SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Prośba o pomoc w ułożeniu treningu dla 34 latka z nadwagą

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Ja tam sobie nie żałuję ,twarogu z miodem lub dżemem niskosłodzonym |-) ,a co dlaczego nie :-D ,dla mnie smakuje superrrrrrrr :-) Na redukcji tez ?;-D Jakiej redukcji :-? ,nie potrafię się w to bawić ,za bardzo lubię ciasta ,goloneczki ,ale fakt teraz liczę kalorie ,lecz co oszczędzę to zaraz sernikiem nadrobię ,a twarogi lubię z dżemikiem na wie

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-24 22:26:02 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu treningu dla 34 latka z nadwagą

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Ja tam sobie nie żałuję ,twarogu z miodem lub dżemem niskosłodzonym |-) ,a co dlaczego nie :-D ,dla mnie smakuje superrrrrrrr :-) Na redukcji tez ?;-D Jakiej redukcji :-? ,nie potrafię się w to bawić ,za bardzo lubię ciasta ,goloneczki ,ale fakt teraz liczę kalorie ,lecz co oszczędzę to zaraz sernikiem nadrobię ,a twarogi lubię z dżemikiem na wie

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-24 22:32:43 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu treningu dla 34 latka z nadwagą

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    np. dżem:). Jeżeli powiesz osobie otyłej która jest uzależniona od cukru że już nie może nigdy tknąć słodkiego -będzie myślała tylko tym że nie może słodkiego. Wytrzyma ileś tam na diecie- schudnie- i wróci do tego co było. Przerabiałem to na restrykcyjnym Dukanie( fazę druga która powinna w moim przypadku trwać ok. 2 tyg przeciągnąłem do 3mcy). W

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-25 15:11:37 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu treningu dla 34 latka z nadwagą

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Gadacie tak jakby nałożenie w szybkim tempie jakieś tam masy w moim przypadku graniczyło z cudem....ehh...no trudno Ostatecznie jestem w stanie się pogodzić z tym ze nigdy nie będę wyglądał jak Chris Hemsworth w Thorze ani nawet jak Bruce Lee w „Wejsciu Smoka”. |-) Ale. Nie jestem w stanie pogodzić się z tym że 100% Masy ciała na WL-u mnie przygn

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-30 19:54:16 Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    yczyn. Z ciekawosci i odpoczynku owszem tez, ale po drodze proby ruszenia chlopakow i zapylenia, oraz przed czekajaca operacja zeby wszystko uspokoic. Wlasnie z operacja, czy tam zabiegiem wyszlo tak, ze zylaki planowane na pewno byly, a po drodze wyszla obawa ze plamy co mam to nowotworowe sa. Wczoraj odebralem wyniki i sie okazalo, ze nie zaden r

    Odpowiedzi: 1278 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-31 16:08:00 Liczba szacunów: 2
  • krav maga-prawda jest bolesna :)

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    t tych dluzej trenujacych nie wygladaja poprawnie!!!! Na JKD na przyklad cwiczysz lewa reke przez tygodnie(jak nie miesiace) a nie ze to sie po miedzy szkoleniem "gdzies tam przewija" ... Kocham krav mage, i chce jak najwiecej stopni w tym systemie zdobyc(taki mam cel) ale mysle ze jezeli chodzi o czysto pojeta samoobrone na ulicy, to w p

    Odpowiedzi: 312 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-06 01:48:58 Liczba szacunów: 0
  • krav maga-prawda jest bolesna :)

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Spoks,weź idź na filozofię,skoro uwielbiasz filozofioczne dywagacje o walce i dorabianiu do niej ideologii.Dla mnie liczy się skuteczność danej SW,czy systemu,a nie gadki,które nie wiadomo czemu mają służyć.To tak samo jak z ludźmi co podają mi dane wszystkie na temat danego modelu broni ,znają ich najmniejszą część i mogą gadać o niej,a ja nie wie

    Odpowiedzi: 312 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-03 10:43:15 Liczba szacunów: 0
  • Negatywme skutki nadmiernego spożycia białka.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    jest w nich napisane ale nie zamierzam siedzieć ze słownikiem bo używane słownictwo jest czysto "techniczne" i nie dla przeciętnego polaka znającego angielski No sory ale to juz nie moj problem ze nie znasz angielskiego tam sa odpowiedzi na twoje info zawrte w "gazecie" oraz 3kho,info naukowe ,tym czym na forum sie poslugujemy

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-01 16:03:26 Liczba szacunów: 0
  • Naderwanie/Naciągniecie Więzadła przedniego kolana? długośc rekonwalescencji? j

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    a kolana. Pogrzebałem w paierach z poprzedniej rekonstrukcji, natrafilem na nr.telefonu lekarza który mnie operował w Zorach. Dzwonie do lekarza i mówie co i jak się stało, pytam kiedy i gdzie najszybciej moge umowic sie do niego na wizyte. Zaprosił mnie na wizyte na nastepny dzien, czyli poniedzialek wieczorem. Poniedzialek rano ide do lekarza rod

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-11 15:27:33 Liczba szacunów: 1
  • Legia Cudzoziemska

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Pobyt w legii to ciekawe doswiadczenie.Przed wyjazdem sadzilem , ze jest to swietnie wyszkolona elitarna jednostka.Przekonalem sie tam jednak , ze jest to zwykla formacja wojskowa rozniaca sie od pozostalych francuskich formacji tym , ze sluza w jej szeregach obcokrajowcy.Szkolenie podstawowe nie jest jakies nadzwyczajne bieganie troche strzelania

