SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Eveline - dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    [...] nie było wolnych przebiegów i wygląda to tak, że wstaję kroję, mieszam, blenduję itp. wrzucam wszystko do piekarnika (zarówno śniadanie jak i pozostałe posiłki czyli jakieś tam mięso czasami ziemniaki jeśli nie gotuję ryżu/kaszy i spokojnie mogę zająć się łazienką i tylko co chwilę zaglądać, coś tam pomieszać. Przy patelni to zawsze muszę jednak [...]

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 17374 Data: 12/6/2015 1:02:26 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING REG PARK'A 5x5 z 1950r.

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    [...] mi raczej o ton twojej wypowiedzi ktory mimo tego co jest napisane tak wlasnie sugeruje nie tlyko w sprawach treningu ale i innych :D Ponadto mam szacuenk do tresci ktore tam wypisujesz i sam zamierzam po powrocie z wakacji przetestowac twoje treningi bo uwazam ze wiesz o cyzm piszesz, ale jak wiesz ja sie w twoim dziale nie udzielam i pisalem [...]

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2006 4:57:05 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 33: Materla vs Khalidov

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ja tam lubię KSW. Przynajmniej moge spokojnie spotkac sie z chlopakami (wiekszosc to Janusze jesli chodzi o MMA) i poogladac dobre show. Jesli chodzi o poziom sportowy to jest co raz lepszy, wiec wszystko idzie w dobra strone. Janusze maja to co chcieli, a prawdziwi fani sportu moga poogladac dobre pojedynki. Co do gali to: War! Kita Drwal Kleber [...]

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2015 1:54:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Boldenon a estradiol

    Post
    Doping

    Sok jest zielony czy mi sie wydae? I czy rownie dobrze moze wskazywac na dece? A o co Ci chodzi dokladnie? Test na bolda pokazuję bolda lub czy jest tam coś innego. Test na dece pokaże czy jest deca itd...

    Odpowiedzi: 515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2018 9:44:50 AM Liczba szacunów: 1
  • Dieta Lowcarb i to co się jej tyczy :))

    Post
    Trening w domu

    Jednak od poniedziałku chciałabym już po 1,5h minimum tam siedzieć (ciekawe czy dam radę na dietce :/ bez WW) 1. DLACZEGO CHCHESZ PRZESIADYWAC W SILOWNI ?? A NIE LEPIEJ ISC, POCWICZYC I WROCIC DO DOMU I POSWIECIC RESZTE CZASU NA INNE NIE MNIEJ WAZNE RZECZY W KONCU NIE LICZY SIE TO ILE SIEDZISZ W SILOWNI, ALE CO TAM ROBISZ I tutaj jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 7453 Data: 7/28/2003 9:30:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Polska dla Polaków.Nie pomoże worek,gnój,gdy fasolka jest fuj fuj

    Post
    Polacy za granicą

    [...] błysk w oku a nie błysk w oku po wyciagnieciu portfela. Znaczy co wyciagasz portfel i blyszcza im sie oczy bo te drobinaki daja taki poblask ze az je oslepia? Niezle slonce tam musicie miec u nas tylko zimno i pada. no i j**nac sobie dzieciaka teraz z jakas babą to porażka by była.wizualna nie bo z szajsem sie nie bujam.ale nie chce sobie tego [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2013 2:16:04 PM Liczba szacunów: 0
  • adzik123/Blog/15/10/5 by WODYN/foto-s48/NowyTren-s64

    Post
    Trening dla początkujących

    ZANIM ZACZNIESZ PLAN RUTYNOWO TYDZIEN PRZERWY ALE PRZED TYGODNIEM PRZERWY OSTRO POJECHAC "PIATKI" 1. W SS na barki rozumiem, że pisząc "-unoszenie sztangielki jednoracz stojac " chodziło Ci o unoszenie bokiem? A JAK 2. Każdego dnia rozpisałeś mi wszędzie ilość serii i SS na partie, tylko, że nie napisałeś nic co do SS na klatkę [...]

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2009 6:09:06 PM Liczba szacunów: 0
  • odzywki od Cybera- róznica

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] w Łodzi. Jest tutaj kilka sklepów (3 większe i 2-3 mniejsze), oprócz tego stoiska na siłowniach itp. Jakieś 3 lata temu postanowiłem otworzyć drugi sklep w Bełchatowie (tam nie było żadnego). I co? - lipa. Po 1,5 roku musiałem zwinąć interes bo nie był opłacalny. I teraz wnioski: w Łodzi gdzie jest ok. 800 tys. mieszkańców utrzymuje się i [...]

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 16377 Data: 11/29/2002 11:08:46 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKLICZNOŚĆ II GRUPA II CYKL II str.8

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Czy to bardzo zle jak bede robil we WTOREK barki i nogi i klatke z tricepsem od razu w SRODE (tj jeden dzien przerwy - w poniedzialek nie moge chodzic na silke), a moze zamienic kolejnosc (wtorek - klata sroda - bary) OBIE KOLEJNOŚCI SĄ ZŁE !! PO PROSTU NIE POWINIENEŚ TAK TRENOWAĆ... 2. Cwiczylem juz wczesniej jakimis swoimi planami, nie byly [...]

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2004 9:06:19 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKLICZNOŚĆ II GRUPA II CYKL II str.8

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No jasne. Chcialem tylko powiedzieć, że mi szkoda Ale co tam! Jest wiele różnych możliwości, nie? A jeśli coś się zdarzy i cykliczność powróci to mozna zacząć od początku, nie? Fajnie bylo Ja na początku bylem zachwycony!! Michil - jesli kiedyś mialbyś dokończyć ten projekt - to myslę, że wielu będzie jeszcze chcialo skorzystać z Twojego [...]

