SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzis mi sie prawie udalo na grilu:) salatka byla ok sprawdzilam:) miesko tez poledwiczka ale kurcze winko mi tez pideszlo:) ale co tam, ale mam pytanie jak wy sobie radzicie na wyjazdach?????? ja jade na trzy tygdonie - po tydzien w innym miesjcu i juz sie boje...no bo glodna nie chce chodzic a kurcze pewnei wybrzydzac tez nie bedzie mozna buuu a [...]

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2003 8:58:01 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czuje się winny bo trzyma się pewnych zasad. To im powinno być głupio, że nie potrafią sobie odmówić ciasta... Bardzo lubię moją koleżankę i jej rodzinkę, ale nie jeżdżę tam często właśnie z powodu jedzenia. Na szczęście ona przyjeżdża z dwa tygodnie do mnie więc będę ją karmiła zgodnie z Montim i postaram się udowodnić, że można jeść [...]

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2003 5:32:58 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Weroniko, a co sądzisz o chlebie w pierwszej fazie? Chodzi mi oczywiście o taki własnego wypieku? kilka postów wcześniej podawałam przepis... ale przypomnę, że jest tam tylko zmielone ziarno żyta, ewentualnie pszenicy orkisz, otręby, drożdże, kefir0% itp. Uwielbiam ten swój chlebek i taki jeden starcza mi przeciętnie na tydzień czasu. Trzymam go [...]

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2003 8:00:59 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tego było mało czasami pozwalam sobie na kilkanaście paluszków słonych... a co do sera, to ja nawet go nie jem - ja się zażeram serem (oczywiście żółtym) w sumie z MM pamiętam tylko tyle, że: 1. nie wolno się głodzić 2. nie wolno jeść niczego z cukrem 3. nie jem "nic" z mąką (oprócz makaronu razowego i paluszków) 4. nie jem [...]

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2003 8:48:01 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] lecie surówki a teraz więcewj na ciepło,bo mam wrażenie,że organizm aż piszczy do gorącego.Więc brokuły, kalafior,kapustka,groszek mrożony gotowany,bakłażan,no takie tam),do tego ryby wędzone(ale jak zacznę to nie dam rady poprzestać na kg,więc rozsądnie gotuję na parze lub piekę w folii w piekarniku),omlety z warzywami, pierś kurczaka, [...]

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2004 10:01:10 PM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS MIKOŁAJKOWY

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Meteorrem go nazwano..za reklamę trzepał siano, jednak są na forum ludzie,co w łeb dali tej paskudzie, i pilnują trochę dzialu, by to szło jakoś pomału, by nikt wioski tam nie robił,zbędnym spamem nas nie dobił, a ze nie w smak to niektórym,w mym kominie czarnej dziury, nie zobaczy dzis Mikołaj, Olimp przysłać go nie zdoła. Pozdrawiam [...]

    Odpowiedzi: 3272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2004 12:25:05 AM Liczba szacunów: 0
  • renia/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] tak przytyje na tej ilosci kal, bo zazwyczaj to sie w 1200 miescilam, chyba ze byl weekend i jakis wypad na piwo to do 2500 a nawet 3000 moglo dojsc jak jakas czekolada sie tam znalazla czy lody.. z reguly nie liczylam zeby sie nei zalamywac, bo jak przekraczalam 1200-1400 to juz i tak na pewno utyje.. ale sie rozpisalam ale tak chcialam [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 4085 Data: 7/11/2009 4:21:27 PM Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    nie mam czasu pisac bo robie jedzenie ale po co banda idiotów tutaj zaglada skoro maja problem od początku jak ja kogos nie lubie albo nie podoba mi sie cos to tam nie wchodze a hekade i antek robia to notorycznie w tym dzienniku jako wielcy nauczyciele i supermeni chetni naprawic swiat

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2013 3:02:35 PM Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    btw. Neeveski, jakie moje smęty ? Polowe ludzi Ci w tym temacie jedzie a ja tylko poparłem post mihsa czy jak mu tam %) a tylko do mnie sie przypyoerdalasz i wieczne pretensje %-) nawet flex ciśnie bekę z Ciebie. Tego naprawdę nie widzisz ? A czy ty naprawdę tego nie widzisz, że ja leję na to ciepłym moczem? Każdy ma prawo do opinii, do flexa [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2013 10:35:56 AM Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    a mi się tam podoba, zobaczymy co z tego wyjdzie

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2013 9:39:02 PM Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    [...] 35kg, uginanie podudzi 15kg, przysiady 50kg, prostowanie na trica 30kg. Pompa była przeogromna, wraz z mega wolnym opuszczniem myślałem, że normalnie mi wszystko popęka tam 8-O. Jak widać wrażliwość insulinowa jest zarąbista. Miska: Było 250g piersi kurczaka surowe, ale wpisałem gotowane z ekwiwalentem takiej samej ilości białka co dla 250g [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2013 9:56:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 25+25x??/30+30x??/30+30x?? Znalazłem w końcu sposób na moje przedramię, pali, piecze i puchnie ładnie. 7. Allaszki 25/20/20 Obciążenie nie wiem jakie tam było, bo jeszcze się nie przyglądnąłem dokładniej ale na I serie pół stosu(śmiesznie mało), 2 i 3 seria cały stos(również bez większego problemu...) 8.Russian twist [...]

