej ilości powtórzeń i serii. W zależnosci od indywidualnych potrzeb i odległości do kolejnych zawodów będzie on bardziej stały albo zwyżkowy. Trudno tu komuś coś narzucać nie znając jego priorytetów startowych.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7684 Data: 8/26/2004 1:23:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc odnośnie diety

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja na Twoim miejscu zrezygnowałbym z thermogeników i spalaczy tłuszczu. Całą prawdę o nich przedstawia ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=AOzOv5vUrbQ&feature=g-user-u No chyba, że już kupiłaś, to możesz wykorzystać albo odsprzedać komuś tanio;-) Przy odchudzaniu (spalaniu samego tłuszczu i usuwaniu wody) lepiej sprawdzają się produkty naturalne. Polecam Ci te konkretne: 1. spulementy: a) DETOX-SPALANIE-ODCHUDZANIE b) Golden Linum Omega 3 100% olej lniany c) Esencja SuperOwoców i Ziół Beatwell Vive 2. kosmetyki: a) Krem do ciała na wyszczuplenie, cellulit i rozstępy b) ten sam krem, tylko w większym opakowaniu 3. Konsultacja dietetyczna z 14 dn. dietą i Kremem na wyszcz. W-wa Sprawdź jeszcze na tym sklepie zestawy z tymi produktami (w zestawie wychodzi wszystko taniej):-) Sklep ŹRÓDŁO MŁODOŚCI Pod moim postem znajdziesz link do kanału na youtube.com, na którym naturalny kulturysta wyjaśnia wiele spraw i odpowiada na pytania. Zresztą sama sprawdź jego postępy. Zmieniony przez - Glaedr w dniu 2012-11-02 15:16:53

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4684 Data: 11/2/2012 3:15:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Koks z Ukrainy

    Post
    Doping

    A w Grecji oprócz słońca i plazy jest jeszcze .... niejaki Tomaszec (c.h** mu serdeczny w pupe)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4688 Data: 2/16/2006 12:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • HMB - do ludzi ktorzy brali

    Post
    Odżywki i suplementy

    a ja rzeń-szenia poleciłbym poważnie:) hmb natomiast mniej, jesli apokalipso uważasz że hmb lepiej podnosi wydolnosc niz teem: kofeina-rzeń-szeń-tauryna, spoko, zgodznie z porawnoscią polityczną mówie: suple na kazdego inaczej działają, na mój rozum i z mojego doswiadczenia jednak preparaty pobudzajce/stymulujące nadają się zdecydowanie lepiej do podnoszenia wydolnosci. sam taki zestaw stosuję, wzbogacony o b-komplex, b12, tyrozynę, vit-c 1000mg, magnez. zestaw na mnie działa (dawka kofeiny to tylko 100mg, rzeń-szeń 100mg). od siebie - polecam. sam tez uzywałem aminokwasów rozgałęzionych w połączeniu z tauryną, b6 przy treningach zapasów. wytrzymałosc wyraznie lepsza.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3258 Data: 9/18/2006 1:21:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Warto by coś kupić. Cynk to najlepiej zincas forte w trakcie cyklu, do tego B6 i B Complex jakiś. Z 2g witaminy C dziennie też nie zaszkodzi.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2143 Data: 3/10/2013 10:20:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Gmoch wymiata %)

    Post
    Piłka Nożna

    Sie dobrali komentatorzy Slychac Gwizdek a Szpakowski ,,Jestesmy w Lidze Mistrzów" A Gmoch to masakra a),,Panathinaikos ma dobrych główkarzy" b),,Majdan mógł wbiec w przedpole i scinac lasy jak drwal" c),,On to taki rozbójniczek jest" d) ,,Majdan powinien wyjsc z bramki.. zobaczyl powtorke.. no moze moze moze nie mam racji" e)Jak to sie mówi obrabia dół f)Na Piłkarza Vintre powiedział Wydra g)Fajnie myslal ze do awansu Wisly wystarczy 2-0 dla Grekow.. I wiele innych.. Trenerem moze i jest dobrym ale komentatorem to

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6078 Data: 8/24/2005 12:07:31 AM Liczba szacunów: 0
  • coś przedtreningowego bez 1,3d.

    Post
    Odżywki i suplementy

    do mixów 1,3 z innymi stymulantami adaptacja rośnie niebywale szybko, natomiast z czasem niektóre skutki uboczone mogą się nasilać. IMO dobre albo od czasu do czasu, albo na krótkie cykle. Na mnie dobrze działal mix samo 1,3 + arginina (anadraulic pump), bez kofeiny, albo z niewielkim dodatkiem. Ale też brałem od czasu do czasu. Skupienie git, power był, ale bez wyraźnego pobudzenia. Anadraulic state odradzam ze względu na mego c***owy smak i wyjątkowo duże porcje do spożycia, które mi przynajmniej - siedziały na żołądku. Poza tym składowo OK. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-05-15 00:50:57

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2187 Data: 5/15/2011 12:50:10 AM Liczba szacunów: 0
  • TETA - Nie polecam !!!

