SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • JAKI TRENING WYBRAĆ ??

    Post
    Trening w domu

    to mzoe ja machne swoja liste: * witaminy & mineraly (maxiwit) - obowiazkowe * żenszeń - naturella jest ok, moze byc tez ten w maxiwicie - obowiazkowe * omega3/tran - obowiazkowe * apteczne zma - filomag b6 - 3 tabsy + zincas 1 tabs - obowiazkowe * oliwa z oliwek/olej lniany - do podbicia kalorii w posilka i prozdrowotnie * kretka - mono i [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4896 Data: 6/8/2006 12:29:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakub Gęsiarz z w 11 niezle sie przybił

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dla Ciebie jest on pogrubiony bo jestes jego autoremCo do typa to spasl sie ladnie ale jak dla mnie nie ma tam zadnej estetyki ani nic. Nie podoba mi sie.

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 18531 Data: 1/3/2007 11:44:25 PM Liczba szacunów: 0
  • opinie na temat komóry...

    Post
    Targowisko

    [...] jest do bani, no chyba ze dostaniesz jakies za***iste tanie połaczenie na jeden czy dwa numeru to oki.Tak czy inaczej najtansza jest idea....a co do tego plusa to mam tam dwa abonamnety hehe....ale jeden z nich narazie płace 10zł netto miesiecznie, a po roku 30.50 zł. Kumpel ma idea mix i nie narzeka, całkiem niezłe rozwiązanie, tyle ze [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 2/10/2004 10:09:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Munzera który go zabił...

    Post
    Doping

    no też mnie ciekawi co tam coleman wbija ile testo deci mety...ale w te mnimalne dawki arnolda niechce mi sie wieżyć.50 mg metki to minimum musiał lecieć

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 12715 Data: 3/4/2007 12:48:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Pszczyńska Akademia Sztuk Walk

    Post
    Sztuki Walki

    Strucel twierdzisz że Twoje podejście jest zdrowe a moje nie? A to niby czemu. Ja też szłam tam z myślą żeby nauczyć się bronić itd., ale okazało się że mogę nauczyć się o wiele więcej nie tylko lania po pysku. To chyba dobrze a nie źle.Przynajmniej ja tak uważam. I nie wiem czemu jesteś taki pewny siebie. Może spróbuj trochę wyluzować bo prawda [...]

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 13165 Data: 8/2/2004 10:41:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Pszczyńska Akademia Sztuk Walk

    Post
    Sztuki Walki

    [...] - to byl taki czarny humor z tym "chytaniem" jak napisalem wiec nie bierz sobie tego do serca. A co do przekopy,to wydaje mi sie ze jak juz lezysz pomiedzy butami wiekszego grona i nie wazne czy tam kogos trzymasz czy nie to patrzac realnie nie ma sztuki ktora by Cie uratowala od przeszturchania podeszwami Za to sztuka jest nie [...]

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 13165 Data: 9/25/2004 3:15:29 PM Liczba szacunów: 0
  • do jakiego wieku ma sie dobre efekty w kulturystyce i ogolnie sporcie?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] A z wiekiem, o ile nie przejdziemy na duzo intensywniejsze cwiczenia, to jakos bardziej tak: http://assets.nydailynews.com/img/2010/06/25/gal_beach_simon_baker.jpg Nie sugerujcie sie tam pozami czy cos, ale ogolnie wiecie o co chodzi... Zmieniony przez - wax w dniu 2011-05-20 14:03:58

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 11763 Data: 5/20/2011 1:54:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawid Kostecki vs Roy Jones Jr - 30 czerwca?

    Post
    Sztuki Walki

    Dla mnie jednogłośnie wygrał Paweł na punkty i jak był werdykt to aż się zdziwiłem. Ale nawet ktoś mu tam w narożniku mówił dawaj z siebie wszystko bo na punkty nie wygrasz tak jakby ta walka z góry była ustawiona a wszystko po to by otworzyć drogę do walki z diablo który jest znany i na pewno kasa będzie lepsza... Porażka ogólnie w tym boksie [...]

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 13428 Data: 7/1/2012 11:55:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Wasze testy - tylko najlepszy sprzęt

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Na nakretki nie daje sie nic (chodzi mi o czesc gwintowana). To jest gwint, czesc ktora odkrecasz i przykrecasz. Cokolwiek tam naniesiesz to sie zuzyje bardzo szybko. jedynie co mozesz to oczyscic i zakonserwowac WD-40.

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 15854 Data: 7/26/2008 12:03:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Od czego i kiedy zacząć??

