SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Mój trening, prosze o krytyke i ocene

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] Masz nadal 3 wyciskania - proponuje robić max 2 na jednym treningu, stosuj rotację! Poza tym dołóż unoszenie sztangielek w opadzie (tył barków). No i co - nie ma brzucha, kapturów i przedramion! Może wrzucić to w piątek, masz tam same barki. * -dwunastki z "*" są jako rozgrzewka więc nie zaliczam ich do "normalnych" serii

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2/11/2007 8:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam post, czyli buby i reszta :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    wejdź do marcelina dziennika i jak zobaczysz ten love story to ankieta nie potrzebna, tam reprodukcja przez kabel już się odbywa Ty grrubcio ale bardzo proszę nie przekręcać nicku mojego pupilka merceliono no co no hernesia już nie ma musiałam kogoś znaleźć,a u Ciebie nie mogę się odezwać,bo od razu mi dokuczasz i wyzywasz

    Odpowiedzi: 3011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2009 10:22:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs BioTechUSA "Tydzień z życia sportowca"

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] nad czy rozpisywać bo przeciwników crossfitu jest milion to wrzucę tylko filmo z mojego boxu. Nie jest on jakoś bardzo świeży %-) ale świadczy o tym, że już trochę potu tam wylałam. https://www.youtube.com/watch?v=Nw44wC0DNhk z racji tego, że staram się jakoś mądrzej trochę żywić w tygodniu wleciało sporo posiłków ..... [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 8338 Data: 9/27/2018 7:12:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w odchudzaniu :)

    Post
    Ladies SFD

    [...] to obniżenie ilości kalorii. Spróbuję zadziałać w tym dzienniku. Zawsze myślałam, że podstawą jest tu ten artykuł: http://www.sfd.pl/Odchudzanie_dla_kobiet-t64042.html , ale tam jest 1200-1500kcal. Poza tym nie rozumiem, dlaczego 3 miesiące to za krótko na 8-10kg? I czy możecie mi powiedzieć ile i jak ćwiczyć na bieżni, bo chciałabym zacząc od [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2/18/2012 11:09:29 AM Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] produktu ? mhmm trudne pytanie.. w sumie nastawiłem się pozytywnie i jest ona, jest ona, jest massacra - 10 minut i mam tyle sił co diabeł tasmański/teksański (czy jak go tam zwali) z kreskówek - trening idzie jak po maśle, po prostu się chce, i to bardzo, jak na głodzie samczym się chce .... to tak tu się chce trenować. - do tego ten smak [...]

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2008 5:04:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie schudnąć proszę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] skladnikow oraz odstawic slodycze ZUPELNIE na co najmniej 2 tyg - powinna minac na nie ta niepowstrzymana ochota. Mój dzień wygląda tak, że jem mało, za to wieczorem chwytam paczkę cukierków i potrafię zjeść całą, ale przeważnie kończy się na czterech, pięciu cukierkach. W dzień w ogóle nie jem słodyczy, za to wieczorem mam na nie wielki [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4441 Data: 11/6/2007 12:13:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę, 71kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rudy - Dzięki za odpowiedź takiej było mi trzeba :-) s.m.p.a - Tobie też dziękuję. Wagę kupię lecz w LIBANIE, czyli tam gdzie mieszkam to biedronki nie znajdę %-). No, ale z tym to nie będę miał akurat problemu bo tutaj w odpowiednim miejscu znajdę wszystko co tylko chcę, a najbardziej to cieszę się z tego, że warzywa i tego typu podobne rzeczy są [...]

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 9087 Data: 3/24/2012 3:52:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę, 71kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli chodzi Ci ile B/W/T to teraz jest mi to bardzo ciężko sprawdzić. Szukam w necie i nic. Jak będę w markecie bo tam to kupię w oryginalnym opakowaniu, gdzie powinno to pisać. Tutaj u nas to mają takie białe opakowania, na których oprócz ceny nic się nie znajduje. Jedyne co mogę Ci teraz podać to: "Ser z jogurtu z mleka krowiego", "pełnotłuste [...]

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 9087 Data: 4/7/2012 7:39:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik kalikstat

    Post
    Usuniete tematy

    Mikołaj - mi początkowo nie było do śmiechu. Otwieram, a tam pieczywo i liść sałaty. Dopiero potem dołożyli pojemnik. A tam co?Cycek! Byłem w szoku ;-D Ordynator nie koniecznie. Szpital ma kontrakt z firmą cateringową ;-) Damian - no wiadomo, że być musisz ;-D Ano, taki kształt miały. Bez podtekstów proszę ;-D Ale bardzo dobre - podobno z Piotra i [...]

    Odpowiedzi: 856 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2012 11:18:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ??? Odzywianie i trening ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moze i tak :), prawie rozpisalem juz sobie trening :) Ale odnosnie diety dla osoby uprawiajacej sztuki walki i namiastke kulturystyki to nic tam nie jest napisane :), nie wiem i nie moge sie doszukac nigdzie tego ile mam spozywac bialka itp na kilo mojej masy ??? 1)"Lepiej zeby mnie trzech sadzilo niz czterech nioslo" 2)"Najpierw [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 12/26/2003 10:40:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Czyżby jakieś zapalenie?

