SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • barano90 / przygotowania PP NAC jesień 2013

    Post
    Doping

    nie pamiętam już dokładnie w temacie powinno wszystko pisać dawki to 700-1000mg tygodniowo około 14-16tyg pewnie Dziś zmiana siłowni na bardziej publiczną, zmiana treningu dobrze zrobi + maszyn do cardio do wyboru do koloru a nie jeden rowerek, przez jedną sesje cardio nie zdążyłem wszystkich oblecieć zmaltretowałem klatę i triceps na zupełnie inny

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-16 20:13:19 Liczba szacunów: 0
  • DT- Majkel robi nogi

    Post
    Po 35 roku życia

    ś podnieść czy wycisnąć. Spróbuj :-). A mówiąc o poszanowaniu sztangi i ciężaru miałem na myśli poszanowanie sprzętu którym ćwiczysz i innych użytkowników siłowni, nie jesteś tam sam i walenie sztangą jak kowal młotem w kuźni to po prostu wiocha }:-(. Co innego jest odgłos talerzy przy odkładaniu sztangi a co innego opuszczanie jej z wysokości kilk

    Odpowiedzi: 561 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-26 15:44:48 Liczba szacunów: 2
  • Pierwsza walka

    Post
    Sztuki Walki

    us gdzie potkalem kumpla wlasnie go wypucili z poprawczaka :P(wiem nieprawdopodobne a jednak i on mi mowi ze to tutaj normalne i zebym sie cieszyl ze mnie nie za***ali gdzies tam) a w sobote sie spotkalem z supermenem prawdziwym idziemy sobie 10osob lekko podchmieleni po skokach malysza idziemy na imprezke szlismy w grupkach 4 4 2 pierwsza czwurka

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-05 00:23:45 Liczba szacunów: 0
  • Tanka też marzy o FIT...

    Post
    Ladies SFD

    już po ptokach. Wrzucam miskę na dziś. Niestety wyszło gorzej, niż chciałam. Najpierw zapomniałam, a później już nie miałam opcji ugotować sobie ryżu i żeby dobić węgle (co i tam nie do końca mi się udało) nawcinałam się pieczywa. Niby składowo wyglądał spoko, ale wiem, że nie pochwalacie tutaj tego (o pieczeniu własnego na razie nie ma mowy). Przy

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 6251 Data: 2012-11-01 19:22:22 Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    przy wl takiego zakresu nie dajesz, bo słaby tricepsik(nie mówie że taki masz, ale ogólnie jest cienki na takim zakresie) padnie po jakiejś tam ilości i koniec:p (no chyba że przy mniejszym obciazeniu, można dac, nie wiem, mi tam Antos polecił 2x8 przy Wl) nie przejmuj się tym co mówią inni, bo większość się nie zna albo mają różne poglądy i jakby

    Odpowiedzi: 1019 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-29 13:20:51 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3

    Post
    Po 35 roku życia

    lam się do przodu, co tylko pogarsza sprawę, bo przerzucam ciężar na palce i muszę jeszcze mocniej pracować grzbietem. A to boli. A jak boli to w końcu nie wytrzyma. Bo co by tam miało rosnąć? Znacie kogoś komu zależy na hipertrofii prostowników? :-D A potem odłożyłem sztangę na stojaki i poszedłem zjeść klops! Wołowo-wieprzowy klops z dodatkiem pł

    Odpowiedzi: 3629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-17 10:14:07 Liczba szacunów: 0
  • Dieta plan ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ć 3-5DNI WOLNYCH W TYG, A CZASEM TYLKO JEDEN I TRUDNO W TO WRYPAĆ JESZCZE SIŁOWNIE. MOŻE JAKAŚ SUGESTIA? ALE JUŻ NIE MARUDZĘ, JAK OCENISZ TE MOJE WYPOCINY TO JUŻ BĘDZIE DOBRZE sciagnij DZIENNIK VITALMAXA tam sobie to rozpisz na BTW i wtedy wrzuc. Oblicz tam swoje zapotrzebowanie. bo to dieta na oko poki co:) bedziemy dalej dzialac, I CZYTAJ DUZO!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1872 Data: 2010-01-14 16:39:13 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lady M/ ''MMA, panowie, MMA!'' - str. 191

    Post
    Ladies SFD

    yczne pompki, przysiady i brzuszki ========================================== w sumie niepotrzebnie poszłam na trening, bo od rana miałam wqrva na cały świat włącznie z satelitami #-P coś tam sie pokulałam, po czym uznałam, że ide na drugą salkę ze skakanką ;-] nie wiem, co mi sie dzieje, ale niech przestanie, bo sama ze sobą nie moge wytrzymać @-)

    Odpowiedzi: 2672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-18 14:04:37 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE ladies]lalus78/dziennik treningowy-rzezba 127/finish 158

    Post
    Ladies SFD

    Yosis dzieki };-) gdzie mi tam do fajne sylwetki {{:-( w porownaniu do startu wiem ze jest ogromna roznica ale dluga, dluga droga przedemna. z pupsona jestem zadowolona, podoba mi sie %-) MagdaK nie wiem sama o co chodzi z ta elita, no ale twoje maxy miazdza :)) nie wspominajac sylwetki :-) aa i druhna bede wiec sukienka mi dana wiec musze uwazac z

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-08 00:38:18 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie ubieraja sie koksy?

