SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • GRAPPLING ZAWSZE CI POMOZE**SPAM**

    Post
    Sztuki Walki

    [...] podobało mi się to Submission Fighting,wolałbym typowe BJJ,czy zawody w JJ sportowym,lub Judo.Tam więcej rzeczy dla oczu widza się dzieje.A tak z Avikiem po ziewaniu na widowni stwierdziliśmy po dwóch godzinach,ze nie ma co tam szukać i zwinęliśmy się. Ale za to chętnie się wybiorę na galę MMA w Szczecinie,bo coś się szykuje we wrześniu

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2009 11:26:10 PM Liczba szacunów: 0
  • GRAPPLING ZAWSZE CI POMOZE**SPAM**

    Post
    Sztuki Walki

    [...] dotykam moge robić każda prace domową ale prania nie tykam bo pralka to gorzej niż komputer Co do roweru to fajny sprzęt i może kusić (z tym sie zgodzę ,choć nie wiem jak tam z "tym tematem" uciebie tam) ,ale oznaczać rame na policji Po pierwsze że rama ma swój numer fabryczny i tak i tak wiec łatwo jest dowieść czyj jest rower ,a [...]

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2009 12:09:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja - plecy

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] to niewiele wspolnego) - stali sie potezni. Tylko problem w tym, ze od pewnego czasu wygladaja dalej tak samo, pomimo ciaglego stosowania coraz to nowych cyklow nie rosna. Pytam sie zatem - gdzie jest ta droga na skroty ? Przeciez oni nie sa juz w stanie dalej rosnac - zajechali swoje organizmy do tego stopnia, ze nawet mega dawki SAA nie sa w [...]

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 14047 Data: 11/21/2002 8:32:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawodny - fotki z silki

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehe no wiec tak staram sie doradzac w dziale dla zielonych, tutaj znawca jestem za to ze duzo fotek zapodalem, w po silowni o silowni znawca jestem bo sie tam duzo udzielam (moj ulubiony dzial) a to jak wygladam to juz moja sprawa, na treningu, suplach czy odzywianiu w jakis tam sposob sie znam, nie jestem encyklopedia ale troszke wiem, mi to [...]

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2005 11:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Patrzcie gdzie leziecie śmiecie, bo was Doping-SPAM przygniecie %-)

    Post
    Doping

    [...] tunczyka troche chudego twarogu, cebulki, ketchupu i wszytko mocno zagniec, za***sita pasta wychodzi,(jak sie nie klei to chudego mleka dolej trochu ) najlepiej na gore jeszcze szczypiorek i mozna szamac Jak tam sie spalo byczki ? bo mi sie snilo ze gekon mi palce u stop wyrywal, kijwie co ten sen mial mi przekazac i jakie bylo jego znaczenie

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2009 11:27:42 AM Liczba szacunów: 0
  • To nie ściema to nie żarty, nowy spam już jest otwarty

    Post
    Scena MMA i K-1

    Pracowałeś tam? Mam znajomą co tam robi i chyba nie jest tak tragicznie, bo cały rok pracowała i nie zmieniła. No i jestem w o tyle dobrej sytuacji, że chcę robotę żeby sobie dorobić trochę, nie umrę bez tego z głodu więc mogę w razie czego się wyj**ać na to jak mi nie będzie pasowało.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2013 11:25:59 PM Liczba szacunów: 0
  • To nie ściema to nie żarty, nowy spam już jest otwarty

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] do aspiranckiej raczej nie @steven nie wiem jak oszukać te testy, ale właśnie mi się przypomniało, że na tym teście pokazali mojemu koledze kartkę z jakimś kolorem czy czymś tam i sie go 3x typ pytał czy na pewno jest pewien odpowiedzi to coś tam mu odpowiedział w sensie chyba cie poj**ało czy coś, ale swoją drogą ziomek naprawdę mega [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2013 10:52:36 PM Liczba szacunów: 0
  • To nie ściema to nie żarty, nowy spam już jest otwarty

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] i porownywaniem do sytuacji z HW w UFC,gdzie Cain i JDS zdaja sie byc dwa kroki przed reszta sie nie zgadzam. duzo bardziej przypomina to sytyuacje z LHW z milosciwie tam panujacym Jonem "wow,niesamowity tak bardzo" Jonesem. Wlasnie ostatnia walka Bonesa pokazala jak ogromne znaczenie maja warunki fizyczne,gdzie kosmiczny atleta z rzekomo [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2013 10:10:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc nie wiem czy dobrze to zrobiłem...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] "planu" dnia w powyzszych postach oo i jeszcze jedno gdzies kolo 18 moze 17 bym chodzil na silownie no bo tutaj jak sie juz zaplaci to mozesz se isc i siedziec tam nawet caly dzien i noc w tygodniu bez limitu wiec moge chodzic na silownie codziennie w sobote i niedziele tez mam checi jak cholera ale jaka godzina by najlepiej [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 742 Data: 3/29/2004 6:07:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening - odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Cofeine z guaraną, Calcium, Omega-3. Czy omega 3 uzyskam z oliwy z oliwek i nie muszę już brać? 8.Czy mam uzupełniać jakieś mikroelementy tabletkami jak wapń, magnez, witaminy? 9.Jaką odżywkę białkową polecacie przed snem? Czy lepiej zjeść tuńczyka. Nie znam się na tym kompletnie J 10.Mam zamiar używać kalkulatora darkthorna lecz nie wiem [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2935 Data: 7/1/2005 4:25:49 PM Liczba szacunów: 0
  • blackdream / jak zacząć, redukcja i rzeźba, powrót do formy

    Post
    Ladies SFD

    [...] 1200 czy cos kolo 100 kcal hehe, nastapila poprawa, poprzedzona kilkoma dniami prob i błedów co do komponowania posilkow, mam pytanie na tv.sfd kiedys obejrzalam filmik i tam bylo mowione ze np jak laska ma szerokie lydki to trenerzy juz nei zalecaja trenowania ich,by bardziej nie poszerzyc, a meczy mnie ten temat bo ja mam bardzo szerokie [...]

