SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Nie taki Thompson straszny... :)

    Post
    Scena MMA i K-1

    ; bjj w moim lokalnym centrum sportowym. Co ciekawsze, zajęcia będzie prowadził ... Polak Szczegółów dowiem się w poniedziałek na pierwszym treningu (jeśli znajdę czas, żeby tam zajrzeć). Na razie muszą mi wystarczyć treningi karate z bratem :-% (nie mam brata). Marian - chciałbym Cię widzieć, kiedy wręczasz Thompsonowi tę fotkę, a zwłaszcza po :-

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2340 Data: 2006-05-13 12:30:51 Liczba szacunów: 0
  • - >> Trening do oceny << -

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ako jeden? wtedy bym zrobil masa + sila = jeden cykl i drugi redukcja - pytanie co do diety: jesli chodzi o trening na sile to jaka dieta ma byc? rozumiem ze zwyczajnie wypelniam zapotrzebowanie, bo chyba nie taka jak na redukcje (- iles tam kcal) albo na mase (+ ok 300 kcal) z gory dzieki :) Zmieniony przez - michalek91 w dniu 2010-05-16 17:45:05

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 10952 Data: 2010-05-16 17:42:28 Liczba szacunów: 0
  • - >> Trening do oceny << -

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie no, to co napisaliscie to juz wiem bo bylo tam w linku ze specjalizacja na plecy (w kolejnych odpowiedziach), ale oczywiscie przyda sie. rozchodzilo mi sie o optymalny rozklad partii w tygodniu. sorki za zamieszanie i dziekowa za odpowiedzi :) Zmieniony przez - michalek91 w dniu 2010-09-25 13:25:56

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 10952 Data: 2010-09-25 13:24:07 Liczba szacunów: 0
  • robercikkk10/Dziennik/sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    platy. Bo tak ćwiczyłem na takim złomie co sam go sobie zobiłem. Dzięki temuze go kupiłem mam nowy zapał do treningów ale mój zapał hamuje praca i codzinne 10 godzin w niej i tam tyranie. Poprostu brak mi trochę chęci i sił ale ni edam się!! Kupiłem ławke Spartan II http://www.sfd.pl/Kelton_zestaw_Spartan_II_%2D_super_wytrzyma%C5%82y_zestaw_do_wyci

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7232 Data: 2008-05-16 21:03:42 Liczba szacunów: 0
  • robercikkk10/Dziennik/sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Wrazenia: Trening bardzo udany!!! Cwiczylem weiczoriem i sie super ćwiczyło. Na natepny trening tym planem dokladam w każdym ćwiczeniu cos tylko nad klatką sie zastanawiam bo tam mi się wydaje ze sily coś mało przybyło. ten plan "B" jest dużo mneij męczący niz plam "A" gdzie jest poloczenie siadow i MC. pozdro dla AMBITNYCH!!!!

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7232 Data: 2008-06-28 10:28:49 Liczba szacunów: 0
  • MMA Bydgoszcz

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    no witam. trenuje tam sam, juz ponad rok. I powiem Ci ze atmosfera jest świtna! Nie ma np. czegoś takiego ze ktoś nowy czegoś nie umie i zaraz beka z niego....tylko kazdy stara się pomuc. Poprostu wporządku chłopaki. A co do trenera to musisz sam wpaść i zobaczyc, bo z opowiadan mozesz mi nie uwiezyć ze tak wszystko chwale, ale tak jest. Trener jes

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 14311 Data: 2008-08-24 20:24:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No jakieś tam doświadczenie mam. Właściwie teraz chciałem zacząć HST lub FBW, ale jakoś do splita jestem przyzwyczajony i trudno mi od niego odejsc. A co proponujesz na tylne akony nadramiennych? Jakoś nie mam pomysłu bo w piwnicy nie dysponuje wyciągami itp.. A co do czworogłowych to chyba dam 5 seri siadów i powinno być ok. Zmieniony przez - Kryz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 760 Data: 2008-03-15 14:30:07 Liczba szacunów: 0
  • Silny chwyt

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ze/e.jpg a taki ściskacz ile moze miec kg ? najzwyklejszy z mozliwych, kazdy juz go mial chyba :) tez mam takie cos juz od paru lat, ale nie cwicze :D 120 razy go przed chwila scisnalem (wydaje mi sie, że jest troche rozlatany), chodz 200kg w MC bez pasków pójdzie, czyli jakis tam chwyt jest.. Gdybym zaczal trenowac scisk to co na poczatek? 70kg ?

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-22 20:36:03 Liczba szacunów: 0
  • Bezwzględna walka z handlem na forum!!!

    Post
    Doping

    Aleks więc skoro życie narzuca takie warunki, to może zróbmy dział doping sponsorowany i tam będą mogli pisać właściciele stron oferujących doping do woli. Z tego co wiem właściciele forum nie ponoszą odpowiedzialności prawnej za treść reklam i artykułów, tylko ich autorzy (podobnie jak za treść spotów wyborczych w kampanii). Mi chodzi tylko o to ż

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-14 12:28:32 Liczba szacunów: 0
  • Michał Karmowski- Trec Team

    Post
    Trec

    m aerobów aby spalić smalec i szybciej przed zawodami musiałem wprowadzac dietę. do tego byłem w stanach i miałem możliwosć konsulatcji z wieloma zawodnikami oraz trenerami i tam nikt nie je wegli na noc , a chyba oni byliby pierwszymi gdyby można było robić szybciej formę jedząc węgle na noc. co nie oznacza że w okresie masowym czy miedzy zawodam