    Post
    Doping

    gro,przeważnie z Everlast,tanio wychodzą i nie spierają się łatwo(lubię czarne rzeczy na siłkę),tylko jak kupuję XL to często muszę do krawca latać skracać.Do śmigania gdzieś tam indziej można wyrwać zawsze taniej jakieś Abercrombie,jest dużo fajnych modeli.Z koszulkami też mam problem,bo nie lubię takich zwykłych "trykotek",z przydługimi

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11923 Data: 2011-04-04 18:34:45 Liczba szacunów: 0
  • Ciąża nie ciąży, kiedy Lady zaciąży ;-)

    Post
    Ladies SFD

    mi zajdziesz zanim tą dupę zrobimy do porządku... Martuś, będzie dobrze };-) Coś wymyślisz %-) Nie da się tej dupy do porządku w ewentualnej ciąży doprowadzić? Chyba, że mi tam na tego 13-ego iście szatański plan szykujesz :-> Poza tym podobno 35 lat to emerytura dla jajników, a ja daleko nie mam, to nie powinno pójść równie szybko co 5 lat temu

    Odpowiedzi: 853 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-11 21:54:22 Liczba szacunów: 0
  • "PRYSZCZE" - wątek ogólny

    Post
    Zdrowie i Uroda

    No nie...to mi powiedziala kiedyś pewna pani doktor,na początku myślałem że robi mnie w wała .Ale ostattnio obejżałem rozmowy w toku i tam było że nawet ludzie piją mocz żeby się leczyc!! więc powiedziałem spróbuje co mi skzodzi(dodam że byłem już zdesperowany bo żadne leki niedziałały na mnie)... no i po miesiącu wszysciutko znikło!!wszystko się

    Odpowiedzi: 2431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-01-16 18:33:48 Liczba szacunów: 0
  • Co sadzicie o takim treningu??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yli wrzucic wioslowanie sztanga szeroko i będzie ok? Tak, wstaw je w miejsce podciągania do karku, wtedy się ładnie zgra z resztą ćwiczeń. Plecy należy ćwiczyć pod wieloma kątami. Właśnie odwrotne rozpietki wyleciala mi nazwa z glowy.Jak wywale wyciskanie do dolozyc cos zamiast tego czy starczy ?? Wiesz nalezało je wywalić, bo to zwykłe dublowani

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2009-11-06 13:14:55 Liczba szacunów: 0
  • Pasibrzuchy poszukiwane

    Post
    Odżywki i suplementy

    %-) Dabadu jesli SS6 to Thibaudeau to robiłem hehe (nie wiedzialem nawet ze tak to sie nazywa %-) ) powiem ogolnie tak konkretnie ten plan co robiłem byl ok (pare cwiczen mi tam nie pasowało, ale pomimo tego je wykonywałem) wydaje mi sie ze jego sekret polegal by miesnie dostały nowy bodziec + krotkie przerwy + sumienne wykonywanie planu dalo konk

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-23 10:12:43 Liczba szacunów: 0
  • Bóle Kręgoslupa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    moc to moglbym chodzic codziennie ale jeszcze nie wiem co nawala.Sluchajcie a moze byc tak ze bedzie tylko do nastawienia kreg jakis?choc w ledzwiowej okolicy to nie wiem jak tam mozna nastawic bo ja tam czuje sama koscchoc nie jestem specjalista.Przykra sprawa bo czuje dyskomfort wlasnie hmmm.i tak po weekendzie wybieram sie do lekarza tyle ze pow

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 15333 Data: 2006-04-08 13:01:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Marek - blog treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli pytasz ogólnie to jakoś tam idzie, ale fajerwerków nie ma, ale to też nie ten etap, żeby dorzucać po 5kg, czy nawet 2,5kg na trening:). Myślałem właśnie nad jakąś zmianą w przysiadzie, bo odkąd jestem na tym treningu to mam FS 3 x 5. Patrząc na dziennik, to w drugiej połowie sierpnia robiłem na 70kg, teraz jest 75kg (ale to tak ledwo co). To

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-20 20:53:31 Liczba szacunów: 0
  • Japońska sztuka walki...

    Post
    Sztuki Walki

    Ilu ich wtedy zostanie. Jeden jakiś lamus. Za mało do wyciągania wniosków! ------------------------- Widzisz, caly problem w tym ze nie zawsze my tutaj mozemy ustalic co ktos tam "za wielka woda" reprezentuje. Czasami sie udaje i wtedy niezawsze ma to pokrycie w tym co oficjalnie napisano na klarcie startowej. Przykladowo w UFC I Gerard G

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 8478 Data: 2004-12-20 02:50:50 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Mariusz-fajnie Ci to wyszło.Wielu osobom na pewno się przyda :) Dzięki - Twoje poparcie jest dla mnie cenne. Łukasz jeżeli chodzi o podciąganie na MP, to jadę tam, bo to szanuję. A co będzie to wszystko mi pasuje. Po prostu wiesz o co mi chodzi za tamten rok i nie tylko mi , bo wszystkim ludziom .

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-31 12:16:02 Liczba szacunów: 0
  • kavva/blog/redukcja second edition start str:147str

    Post
    Trening dla początkujących

    a ona tam nic nie ma pod nogami, i mam to sztangą robić tak jak na tym filmie ? i co z tym wyciksaniem w dol, mam to wzamian na tej maszynie robic do podpierania się? co mi filmik wrzuciłaś?

    Odpowiedzi: 1931 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-09 11:15:24 Liczba szacunów: 0
  • Oboz szkoleniowy bjj i mma w Tajlandji...

    Post
    Polacy za granicą

    ow wyglada jak golodupcy, a juz zwlaszcza ci wypracowujacy swoje dupsko na zmywaku w UK Wqrwia mnie ignorancja, wiec dlatego tak reaguje. Na Tajlandie sram rzadka kupa, jest tam wiele zyebanych rzeczy, ktore moglbym tu omowic, ale rzadna z nich nie ma nawet cienia wspolnego z tym o czym wspominasz. Naucz się czytać potem się dopiero wypowiadaj. I

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2814 Data: 2010-03-21 06:19:51 Liczba szacunów: 0