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2013 11:48:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 2.Wiosłowanie w pochyleniu tułowia 6x8 50/50/50/50/50/50 x8 55/55/55/55/55/55 x8 60x8/70x8/80x8/90x8 Jakieś pędzle mi zasłoniły... ale coś tam widać. http://www.youtube.com/watch?v=JcNy8DlQ6JQ 3.wiosłowanie jednorącz 12-10-8-6 + 2regresy 24x12/27,5x10/30x8/32,5x6/26x18/20x23 26x12/30x10/32x8/35x6(F)/24x20/20x21 [...]

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2013 2:12:15 PM Liczba szacunów: 0
  • wazzup1988 dziennik zmagań piwnicznych maści wszelakiej

    Post
    Trening w domu

    Łękotka Ci dokucza chyba Wypluj te słowa Czytałem o tym co nieco i objawy nie bardzo pasują, tzn nigdy nic mi nie puchnie, staw się nie blokuje, a jak już coś tam trzaśnie to bez bólu. To ćwiczenie Poliquinowskie to taki krótki pistolecik w sumie, nie ? Myślisz, że warto je dodawać jak robię już zwykłe ? I jeśli tak to gdzie i w jakiej liczbie [...]

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2011 9:52:11 PM Liczba szacunów: 0
  • wazzup1988 dziennik zmagań piwnicznych maści wszelakiej

    Post
    Trening w domu

    Kurde dzwoniłem do niej, na suficie mamy jakieś 'blaszki' zabezpieczające, nie wiem o co chodzi ale przypomniała mi, że nie mogliśmy takich kółek od firan tam przywiercić ... Więc zostają ściany i futryna ... tylko że ja 185 cm a te futryny nie są zbyt wysoko ( tzn. są normalne ale nie wiem czy by nie były za nisko ) a ściany hmm ... dałoby to [...]

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2011 2:03:30 PM Liczba szacunów: 0
  • wazzup1988 dziennik zmagań piwnicznych maści wszelakiej

    Post
    Trening w domu

    Ani nie miałem wtedy neta, ani pojęcia o sfd Tak więc nazwijmy to błądzeniem początkującego Btw to plan ułożył mi koleżka z ławki co się w trójbój bawił Aż wrzucę do spamu, niech i tam się ubawią

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2011 7:48:12 PM Liczba szacunów: 0
  • wazzup1988 dziennik zmagań piwnicznych maści wszelakiej

    Post
    Trening w domu

    [...] że nie sprawia mu ona problemu, tylko lekko rozgrzewa ciało - to niech sobie idzie na pierwszy ogień. ----------- Jak ktoś robi rwania ze sztangą, o wadze bliskiej 1RM, czy tam 5RM, to pewnie - niech robi sobie na początku, ale odnośnie kettlowych obwodówek, które są dalekie od 1RM i mają charakter kondycyjny/wytrzymałościowy - ćwiczenia [...]

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2012 2:36:03 PM Liczba szacunów: 0
  • wazzup1988 dziennik zmagań piwnicznych maści wszelakiej

    Post
    Trening w domu

    [...] nic dokładnie i na oko będę szamał %-)), zbuduję mam nadzieję tej siły i techniki trochę, i później, jak już wybadam co jak na mnie działa, będzie można ustalić w którą stronę iść mi milej. Masa coś tam i tak pewnie hycnie, no a poza tym to ten plan (3 ćwiczenia) długi już nie pogości ;-) Oddy, odkryłeś tym samym moją tajemnicę, nie mów nikomu!

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2013 11:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • wazzup1988 dziennik zmagań piwnicznych maści wszelakiej

    Post
    Trening w domu

    [...] no ale było. Trochę eksperymentów z progresem kg (najlepszy okazał się po +15 kg na duże partie i +10 w ostatniej serii, mniejsze na razie robię +5), trochę bóli tu i tam, ale ogólnie git. Cały czas praca nad techniką. Mniejsze zakresy są spoko, progres może nie porywa, ale jest :-) Jadymy: 19.03.2013 1. Siady ze sztangą na barkach 12*40, [...]

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2013 12:36:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Krótko i na temat KELTON :)

    Post
    Usuniete tematy

    [...] reklamowanie firmy to strategia? ciekawe, studiuje juz n-ty rok zarzadzanie i marketing i o takiej strategii jeszcze nie slyszalem, budynek nie jest wasz tylko znajduje sie tam w uj jakis zakladow stolarkich itp, podjechalem pod same drzwi i nie moglem uwierzyc ze tu cos takiego moze byc jak firma produkujaca sprzet sportowy, wchodze do budynku [...]

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 11950 Data: 5/13/2008 10:47:06 AM Liczba szacunów: 0