SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • HCG razem z Comidem/nolvadex? co lepsze clomid czy nolvadex

    Post
    Doping
    PRO

    em do kraju gdzie sie nie mówi po angielksu LOL wiec pi.erdol.e to i już sie tak nie afiszuj że po ang dobrze mówisz a ja nie musze i pewnie w hooj ludzi nie rozumie tego co tam wkleileświec jak bym chciał sobie poczytać po ang poszedł bym na ang forum a nie tutaj wiec jak ci sie nie chce ruszyć leniwego dupska i przetłumaczyć lepiej bedzie jak ni

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-12 17:51:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje tkanki tłuszczowej.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Witam wszystkich serdecznie, Kilka lat temu udzieliliście mi wielu bezcennych rad, które bardzo pomogły w moich początkach z treningami. Konsekwencją tego była utrata wagi, z 120 kg zrzuciłem do 90 kg co bardzo poprawiło mój wygląd i psychikę :-) Widząc ogromne postępy bardzo wkręciłem się w treningi, więc postanowiłem skorzystać z pomocy trenera p

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2803 Data: 2017-12-30 19:53:04 Liczba szacunów: 1
  • Testosteron Enanthate - 2016 CYKL

    Post
    Doping
    PRO

    Panowie co to może być, że cięzko mi się je? Czuje jakby zgage, dziwna niestrawność. Tam kolega wypisywal mi jakieś leki, ale nie opisal co jest na co. Polecicie coś konkretnego?

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-11 17:08:52 Liczba szacunów: 0
  • ile seri i powtorzen na rzezbe??

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    ałą jest to że i tak i tak będą one działać tak jak zostały do tego zaprojektowane jeśli chodzi o trening to nie zmusisz ciała do takich i takich reakcji czymś co ktoś gdzieś tam napisał i podpisał to zadziała na to i na to , tutaj wszystko musisz dostosowywac do siebie i dopiero po zweryfikowaniu tego możesz powiedziec że to i to na ciebie tak i t

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-23 19:13:40 Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA cz. 4

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    h ruchach było czuć, teraz już 4 dzień po zabiegu wiec nie boli nic poza miejscem szycia i jedna częścią klatki bo liposikcji, wczoraj się umylem juz bo nie mogłem wytrzymać, ciężko bluzki zakładać ale 3 dnia już można tylko nie gwałtownie ja tam miałem wczoraj, ah i na opatrunkach mam ślady krwi chyba wiec coś tam poleciało pewnie też ktoś miał?

    Odpowiedzi: 4109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-16 16:14:06 Liczba szacunów: 1
  • GINEKOMASTIA cz. 4

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    erunku wyznaczonym przez geny - faceci z rodziny od strony ojca; otyłość, wielkie brzuchy i łysienie, czy po prostu finasteryd przyjmowany w symbolicznych, ale zawsze jakichś tam ilościach, pozamiatał mnie tak długoterminowo. Nie jestem pewny w jakim stopniu mam lipo, a w jakim gino i bez badań się chyba tego nie dowiem. Możliwe, że gdybym znów zrz

    Odpowiedzi: 4109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-10 18:22:05 Liczba szacunów: 0
  • "Sztuczki" na poprawienie układu nerwowego.

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    mion ze sztangielkami z supinacją 1 seria 8-10 pow wyciskanie francuskie (sztangielka) 1 seria 8-10 pow wznosy nóg w leżeniu spięcia brzucha Jeśli chodzi o trening nóg to tam różnie kombinowałem bo trochę mało obciążenia na nogi mam, ale najlepiej daj tam serię przysiadów i jak masz mocny, zdrowy kręgosłup do daj jakiś martwy ciąg. Jeśli chodzi

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 11902 Data: 2005-09-21 11:06:43 Liczba szacunów: 0
  • REKRUTACJA DO POLICJI

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    je wymagania od zycia,zwlaszcza finansowe nie sa az tak wielkie. Raczej kieruje mna chec wykonywania takiej pracy,ktora mnie krwia nie zaleje i badz co badz przezycia jakiejs tam przygody. Ostatnimi czasy przyjaciele z forum,odradzaja mi kolejne to formacje( wilku Ty wiesz o co chodzi. Teraz znowu tu kolega odradza policje i co ma biedny czlowiek o

    Odpowiedzi: 1095 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-07 23:23:38 Liczba szacunów: 0
  • Ławeczki, wyciągi...

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    Pokaż fotke poręczy. Z płaskownikami niechce mi się z tym męczyć, ja kupuje w hucie tam są profile, płaskowniki i widze że to jest na allegro to tam też powinno być. A co do wyginania płaskowników to z tym jest bardzo dużo roboty. Bym wolał dać te ceowniki, tak jest chyba w ławeczce fastera. A jaka powinna być długość tego profila do regulacji?

    Odpowiedzi: 2617 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-11 21:58:06 Liczba szacunów: 0
  • Ławeczki, wyciągi...