    Odpowiedzi: 828 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-31 18:42:29 Liczba szacunów: 0
  • Michał Karmowski- Trec Team

    Post
    Trec

    kolego prezes cos ci powiem..zauwazylem na forach jedna rzecz..ze jak jest temat danego zawodnika to kazdy wlazi mu w dupe i trzyma tam gleboka palec i mu cukruje..ja niestety albo i stety do takich nie naleze..oczywiscie ze nie jestem idealny bo nikt z nas nie jest..kazdy z nas pracuje nad swoja sylwetka dazac do idealu co i tak jak dla nas wiadom

    Odpowiedzi: 828 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-24 19:18:13 Liczba szacunów: 0
  • Michał Karmowski- Trec Team

    Post
    Trec

    wlasnie mialem napisac jak tam forma , trzymam kciuki i do przodu kiedys rozmawialismy na privach sporo temu bedzie za 2 lata tez mocno zmieniles moje nastawienie do weglowodanow co dala mi bardzo wymierne efekty , pozdrawiam i do przoduuuuuu !!

    Odpowiedzi: 828 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-02 19:17:49 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiady - założ pas i zapnij go trochę niżej niż zazwyczaj, problem uciekającego biodra w bok zniknie. Ponadto, chcę tam widzieć wkrótce 110-120kg, bo robisz już to słusznie. Nic tylko dokładać, nie musisz trzymać się ramp jak dekalogu, możesz nawet zrobić znienawidzoną przez każdego progresję 12,10,8,6 i też bd mocno OK. 110-120 kg? - challenge

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-24 22:53:40 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    szczu, ale dokładasz obciążeń na treningu, co zmusza mnie do wniosku, że musiała się zwiększyć powierzchnia przekroju poprzecznego mięśni. Widzę, zresztą po filmie, że siedzi tam sporo mięsa, tylko pod "czymś". Założenia dietetyczne - spożywasz ponad 200g proteiny w skali dobowej przy wadze 84kg, ale jak sam zauważyłeś jesteś na etapie w którym bę

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-20 13:31:08 Liczba szacunów: 0
  • dziwna twarz...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hmm z tego co pamietam to maseczka nawilzajaca z erisu kolo 15 zl, maseczka z nivei 1 saszetka 4-5 zl, w swoje ofercie nivea tez ma taka maseczke typu peel off wystarcza na dwa razy-saszetka jest podzielona na 2 czesci, sprobuj taka saszetke to zobaczysz czy Ci odpowiada (moj chlopak bardzo ta peel off lubi - bo sie tak fajnie ja zdejmuje). Moj kre

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3428 Data: 2003-08-14 13:19:36 Liczba szacunów: 0
  • Gainer 737

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie wątpię w to, że na efekty trzeba poczekać - w sumie to mam czas - najciężej jest mi przestrzegać diety, bo to do roboty na cały dzień pójdę - tam sobie jajek gotował nie będę, ale staram się chlebek razowy z jakimś mięskiem do tego warzywa, albo chlebek z serem białym, do tego jogurcik i myślę, że lepiej mi to idzie niż wcześniej. Szczerze powi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 2008-07-18 18:20:47 Liczba szacunów: 0
  • Karate Combat Full Contact Karate League - opinie i dyskusja

    Post
    Sztuki Walki

    rzą mi się z karate, choć nie jestem ekspertem od tego stylu. Tam gdzie mieszkam to jest to raczej najpopularniejsze Karate. No ale wiadomo, że pojedziesz do innego miasta to tam może być na topie jakieś inne. A turnieje to zazwyczaj między-stylowe na uniwersalnych zasadach. A tak na marginesie to w tych tak zwanych "nowoczesnych" Karate, to chyba

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2977 Data: 2018-04-11 15:40:08 Liczba szacunów: 0
  • Cygański werdykt i cygańska gala

    Post
    Sztuki Walki

    na, który walczył z Rosjaninem...może jakiś cel to miało, ale sama walka była niestety żałosna... Mi chodzi o walkę chyba Najmana...z Czechem(czy Slowakiem)...widzieliscie co tam sie działo??? To jakaś paranoja!!! Najman bił w plecy, w tyl głowy, nasadą rękawicy....SKANDAL. To jest boks zawodowy, ale to jest jednak boks! Za coś takiego Najman powin

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 2005-10-17 13:12:48 Liczba szacunów: 0
  • Kurza klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja tam mam ten dołek przy mostku i nic sobie z tego nie robię... chcieli mi to korygować, ale powiedziałem, że nie chcę... po prostu zabudowałem mięśniami i dalej staram się zabudować... już prawie nic nie widać tylko rzeba być upartym Ale ja jestem facet to inna sprawa... co do kobiet to jeżeli facet kocha to zaakceptuje wszystko... tylko dziewcz

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-25 13:34:50 Liczba szacunów: 0
  • Kurza klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sprawa, że w szpitalu jest raczej nudnawo i nie ma co robić. Dzień operacji i sama operacja, to mega light. Na prawdę człowiek jest na tabletkach uspokajających, wszystko mu tam lata. Leżałem sobie na sali operacyjnej, siostry szykowały się do operacji, w radiu leciałą muzyczka, a mi było wszystko jedno. Operacja bezbolesna i bezstresowa. Natomias

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-03-14 22:50:47 Liczba szacunów: 0