SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Bomba, odchudzanie + masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tesciu ciagnie wode z tego co mi wiadomo wiec efekt ulania bedzie cały czas a ta siłe masz bo jestes na bombie wiec nie ma sie co dziwic chociaz 100kg na klatke to troche marnie na cyklu heheh ale to juz tam kwestia podescia. Generalnie ogarnij diete

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 713 Data: 2018-09-15 09:18:28 Liczba szacunów: 0
  • SW a doping

    Post
    Doping

    z tego co wiem bede celowal w razaka, ale cos czuje ze zostanie mi tylko BRD(ostatnio chlopaki brali cypio i dece i dzialalo) wiec niewiem co on tam jeszcze za firmy ma... cykl 1 1-6 prop 100mg/e2d cykl 2 1-12(chyba najlepiej tak dlugo pociagnac) bolda e3d 200mg czy lepiej 400mg co 7dni czy mniej?? niewiem ja to tak ukladam z tego co wyczytalem n

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2917 Data: 2010-01-12 13:31:39 Liczba szacunów: 0
  • Pociechy jagodki

    Post
    Galeria Zdjęć

    or. Ale mam juz nowy i mam nadzieje, ze nie bede miala wiecej takich przykrych niespodzianek. Quart, jeszcze sie pytasz Pewnie, ze chce, zebys wyslal mi na priva, co Brutus tam napisal Zwlaszcza, ze Salv ostrzega mnie, ze lepiej, zebym nie wiedziala Ta odpowiedz Brutusa, o nieodpisywaniu na maila tym bardziej wzbudzila moja ciekawosc, bo smierd

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 9060 Data: 2003-11-01 06:29:31 Liczba szacunów: 0
  • buczek przed i po głodówce

    Post
    Galeria Zdjęć

    "no redukcja jest ale po redukcji niewiele zostało " oj ta , bo niektorzy to maja chyba tu jakies dziwne wyznaczniki mi tam to co jest jak narazie wystarczy ktos chce byc swinia 130+ to spox ja mam inne priorytety przynajmniej tera

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 18237 Data: 2006-08-23 22:12:12 Liczba szacunów: 0
  • Bionabol

    Post
    Doping

    No dobra...Przypuscmy ze pała ze mnie itp. Ale w takim razie po ch..j ten ***any koles mi wcisnal pomaranczowe tablety, skoro mugl mi tam nasypac zwyklej aspiryny, myslal ze to przejdzie ? myslicie ze na pewno nie jest to zaden rodzaj sterydu ? mam i tak zamiar zjesc to gowno (na wszelki wypadek z oslonkami) skoro juz za nie zabulilem, a przedtem r

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2003-09-15 17:28:33 Liczba szacunów: 0
  • Coleman vs Schwarzenegger

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    hehe kazdemu sie co innego podoba mi tam ten brzuch wcale nie przeszkadza reszta jest potęrzna wielka sila poloczona z masa to jest ta nie jakes widelce

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-10 15:00:15 Liczba szacunów: 0
  • Klub fitness w Pruszkowie/Komorowie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i, a to studio ma byc nastawione tylko i wylacznie na trening personalny. Jedna osoba w studiu + trener. Z tego co obserwuje to faceci jednak wola cwiczyc sami, a nie pod okiem trenera, ale co ja tam wiem :) Jak chcesz poznac jakies szczegoly, moge podac Ci kontakt do Marcina bo wiem, ze w tej chwili juz trwaja zapisy do studia. pzdr, Madzialex

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 12385 Data: 2006-07-20 12:16:10 Liczba szacunów: 0
  • odblok

    Post
    Doping

    e sobie na spokojnie na kreatynce bez zadnych cykli ale za jakis miesiac bede musial znow wyjechac do nl i chce sobie zabrac ze soba na jakis cyklik jak mi sie zastuj zrobi a tam bedzie mi ciezko ogarnac wszystko dlatego chccialbym kupic wszystko co mi bedzie potrzbne jak jestem na miejscu i zabrac ze soba zeby znowu jaj nie bylo jak mialem ostatni

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2012-12-21 12:47:25 Liczba szacunów: 0
  • Pomozcie mi z klatą!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yrost 12 cm.wiec tez nie jest zle .niektorzy co ze mna cwiczą zaczynali od 70 kg i ciagle stoj aw miejscu [po przytyciu gdzies za ten okres ok 7kg)i dodam ci ze to nie jest czysta masa tylko taka zatuszczona MASA.......lepiej mi poiec czy znasz jakies dobre mmetody na ruszenie klaty a nie mow mi tam czy bykiem bede czy nie :)) pozdrawiam anarki111

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6713 Data: 2004-12-03 19:31:50 Liczba szacunów: 0
  • m-drol pytanie

    Post
    Doping

    Wiesz albert ja nie wiem po co mi odblok. Gdzie byś nie czytał tam piszą że m-drol blokuje i to nieźle. Znajomi się nie odblokowywali bo sie nie zablokowali :D ale jak forum huczy od takich opinii to zacząłem się nad tym zastanawiać :)

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-01 11:29:08 Liczba szacunów: 0
  • estrogen

