SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ovigil

  • Ovigil 5000iU jak rozrobic i kiedy zacząć stosować w długim cyklu.

    Temat
    Doping
    PRO

    Witajcie. Z pewnością jest tu wielu doświadczonych w zabawie w cykle wiec zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mianowicie: 1. Czy jako pierwszy cykl - 16tyg prop 1-14 1cm / master 3-16 1cm / w międzyczasie clen na zmiennie co dwa tyg i stanazol do końca czyli 16 tyg mniej więcej od 12go tyg czy ma to sens? - dodam ,że to ma być ukłon w stronę [...]

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 15462 Data: 1/10/2018 11:41:55 PM Liczba szacunów: 27
  • HCG jak rozrobic ? Ovigil 5000iU

    Temat
    Doping
    PRO

    Elo mam takie cos http://c.wrzuta.pl/wi5553/5c6335b9001293e350f6dc5f/fotka175 http://c.wrzuta.pl/wi14987/3c0ccea3002850ad50f6dc5e/fotka177 sa 2 ampulki jedna bialy proszek ale nie w stanie sypkim tylko ubita kulka taka druga to jest woda wiem ze sie miesza jedna z drugim ale tego plyny jest strasznie malo kolo 1ml max to jak mam zrobic z tego 5 [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2013 6:03:09 PM Liczba szacunów: 28
  • odblokowanie Ovigil i clomid po Testosteronie Sust 350 i deca 300

    Temat
    Doping

    Witam jestem po 20 strzałach testosteronu sust 350 i deca 300 na odblok mam Ovigil 5000IU i clomid 50mg 30 tabs moje pytanie brzmi czy ktoś podpowie jak się tym odblokować i czy wystarczy czy może jest coś lepszego i skuteczniejszego w odbloku. kiedyś miałem przygodę już z tym parę lat temu po wypadku przestałem trenować i trzymać diete od [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2018 1:16:41 PM Liczba szacunów: 4
  • Ovigil Test Ciążowy

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Proszę o skomentowanie testu bo jestem amatorem, czy jeśli wynik jest ujemny to znaczy że środek nadaje się do kosza? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4b3d38250cd44e9fadf0b05f86e4c9cd.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4cbbe3513e3247308655b95946b9e923.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9921e243bfe94952b7d3387f928ff5af.jpg Zmieniony przez - PanStrzykawa w dniu 2013-04-13 [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 10637 Data: 4/13/2013 2:22:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Ovigil 5000iu HCG

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Brał ktos te hcg ? Bo nie mogę znaleźć nigdzie zadnych info. http://oi46.tinypic.com/aws515.jpg http://oi50.tinypic.com/28wc5sm.jpg http://oi50.tinypic.com/25tdj7l.jpg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 10524 Data: 12/8/2012 10:27:26 AM Liczba szacunów: 2
  • HCG ovigil 5000iu

    Temat
    Doping

    [...] 30 tabsów (dwa pierwsze dni po 100mg, poźniej po 50mg). Jestem po 2 strzałach gonadotropiny czyli 5000iu, przede mną jeszcze dwa ale kumpel mi oferuję swój proszek z tego ovigilu, bo przez przypadek wbił sam ten roztwór, a teraz jest już na następnym cyklu %-) Brać od niego ten proszek i dokupić sól fizjologiczną w aptece czy te 2 pudełka tego [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1451 Data: 9/29/2014 9:15:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ovigil, kiedy

    Temat
    Doping

    Witam Pytanie odnośnie ovigilu Czy pow9nienem teraz w 9 tygodniu enana solo przybic ovigil Czy już się nie opłaca i przybic za 8 tyg jak skończę cykl Jak uważacie?? /SFD/2019/6/19/79831e6fe57c4281a07197d15ad4801c.jpg 1. WIEK: 26 2. WAGA: 101 3. WZROST: 189 4. WYMIARY: -biceps: 43 -klatka: nwm -udo: nwm -talia: 86 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 7lat 6. [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 199 Data: 6/19/2019 7:17:25 AM Liczba szacunów: 4
  • ovitrelle vs pregnyl ,ovigil

    Temat
    Doping

    [...] substancji czynnej to wiem jak to przeklada sie na dzialanie ?? Dodam ze msm ovitrelle pen co mozna sobie ustawic 250im na cykl jak znalazl tylko czy dziala jak pregnyl .ovigilu nie biore pod uwage bo moim zdsniem jest g**** wart wbilem 2 razy 5000im i nic nie czulem a po 5000im pregnylu z apteki to oddvzuc bylo mozna dosc bolesnie dzialanie .

