SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • SPAM ACTIVLAB v. 3 - Nagrody rozdane, gęby roześmiane, BCAA Xtra Drinki rozlane :-)

    Post
    ActivLab

    co miesiac tam dają nagrody ;-) juz wygrałem 100 za styczeń, w lutym był tez konkurs ale nie chcialo mi sie robic cwiczeń i za dzienniki i teraz kolejny konkursik, co miesiac coś będzie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-16 13:13:33 Liczba szacunów: 0
  • SPAM ACTIVLAB v. 3 - Nagrody rozdane, gęby roześmiane, BCAA Xtra Drinki rozlane :-)

    Post
    ActivLab

    ja pisałem co mi na myśl przychodziło bo nie nadążałem co tam było %-) hahha i te kłótnie kto sprawdza czy już koniec %-)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-28 20:29:56 Liczba szacunów: 0
  • ****** Idzie lato , rosnij klato. Biceps puchnie bedzie schludnie.******

    Post
    Trening dla początkujących

    tzn jakie ?? wg mnie np olimp ma lepsze mono za to Trec ma lepszy jabol mi tam pasuje to co Trec ma w ofercie WRESCIE KTOS KTO ZNA SIE NA MUZYCE Zmieniony przez - ziomlogos w dniu 2009-04-12 15:43:41

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-12 15:42:24 Liczba szacunów: 0
  • Nie próbujcie tego w domu - czyli fight club.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Chłopaki a jaką byście mi firme tych polecili bo chcemy se zakupić te rekawice co MAJĄ w pride FC no i chcemy kupić jakieś solidne ale zeby nie były za drogie szarek mi tam podał już wcześniej Linki ale tam widze tylko takie firmy allright i Espada czy one sa dobrej jakości bo sa dosyć tanie kosztują 59 coś tam złotych czy może byście doradzli ja

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 5752 Data: 2006-04-29 19:22:30 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja a mięśnie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z tym treningiem zapytam jeszcze babki z siłki, co była mistrzynią świata w kulturystyce parę lat temu :) Bo ona pracuje tam czasem. I no zacznę może od sztangi 10 kg tak co by wyczuć swoje możliwości. Heh, w KiF 01.09 jest rozpisane większość z ćwiczeń co mi napisaliście

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 6750 Data: 2009-03-18 15:26:31 Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Psonic szczerze to ja niewiem co ty tam redukowales;p pewnie zdjecia nie oddaja prawdziwego obrazu ale jak dla mnie przed redukcja nie byles jakis zalany,a po redukcji widze tyklo to że klatka zmalala;p ale ogolem nie anrzekalbym na sylwetke;D Ja juz po treningu i ****a sam sie dziwie czemu tak dlugo odkladalem powrót do tego pięknego sportu ;D pie

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-04 20:17:51 Liczba szacunów: 0
  • Ostrzeżenia.

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    amo takie zawracaie dupska powinienes dostac bana i tyle! Od tego tu jestes mod'em zeby Ci to dupsko zawracac Nie czytalem regulaminu ale z tego co mi wiadomo, znajduje sie tam cos takiego, ze mod'a obowiazkiem jest odpowiadanie na pytania userow. Pewnie mocno to splycilem, ale zaraz ide na silke wiec nie mam czasu sie rozpisac. Edit: Andrew3 tez

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4282 Data: 2007-03-08 15:49:15 Liczba szacunów: 0
  • Prosba o ocene diety (podejscie prawie profesjonalne)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ieczorem (nienawidze go). Owsianka rano nie jest az taka zla. ale jest za malo bialka. to dorzuc np jajecznice do tego 2. Chcialem dac wszedzie ryz paraboliczny, ale ktos mi tam mowil, zeby dac bialy bo ma wyzsze IG czy cos takiego. To jak mam w koncu zrobic? wlasnie-ma wyzsze Ig ( a to niedobrze). Do tego jest oczyszczony z cennych skladnikow. J

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 2008-01-20 16:45:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny - stabilllo

    Post
    Trening dla początkujących

    z tego co mi mowili tam na silowni gdzie chodze to ze lepiej jest oddzielnie robic cwiczenia tzn klatka bez niczego (jak sie ma czas)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 511 Data: 2010-06-12 14:06:51 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w zmianie planu...P&P

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    h nie robilem w porzednim planie to robic z jakim ciezarem,takim nie za ciezkim czy jak??Bo przeciez mam progresowac...:-) 3.Ile ma trwac tygodni ten tren.? I nie chodzilo mi tam o przysiad tylko o MC...:-) pomylilem sie przepraszam :-) 4.I czy ten Martwy rumunski to nie jest to samo co MC na prostych nogach bo jak ogladalem te filmiki to podobnie

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 8375 Data: 2012-03-11 15:50:14 Liczba szacunów: 0
  • OSTATNI ŻOŁNIERZ KAPITANA KAJDANA foto str 39

