SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • rozstepy

    Post
    Doping

    ja stosowałem wiele masci lioton100 potem jakies drogie gowno z vichy pilarix fissan znowu vichy. łagodza tylko torszke napiecie skory ale jak mi zaczely pekac spod pach tak właża na klatke i bicepsy. kiedys trzeba bedzie isc na laser bo nic na mnie nie dziala. ale co tam nie przejmuje sie grunt zebym rosł bez rozstępów nie ma postępów i do przodu

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1951 Data: 12/2/2009 2:39:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Którą ławkę z trzech prezentowanych polecacie najbardziej?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] wyciąg (lub możliwość domontowania go) i aby można było regulować kąt oparcia. Podoba mi się ławka, którą zaprezentował Luk_aszz, ale 369 zł za ławkę + 219 za wyciąg + ileś tam za wysyłkę to trochę za dużo jak na moją kieszeń. Sprawdziłem stronę Marbo i optowałbym za taką kombinacją: Ławka MS-L006: [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1133 Data: 9/2/2011 6:40:54 PM Liczba szacunów: 0
  • KO+CREV. czy STORM?? pytanie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ferment i nie wypowida się na temat) Co do ostrowi drodzy koledzy to faktycznie wypowiedziałem się wólgarnie, ale jestem przekonany, że wielu ludzi podziela moje zdanie - tam chdzi o jednorazowe wytrzepanie kasy od najuboższych. Ponadto przytoczenie mojej wypowiedzi ma się nijak do tego tematu i firmy UN chyba że klakier walnął gafę chcąc [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2078 Data: 2/10/2006 5:06:30 PM Liczba szacunów: 0
  • http://priv.ciechnet.pl/dso/deca.jpg

    Post
    Doping

    ejjj na tej stronce greckiej to co to ma byc? te wszystkie leki sa w aptkecha sprzedawane tam?? STROMBA? Halo?? cos mi tu nie pasi...

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2201 Data: 5/16/2005 3:09:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 48kg.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chce właśnie zebyscie mi pomogli wyliczyć ile wszystkiego mam jeść i co mogę jeszcze tam dodać?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 845 Data: 5/13/2016 8:12:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Bialko WPC-80 Ostrowia

    Post
    Odżywki i suplementy

    skad ktos ma wiedziec co tobie bedzie smakowac, ja tam jak biore odzywki i wybieram smak to biore taki ktory lubie w na codzien lub taki ktory juz mialem w innych odzywkach i mi podchodzil

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 8/27/2006 4:00:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Mleko w Proszku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] litra się tyje, ja nie mówie o jednej czy dwóch szklankach, bo sam wieczorem twaróg przepijam szklanką chudego mleka 0.5% bo inaczej mi twaróg nie wejdzie i czasami w ciągu dnia szklanke wypije. Obejrzyj sobie to seminarium z Radkiem Słodkiewiczem on tam tłumaczy że laktoza jest takim cukrem który nie jest zużywany jako energia tylko się odkłada

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/22/2011 4:28:08 PM Liczba szacunów: 0
  • kupowanie diety

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    A czy jak rozpisze sobie diete na 5 posilkow to by wystarczylo? i czy te posilki nie beda zbyt duze zeby zmiesacic je na raz? nie usmiech a mi sie co chwile isc dio kuchni i siedziec tam 1h zanim cos zrobie do jedzenia a i jakie potrawy wybrac zeby byly dosc szybkie i latwe w przygotowaniu?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 549 Data: 10/22/2011 12:50:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Muza w siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja miaelm kiedys 300 kartonikow od mleczek takich 0,25ml ale byla zwala, a nie chcialo mi sie wyniesc i po kilku dniach jak to sie ruszylo a resztki mleka sei zepsuly to tak ***alo ze sie nie dalo tam wytrzmac trza bylo je posprzaac a butelki zwykle mam 3-4 co jakis czas wyrzucam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1783 Data: 4/17/2005 9:58:36 AM Liczba szacunów: 0
  • przedtreningowka

    Post
    Odżywki i suplementy

    jezeli chodzi o uczulenie to mialem na mysli ze na plecach wyskoczyly mi "krostki" i strasznie mnie swedzialy plecy i czolo Ciesz się że tylko plecy i czoło hehe co do krostek to musi być zbieg okoliczności suplementy jak ba nie powodują tego typu efektu. Być może byłeś przewrazliwiony faktem swędzenie skóry i czegoś się tam doszukales

