SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • (-%%%-- Opole spamuje --- %%%-)

    Post
    Informator OPOLSKI

    tą laske pewnie wszyscy znają.... ale co mi tam edit: odrazu jakoś w temacie fajnie sie zrobiło Zmieniony przez - PstrongMan w dniu 2008-09-19 15:55:21

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 3:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • (-%%%-- Opole spamuje --- %%%-)

    Post
    Informator OPOLSKI

    a co mi tam tez sobie pospamuje ( ah ta odmiana angielskich zwrotow)

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2010 10:44:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki suplement??

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] - wiec da sie to zrobic bez wspomagania - najwyzej jak po jakims czasie niebedziesz miala zauwazalnych efektow to po nie siegnuj. Zaoszczedzisz kase i kupisz cos sobie SOG na zachete (jush drugi dzisiaj ale co mi tam) NiC Na SiŁę - WsZyStKo MłOtKiEm Jeśli w jakikolwiek sposób ci pomogłem to niewachaj się i daj mi SoGacza ---> o tam kliknij

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 936 Data: 9/29/2003 9:42:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki macie wzrost

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    173-174cm, 16lat Chciałbym +10cm Nom dziwny temat, ale co mi tam szkodzi...

    Odpowiedzi: 372 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2006 8:23:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Miichall16../dziennik czyli ostra jazda po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Trening dla początkujących

    Żyłki są cały czas ( fotki bez pompy ), tylko co mi tam po nich jak masy nie ma :/ Wyciskania żołnierskie to to samo co sprzed głowy tylko w pozycji stojącej ? hmm no mogę zamienić na sprzed głowy tyle, że na siedząco ( piwnice mam niską )) Poszło 15x50kg w MC spokojnie więc za maks przyjmę 56... Zmieniony przez - Miichall16 w dniu 2009-07-08 [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3351 Data: 7/8/2009 7:13:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase 4 dniowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wszystko masz w profilu moge wkleić co mi tam Płeć : Mężczyzna Wiek : 17 Waga : 89 Wzrost : 179 Cel treningowy : Masa Staż treningowy na siłowni : 1 rok przemyślanych treningów Uprawiane inne sporty : kiedyś kickboxing aktualnie tylko siłka Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : Staram się jeść to co [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 704 Data: 8/15/2010 4:44:01 PM Liczba szacunów: 0
  • moje foty:)

    Post
    Galeria Zdjęć

    a co mi tam piszcze sobie co tam chcecie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 6236 Data: 1/18/2007 1:28:54 PM Liczba szacunów: 0
  • NABÓR ZAMKNIĘTY do testu nowego BCAA Train + Sustain od Optimum oraz białka !

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co mi tam też się zgłoszę

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 7803 Data: 5/12/2016 5:51:39 PM Liczba szacunów: 0
  • koncówka redukcji by rikenson

    Post
    Galeria Zdjęć

    dzieki wszyskim dobra w sobote w podsumowaniu dam kilka zdjec z ost dnia redukcji bedzie bez włosów a co mi tam ogole sie!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 14490 Data: 7/5/2006 7:16:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Warunki fizyczne

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] treningu jednak latwiej sie nie platac rekami gdy sa krotsze. A jak juz zaplataja mi sie nogi a walczymy tak do cwiczen to zawsze z zwarcia przechodze sie do parteru a co mi tam takie silowanie na ziemi niezle wchodzi na muly :) !! Interesujesz sie sztukami walki lub walką i masz na ten temat praktyczna wiedze?? WIesz jak skutecznie obronić się [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3788 Data: 11/20/2003 12:12:54 AM Liczba szacunów: 0
  • SYNTRAX - opinie, komentarze etc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystko pyszniutkie a ja powiesilem te reklamówki co dostałem u nas na siłce, a co mi tam

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15859 Data: 12/19/2005 3:37:26 PM Liczba szacunów: 0
  • MisSter SFD :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dobra co mi tam , ja tez zamieszcze jakies stare foto. członek-mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2003 11:57:39 PM Liczba szacunów: 0
  • MisSter SFD :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://www.sfd.pl/1/images/20030215181026.JPG jak placek dal to co mi tam ...xXx... ______________________ ...ino ano tej ze hej ok!... pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2003 7:34:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Nasza ulubiona muzyka treningowa.

    Post
    MUZYKA NA SIŁOWNIĘ

    A co mi tam, chyba nie wygonicie %-). Na ciężkie chwile: https://www.youtube.com/watch?v=f4K6ZxDwi34

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 16881 Data: 7/7/2014 1:35:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Teksańskie Burrito - prosty i szybki przepis

    Post
    Kuchnia SFD

    Żeby nie pękały trzeba wrzucić do garnka i przykryć pokrywką. Wtedy trochę się "parują" i są w miarę elastyczne. Zależy jeszcze z jakiej mąki, ja robię z mieszanej - co mi tam pod rękę podejdzie ;-) ale zazwyczaj najwięcej jest pszennej.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3239 Data: 8/23/2017 2:00:40 PM Liczba szacunów: 0
  • DOPING TYLKO DLA ABONENTOW?

    Post
    Doping

    grzecznie podsumowując: na ch.uj ten abonent do dopingu, spadnie liczba czytających za nimi liczba postów i i dział upadnie. a co mi tam i tak najlepsze są nasze zdjecia

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 15166 Data: 5/14/2005 12:25:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Nabór do testu przed treningówek-start.

    Post
    Doping

    rozumiem ze wszystkie przedtreningówki w wersji oral?? i nie trzeba badać krwi przed i po??? a co mi tam zawsze jakaś odskocznia od tego co robiłem... tez sie zgłaszam :)

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 3035 Data: 12/18/2012 1:43:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Rodzynus/dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Mjaz85, wyglądam inaczej z dwóch powodów: okazało sie, że posiadam twarz (a co mi tam, i tak wszyscy wiedzą że ćw jak wariat, mam opinię oszołoma, gorzej być nie może, hehe) po drugie, inny aparat i inne oświetlenie. wyglądam przez to na bardziej zalanego fatem. oczywiście film z przysiadów i mc wrzucę. muszę stwierdzić, że to nagrywanie filmów [...]

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 6900 Data: 11/24/2008 10:43:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Chcesz TESTOWAĆ nowe produkty TREC'a ???

    Post
    Trec

    ja patrze na fejsie cos od treca to dawaj , nakrecilem cos i popisalem a co mi tam a widze ze w dziale nadal zyje moj temat z opiniami :D

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2012 5:39:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Cubed San'a - co o tym myslicie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    a masz jeszcze jedną co mi tam

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 9640 Data: 11/28/2004 11:21:01 AM Liczba szacunów: 0