    Post
    Targowisko

    Warszawa: sklepy z ciuchami anniluce FITNESS PARK, ul.Merliniego 4, tel: 0-22 854 0141; Fitness Club GOŁEBIOWSCY, ul.Wojciechowskiego 37 (Ursus), tel: 0-22 824 9007 NASTULA JUDO - Fitness Club ul.Ogólna 9, tel/fax: 0-22 639 8744; EGO - Centrum Treningu Osobistego i Dietetyki, C.H. Panorama, ul.Witosa 31, tel/fax: 0-22 640 1313 ------------------------------ Szukasz taniej odżywki białkowej?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964 Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl "Moderator w dziale Trening"

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2907 Data: 6/13/2003 11:38:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Co wybrac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Perfect amino to aminokwasy całodzienne, podobnie jak Amino Dimitri, Amino 2000 Ultimate czy Amino 2300 MLO. Różni się tylko zawarto[ci aminokwasów (w Perfectach jest 600 mg). Prawie wszystkie amino całodzienne s w tabletkach. Perfecty s w kapsułkach i jest to ich zaleta, ale uważam że cena jest nieproporcjonalnie wysoka. Perfect Amino 200 kaps. x 600mg = 120g za 70 zł Ultimate 325 tabl. x 2000mg= 650 g za 120 zł Megabol 350 tabl. x 550mg = 192,5 g za 27 zł. To s fakty. Na pewno Perfecty s lepsze od megabola, ale biorc pod uwagę że wychodz 4 razy drożej nie miałbym wtpliwo[ci które kupić. SONBATY Zmieniony przez - SONBATY w dniu 2002-05-07 13:05:22

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4755 Data: 5/7/2002 12:56:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wybrac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Q ma rację. Universal ma 120 kaps. x 500mg = 60g BCAA za 80 zł. A.Anabol PQ 200 kaps.x 750-800mg BCAA (nie pamiętam dokładnie) = 150-160g za 100 zł. Jakość podobna, obydwa preparaty w kapsułkach, mają dużo leucyny, ale universal ponad 2 razy droższy SONBATY

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4755 Data: 5/9/2002 8:09:21 AM Liczba szacunów: 0
  • bialy jezyk.....

    Post
    Zdrowie i Uroda

    bo grzyb w jamie ustnej to nie takie proste ! raczej moze być to afta - pochodzenie wirusowo / bakteryjne candida to raczej u ludzi z obniżoną odpornością - przewlekłe choroby , ch ukł limfatycznego , przyjmowanie immunosupresji , albo po prostu dzieci ( wtedy nystatyna + wit A , B ,C)

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7325 Data: 11/14/2004 11:05:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Przemęczenie mięsni

    Post
    Sztuki Walki

    dlatego wspomniałem o ZMA,które zakupione w droższej cenie daje często szybsze zaśnięcie,więc załóżmy,że wstajesz o 7 to kładziesz się o 21 wcinając zma,zasypiasz o 21:30,głęboko śpisz i co mamy? ponad 9 godzin snu Zresztą jaki problem położyć się wcześniej i wyłączyć myślenie o koleżankach tylko usnąć? Regeneracja? Dieta,raz w tygodniu basen. Przed spaniem nie myślę o koleżankach :P a co do snu próbowałem 21:30 do wyrka padnięty i chwila była już kima ale zdziwko bo o 4 pobudka i misja w c*** bo zasnąć nie moglem( wszystko mi przeszkadzało a to poduszka a to prześcieradło) wiec musze to jakoś naprawić w ferie :D Zawsze możesz nie chodzić na pierwsze lekcje do szkoły, ja tak robiłem, oceny marne była ale masa biła w górę :) Coś za coś Robiłem tak ale mama po wywiadówce walnęła argument który zmienił wszystko "Jeżeli treningi przeszkadzają ci w szkole to nie musisz wcale na te mordobicie chodzić" i z mamą nie wygram :D

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3510 Data: 1/21/2011 10:00:29 PM Liczba szacunów: 0
  • co wy na ta diete....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam pyatanie od kilku dni stosuje twoja diete koles08 ta ktora mi polecilem jest super tylko ze bym chcial do niej dodac ok 500 kalori i bialka jak to moge zrobic? moja dieta wyglada tak: 1. Posilek godz. 7.30 - 100g platkow owsianych - 50g orzechow wlos kich lub pestek dyni - 25g rodzynek - 300ml mleka 2% - 3 jaja cale gotowane - 140g pieczywa razowego 2. Posilek godz. 11.00 - 100g piersi kurczaka - 140g pieczywa razowego - 2 pomidory - jogurt pelno ziarnisty lub owocowy 3. Posilek godz. 14.00 - 100g ryzu brazowego - 150g ryba gotowana - 2 pomidory - 10ml oliwy z oliwek 4. Posilek godz. 17.30 (przedtreningowy) - 100g ryzu brazowego - 150g piersi kurczaka lub czerwonego miesa - salatka warzywna 5. Posilek treningowy (podczas treningu) -Pro Power (all in one) 40g + 500ml mleka 6. Posilek godz. 22.30 - 125g twarogu poltlustego - 50 g orzechow blockish - 50 g rodzynek - jogurt pelno ziarnisty lub owocowy po tej diecie mam malu problem bo jestem zmeczony moze powinnienem cos do niej dodac by sie tak nieczuc. prosze pomozcie, myslalem o witaminie C czyli sok z kiwi i cytryny lub sok pomaranczory. prosze piszcie pomysly o tym i o tych 500 kalpriach i bialku. dzinki

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 7/31/2008 4:02:00 PM Liczba szacunów: 0