    Post
    Doping

    [...] 0,8;/ Więc bardzo słabo szło i zatykało igłę ( chyba z 15 wkłuć wykonałem ), łącznie naciągłem 30ml tego gówna (potem wstawię fotki). Dziś zakupiłem igły 1,1 i wp******e to tam i będę próbował ściągnąć tą yebaną ropę( jak widziałem jakie suki grube to mam lekkiego stracha to tam wbić hehe ), zobaczymy jak to pójdzie. Na razie lekarz mówił żeby [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2227 Data: 5/17/2012 11:05:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Siłownie

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    SOG mi do szczęścia niepotrzebny. Więc ten Hotel, znajduje się blisko rynku, na ulicy Matejki, tuż obok Kina Bajka. Z Placu Piastów łatwo tam trafić. Idziesz cały czas ulicą Dworcową w dół, mijasz Klub Promil, i Hotel Cubus (nie da się nie zauważyć), i zanim będzie szukany przez ciebie Hotel Royal. Najdroższa siłownia w mieście. Koszt karnetu to [...]

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2006 11:30:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Take it easy by izy vol xxx poszli

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Luki wlasnie co do nog to mi dales w rozpisce przysiady ze sztanga z przodu nigdy tego nie robilem zrobilem peirwszy raz we wtorek i w choy mniej musialem na***ac na sztange niz z tyl i przy okazji ***aly mnie obojczyki strasznie czy co tam jest gdzie sie sztange kladzie

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2009 9:50:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Solis vs Witalij Kliczko

    Post
    Sztuki Walki

    [...] się z Solisa,ale trzeba być przezornym. Jestem krytykiem w tym temacie Kliczków wydawać by się mogło,że tak jak Tysona,ale prosze na YT sporo filmików z Tysonem mam... Ja to tam jestem krytykiem jak za dużo szumu się robi bezzasadnego...Nie jest tak,że nie lubię Witka,on nie walczy tylko warunkami,bo skończyłby jak Thompson,ma skille i po raz [...]

    Odpowiedzi: 981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2011 1:29:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Paprochy w Propie z Rotexa -Deka Rotex Metna jak Siury

    Post
    Doping - zdjęcia

    [...] jak pmp atomic phoenix apteki i to wlasnie z barku kasy czasem wracajac do rotexa - pare osob u mnie to bralo npp w dawce 200mg e2d po strzale w plucach sciskalo wiec cos tam bylo prop - dzialal sila poszla deka jednego cygana ruszyla 1butla oko 4-5 kg wiec cos tam siedzi jednak fakt moze to byla 1 partia jeszcze dzialajaca teraz nie wiem [...]

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 6328 Data: 3/30/2012 4:44:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Lorenzo Becker

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    davido a w co ty wierzyłeś? Że Arni wypłynął na świat mając 17 czy tam 18 lat na pierwsze imprezy kulturystyczne i wtedy dopiero zaczynał koksować? Wiadomo, że ledwo jak zaczął jeździć na rowerze już koks brał ps zdj 4 od dołu miażdży mi głowę, mega wyszedł chłopak Zmieniony przez - kscman w dniu 2010-11-23 20:41:42

    Odpowiedzi: 2962 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2010 8:40:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Lorenzo Becker

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] Wojtka ze 52 w lapie na sucho to brak slow." nigdzie tak nie napisałem chodzi mi o wyniki siłowe przykładowo rekord Polski w jego kat. do 18lat w WL wynosi ponad 200, a tam nie jadą na saa, bo są testy wszystkie Podtrzymuję więc dalej, że na sucho można osiągnąć takie wyniki 52 w łapie? myślę, że do 18 wyrobię się do 48;) przy obecnych [...]

    Odpowiedzi: 2962 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2011 10:16:59 PM Liczba szacunów: 0
  • FLOYD MAYWEATHER VS MANNY PACQUIAO

    Post
    Sztuki Walki

    Jarzynek, a co sadzisz o Dannym Garcia? Roznica wagi niewielka, zreszta walczyl w kat. Floyda i tam zniszczyl wlasni m in.. Khana. Gosc wydaje sie nieco toporny, jednak z poteznym uderzeniem i odporny. Mnie bardzo sie podoba jak walczy. Osobiscie nie podoba mi sie styl Floyda, jednak trzeba mu oddac ze jest niesamowicie cwanym lisem i wszystko co [...]

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2015 12:40:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Danones ----> Dziennik motywacją do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] więc chyba bardziej się postaram:) Tak, no to widać że początek nie był dobry. Przeczytałam więc jeszcze raz podwieszone artykuły na forum i zadałam sobie te pytania które tam były przytoczone (między innymi z artykułu "Pierwsza redykcja by Koniu): -Co chcę osiągnąć? "...poprawa sylwetki poprzez obniżenie poziomu tkanki [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2047 Data: 7/19/2011 2:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Pare odzywek z dluga data !

    Post
    Targowisko

    [...] 4 miesiacach! - wiec moze wyjasnie sporo rzeczy odnosnie calej sprawy. Odezwalem sie do kerio jak zobaczylem post na sfd odnosnie supli, przeslal mi liste z swoja oferta, tam wybralem suple na 250zl, podeslal mi dane na ktore mam wplacic kase (dane byly kolesia z podlaskiego) a on mowil ze jest z Wrocka, wiec spytalem sie oco chodzi itp itd no [...]

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 7693 Data: 11/27/2009 7:27:55 PM Liczba szacunów: 0