SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • usunięcie tematu w galerii

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    człowieku ja nie wstawiałem tych fot do oceny jako trudu poświęconego w zdobycie tej sylwetki omg... przeczytałeś wszystko co napisałem tam zanim skasowałeś ? jestem nowy na forum dzisiaj dopiero się zarejestrowałem wstawiłem foty żeby mi doradzono jak w zimie mogę robić redukcję... sam napisałem ,że mi się moja sylwetka nie podoba i chcę coś z [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 943 Data: 12/10/2008 6:29:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Kontuzja kolana, bieganie, odżywianie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Możliwa operacja a jak zobaczyl "spuchnięta" nogę to wbił mi igłe i dosłownie wylała się krew (90 ml)! Póki co znów widze, że noga puchnie, albo zbiera sie tam krew, nie wiem już co to. Lekarze w każdym badź razie nie wiedza co mi jest. I musze do nich często zaglądać. Moje pytanie jest następujące - czy ja mam w ogóle jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6545 Data: 2/12/2008 8:38:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Wasze poczatki z SW

    Post
    Sztuki Walki

    [...] ojciec majac nadzieje ze wyzyje sie na treningu zaprowadzil mnie pierwszy raz na boks. Pochodzilem z 2 miesiace. Pozniej nauka do egzaminow. W LO zaczalem cwiczyc TKD, bylem tam pol roku. Szybko zaczalem lapac, wylazl talent do rozciagania i jakas taka ogolna gibkosc itp( nazywali mnie baletnica ). Pozniej kolega na wfie powiedzial mi ze jest [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 12/2/2005 8:04:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells & Crossfit by novyneo

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Mi tam lepiej wyciskać bez tego zaciskania. Może gdybym się tego nauczył (zmuszał!) to poczułbym różnicę. Neupert zaleca odwrócone V czyli inaczej niż Pavel.. Tłumaczy to połączeniem ramion z najszerszymi grzbietu. Tak zaleca cleany itp.. Nawet chwyt równoległy poleca!! Jak ktoś nie ma szerokiej klaty.. Z tym wyłamywaniem łokci to tak nie do końca [...]

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2014 7:04:51 PM Liczba szacunów: 0
  • *** O Panierce To Jest Saga Spamers Squad Wam Ją Przedstawia %-) SPAM nr 4 ***

    Post
    Sztuki Walki

    Pudzian kiedyś tam trenował parę lat Karate z tego co mi wiadomo, więc jakieś tam doświadczenie w SW ma. ;)

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2009 11:26:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Mamed rozmawia z UFC

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] grosza nie sypnie i na początek będziesz się bawił z w pasku ale nie wolno ci ruszać najfajniejszych foremek. Za to my lubimy Cię mordo ... co będziesz jeździł się wygłupiał, no źle ci tu ? M: No to ja jeszcze pomyślę. Ale wy starajcie się jak obiecywaliście najlepsze warunki mi wynegocjować u Łysego dobra? K&L: Dobra, dobra Ale co ja tam wiem :)

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2012 5:35:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy VII

    Post
    Doping

    [...] (4serie klasyczne, 4serie z przodu , i 4serie do ławki), 6serii prostowan i 4serie wykroków , po treningu czułem sie jaby mnie atobus potracił , ale wiem ze musze tak katowac giry , bo widze ze powli coraz lepiej sie miesnie separują i cos tam rosnie. Tylko strasznie mnie zaczeo bolec kolano prawe ale z tym ide w poniedziełek do lekarza.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2008 10:53:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Kadra Polski na Euro 2008

    Post
    Piłka Nożna

    Mi brakuje tylko jednego-Ireneusza Jelenia, ale jak Błaszczykowski i Krzynówek będą w formie to będzie okey co do Wichniarka, mi tam nie jest go wcale żal, niech ktoś mi przypomni jeden dobry występ króla Artura w kadrze...nie było takiego, nie ma co się oszukiwać Sagan zostanie odstrzelony, chyba że pojedzie nominalna czwórka napastników [...]

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 11509 Data: 5/9/2008 6:15:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'Marchewka/MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    [...] zmieniona ale trzech koksów się zabrało za przysiady i zajęło im to dobrą godzinę jak nie więcej, a że 220kg przysiadali to nawet nie podchodziłam tylko podpatrywałam co oni tam wyczyniają %-) potem już poprosiłam chłopaka, żeby mi zarzucił sztangę na plecy, bo myślałam, że nigdy nie skończą. Arphiel suwnica ma być wysoko i szeroko ? Miska: [...]

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 12615 Data: 11/22/2014 8:00:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w pozbyciu sie tluszczu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zapotrzebowanie tłuszczy na 85g ) tak aby białko było na poziomie 2-2-5g, a tłuszcz 1g na kilogram masy. Warzywa do każdego posiłku (oprócz tych koło treningowych, tam nie jemy warzyw) ich się chyba nie wlicza, owoce z tego co słyszałem wliczamy do BTW. Teraz ułóż dietę z tymi zaleceniami co Ci podałem. Dużo kasy możesz przeznaczyć na [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 11/11/2013 12:47:51 AM Liczba szacunów: 0
  • "Jak naklepać ośmiu typa?" O to się w Combacie pytaj - Spam C/S. GRATULACJE ŻELESIE

    Post
    Sztuki Walki

    Przepraszam na geografii nie spałem, wiem gdzie jest Oława choć nie pochodzę z tego miasta, to już coś. A tam Wrocław, po co mi wiedzieć, gdzie jest Wrocław? Są tam chociaż ładne kobiety ? Zmieniony przez - starywilk w dniu 2008-08-22 03:18:54

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2008 3:15:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak sie bic z dziewczyna na solo?