    Post
    Doping

    Nie ma nic zlego w swoim milym piwnicznym klimacie No ale wlasnie ciezka sprawa z sala cardio. FFQ (co jakie tam literki byly): jak mam juz za mocno probuje znalezc swoj dowod w portfelu i prosze kogos zeby mi przeczytal co tam napisano, w ten sposob rozpoznaje kim jestem

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2798 Data: 2007-11-30 10:47:39 Liczba szacunów: 0
  • Biedronkowe Produkty - dieta

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Mieszkam 20 m od Biedronki ale mięsa to bym nigdy tam nie kupił. Moje okna wychodzą na ich zaplecze i wiem co sie tam dzieje z produktami.Poza tym nie oszukujmy się, nie da się zjeść czegoś dobrego za tak małe pieniądze.80% klientów to renciści i emeryci reszta to alkoholicy którzy z Vipem lecą do lasu. Kiedyś znajomy truł mi dupe cały czas że nie

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6829 Data: 2009-09-26 11:01:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę 60kg do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na jedną masę i podsmażam na patelnii :) kupię omega 3 w aptece. Co do ostatniego posiłku to masz rację, uparłem się na te płatki tylko ze względu na to, że nie wiem co mogę tam wrzucić. Czy Panowie mogliby mi zaproponować coś na ten szósty posiłek? Coś po tej kaszy/ryżu/makaronie który będzie wymiennie w piątym posiłku co by mi się jeszcze udało

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 564 Data: 2017-01-16 15:15:36 Liczba szacunów: 0
  • BZDURY

    Post
    Scena MMA i K-1

    o przesadzony na strone Grześka. zdenerwowałem się bo Darek walczy 2 raz i odrazu dostaje taką recenzje, która nie jest prawdziwa. Walka była bardzo wyrównana i nie widziałem tam cyt.: " Przewaga naszego zawodnika nie podlegała dyskusji ". Gzresiek miał czasami dużo szczęścia, że nie przegrał więc nie chciałbym aby z Darka robiono na powa

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2323 Data: 2004-03-15 17:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan Do Oceny !!! PLS HLP!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ĄTEK Barki Tu bym dal cwiczenie na tylne aktony 12-10-8-8 - Wyciskanie z za barkow 12-10-8-8 - Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12-10-8-8 - Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 12-10-8-8 Nogi - Na nogi 3 cwiczenia serie 12-10-8-8 i tam se juz wymysle co mi bedzie lepiej Wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej ale jak cos to poprawcie ...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 542 Data: 2005-03-13 19:58:52 Liczba szacunów: 0
  • Jak bezpiecznie wyciskać na ławeczce samemu?

    Post
    Trening dla początkujących

    bylby mój maks... no ale podiągalem się też całe życie bez obciążenia (do 2 lata temu) i nawet mi do głowy nie przyszło zwiększenie obciążenia, bo wtedy myślelem i po co? Ja tam i tak się w żadne kreatyny i bcaa nigdy bawić nie będę, optymalnych planów układać też raczej nie. Na razie się tym bawię i jest w sumie ok. I tak progres na 50-80% teoret

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1606 Data: 2016-08-15 16:09:11 Liczba szacunów: 0
  • Masa ---> Ocena planu .

    Post
    Trening dla początkujących

    oni wydają mi się trochę doświadczeni widząc profil.. wiadome że nie każdy z was ma wypełnione wszystkie pola i nie moge oceniać ale jeśli się słucham to tylko takich co coś tam mają. a że 6 miesięcy 1 planem ? no ćwiczyłem tyle kumple po rok nawet... u mnie na dzielnicy większość tak zaczynała lub niektórzy dalej ćwiczą, na 100% wiem że kumpel je

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2622 Data: 2009-11-19 14:50:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening i dieta na rzeźbę

    Post
    Trening w domu

    iet i planow treningowych (kiedys probowalem i nic z tego), wiec czy moglby mi ktos polecic/ulozyc jakas diete i plan treningowy na pozbycie sie otoczki tluszczowej (jak napinam miesnie to czuje ze mam tam jeszcze troche za duzo tluszczu), bo z tego co mi napisaliscie to pierw trza sie pozbyc nadmiaru tluszczu, potem budowac mase, a potem rzezbic.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4402 Data: 2011-05-29 18:46:33 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie za bardzo wiem o co chodzi z tym splitem , że się na niego niby uparłem. Ale z tego co ja tam wyczytałem to split to nie jest podobny do tego planu co napisałem. A ja bym chciał ćwiczyć takim systemem jaki mam powyżej: klata-tric, plecy-bic, nogi-bary. Dlatego chciałem abyście mi doradzili poprawność tego planu (chodzi o ilość serii i ćwiczeń,

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 625 Data: 2012-08-04 23:30:28 Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing - początkujący, pytania

    Post
    Sztuki Walki

    Marc0, Daniken ma siedzibę przy Placu Centralnym, na osiedlu Centrum E, i tylko tam możesz kupić ich sprzęt, z tego co mi wiadomo. Rękawice, które wkleiłeś są u nas w klubie, i nawet jeszcze sie chyba nie rozwaliły chociaż wiadomo, że skaj to nie skóra... ja jestem zdania, że lepiej dołożyć te pare dyszek i spać spokojnie z przeświadczeniem, że ku

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 11352 Data: 2008-11-01 21:12:38 Liczba szacunów: 0