SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • ban na spam w dopingu!!!!

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    [...] POST - WIĘC POSTY NIE WNOSZACE NIC LUB BARDZO MAŁO DO TEMATU ZOSTAŁY/BĘDĄ KASOWANE - DOPÓKI JESZCE MAM CIERPLIWOŚĆ BEZ WIEKSZYCH KONSEKWENCJI kwiatula - "Nie wiem gdzie tam można było odczyta jakie.ś pojazdy na rodzinę itd" Robisz z siebie głupka ,czy chcesz zrobić ze mnie? [...]

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 13841 Data: 9/15/2008 2:39:50 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] ale debata strasznie noobiarska poniewaz Reset jest unpredictable Ja: (18:27) jaka kruwa? jestes w spolce mow po polsku stary jak bym chcial poagdac po juesej to bym tam wyjechal debta na temat forum Siergiej: (18:27) reset jest nie do przewidzenia (18:28) nikt nie wie kiedy bedzie Ja: (18:28) Ja wiem ic che sie podzileic z tym z [...]

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2006 7:27:58 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] a potem tekila ogolnie lajtowa na***ka wiem macie to w dupie ale coz jestem na***ny to sobie moge pisac ps. seba zmien sie zmień... ps2. tez by mi sie przydalo troche zmienic ps3. tak pamietam k44 ps4. koniu czemu zawsze robisz takie po******lone minki na tych fotkach? ps5. kochanie co tam u Cieibe? wkurzylas sie przez sebe i nie piszesz ;/

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2006 1:58:55 AM Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    [...] trochę problemów z lewą stroną, bo nie mogłam dopiąć posladka tak dobrze jak w prawego, ale miałam wrażenie, że to z dwugłowym jest cos nie tak. Nie wiem czy cos mi się tam pospinało, czy co, wyciągnę roller z szafy ;-) Bez progresu, siły brak %-) 5. Uginanie nogi na wyciągu dolnym stojąc 1. seria łączona: 12/10/8, 2. seria łączona: 10/8/6, [...]

    Odpowiedzi: 4256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2016 11:01:36 AM Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    [...] trochę problemów z lewą stroną, bo nie mogłam dopiąć posladka tak dobrze jak w prawego, ale miałam wrażenie, że to z dwugłowym jest cos nie tak. Nie wiem czy cos mi się tam pospinało, czy co, wyciągnę roller z szafy ;-) Bez progresu, siły brak %-) Może coś właśnie z dwójkami. Ran na jakiś czas się zdarza - oby nie na każdym treningu. 5. [...]

    Odpowiedzi: 4256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2016 1:52:01 PM Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    [...] że ty za każdym razem kładąc się tą sztangę sobie zarzucasz a powinnaś ją zdejmować ze stojaków stojących przed Tobą. Moje niedopatrzenie. Zarzucać można tylko do jakiegś tam ciężaru - później to niezdrowe i niebezpieczne. Poza tym przy bolesności w dole pleców zalecam w tym ćwiczeniu pod nogi podstawiać jakieś grube talerze co najmniej (20-25 [...]

    Odpowiedzi: 4256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2017 2:11:43 PM Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    [...] na normalnego jak to robi :-D mega! A swoja droga czolganie jest fajne, ja robilam podejscie oczywiscie na pustej salce do zajec grupowych :P ale za slisko mi bylo Ja tam za bardzo nie zwracam na ludzi uwagi, moze gdzies katem oka, moze dlatego ze mnie krepuje jak ktos sie na mnie patrzy. Za to moj chlopak odkad ze mna chodzi to jest [...]

    Odpowiedzi: 4256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2018 4:59:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do sezonu z Activlab - Mateusz Polaszek

    Post
    ActivLab

    Nom fajny zestawik , nazbierało się z 2 miesięcy :-D Sławek pochwal się swoim co tam masz ;-) Fajną sprawą jest ten bulk co dostałem. Mam z nim pierwszy raz kontakt i smakowo musze przyznać że jest naprawdę dobry, trafił mi sie smak orzechowy :-) Składowo też niczego sobie :-)) Teraz napiszę co nieco o zupkach, pewnie ta nowość najbardziej [...]

    Odpowiedzi: 730 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2011 10:04:40 PM Liczba szacunów: 0
  • KETTLEBELL - trening i doznania ;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Cię Simonidas'ie :) dzięki za słowa uznania odnośnie prowadzenia dzienniczka. staram się żeby był w miarę czytelny, a zarazem przedstawiam w nim swoją niewiedzę odnośnie treningu z KB.. też traktuję trening z KB jako "zabawę", choć mam w miarę skonkretyzowane cele, które chciałbym tą "zabawą" uzyskać.. dzięki za linki - [...]

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2009 7:37:38 PM Liczba szacunów: 0
  • KETTLEBELL - trening i doznania ;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    witam w klubie! Napisz jakie masz kettle/kettla i jakie masz osiągi !? jak dla mnie - masz dwie opcje: 1.) trening wg Tsatsouline'a - czyli podział treningów na PULL/PUSH + VARIETY DAY (przygotowanie do SSST - SECRET SERVICES SNATCH TEST - 200xSNATCH w 10 min -KB=24kg) (przygotowanie do LONG CYCLE - jak najwięcej CLEAN & PRESS w 10 min - KB [...]