    Post
    Sztuki Walki

    Siema ;) Dawno nie pisalam nic na ten temat. Do tego starcia nie doszlo bo tej lasce odwiesili jakis tam wyrok ,teraz ponoc siedzi w Lesznie w zk dla kobiet ,dostala rok. Podobnie jak jej tatus ktory 2 razy gibal i z tego co mi sie obilo o uszy wcale zbyt bardzo corka nie jest zmartwiony ze tak skonczyla,moze wrecz przeciwnie. Duzo z was mnie [...]

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2014 10:21:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolano, artroskopia, łękotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja itp.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] diagnoza to woda ale po wbiciu igly nie wydostala sie ani kropla plynu.Mam obrzek z tylu kolana i bole nawet przy odpoczynku.Dodaje tez ze nie mieszkam w polsce ale i tam bylam diagnozowana.Problem zaczal sie gdy przytylam w bardzo krotkim czasie.Poprawa byla jedynie po zastrzyku sterydowym ale nie na dlugo...I tak naprawde mam pytanie: co [...]

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2008 11:13:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o morfologie krwi ?!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] już od bardzo dawana bylem nawet u psychiatry ,psychologa bo myslalem ze to moze byc jakas depresja ewentualnie jakas choroba psychiczna ... psychiatra przepisal mi jakies tam leki antydepresyjne-psychotropy ktore doslownie nic mi nie daja :/ zero roznicy :/jak bylo tak jest :/ psycholog cos tam poprierdzielil i skasowal siano doslownie za nic [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 9/3/2007 10:26:37 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Słowny slam, czyli grappling SPAM!!!%)***

    Post
    Sztuki Walki

    Mi tam nie tyle o ciężary chodzi co te nuuuudne 4x12 i rozpierniczanie się na bic, tric i takie tam

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 8:22:30 PM Liczba szacunów: 0
  • malgo421 / trening i dieta

    Post
    Ladies SFD

    dzisiaj jakas wk.. chodze . Jakas masakra ,ale na szczescie juz mi przeszlo. A jeszcze poszlam na silownie a tam tyle mlodziakow ze nie mialam jak treningu zrobic.Wrrr juz nigdy nie pojde tam po poludniu. Ale zrobilam chciaz moj stary co mi na silce ulozyli. jutro pojde wieczorem to bedzie spokojniej Zmieniony przez - malgo421 w dniu 2011-10-04 [...]

    Odpowiedzi: 447 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2011 11:05:27 PM Liczba szacunów: 0
  • NIKA/ dziennik: redukcja, etap 1, GO!

    Post
    Trening dla początkujących

    siebie :) Na początku się w ogóle nie zważyłam, boję się spojrzeć co mi wyrocznia samooceny powie :) To 80 kg wrzuciłam tak na oko, nie mam pojęcia ile tam było. A teraz mam okres, więc i tak waga może kłamać. Ale wymiary zrobiłam, tych się nie obawiam. Powinnam chyba jakoś regularnie to kontrolować, bo niby czuję, że leci wszędzie, ale to [...]

    Odpowiedzi: 199 Ilość wyświetleń: 11775 Data: 10/3/2013 7:42:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    [...] na 2 pietrach i jak przegladam treningi SFD to musialabym latac z gory na dol miedzy cwiczeniami ,nie wiem czy to by sie sprawdzilo ..Do tego cos tloczno sie robi ostatnio na dole ,gora jest znacznie spokojniejsza ,jest tam jedna sztanga ,kilka sztangielek,maszyny do cwiczenia nog oraz brzucha Zmieniony przez - sss... w dniu 2014-09-25 12:02:58

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2014 12:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • MECZ NAM FIFA ODWOŁAŁA, KLASA ROBOTNICZA STADION SPAPRAŁA, ALE NASZ SPAM TO NIE HAŁA

    Post
    Trening dla początkujących

    Moje studia to i tak parodia, nie wiem co ja tam robię, ale żal mi już 2óch lat, więc do tego lata jakoś uciągnę jeszcze }:-( Zmieniony przez - st_ud w dniu 2012-11-30 15:48:16

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2012 3:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich w moim dziale

    Post
    FaftaQ

    [...] ZWIERZĄT nie odbierali telefonów nie odpisywali zero info kiedy do pracy iść,wiec *******e ich w te parchate ryjki i biorę jutro to co mi sie należy, załapałem nowa robotę tam gdzie najbardziej nie chciałem pracować w tesco a tam to już dożywotnia praca jest wole tu jeszcze troche powegetować Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-07-25 [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2011 5:29:48 PM Liczba szacunów: 0