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] wiem czy dobrze to licze... tu masz screena, link powiedz czy to potrzebne..? i czy te kalorie naaktywnosc fizyczna doliczac do diety?/ jesli tak to te kalorie dodatkowe w weglowodanach tylko czy dodawac je ogolnie jako zapotrzebowanie dzienne na mase? a tu screen.. ( tam gdzie wpisalem 2500 to tylko tak wpisalem.. nie wiem co tam trzeba;/)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2366 Data: 5/28/2006 11:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • zależy mi na czystej masie

    Post
    Odżywki i suplementy

    może zbyt dosłownie zrozumieliście,bo wiem ze, zeby mieć pięknie mięsień to praktyczne tak od razu sie nie da( chyba ze któś tam liczy sobie te kalorie i takie tam) Każecie szukać w wyszukiwarce a tam nic konkretnego tylko same zlewające tematy, ja chce konkrety,np nazwę dobrego białka+ np nazwe dobrej kreatyny do tego pasującej, chyba ze macie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 625 Data: 7/11/2010 2:44:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Walka z oponą... każda rada przydatna :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] niższy bo 178 ale też mam ponad 90 w pasie i wagę 90 kg. Mam 34 lata i od 17roku ćwiczę regularnie na siłowni . Co prawda zaniedbuje aeroby i brzuch zawsze miałem jakiś tam ale nie wiem co jest grane bo ostatnio mnie obtłuściło , mam grubą tkankę prócz nóg bo mam szczupłe . nawet na szyi zauważyłem lekki podbródek . Boje się ,że to ten wiek [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 2/13/2013 4:22:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Rodzynus/dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja tam taki trening jak ty zarzuciles widze pierwszy raz w zyciu, wiec nie mam nic do gadania w tej sprawie. Fajnie, ze jest z glowa podzielony na kolejne etapy. Ale zeby cos doradzac, to ktos lepszy powininen sie wypowiedziec. Co do supli itp to co ty chcesz? bialko - masz braki w diecie? gainer - chyba odpada, na szkieletorka to ty nie [...]

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 6905 Data: 11/18/2008 9:45:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Zasady walki we współczesnym MMA

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] jak chciał Royce Gracie. - dozwolone łapanie się siatki - i tak wszyscy się łapią co często decyduje o losach walki a pkt. karne są nie dość że są dawane dopiero po którymś tam chwyceniu się pod rząd to jeszcze są mało istotne Walka przy takich zasadach byłaby wręcz o przetrwanie, więc łapanie siatki to normalny ludzki odruch w sytuacji [...]

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2713 Data: 5/20/2013 8:55:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Masło orzechowe bez cukru i soli !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] z różnymi masłami (Sante, Felix, Black Rose, jeszcze jakieś amerykańskie, ale zapomniałem firmy). Wcześniej najlepsze pod względem składu było masło firmy Sante, ale były tam niestety cukier i sól. No i orzeszki były prażone, a tutaj wygląda na to, że nie są. Zreszta od razu rzuciło mi się w oczy, że jest trochę inna konsystencja. Wszystkie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 11829 Data: 7/30/2009 10:22:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Okniński obraża Koksa i chce z nim walczyć! [ wywiad ]

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    [...] z nas tak naprawdę nie wie co się działo, jakimi ludźmi są Ci Panowie. To o czym jesteśmy informowani przez media, reporterów czy samych zawodników to zaledwie 1% tego co tam się dzieje i dość często informacje które dostajemy są dopasowywane na potrzeby różnych osób, mediów. Ja im nie płacę, nie moje pieniądze, nie ja organizuje galę więc [...]

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 13336 Data: 5/13/2012 10:48:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Rower treningowy i opór magnetyczny ?!?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    miałem nowy ale strasznie trze musi coś być tam krzywego bo pierwszy też mi się przetarł a ten co teraz założyłem trze a opór słaby bede do sklepu musiał pojechac

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2005 6:52:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie laski wolicie?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dobra tam tez mi sie Hinduski podobają ale nie lubie generalizowania ,ot co lepiej wkleiłbys takie bez pasemek, trwałej i bez wąsa- naturalne (acz cywilizowane;)) jak sam zachwalałes czekamy pozdro

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2006 2:42:18 AM Liczba szacunów: 0
  • karate - za co można wylecieć???

    Post
    Sztuki Walki

    [...] jedno a zimą dwa zgrupowania SW i przyznam sie ze picie juz mi sie raczej znudzilo. A tak na marginesie to powiem Wam ze obozy SW maja się nic do mojego obozu z uczelni-tam za picie na terenie osrodka uczelni był wylot z obozu(jeden gostek wylecial za nazwanie go obozem koncentracyjnym), a o 22 godz cisza nocna, za wyjscie z namiotu byles [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 4852 Data: 8/28/2003 11:58:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla osoby nieaktywnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    TheBigBoss - dzięki stary może nie wierzysz ale dzięki Tobie możesz wyleczyć chorego człowieka może nie z anoreksji ale jakichś tam zadatków Wiem o tym że przytyje i nawet chce przytyć ale nie tak jak schudłem, czyli zdrowo i żeby to nie był nagły skok tylko powoli. Mam nadzieje że ten basen 1-2x w tygodniu wystarczy i postaram się przynajmniej w [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2937 Data: 1/11/2010 9:38:50 PM Liczba szacunów: 0