SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    wiedz mi co do ilosci serii w push2 do ilu mam zwiększyć. I juz daje spokój na całe 8-10 tyg :-) i jeszcze na to: co mam zrobić w pull1 bo tez dziś zauważyłem problem bo jest tam MC i Żuraw. Co do żurawia to nie mogę robić ze względu na nogę a MC nie mogę robić bo zabronił mi ortopeda z powodu bólów w kręgosłupie na dolnym odcinku. Zawsze zastępowa

    Odpowiedzi: 3282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-08 09:25:01 Liczba szacunów: 0
  • TEST: wElcOmE tO mY wOrld ......thE wOrld of ''LOW CARB''

    Post
    Odżywki i suplementy

    na chwile zmienic na cos innego z reszta olej ma 20% kapsy maja 30% - wiec 7kapsow =10ml oleju z reszta i tak mi sie konczy magnez a tutaj nie ma dobrego i taniego do tego witamina d3 5000iu 30kaps za 1,9$ wpadlo a wiesz co u nas mozna za 1-2funty/€ kupic 1 piwo? moim wyznacznikiem sa ceny w H&B - bo zawsze tam kupowalem a nawet hal

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-24 16:13:44 Liczba szacunów: 0
  • TEST: wElcOmE tO mY wOrld ......thE wOrld of ''LOW CARB''

    Post
    Odżywki i suplementy

    i samej diety - tu tez chodzi o podejscie jesli ktos liczy co do grama wiec dla niego czitem bedzie juz zamiana na inne produkty np. na ten kebeb - bo do konca nie wiemy ile tam jest czego dla innych - ktorzy nie licza - ale dbaja tylko o to aby bylo mnije wiecej tyle kalorii ile maja w planach i taki rozklad BTW - to na pewno czit nie bedzie raz

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-03 14:18:21 Liczba szacunów: 0
  • TEST: wElcOmE tO mY wOrld ......thE wOrld of ''LOW CARB''

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam Nie tak to sie miało skończyć i na pewno nie teraz - ale cóż - jak trzeba to trzeba. Kilka słów wstępu: Kto czytał ten test jak i PB3 (test wczesniej) to wie że na szybkiej redukcji mi nie zależało. Bardziej chodziło i wypróbowanie nowego rodzaju odzywiania się -> czyt. Jem/Nie jem! Prowadziłem metodę małych kroków. I w końcu po kilku mie

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-17 20:57:01 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Urazy w sportach walki

    Post
    Sztuki Walki

    które z natury swojej są niebezpieczne, musisz sie liczyć z możliwymi konsekwencjami tak jak ktoś tu już napisał, światowa czołówka K1 na pewno ładną kase trzepie, co do zarobków na Zachodzie, też mi sie wydaje, że tam zawodowcy lepiej zarabiają, niż w Polsce, ale konkretnych stawek Ci nie podam Zmieniony przez - Lady M w dniu 2008-08-11 12:59:48

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 19285 Data: 2008-08-11 12:58:17 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Chciał bym opisać swój problem z nierówną pracą mięsni i prosić cie o poradę/pomoc co z tym zrobić. Na początek chce powiedzieć ze we wszystkich moich ćwiczeniach technika jest dobra, dowodem jest to ze nagrywałem dla siebie setki filmików aby to sprawdzić i prosiłem wielu ludzi aby przypatrzyli się mojej technice i wszyscy mówią ze jest dob

    Odpowiedzi: 3282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-15 21:26:50 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Chciał bym opisać swój problem z nierówną pracą mięsni i prosić cie o poradę/pomoc co z tym zrobić. Na początek chce powiedzieć ze we wszystkich moich ćwiczeniach technika jest dobra, dowodem jest to ze nagrywałem dla siebie setki filmików aby to sprawdzić i prosiłem wielu ludzi aby przypatrzyli się mojej technice i wszyscy mówią ze jest dob

    Odpowiedzi: 3282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-17 09:42:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRODUKTÓW BIG ZONE - Admin vs Remik7 - pods. 100 str. (atleta.pl)

    Post
    Odżywki i suplementy

    raczej nie zmienię , taki system mi odpowiada :-)) itp Remik pompa widać dobra, bark dobrze napuchnięty, łapa się fajnie odznacza także , jednak szanse i tak masz małe %-) Ja tam czasem pewno zarzucę jakąś fotką w trakcie testu, nie ma się co spinać , efekt na zdjęciach końcowych będzie porównywany do zdjęć początkowych więc jak się przyłożymy to b

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-29 23:46:03 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRODUKTÓW BIG ZONE - Admin vs Remik7 - pods. 100 str. (atleta.pl)

    Post
    Odżywki i suplementy

    wno pójdzie jej spora porcja :D Jutro już wszystko raczej w normie, rano pożywne śniadanie, potem wczesny jak na mnie trening ,bo siłka czynna 10-14 , więc koło 11.30 planuję tam byc. Niestety nie wiem jaki trneing zrobić, ponieważ w tym tygodniu mialem zrobić jeszce jeden trening z Maszą i miała to być klatka (sama lub np. z tricepsem), a mi treni