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2010 1:17:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Bikini Fitness 2014

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    [...] Dziękuję, bardzo mi miło ;-) 17 dni Kolejny dzień treningowy za mną. Do startu zostało coraz mniej czasu, jednak już stres minął, jeśli chodzi o zrobienie formy, bo jakąś tam mam i już jestem pewna, ze wychodzę. Obecnie dietę zostawiam bez zmian( w dt 3000kcal, w dnt 2000kcal) i zaczynam planować ostatnie dni przed zawodami, choć w moim [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2015 10:43:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Bikini Fitness 2014

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    [...] metę mimo wszystko zepsuje formę/sylwetkę, a więc patrzyłam mniej więcej na to co jem i by było zdrowo, choć jeden czy dwa posiłki zjadałam po prostu tłustsze + jakiś tam pączek, max cztery %) Aktualne spożycie wody to ok 5-6 litrów, soli bardzo dużo, jednak zaczynam już odczuwać trochę osłabienie organizmu, większe ciśnienie, częstsze [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2015 12:51:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] dałem się namówić, żebym udał się do psychiatry. Wiem jak to brzmi. Tym bardziej, że nie jestem człowiekiem ze skłonnością do depresji czy lęków i mimo na prawdę momentami chvjowego samopoczucia nie było ze mną mentalnie nigdy tak źle. Nie zamknąłem się w domu. Chodzę do pracy, nawet mam dobre wyniki i coraz lepszy $. Jednak ok, wiercą mi [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2019 7:51:21 PM Liczba szacunów: 2
  • AFERA ZA AFERA A GDZIE TU PRAWDA:-)

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    agafitness jak tam dalej tak bedziesz broniła swojego prezesa poczytaj na kif co napisałem bo nie chce mi sie wklejac tego i wszystko wyszło i zanim program pokazali i mówiłem o filonie co zrobił niektórzy szukali zaczepki jak mi tu dowalić że mówie nieprawde a prawda wyszła sama i za to co powiedział o prokuraturze że mogą ciebie w d.u.p.e [...]

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2005 12:08:46 AM Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Rafał_B: ''''Idź więc i bądź lepszy...'''' podsumowanie str. 78

    Post
    ActivLab

    [...] Przypadkiem mi wyszedł chit day -owies, rodzynki, 3/4 szklanki mleka, przyprawa do szarlotki, bcaa xtra 10g(dlatego, że nie mam wheya), arthreo-free 1 caps, top 10 witaminy 1 caps; -w pracy: 3 bułki jasne z szynką <-tu się zaczyna chit, bo ugotowałem sobie w domu 2 jaja na twardo do pracy i zapomniałem wziąć z pośpiechu -na mieście(tu [...]

    Odpowiedzi: 850 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2010 10:40:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Anunnak80

    Post
    Po 35 roku życia

    tragedii nie ma, widać coś tam mięcha, ale podlanie też jest spore masz jakieś zdjęcia sprzed tych 10 miesięcy, bo może tylko Ty nie widzisz zmian, wg mnie widać że coś ćwiczone było ;-) ja jestem zwolennikiem masowania po wcześniejszej wycince więc masz moim zdaniem dwa wyjścia albo redukować, albo próbować recomp czyli micha w okolicach zera i [...]

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 19971 Data: 11/30/2014 8:35:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Anunnak80

    Post
    Po 35 roku życia

    tragedii nie ma, widać coś tam mięcha, ale podlanie też jest spore masz jakieś zdjęcia sprzed tych 10 miesięcy, bo może tylko Ty nie widzisz zmian, wg mnie widać że coś ćwiczone było ;-) ja jestem zwolennikiem masowania po wcześniejszej wycince więc masz moim zdaniem dwa wyjścia albo redukować, albo próbować recomp czyli micha w okolicach zera i [...]

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 19971 Data: 11/30/2014 8:43:11 PM Liczba szacunów: 0
  • ***** ! MR OLYMPIA 2008 - RELACJA ! *****

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    ja tam nie zmieniam swoich typów: 1. Cutler (lepszy niż rok temu) 2. Dexter (życiówka, jednak dorzucił trochę mięcha i to widać) 3. Phil (spory progres ale powoli jego sylwetka przestaje mi się podobać ;/ na Iron Man i rok temu na AC był chyba lepiej dorzeźbiony) 4. Wolf ;( no właśnie chyba większość osób za bardzo rozdmuchało ten balon i [...]

    Odpowiedzi: 627 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2008 10:50:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    [...] sek. w szczytowej fazie ruchu, 3xmax 1B. Inverted rows - poniewaz lawka byla na stale przysrubowana pod sztanga wiec te przenosilam na inny stelaz (ten do podciagania sie) i tam cwiczylam (troche sie chybotalo ale bylo ok) - 3xmax 2A. Goblet squat z hantlą - robilam trzymajac dwie hantle po 5 kg - 3xmax 2B. Wyciskanie leżąc chwytem wąskim - tu [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2013 2:23:57 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST: Reductio maximo cum studio - jakub.ch, podsumowanie po TIGHTcie str. 22, 30

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] niewyspany, bo dziecko się wydzierało na maksa już od szóstej, takie uroki posiadania małej istoty. A że mieszkanie niewielkie, więc szans na spokojny sen nie było. Ale co tam PODSUMOWANIE DNIA 9 TRENING: Rano A6W. A potem na rower i... do Ustronia. Wiało jak nie wiem, droga prowadziła w dużej mierze przez takie wertepy, że cieżko było przejśc [...]

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2008 3:01:42 PM Liczba szacunów: 0