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2005 9:44:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Trutka na gryzonie myszy szczury itp

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] zwierzęcia. Dziwnie, a u dorosłej osoby nawet przerażająco. "To ja już wole myszki boofiego na zdjęciach... przynajmniej wygladają na zdechłe..." i ty psychologie studiujesz? Strzeż nas Boże(czy tez w co tam każdy wierzy) Zmieniony przez - PITTT w dniu 2006-07-03 20:40:03 Zmieniony przez - PITTT w dniu 2006-07-03 20:45:20

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2006 8:39:22 PM Liczba szacunów: 0
  • przejscie z nolvy na atd

    Post
    Doping

    [...] i ramiona. No i od kiedy przy***alem Nolve a potem zmienilem na atd tradzik jest znaczaco mniejszy na tych plecach i ramionach nie mam juz takich ropniakowych pryszczow tam tylko abrdziej takie wągrowate. Nie powiem ci dokładnie czy to mi się zmniejszylo w trakcie brania Nolvy czy po zamianie na ATD ale fakt jest faktem że w tym momencie [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4391 Data: 3/4/2010 1:59:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dorotka165/BLOG - "redukcja" drogą do szczupłej sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] fasolka szparagowa etc) Nie smaz na oliwie, kotlety sojowe bez panierki (6 zmysl mi podpowiada, ze tutaj jakas panierka jest), no i warzywka lepsze surowe niz gotowane, ale tam kalafior i brokuly to chyba gotowane sie je 12:00 2 posiłek kromka pelnoziarnistego chleba + chudy twarozek (75-100g) albo ser zolty (2 plasterki) albo wedlinka (2 [...]

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2007 9:14:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dorotka165/BLOG - "redukcja" drogą do szczupłej sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    oj tam chłopaki no właśnie o to mi chodziło, mała literówka mam na stanie więc będę używać według wskazówek 3xdziennie bubby z tego co pamiętam to radziłeś bree na kolki aby pić wodę mineralną co kilka minut tak? Pytam się bo również mam z tym problem.

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2007 7:42:49 AM Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / Iść swoją drogą... / Nowy plan - str 205

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 10g BCAA po aero. Trening: Aero. 20min biegu, 5 min marszu, 7minut biegu. Moją Agniechę złapała kolka i musieliśmy zrobić chwilę przerwy Zielona herbatka w pracy- tak, tam jest na 100% zielona herbata Posiłek nr 3: A i trafiłem na promocję, więc kupiłem se kilka jajek. Kosztowały 2zł za 30 sztuk Co prawda rozmiar "S", więc [...]

    Odpowiedzi: 2539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2010 7:14:55 PM Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / Iść swoją drogą... / Nowy plan - str 205

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] barteklip9 Smakowita była, nie powiem Boras Dotykam Przy każdym powtórzeniu Rafał Na tej siłce ogólnie jest hvjowo Randka? No jakoś Panna moja nie bardzo chętna żeby tam iść Ja często niewyspany lepiej ćwicze niż po super 'regeneracji' 200 w WL Za 100 lat Za ten pojazd z moją twarzą - foch Jestem sexy w hvj debee Żebyś się nie [...]

    Odpowiedzi: 2539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2010 11:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / Iść swoją drogą... / Nowy plan - str 205

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bicu A na żywo bicki Rafała wyglądają jakby miały się z tej skóry wyrwać A ze widac we mnie szachiste to wiadomo rr E tam, regularnie cwiczysz i odpowiednia technika i nic sie nie stanie vena Dzieki No w sumie trzeci trening sumo, wiec mysle iz nie najgorzej mi idzie raptacz Luźno Rafał "Specjalnie ustawiałem Go odpowiednio pod kamerę [...]

    Odpowiedzi: 2539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2010 5:44:24 PM Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / Iść swoją drogą... / Nowy plan - str 205

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] pomocą mówił, że nic nie pomagał ale jakoś tak miałem wrażenie ze jednak lekko. - wiosło - tu juz mi sie nie chciało brnąc dalej - ss bic/barki - spoko Ciężko nagrywać tam filmy, tłok niesamowity... Przysiady z podwójnym dnem 170kg FAIL- widać, że rozproszył mnie, wkvrwiło mnie to i hvj strzelił... http://www.youtube.com/watch?v=VrS2OSwC4og [...]

    Odpowiedzi: 2539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2010 10:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / Iść swoją drogą... / Nowy plan - str 205

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] sztangi - tu nie wiedziałem jak dobrać ciężar stąd tyle serii. W sumie lekko. - wycisk młotkowy - leciutko, ale nie chce szaleć od początku. - rozpiętki - ok. Nie lubię tego ćw - prostowanie na wyciągu - luźno. Żeby nie było tak pusto Foto jakiegoś tam posiłku przedtreningowego Pozdro! Zmieniony przez - adzik123 w dniu 2010-12-09 16:32:20

    Odpowiedzi: 2539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2010 4:09:17 PM Liczba szacunów: 0
  • rodzaje karate

    Post
    Sztuki Walki

    [...] na temat japońskiego pochodzenia karate, jeśli można. Ja to bym całą to historie z powstaniem karate podzieliła mniej wiecej tak. Najpierw sztuki walki rozwijały się gdzieś tam(prawdopodobnie Indie, ale ogólnie chodzi mi o ta starsząstarożytność) potem Daruma przeyszedł do Chin i przyniusł ze sobą Yi- Gin- Ching(jakąś tam SW ) I SW rozijały sie [...]

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 16351 Data: 3/4/2003 12:05:51 PM Liczba szacunów: 0