SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Klub Kick-Boxingowy w Legnicy

    Post
    Informator DOLNOŚLĄSKI

    TKKF OLIMP LEGNICA trenuje tam już jakiś czas i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony. Z teog co mi wiadomo Mariusz Cieśliński będzie w tym klubie trenerem od stycznia nast. roku, z tego co mi wiaodmo postanawia dołaczyc do grona Fighterów z Lcy. Na treningach jest ostry wycisk a ostatnio dużą role kłądzie się na Muai Thai. Jest kilku chłopakó

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 10103 Data: 2009-10-31 01:25:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Szybki jestes, mój próg kaloryczny wyniósł 2200 kcal ( cos duzo ale mi tam pasuje - jeść lubię) wiec zmniejszam go o 300 - 500 kcal? To tak na 1800 kcal mam sie przeżucić? Ja do nie dawna jadłam po 1200 kcal / doba ale wtedy nie chodziłam na siłownie, wiec teraz powolutku bede sobie zwiekszała o np 100 kcal na tydzien. Czy to dobry pomysł? Jeżeli

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1367 Data: 2004-11-19 10:57:24 Liczba szacunów: 0
  • No i znów się spasłem. ;)

    Post
    Po 35 roku życia

    ktosefrei z Kauflandu. Kupuję też z tej samej serii śmietanę i mleko. No to zaskoczony jestem jeszcze bardziej (ilością cukru). Zapodaj przy okazji skład tego jogurtu co oni tam dali w miejsce laktozy. Tak z ciekawości bo nigdy nie używałem takich produktów. Skład BTW tego jogurtu jest 4-4-4 i 67 kcal w 100 gramach. Wrócę do domu, to zrobię zdjęci

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 10998 Data: 2017-05-06 08:17:28 Liczba szacunów: 0
  • wiosna lato jesień zima tego spamu nikt nie zatrzyma

    Post
    Informator MAŁOPOLSKI

    albo hobby %-) ja tam nie mam takich problemów co mi pójdzie a co nie bo i tak jedyne w co gram na kompie (raz na 1-2 miechy) to NFS 2 i MW \-)

    Odpowiedzi: 799 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-16 14:03:43 Liczba szacunów: 0
  • pompki i podciaganie przed snem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    u bo chcem dac teraz na nia wiekszy nacisk. A pozatym i tak mam z 3 2 razy dziennie treningi piłki noznej to nogi już mam dosc dorbze rozwiniete wiec wprowadziłem tylko to co tam widać:)Bym Cos jeszcze zmienił z treningiem bicepsa toz naczy wprowadziłjeszcze jakies cwiczenie ale to ejst mała partia miesni a czytałem gdzies zę wystarcza dwa cwiczeni

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6339 Data: 2005-03-20 17:06:23 Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika vs Dawid Ozdoba - MMA ATTACK 3

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    tylko pisze o koniowalskim że sie w tym radyjku mądrzy nawet tym dzisiejszym że w PL to tylko "bezrobotni siedzą i wp*****laja chipsy" tylko nigdy nie bylo powiedziane co on tam robi? śmieje sie z Polaków ktorzy studia pokonczyli a pracy niemaja, a sam nawet podstawowki niema i pewnie sam klepie bieda tylko robercik mu podrzuci kasy za błaznowanie

    Odpowiedzi: 669 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-27 15:05:15 Liczba szacunów: 0
  • co mam ćwiczyć i jak mam ćwiczyć co jeść itp

    Post
    Trening w domu

    no ja ćwiczyłem po ok 2 godz, no ale tam gdzie ja mieszkam nie ma muay thai już dawno sie chciałem zapisać a do wrocławia nie będe dojeżdżał ( mieszkam w zabkowicach ślaskich ) , a i z tym jedzeniem to nie wiem co lepiej dieta czy normalnie jeść? obecnie to staram się jeść jak najzdrowiej np po treningu weglowodany o wysokim IG , łatwo przyswaialni

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2010-07-22 17:01:25 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    Wiesz co mi się zdaje B-Real, że tam jest ten tatuaż tylko zakryty tym nowym

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-04 23:03:42 Liczba szacunów: 0
  • Początkujaca zmobilizowana do działania prosze o rady

    Post
    Ladies SFD

    w sumie jak tak patrze to chyba za malo tych ćwiczen co ja tam moge dodac? I to najpierw robic kazdego cwiczenia 1 serie zrobic odpoczynek np 3 minuty i tak powtórzyc 3 razy wszytkie cwiczenia? a i chciałam się zapytac czy np 60 g odywki białkowej przez cały dzień moge wypić nie bedzie tojakos oddziaływowalo na moje zdoriwe ? bo nie ukrywam ze czas

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 10147 Data: 2017-12-11 18:18:35 Liczba szacunów: 0
  • Kelton rządzi i trzęsie światem , A marbo rozwozi sprzęt małym fiatem

    Post
    Usuniete tematy

    owszem :D jest tam pralnia :D kosz i stolik mogę wywalić , ale co mi to da ? w planach mam jeszcze kupić skośną hl13, poręcze , esus płaską i stacje na nogi

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-04 17:22:24 Liczba szacunów: 0
  • Sklepy z odżywkami w Szczecinie