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    co do obciazenia... widzialem niedawno obciazenie betonowe kolka ale ladnie cale oblane plastikiem, takze syfu naokolo by nie robily chyba promax tak sie zwalo...juz nie pamietam troche sporawe ale ladnie wygladaly i tanie jeden gosciu zeliwne sprzedawal ale w stanie surowym cos chyba 3.60 zl za kg te betonowe jeszcze tansze byly popatrz zorientuj

    Odpowiedzi: 2617 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-16 23:06:21 Liczba szacunów: 0
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    za minimalną pracować %-) Byłem raz na północy Pl w robocie skąd od razu sp******iłem, marnując czas, pare dni i pare stów. Chyba wolałbym pracować w Rumunii przy gruzie niż tam. Ja przynajmniej próbowałem i dobry kierunek skończyłem, najbardziej mnie boli jak widzę studenciaków, 5 lat i więcej na koszt rodziców i chulaj a potem praca w polskim mc

    Odpowiedzi: 5003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-14 17:39:43 Liczba szacunów: 4
  • IZOTEK

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Czesc wszystkim, ja teraz rzadziej wysyłam wiadomości, bo zaczęłam studia, ale czytam szybko na bieżąco. Też zastanawiałam się co się dzieje z kamovem, szkoda że go nie ma - wiedział z nas najwięcej. U mnie poprawa jest znaczna, dziś mija 30 dni od rozpoczęcia kuracji. Miałam tylko mały problem, bo zachorowałam i musiałam zażywać antybiotyk, a wach

    Odpowiedzi: 1510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-14 19:29:08 Liczba szacunów: 0
  • Zwichnięty bark

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Mam problem. Od 2 miesięcy chodzę na siłownię plenerową. Wiecie te maszyny + jakieś tam ćwiczenia z masą własnego ciała. Zacząłem ćwiczyć na wioślarzu i wyciągu górnym jedną ręką, bo był za słaby opór. Wszystko było dobrze, dopóki nie poszedłem w inne miejsce i nie dodałem dipów na poręczach, czy jak to zwał.

    Odpowiedzi: 1921 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-05 23:50:52 Liczba szacunów: 0
  • "Doping" mózgu (Smart Drugs) - ktoś się zna?

    Post
    Doping
    PRO

    no niesety piracetam podnosi poziom kreatyniny http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=1571.. tam pisze w objawach ubocznych .ja niemam ostrej niewydolnosci nerek al enp połączenie z monohydratem kreatyny ( która też jedzie po nerach bo bezpośrednio knwertuje do kreatyniny) dla mnie było zabójstwem..szczałem po trochę i co chwila do tego czułem

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-20 12:40:23 Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    napisz proszę co według Ciebie robić żeby móc wbijać testa mimo skłonności do zakrzepicy bo za jakiś czas jak się do końca wylecze to planuje wejść na delikatną bombę. Jakieś tam rozeznanie mam i próbuje jak najwięcej wyciągnąć od lekarza który jednak nie jest fanem saa ale może są jeszcze jakieś sposoby o których nie wiem Nie dopuszczać do odwod

    Odpowiedzi: 1295 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-25 10:44:21 Liczba szacunów: 1
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    :( deca robilaby to samo,prawda? Zmieniony przez - arek.z90 w dniu 2018-08-28 13:46:53 teoretycznie tak, jednak inny estr wiec moze i odczucia delikatnie inne. nie wiem, ja tam co nie przybije to czuje sie tak samo (trena nie bilem). jak czytam ze komus fajnie na dece, albo ma jakiegos boosta po tesciu to sie zastanawiam czy ze mna jest cos nie t

    Odpowiedzi: 1295 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-28 13:51:27 Liczba szacunów: 1
  • Złamany obojczyk

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    gwoździe blaszki).Kazałem żeby przpisał mi jakis lek na lepszy zrost kosci.Przpisał OSTEOGENON.Dodatkowo jadłem też tran w kapsułkach (vit D).Czułem jak czasami te kosci się tam ruszają (to było gdzieś do 5 tygodnia) Kolejna wizyta była 7 stycznia 2009. Następne RTG. Tu już nie było tak ciekawe bo kości przesuneły sie znacząco (zdj.3).Mówił że

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-24 10:05:38 Liczba szacunów: 3
  • Dallas McCarver IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    wn... zeta bym mu nie pożyczył takie sprawia wrażenie. Niemniej! - Tylko, że co to wszystko Dallsa miałoby obchodzić??? Rzucili kasą? Rzucili! Promowali? Promowali? Robi swoje, bo kasa się zgadza, ktoś chce w niego ładować cash to chłop zmierza tam gdzie mu pasuje. No a że suple lipne to tym bardziej luz, przecież wiadomo, że bierze to co chce ;-)

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-15 10:15:07 Liczba szacunów: 0
  • Pozbadz sie ginekomasti bez skalpela ?!

    Post
    Doping
    PRO

    bry czas na jakies zmiany w zyciu, a wyeliminowanie gina to cel podstawowy Z drugiej strony rodziców mam trudnych. Dla nich to oczywiscie zaden problem. Przy okazji jakiegos tam badania ojciec powiedział, żebym to pokazał, a lekarz oczywiscie olała problem, poklepała po brzuchu i z usmiechem powiedziała dojrzewasz nie wgłębiając sie w problem. Ocz

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-21 19:23:06 Liczba szacunów: 0
  • zycie wiezienne,symbole i takie tam ...

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    dlu skontruowali maszynke do dziabania. mogl tylko zobaczyc czy boli... no ale widze, jakie tu sa teorie wysnuwane na temat kropek... ok... gdzie kropki maja swoje znaczenie tam maja. ale moi koledzy, tez czasami tatuowali kropki /sprawdzajac czy maszynka dobrze dziala/ i wcale nie kradna i nigdy nie byli w zakldzie karnym. najprostrzym sposobem j

    Odpowiedzi: 2594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-13 16:38:37 Liczba szacunów: 0