SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • koncówka redukcji by rikenson

    Post
    Galeria Zdjęć

    dzieki wszyskim dobra w sobote w podsumowaniu dam kilka zdjec z ost dnia redukcji bedzie bez włosów a co mi tam ogole sie!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 14362 Data: 2006-07-05 19:16:51 Liczba szacunów: 0
  • MisSter SFD :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dobra co mi tam , ja tez zamieszcze jakies stare foto. członek-mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-04-02 23:57:39 Liczba szacunów: 0
  • MisSter SFD :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://www.sfd.pl/1/images/20030215181026.JPG jak placek dal to co mi tam ...xXx... ______________________ ...ino ano tej ze hej ok!... pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-04-03 07:34:28 Liczba szacunów: 0
  • NABÓR ZAMKNIĘTY do testu nowego BCAA Train + Sustain od Optimum oraz białka !

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co mi tam też się zgłoszę

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 7467 Data: 2016-05-12 17:51:39 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz TESTOWAĆ nowe produkty TREC'a ???

    Post
    Trec

    ja patrze na fejsie cos od treca to dawaj , nakrecilem cos i popisalem a co mi tam a widze ze w dziale nadal zyje moj temat z opiniami :D

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-30 17:39:16 Liczba szacunów: 0
  • Nabór do testu przed treningówek-start.

    Post
    Doping

    rozumiem ze wszystkie przedtreningówki w wersji oral?? i nie trzeba badać krwi przed i po??? a co mi tam zawsze jakaś odskocznia od tego co robiłem... tez sie zgłaszam :)

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 2908 Data: 2012-12-18 13:43:17 Liczba szacunów: 0
  • Teksańskie Burrito - prosty i szybki przepis

    Post
    Kuchnia SFD

    Żeby nie pękały trzeba wrzucić do garnka i przykryć pokrywką. Wtedy trochę się "parują" i są w miarę elastyczne. Zależy jeszcze z jakiej mąki, ja robię z mieszanej - co mi tam pod rękę podejdzie ;-) ale zazwyczaj najwięcej jest pszennej.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3081 Data: 2017-08-23 14:00:40 Liczba szacunów: 0
  • SYNTRAX - opinie, komentarze etc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystko pyszniutkie a ja powiesilem te reklamówki co dostałem u nas na siłce, a co mi tam

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15525 Data: 2005-12-19 15:37:26 Liczba szacunów: 0
  • Katowanie ciała, katowanie duszy...no niech się w końcu coś ruszy czyli DÓŁ POST

    Post
    Trening dla początkujących

    A co mi tam - wpiszę się. jest źle:(

    Odpowiedzi: 736 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-18 23:13:04 Liczba szacunów: 0
  • A teraz fotki osob ponizej 175 cm :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    a co mi tam wrzuce moje chude plecki na luzie, z mniej wiecej polowy maja. potem jeszcze przymasowalem z 1 kg a teraz spadki od pazdziernika wracam na ostro 172 wzr

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-13 15:16:35 Liczba szacunów: 0
  • dawni kulturyści

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    stallone nowe foto, widze ze wklejacie to ja tez poszukam i powklejam co mi tam:)

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-03 11:45:07 Liczba szacunów: 0
  • Rodzynus/dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Mjaz85, wyglądam inaczej z dwóch powodów: okazało sie, że posiadam twarz (a co mi tam, i tak wszyscy wiedzą że ćw jak wariat, mam opinię oszołoma, gorzej być nie może, hehe) po drugie, inny aparat i inne oświetlenie. wyglądam przez to na bardziej zalanego fatem. oczywiście film z przysiadów i mc wrzucę. muszę stwierdzić, że to nagrywanie filmów d

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 6718 Data: 2008-11-24 10:43:15 Liczba szacunów: 0
  • DOPING TYLKO DLA ABONENTOW?

    Post
    Doping

    grzecznie podsumowując: na ch.uj ten abonent do dopingu, spadnie liczba czytających za nimi liczba postów i i dział upadnie. a co mi tam i tak najlepsze są nasze zdjecia

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 14870 Data: 2005-05-14 00:25:27 Liczba szacunów: 0
  • tolszowka DZIENNIK - trening, odżywianie, suplementacja

    Post
    Trec

    Wiem, że mnie skrytykujecie, ale co mi tam... Poniedziałek: 10 serii. W każdej serii: - plecy (podciąganie hantli w opadzie, wiosłowanie) - 12x, - barki (wyciskanie hantli do góry siedząc) - 8x. Środa: 10 serii. W każdej serii: - biceps (uginanie ramion podchwyt) - 8x, - biceps (uginanie ramion uchwyt młotkowy) - 8x. Piątek: 10 serii. W każdej seri

    Odpowiedzi: 659 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-17 14:12:03 Liczba szacunów: 0
  • Śnieżynka 2011

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    oto mój skromny zapas na najbliższy rok:) jeszcze leci do mnie druga paczka z witaminami i boosterami testosteronu, a co mi tam, pracuje to sobie pozwole;) pozdrawiam wszystkich /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9e2a190b51cb4cd9872ea29539c64a10.jpg

    Odpowiedzi: 756 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-08 14:44:27 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc trening + suple dla aktywnego chudego.

    Post
    Trening dla początkujących

    organizować by w środku dnia pilnować wartościowych posiłków. Pewniaki to codziennie bogata owsianka z płatków owsianych, otrębów, rodzynek, pestek dyni, słonecznika i co mi tam jeszcze wpadnie pod rękę oraz wieczorna kolacja czyli zazwyczaj kanapki/twaróg/serek wiejski. Jeśli chodzi o rzeczy pomiędzy to w zależności jak dysponuję czasem. Zazwycz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 243 Data: 2018-01-02 10:20:21 Liczba szacunów: 0
  • Cubed San'a - co o tym myslicie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    a masz jeszcze jedną co mi tam

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 9457 Data: 2004-11-28 11:21:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW - piszę po raz 2 proszę o opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    zeik1908 ile razy trzeba Cię upominać byś nie dublował posty? Jakby ode mnie to zależało to byś był już na małym urlopie.. traktor Ci dobrze radzi, a Ty swoje.. Zresztą co mi tam do tego

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 2009-02-15 12:16:00 Liczba szacunów: 0
  • Nasza ulubiona muzyka treningowa.

    Post
    MUZYKA NA SIŁOWNIĘ

    A co mi tam, chyba nie wygonicie %-). Na ciężkie chwile: https://www.youtube.com/watch?v=f4K6ZxDwi34

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 16387 Data: 2014-07-07 01:35:48 Liczba szacunów: 0
  • Kto pomoże? hmmmmmm

    Post
    Odżywki i suplementy

    JESZCZE cos ? oewbue hjak ktosa sie pomyli to hehe ale jak mi sie popier.. to banem.. kazcie za kazda pomylke a ciekawe ile userow zostanie.. Chcecie to sie rozpisze a co mi tam dextroza to czysty cukier, wiec najlepszy jest po treningu dla wyrownania Ig i glikogenu watobowego. Co do mojego postu- sorry za pomylke nie wiem czemu napisalem aminokwa

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1737 Data: 2007-12-04 16:03:05 Liczba szacunów: 0