    Odpowiedzi: 338 Ilość wyświetleń: 18150 Data: 2/1/2011 3:33:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Troszke pytan o siłownię ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] serie poprawnie technicznie czekam troche dłużej niż zwykle, logiczne. "Aha i jak to jest z tym mierzeniem bo jak wiemy chyba kazdy ma ten centymetr krawiecki i czy tam jak jest np 8 z tą kreską to jest 8 cm czy to jest 8,5 juz?? prosze o jakies jasne wyjasnienie mi tych spraw" Tego nie rozumiem i nie pomoge "(...)zadnej [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 2/22/2005 8:45:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Kyokushin vs. Boks-załamac sie idzie!!!

    Post
    Sztuki Walki

    [...] nie to nawet sie nie wypowiadaj na temat walki...i nie mów do mnie takich rzeczy jak "błędne pojęcie o walce"bo najwidoczniej masz błędne pojęcie o mnie...ktoś tam cos pisał że przegram z bokserem:)nie chce roztrząsać takich banałów z kim bym wygrał a z kim przegrał ale lałem już gości z jj,judo,tkw,kb(oraz innych freefighterów [...]

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2006 11:14:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Młodzi gniewni.... żenada...

    Post
    Doping

    [...] robił na budowie, jeśli chodziło o trening to wszystko dało rade, kiedy widział że lece z masą, chudne w mgnieniu oka lipa była. no ale co, tata zmarł mając 48 lat, troche tam pił, ale mógł sobie pozwolić, nie pił jak w domu nie było. nie walił koksu, pozatym nie ćwiczył 15 lat czyli 18 lat temu zabardzo wyboru pewnie nie mieli w tych sprawach, [...]

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 18011 Data: 9/8/2008 2:40:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Prop 100 Atomic Lab PYTANIE/PROBLEM

    Post
    Doping

    [...] tu podobny temat prawda jest taka, ze w underach jest wszystko dopuszczalne, mozna go chwalic i po nim jechac do woli, tutaj boli i jest underowy syf, tam boli i...? co tam jest? bo raczej nie underowy syf tylko 50mg propa, juz zapomnieli jak propionikum z jelfy napyerdalal a mial tylko 25mg/ml, 100mg pewnie rozerwalo by [...]

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 6842 Data: 5/24/2009 12:18:07 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 ciosy nożem, sprawa, kilka pytań.

    Post
    Sztuki Walki

    [...] Za bardzo jak tu nie masz tego rozgrywać. Dobry adwokat i możecie gości postawić, zmienić kwalifikację czynu na podstawie dowodu postępowania, świadków, oględzin czy czego tam jeszcze macie z użycia broni na usiłowanie zabójstwa tak jak kilka lat temu było w Rzeszy, że chłopak z pobicia miał pobicie z usiłowaniem zabójstwa - nie powiem [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1572 Data: 8/4/2010 2:02:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl a muay thai ??!!

    Post
    Sztuki Walki

    [...] robię 3 treningi tygodniowo Pn - siłownia Wt - muay thai Śr - siłownia Czw- muay thai Pt - siłownia Ma ktoś trochę wiedzy na temat trenowania na siłowni w połączeniu ze sportami walki ?? Trener powiedział mi, żebym nie robił treingu na dużych obciążeniach tylko na małych ciężarach i żebym starał się robić dużo ruchów w miarę dynamicznym [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2172 Data: 10/20/2008 12:36:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Freja-nadszedł czas

    Post
    Ladies SFD

    [...] numer sztabki bo nie ma napisane ile ważą, wydaje mi się że pewnie standardowo 5 kg ale np to ćwiczenie unoszenie nóg w leżeniu robie tylko na 4ce więc się zastanawiam czy tam przypadkiem nie ma 10 kg. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/68dec3bac0904a27ae708d8128a074a1.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5147136978e04db191dce29c6d92479b.png [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1381 Data: 5/26/2013 11:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Aldhissla/Na pohybel Dukanowi!

    Post
    Ladies SFD

    też robię interwały jak Viki, powiem ci, że ten "szok" wpłynął pozytywnie bo jak nie leciało mi z brzucha to tak zaczęło szybko spadać :-D aj tam wagą się nie przejmuj... powiem ci tak... wiesz jak jeść zdrowo... nawet jeśli zdarzy się ciężki moment w życiu i zaprzepaścisz wszystko co osiągnęłaś to i tak jesteś mądrzejsza od tych meduz i wiesz jak [...]

    Odpowiedzi: 831 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2012 2:22:05 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Aldhissla/Na pohybel Dukanowi!

    Post
    Ladies SFD

    [...] kawałek ciasta... przecież 1 mi nie zaszkodzi, mówią znajomi. Ok. jeden może nie, ale za chwilę sięgam po następny i następny, bo przecież jak już złamałam dietę, to co tam... później uświadamiam sobie, że znów się nafutrowałam i boli mnie brzuch. Wracam do domu i czuję mega nienawiść do siebie. Straciłam zdolność do kontroli. Zamiast wziąć [...]

    Odpowiedzi: 831 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2012 8:31:01 AM Liczba szacunów: 0