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mają jak wszędzie letnie promocje, a że tam nie kupuję zwykle to co mi babka przyniosła, to mi się podobało. :-D

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-19 23:14:48 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Siemanko więc po kolei :-)) wczoraj ostatni chyba dzień luzu :-p Z rana pojechałem do rodziców tam obiad domowy trochę ciasta na deser %-) I wieczorem już grubsza wieczerza (to co na zdjęciu + butelka wina i chipsy) %-) Dzisiaj rano wstałem przykryciem cardio 25min na czczo potem śniadanie B 45 T 30 Później mam dostać dokładne makro od Przemka zoba

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-04 15:54:07 Liczba szacunów: 1
  • WSOWL we Wrocławiu

    Post
    Inne dyscypliny

    witam sam się tam wybierałem, do dzisiaj, jestem typem sredniaka i jak czytam co sie tam wyrabia to słabo mi sie robi :) mój kolega skończył tą szkołę jeszcze na starych zasadach (z tytułem inż. a nie mgr. jak teraz) a jutro miałem jechać do KRK po dokumenty że nie byłem karany :) chyba jednak spróbuję studiów cywilnych a potem ... jeszcze sie zast

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-05-05 21:53:47 Liczba szacunów: 0
  • Powrót - redukcja pod okiem Obliques

    Post
    Ladies SFD

    tygodniu sprubuję. 2. Wyciskanie sztangielek na skosie 4x8-10 powt. 10x8kg 9x9kg 9x8kg 8x8 Prawa strona nie domagała, ale może przez ten palec coś w psychice siedzi. a co to tam na początku, 8kg dałaś rade tylko 10 czy mogłaś więcej i dlaczego nie zrobiłaś? A z palcem możliwe, wiesz zawsze ciśnienie rośnie gdy ćwiczysz wiec i palec bardziej dokucz

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 10143 Data: 2013-04-16 07:08:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] przegrani boja się przegrywać, ogarniamy się na sezon

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    pewnie szału na siłce co do sprzetu nie bedzie ;-) Zmieniony przez - rutkow w dniu 2018-07-31 14:57:58 z tego co mi się kojarzy to ogólnie w całej Ustce chyba tylko jedna siłownia była ;) cos tam znalazlem http://www.rondo-ustka.pl/ :-)

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-31 18:59:52 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening na siłę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wtedy zaczynac trening od ciezaru ciezszego niz wczesniej:) wracajac do 1 treningu:) robilem 5 seri na plaskiej:) 4 na skosie:) w poniedzialek ..dolny piatek gorny:) i tu tak samo jak na plaskiej robiłem:) wyzej opisane:) plus do tego tam wyciskanie hantelków...raczej tez ciagle zwiekszany ciezar.. rozpietki raczej stalym ciezarem:) i to tyle

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5951 Data: 2005-02-21 19:17:46 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening na siłę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ezaru ciezszego niz wczesniej:) wracajac do 1 treningu:) robilem 5 seri na plaskiej:) 4 na skosie:) w poniedzialek ..dolny piatek gorny:) i tu tak samo jak na plaskiej robiłem:) wyzej opisane:) plus do tego tam wyciskanie hantelków...raczej tez ciagle zwiekszany ciezar.. rozpietki raczej stalym ciezarem:) i to tyle _______________________________

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5951 Data: 2005-02-21 19:31:10 Liczba szacunów: 0
  • DT/Marta693

    Post
    Ladies SFD

    ego. ja się przykładam do tego, ale też nie chcę zwariować. Mogę bardziej przykręcić śrubkę i jeść wszystko to co nie lubie, ale tak się nie da do końca życia, skończę jakiś tam etap i rzucę się na to co mi nie wolno było. Dodaje strączkowe, soczewicę wrzucam, fasolę próbuję kiełkować (wczoraj wyrzuciłam próbkę 50g fasoli jasiek- skiełkowała i spl

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 11612 Data: 2015-06-09 10:26:19 Liczba szacunów: 0
  • Deca Dick - Dylemat

    Post
    Doping

    samopoczucie. Na teście było wszystko jak w bajce dopóki Deca się nie wkręciła. Mam kompletnego bloka i martwię się jak szybko jestem w stanie się odblokować. Tematy które czytam o DD tylko mnie straszą. Ludzie tam wracają do siebie po kilka miesięcy. Już ch.... z samopoczuciem , ale dla libido porzucę koks na zawsze. Czy ktoś mnie uspokoi i powie

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 7987 Data: 2014-01-12 21:22:52 Liczba szacunów: 0
  • Lokomotywa

    Post
    Po 35 roku życia

    1xXXX Nie wiem co Ty tam podnosiłeś, bo dziwnie mi się kojarzy, niemniej cieszę się z Twojego sukcesu :-)%-)

    Odpowiedzi: 1365 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-24 12:35:44 Liczba szacunów: 0