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 207 Data: 1/22/2019 7:00:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Wyjazd do Shaolin - pilnujcie mi działu

    Post
    Sztuki Walki

    hmmmm dzieki Olo ze mi powiedziales na gygy ze Cie nie bedzie mnie w zasadzie tez nie bedzie bo do polodnia spie po poludniu trening a wieczorem chlanie jakies i tak to w kolko teraz bedzie... no co trzeba sie przygotowywac do nowego sezonu! a na powaznie to no zobaczymy jak tam sobie poradze

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 6/26/2005 8:08:14 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl susta + deca

    Post
    Doping

    Lodzianin1 jak tam z tym moim cyklem, napisałeś że do dupy ale to za mało trochę. Zależy mi na tym bo już lecę drugi tydzień, jest jeszcze czas żeby zmienić co nieco. Zmieniony przez - radek7891 w dniu 2014-06-09 22:42:58

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 708 Data: 6/9/2014 8:40:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę/masę

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 75 kg Wzrost: 190 cm Cek treningowy: masa/siła Staż treningowy na siłowni: NIC Inne sporty: snowboard, koszykówka, bieganie Dostęp do sprzętu: siłownia i raczej wszystko tam jest + hantle 10kg w domu Dieta: nie stosuję żadnej Przeciwwskazania medyczne: brak Zażywane suplementy: nic Nie wiem czy da się pogodzić trening na masę i siłę, to [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 368 Data: 2/4/2011 7:25:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko ;p pytanie pilne!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    heh ;p nir nie mowili mi kumple :D no jem duzo ;p przede wszystkim bialy ser, jajka,tunczyka i makrele wedzona i pije duzo mleka;p i takie tam:D no i wolowinki troche :Dheh bo mam 183 cm a waze tylk 65 kg ;// lipnie i nie wiem co zarzyc zeby wraz z treningami troszke przybrac na masie;D

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 9/17/2007 8:38:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Orotine

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale z woda mieszaliscie?:) z sokiem moze lepiej smakuje?:) i wlasnie tam na pudelku jest cos takiego "take 2 serv per day with or without food separeted 4 or 5 hours " co to oznacza ?? bo jak znam angielski to ciezko mi to zrozumiec

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2742 Data: 9/18/2008 5:13:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Fundacja Byłych Żołnierzy i Funkcjonariuszy Sił Specjalnych

    Post
    Sztuki Walki

    A skąd wiesz że tylko dwa? (może tylko tyle pokazała kamera-ja tam widziałem całkiem sporo) CO do Magdalenki to mi sie poprostu wydaje że nie chodziło o opór tylko o to że poprostu nigdy z niczym takim sie nie spotkali (miny) i właśnie dlatego RUTYNOWO chcieli wchodzić jak po swoje

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3038 Data: 6/20/2009 12:16:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Upał

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a ja tam dzisiaj walnelem rekord na klate 91,5kg po 2 miechach od powrotu upal mi nie przeszkadza chociaz poce sie jak swiniak no ale trzeba sioe przyzwyczajac ----> za pare tygodni czekaja mnie 2 miesiace pracy w sadzie po 10 godzin dziennie takze to co jest na silce to nic

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 5/29/2005 10:35:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Universal flex vs cussis

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeszcze tak sie spytam czy mozna czyms zastapic Flexa ? cos tam pisali o Joint Helped i kolagenia // co sadzicie // glownie chodzi mi o kase bo ciezko teraz mam ..

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 601 Data: 1/10/2013 12:02:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Ważna sprawa...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może załozymy taki temat z opisem "Mam x-naście lat i chce schudnąć, bo idą wakacje". I tam będzie to samo co w postac powieszonych. Może takie coś by poskutkowało, bo inaczej obawiam się, że takich pytań i podobnych może być cała masa...przynajmniej do sierpnia/września pzdr, Mike PS. Oczywiście Twoje pytanie jest faktycznie ważne. Od [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 760 Data: 6/4/2008 10:53:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Moderatorzy działu

    Post
    Sztuki Walki

    Mateo dobrze powiedział - mamy swój kramik na BF i jest nam tam dobrze. pomijając już kwestie techniczne (jeszcze za moderowania tutaj nieraz zazdrościłem ekipie z budonetu braku problemów technicznych) atmosfera jest po prostu inna. a że tu nic ale to nic się nie dzieje? bo niemla wszyscy wartościowi userzy wynieśli się do nowego Grapplu. a za [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2381 Data: 6/17/2007 8:31:09 PM Liczba szacunów: 0