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-20 17:12:27 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    olnie od kompletnie obcej osoby. Szczegolnie ze to tylko niecale 4 kg (waga nadal w miesjcu, od 2 tyg :-D). Ostatnio musialam wylaczyc grupe na fb, bo dolowalam sie troche postami typu: "cwicze od stycznia, jest -12kg!" i takie tam... ;-) Takze tego, robie swoje. No dobra, koniec gadania, trening: 0. Rozgrzewka: 15min marsz na bieżni pod górkę (za

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-19 01:29:37 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Wow, ale obrodzilo postami! Dzieki ludziska! };-) Bazylia - doslownie jak na skrzydlach lecialam do domu :-) Eve - widze po sobie, ze sporo. Nawet dzis dopielam sie w plaszcz, ktory kupilam rok temu - tak, kupilam niedopinajacy sie plaszcz, bo gora byla ok a biodra za duze 8-) A teraz pieknie lezy. Male cos a cieszy. kaka21 - Bylo mi naprawde tak

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-19 12:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    mina rodziny bezcenna jak zobaczyli ;) ). Jak napięty grafik to kupne tyż dobre :) Czasem robię też mini paczuszki do woreczków śniadaniowych - odmieżam sobie trochę orzechów włoskich arachidowych, daktyli , słonecznika co tam jest w szafce. Lekkie, łatwo wrzucić do torebki. Na spacerze z małą Mi super się sprawdzają kiedy nie ma sklepu w pobliżu.

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-29 01:14:39 Liczba szacunów: 1
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    rową koleżankę chinkę - koniecznie chce sie odchudzic (szczuplutka dziewczyna z odrobina brzuszka po 4 ciążach). Wczoraj prezentowala mi wyszczuplajace legginsy - tzn one cos tam w sobie maja co powoduje, ze tluszcz z nog szybciej... znika. Czy cos takiego. }:-( Ona wlasnie zajada orzechy na potege i nie wierzy ze od nich moze przytyc 'bo przeciez

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-29 23:34:26 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    to... walcz tu z wiatrakami. Kolejna rzecz: łatwo powiedzieć pokochaj trening. Ha, na szczęście nasze ciało ma coś takiego, że się uzależnia od sportu, dzięki bogu czy komu tam!!!!!!! Najgorzej przejść przez ten etap, gdy jeszcze nie kochasz, ale już postanawiasz pokochać. Potem z górki. Wymądrzam się jak jakie guru, a tak naprawdę zrozumiałam to

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-10 10:22:54 Liczba szacunów: 0
  • Optymalni na bombie

    Post
    Doping
    PRO

    k***a zeby czlowiek z dzialu doping dowiadywal sie co sie dzieje u siebie na wsi %-) nawet nie wiedzialem ze u mnie takie rzeczy sie dzieja lol beka W TAKIM RAZIE ZAPRASZAM DO SIEBIE NA WIOCHE ZEBY SIE PODSZKOLIC W DIECIE OPTYMALNEJ %-) CHOCIAZ JA SAM JESTEM WYZNAWCA JEDZ CO CHCESZ WYGLADAJ JAK CHCESZ HAHA %-) NO k***A BEKA ACHA, CHYBA SAM ZACZNE U

    Odpowiedzi: 2101 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-26 12:52:37 Liczba szacunów: 10
  • Właśnie usunąłem Ginekomastię

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam wszystkich :) Ja także jestem po operacji, już ładne kilka miesięcy - operację miałem 16.03.07. U mnie była to ginekomastia, nazwijmy to podwójna, czyli i gruczoły rozrośnięte oraz tkanka tłuszczowa. Zaczęło się to u mnie w wieku chyba 12-13 lat, nie pamiętam już. W każdym razie, powiem wam teraz o jednej z ważniejszych rzeczy. Otóż ja miałem

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-04 23:59:48 Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Może rzuciły Ci się w oczy gdzieś toffi? Ja kupuję w Auchanie i to jeszcze mi ograniczyli ostatnio, że są tylko czekoladowe "łódeczki", ale na szczęście bywam w Bydgoszczy i tam są wszystkie rodzaje (które do tej pory mogłem spotkać), ale Bzyku i chłopaki na forum pisali, że są też w Kauflandzie. Smaki/rodzaje jakie ja do tej pory widziałem to Cze

    Odpowiedzi: 8613 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-18 17:41:48 Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA cz. 4

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam.jestem tu nowy. Miałem operacje na Gino tydz temu i stad moje pytanie... was tez tak gniotla ta kamizelka do tego stopnia ze na jej krawędziach normalnie siniaki się porobily? Boje się jej popusciz żeby tam się coś nie tak nie porobilo .... Tez mi sie sniaki porobily od ucisku. Mozna u mnie na fotach zobaczyc. Ja mam lekko klate rozbudowana p

    Odpowiedzi: 4107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-29 12:07:38 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl (metanabol) - względnie zdrowo i rozsądnie

    Post
    Doping
    PRO

    s cyklu bo tendencje do ginia i co polecacie zeby zmniejszy tradzik , bo go strasznie boje :/ mialem przez caly zycie masakryczne syfy bralem izotek przeszlo , ale nadal cos tam jest , ale teraz to mam w dupie ale boje sie za na cyklu moze byc hardcor jakies blokery dht ? kolejna sprawa po mecie bede mial 6tyg off na krecie ogien i pozniej chcia

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-07 13:59:48 Liczba szacunów: 0