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1684 Data: 11/19/2017 2:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Ovigil

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam, obecnie jestem jakiś 8 tydzień na długim teściu I planuje jeszcze jakieś 4-8 tyg polecieć. Czy powinienem przybic teraz ovigil? Jeśli tak, to czy powinienem w między czasie bic tescia?? Czy może odpuścić ten ovigil I dac go pod koniec cyklu. Zdania są podzielone jedni mówią zeby użyć to inni nie i sam już nie wiem co robic. A jakie jest [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 60 Data: 6/18/2019 9:45:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca + win+tamoxifen+ovigil

    Temat
    Doping

    Witam. Jak w temacie mam 20amp × 200mg decanol + 300tab ×10mg stanox do tego tamoxifen 300tab × 20mg i jeszcze mam 3 razy ovigil 5000. Zależy mi aby ktoś mi tą kuracje rozpisał. Pozdrawiam /SFD/Images/2015/4/8/840f74336ec64d16a4137f9db1f0ac41.jpg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 863 Data: 4/8/2015 8:59:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ovigil dawkowanie

    Temat
    Doping

    Cześć, Panowie pytanie odnośnie Ovigil 5000ui, Poszła całość dwóch ampułek (krysztal i woda) w jednym strzale czyli 5000ui, źle zostało to wytłumaczone jak przyjmować na przykład po 1000ui... :/ Jak to wyprostować? Jakieś skutki uboczne? Dzięki i pozdrawiam S.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 774 Data: 12/4/2018 6:45:33 AM Liczba szacunów: 2
  • India ovigil 5000j zamiast hcg ???

    Temat
    Doping

    co to? i czy się nadaje?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2515 Data: 7/19/2013 5:38:42 PM Liczba szacunów: 1
  • ovigil

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czy ovigil stosuje sie domiesniowo, po ile jednostek i co jaki czas

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 1/13/2013 8:33:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Ovigil 5000 IU

    Temat
    Doping

    Witam mam pytanko rozrobiłem to w 4ml soli fizjologicznej mam 8 insulinówek jak będę dawkować po 0,5ml na 8 razy będzie ok.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 298 Data: 3/2/2019 2:06:11 PM Liczba szacunów: 6
  • ovigil 5000

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    na co dziala

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 594 Data: 5/15/2013 4:31:56 PM Liczba szacunów: 0
  • ovigil

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    dawkowanie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 591 Data: 4/22/2013 7:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • OVIGIL

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    DZIALANIE

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 542 Data: 3/13/2013 11:29:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Omnadren 250

    Post
    Doping
    PRO

    Zamiast exe mam już załatwione ari. Potrzebuje teraz już tylko clom i prengyl (którego jak wiemy narazie nie ma). No chyba ,że dać sobie spokój narazie z prengylem i walić ovigil? Może ktoś się do tego odnieść? Ari jest ok. Exe jedni tolerują lepiej inni gorzej, tak samo na jednych działa lepiej na innych gorzej. W teorii niby lepszy od ari, [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5925 Data: 1/27/2018 8:52:42 AM Liczba szacunów: 0
  • pregnyl zniknął z aptek, dlaczego ? i jak temu zaradzić

    Post
    Doping
    PRO

    czy ovigil to jest generyk ? jeśli nie to co to jest, jak działa, jak z dawkowaniem ? wedlug mnie shree tzn ovigil dziala, wlasnie przed chwila zaaplikowalem 2500iu

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2017 9:25:19 PM Liczba szacunów: 0
  • pregnyl zniknął z aptek, dlaczego ? i jak temu zaradzić

    Post
    Doping
    PRO

    ovigil dziala bdb co do pregnyl musisz podciagnac bombe do konca roku od stycznia juz bedzie ciekawe jeszcze w jakiej cenie to sie pojawi. bo jak cena bedzie jak byla ostatnio to ja dziekuje skoro ovigil dziala tak samo i mam go 2x tyle jednostek

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2017 11:46:22 PM Liczba szacunów: 1