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    przejściu podziemnym na Rayskiego. Najbardziej przypadł mi do gustu w Fali. Obsługiwała mnie kobieta, ale nawet znająca się na rzeczy. Natomiast co do Galaxy to porażka-stała tam jakaś młoda dziewczyna, która w ogóle nie wiedziała o co mi chodzi kiedy zapytałam ją o Carbo. Zmieniony przez - FitnessOna w dniu 2009-08-22 19:55:58 Zmieniony przez - F

    Odpowiedzi: 343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-22 19:55:23 Liczba szacunów: 0
  • "Na treningu ostre lanie, zrelaksujmy sie więc w spamie" MMA Spam

    Post
    Scena MMA i K-1

    A mi tam dobrze z moją wagą Ciekawe co mu śpiewał "mój przyjacielu" czy "bo jesteś Ty" Zmieniony przez - 4rScorpion w dniu 2010-12-16 14:44:56

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-16 14:44:15 Liczba szacunów: 0
  • "Na treningu ostre lanie, zrelaksujmy sie więc w spamie" MMA Spam

    Post
    Scena MMA i K-1

    kumpel był na takich tez na astme tez kase dostawał ja nic przeciwko takim rzeczom nie mam no ale jestem zwollenikiem jedzenia koni elektrowni atomowych itp xD wez sobie lapka albo cos bo sie mozesz nudzic z tego co on tam mi gadał:P łatwe siano i darmowe leki kto wie moze ci pomoga

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-08 13:39:50 Liczba szacunów: 0
  • HELP ME!! (Biceps)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czytam uważnie ale nie jestem wszytkiego zapamiętać A siłownie mamy w bloku, i co do kumpla to nie ma rozsądniejszego treningu ani diety, jeszcze może dodam że co tydzień chodzi na***any albo częściej, a na siłownie chodzi 5 razy w tyg i robi klate 2 razy w tyg i to bardzo intensywnie ćwicząc dlatego chciałem na jego wzorze też tak zacząć. Ale two

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2074 Data: 2003-07-05 11:17:20 Liczba szacunów: 0
  • Głupie Teksty Kolegów

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Tak zróbmy to pożalmy sie wszyscy w jednym miejscu raz na zawsze i niebędzie może wtedy więcej takich tematów. :D Mnie osobiście jakieś tam odzywki nieobchodzą i jak ktoś coś mi mówi co mi sie niepodoba to odpowiadam że może mi na pędzel skicnąć. Swoją drogą najbardziej irytuje mnie pokazywanie swoich napinek po 1 miesiącu ćwiczeń na fotce.pl no ż

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-11 21:55:23 Liczba szacunów: 0
  • Choroba Scheuermanna- jak odciążyć kręgosłup

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wlasnie zapomnialem o naswietleniach i hydromasazach :) Ogolnie przydaloby sie jakbys pogadal z lekarzem i byc moze ten pochytal by jakies skierowanie do sanatorium, tam mialbys wszystko razem za free, chyba ze czas/praca Ci na to nie pozwalaja. Ewentualnie jak masz pieniadze, mozesz do jakiegos prywatnego sie wybrac, chyba sa takie. Ja aktualnie b

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3835 Data: 2008-05-25 00:29:23 Liczba szacunów: 0
  • SPAM. Wszyscy i o Wszystkim mile widzane!!!!!Nie dla ludzi o slabych nerwach:)

    Post
    Polacy za granicą

    no nie wiem.. na litwie jest pisda ogolnie z tego co mi wiadomo a na dodatek nienawidza tam polakow jak poradzil litwinowi z ktorym mieszkalem jego kuzyn "if u see polish straight into nose"

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-24 15:02:57 Liczba szacunów: 0
  • SPAM. Wszyscy i o Wszystkim mile widzane!!!!!Nie dla ludzi o slabych nerwach:)

    Post
    Polacy za granicą

    w pięknych byłem, może ze dwa razy teraz to tam gimnazjum się bawi z tego co mi wiadomo, ja chodziłem wtedy do parlamentu czasami może do irish pubu a tak to sopot, plaża i jechana :)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-29 20:19:42 Liczba szacunów: 0
  • SPAM. Wszyscy i o Wszystkim mile widzane!!!!!Nie dla ludzi o slabych nerwach:)

    Post
    Polacy za granicą

    nie wiem lubie cie leyus ale wydaje mi sie ze ostro pyerdolisz, a nawet jak nie to i tak nie mam 6lat czasu %-) mam plan rosnac jak na drozdzach %-) a tyle co ty tam zjadales to nie wiem czy widzialem w zyciu zeby ktos tak jadl.. wg mnie moje 6g wegli to juz jest moc a do tego tluszcz to juz mega moc. do tego 2g bialka z miesa i nie sadze ze potrze

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-06 22:31:50 Liczba szacunów: 0
  • IGF1 meta,cypio,deca

    Post
    Doping

    IGF od 666 bylo "no name" gdyz banderoli nie potrzebowal (ale zapewne to samo zrodlo) cos tam p******illl ze moze mi banderole dac ( no ale po co mi to) wbijalem jak kazal czyli przez 5tyg z testem ( oma 1-6 250 250 500 500 750 750) + Hdol + epi i mnie wyj**alo w kosmos po tych 6tyg dalej mi dal jakies odbloki tzn leviathan + cos jeszcze (hormonal

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3021 Data: 2011-11-22 14:02:22 Liczba szacunów: 0