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-08 21:32:49 Liczba szacunów: 0
  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****** to oczywiscie niedopatrzenie, tam miało być -klata, plecy + aeroby -interwały -uda, łydki +aeroby -off -barki, łapy +aeroby -interwały -off Jak by ktoś mógł to naprawić, bylbym wdzięczny :). Apok poprawisz mi ten kawałek? Do nog i barkiw tzreba dopisać "+ aeroby" tylko żeby było to co wyżej. ;) "e są to stare dobre, sprawdzo

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-10 20:32:58 Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chodzilam troszke na silownie w Stanach,ale tam trenerów akurat nie bylo ,bo zacofane miao bylo wiec z reguly biegalam na bierzni i na rece cos tam cwiczylam,ale znalazlam fajna silownie,nowiutki sprzet i sper luksusowe warunki i sie tam jutro wybieram.Ogolnie to wieceie co,wydaje mi sie,ze tyjea ni chudne,nie wiem,moze to zludne odczucie jakies. p

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-12-12 20:29:12 Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    własnie sesja szaleje ale dietke trzeba trzymac mi to nawet na reke bo na ketonach mozg mi lepiej działa jest pytanie gdzie poza tranem witamina A sie znajduje ????????? bo masełko przestałem jesc i jakby wzrok mi siada ale moze to tylko złudzenie a dla tych co sie znechecaja bo kiepskie efekty sa polecam rowerek tak jak mowil qazar naczczo ja dzo

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-01-24 23:14:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST: wElcOmE tO mY wOrld ......thE wOrld of ''LOW CARB''

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jesteś bydle a nie chłop Te chłopaczki tam niżej na fotkach to chudzinki przy Tobie, więc już bez zbytniej skromności Widać że łapsko i plery jak u niedźwiedzia. Cyce widzę jak podcięło to i klata kozacka. Tak poszukałem w sumie w dziale z badaniami i mi dwóch rzeczy brakuje. Tyle się mówi o kofeinie i Yohimbinie, różnych ich efektach, a w badani

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-18 11:25:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST: wElcOmE tO mY wOrld ......thE wOrld of ''LOW CARB''

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiec kto nie lubi czytac niech nawet nie wchodzi tam. Dla tych mam taka odpowiedz jaka pragna przeczytac: lepiej nie łaczyć wegli z fatem i chooy! hehe dobre :-D Dzięki wielkie, o wrażliwości już czytałem... To dosyć ciekawe co piszesz, jestem na redukcji już dłuższy czas(głównie od testu zrób formę z sfd v2, efekty w podpisie, lecz od 2 tyg końca

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-11 15:31:13 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Michail zapodalem dietke w odzywianiu pt"CO MAM POPRAWIC" mozesz zerknac i powiedziec co tam jest nie tak i dlaczego tak nijako z tą masą? Na klate jakos najgorzej mi idzie, jakos nie moge zbytnio zwiekszyc ciezaru a jak zwieksze to nie zrobie sam zalozonej ilosci moze sila po N.R cos pomoze? irek

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-27 09:09:17 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    zina prosi mnie bym przestał już robić przysiady ze sztangą(lubię to ćwiczenie) i martwy ciąg. Co byś poradził mi w mojej sytuacji kiedy przy mojej predyspozycji do lokowania tam masy już jej tam raczej nie chcę? Moim priorytetem jest masa w klacie, ramionach i łapach. Gram czasem w nogę i siła strzału się poprawiła, ale spadła mi szybkość. Myślałe

    Odpowiedzi: 3282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 09:49:15 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    Witam Puma, Przemek z tej strony. Przeczytałem wiele Twoich postów na forum, jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i znajomosci tematu. Anonimowo brałem udział w Exp. Barki Totalne i generalnie w znaczący sposob pomogłes mi zmienic moje podejscie do treningów. Chciałbym, żebyś w miarę możliwości udzielił mi kilku porad. Wiek : 28 lat Wzrost : 173 W

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-02 12:26:01 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    Chwilka, jeszcze ja haha, wysłałem post zaraz po tym, jak poszedłeś na urlop czyli pod koniec kwietnia, jesli mozesz to udziel mi paru wskazówek. Witam Puma, Przemek z tej strony. Przeczytałem wiele Twoich postów na forum, jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i znajomosci tematu. Anonimowo brałem udział w Exp. Barki Totalne i generalnie w znaczący sp

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-27 13:49:39 Liczba szacunów: 0
  • Bruce Lee słowami świadków, jego uczniów, innych mistrzów, swoich przyjaciół i żony.

    Post
    Sztuki Walki

    rodnicy jesli tak bardzo Cie to interesuje a przekonasz sie ze mam racje. ;) Olokk, napisałeś "Jakie przechwałki? Nie przyszło Ci do głowy, ze mogło tak być naprawdę? Ja tam wierzę Norrisowi, swoimi osiągnięciami daje dobre świadectwo swoim słowom. Póki co widzę, że przytaczamy cytaty sławnych ludzi jak chwalą Bruce i odrzucamy cytaty autoryte

    Odpowiedzi: 1387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 19:19:09 Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odka- z reguły kilka łyżek, ja to robie na oko, po prostu zacznijcie od małej ilości dosypywac mieszać i smakowac w końcu się trafi na te własciwe proporcje....pieprz czy co tam kto chce, mozna dodać trochę ostrej i paprykarz gotowy. No i jakis olej tez musi być. Podobnie mozna zrobic z kurakiem,ale musi on się nieco wczesniej podgotować bo dłuzej

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-11-26 21:42:49 Liczba szacunów: 0
;