SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Armstrong - teraz masa później rzeźba :)

    Post
    Trening dla początkujących

    konać więcej niż 6-8 powtórzeń. Wcześniej również robiłem technicznie ale technika była inna :-) Po tym ćwiczeniu jako, że miałem jeszcze trochę siły poszliśmy na butterfly i tam zrobiłem można powiedzieć jedną serię (bo przerwy były jedynie na zmianę ciężaru) po tym jeszcze na dobitkę prostowanie ramienia w opadzie tułowia. Trening był zabójczy. O

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 10396 Data: 2012-09-05 13:54:46 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Obli ja się zastanawiam co temu trenerowi powiedzieć żeby mi wrzucił w program te wszystkie wyciskania sztangi i martwe ciągi i co tam jeszcze trzeba kavva to ta gdzie kumpela chodzi i sobie chwali, ja tam nie byłam nigdy, zaraz tam dryndnę i zapytam czy z tym trenerem trzeba się umawiać jaki brać karnet na siłownię jakby co: * 4 x na miesiąc

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-28 10:55:38 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    masti - to co napisałeś pokrywa się z tym co wskazał Szajba (wpisując w Google: skłony na krześle - zadziwiające, że wyskakują tam także moje zdjęcia, także te nie związane z tematem) Magor - właśnie poprzez to ćwiczenie walczę z garbieniem się sylwetki oraz przykurczami w stawie biodrowym. Skłony są dobre i nie wiem dlaczego uważa się je za niebe

    Odpowiedzi: 6819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-11 07:55:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST: `My możemy - wy chcielibyście` by sLs (aka `bAck In thE gAmE`).

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie za radzki i nie za gęste - ale mozna pokombinowac -dac wiecej bialka albo nie dawac go wogóle tak samo jak ja dodaje specjalny mix do robienia nalesników a tak naprwde to tam jest tylko mąka + proszek do pieczenia. -mozna dac owoce (banany,brzoskwinie z puchy mi najbardziej podchodzily)czy nawet rodzynki -na góre po usmazeniu cos dla smaku dzem

    Odpowiedzi: 424 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-10 12:37:17 Liczba szacunów: 0
  • dziennik Fiony

    Post
    Ladies SFD

    gdzie nie podaje obciążeń, to znaczy, że obciążeniem jest tylko moje ciało (powinnam podawać swoją wagę w takim przypadku?), albo sama maszyna, bez dodawania niczego - tu zapytam się następnym razem trenera, i uzupełnię. Dropset przy ławce rzymskiej to tak naprawdę seria łączona, jedna ławka jest pod kątem, druga zupełnie pozioma. Po nim godzina in

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 14697 Data: 2014-08-21 07:27:51 Liczba szacunów: 0
  • dziennik Fiony

    Post
    Ladies SFD

    - ciastka out, to oczywiste, ale jabłka..:-? - nie udawaj zdziwionej, czytałaś regulamin przecież, o jabłkach i innych owocach tam czytałaś:-> - będę tęskniła, nie wiem jak sobie poradzę@-| - koniec kropka, Ruda napisała jabłka out, więc jabłka out}:-( Takie głosy wczoraj w mojej głowie nie pozwalały mi usnąć. Zrzut miski jeszcze wczorajszy, z kurc

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 14697 Data: 2014-08-22 07:22:49 Liczba szacunów: 0
  • dziennik Fiony

    Post
    Ladies SFD

    odczuwalny zwiększyć ciężar, jakie to było przyjemne=motywujące. Ćwiczyłam na siłowni w pracy i nie jestem pewna ile ważą gryfy, trochę zgaduje, ale pierwszy trening też był tam, więc zwiększenie ciężaru jest pod kontrolą. Po raz kolejny o tym, że podciąganie sztangi do brody mam zastąpić czymś, co nie wiem czym jest i wcześniej muszę to sprawdzić

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 14697 Data: 2014-10-08 07:15:28 Liczba szacunów: 0
  • dziennik Fiony

    Post
    Ladies SFD

    owerze ABT i brzuch jako rozgrzewka przed treningiem I trening: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/4897e41751e241a982e6e4d06c549e6a.png Już niestety progresy bardzo nędzne:-> coś tam udaje mi się dołożyć tu i ówdzie, ale to nie to co było. Nie czuje się też taka wypompowana z sił jak na początku tych treningów, przestałam mieć kłopoty z drogą powrotną

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 14697 Data: 2014-11-10 19:55:27 Liczba szacunów: 0
  • Carb Cycling na redukcję, potrzebna pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ek 6 (21:00): białko + tłuszcz Chodzi mi o to, że w tej diecie autora mam w posiłku po treningu ~160g węgli i nie wiem z czego tyle węgli wziąć jak mam już tam 100g kaszy (co dla mnie już trochę jest) i dlatego dałem tam banan + miód, bo mają dużo węgli, a nie wiedziałem co jeszcze z węgli można dołożyć i teraz mam problem, bo ch

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3243 Data: 2010-08-29 23:17:49 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 4 -Damska figura z Iron Shape wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    i - odnośnie wczorajszego wpisu bo przeoczyłem. Ja sklejam filmy w Movie Maker - jeszcze mi się nie zdarzyło żeby nie chciał czegoś przyjąć. Wejście na drążek - wg mnie nic tam do śmiechu nie było, zrobiłaś to imho lepiej niż 3/4 osób w tym dziale jest w stanie zrobić. Ja np siebie nie widzę włażącego na drążek Jedynie Ci co zrobią muscle up to

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-15 17:06:59 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 4 -Damska figura z Iron Shape wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    ać ale ściskam je mocno i z tego napięcia idzie siła w górę. Dziś nadal nie mogę siedzieć :-) Był kiedyś cykl artykułów w dziale Ladies autorstwa Obliques o pośladkach, dużo tam było o prawidłowym zaangażowaniu i aktywacji, to jest ruch którego trzeba się nauczyć bo można robić milion ćwiczeń na tyłek a on i tak nie będzie pracował jak powinien.

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-07 08:48:31 Liczba szacunów: 0
  • Porada dla wykończonego po diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    estem dla nich ciężarem. Nie mam swojego pokoju, muszę ciągle być w sypialni - marzę o własnym pokoju gdzie mógłbym usiąść... jedynym miejscem gdzie siedze to duży pokój, ale tam od 8 do 16 siedzi też babcia (kto by wytrzymał z babcią i jej serialami dziennie I jak tu sie uczyć ) A o 16 wracają rodzice z pracy to już w ogóle. Po prostu nie mam co

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-07 15:56:04 Liczba szacunów: 0
  • Agnes4869 REKOMPOZYCJA zdjecia str.34

    Post
    Trening dla początkujących

    ie cieszy:D:P jak mam dobry humor, nie mam sesji - spoko, moga lezec w zasiegu mnie, a nie tkne, ale jak sie cos nie powiedzie... kurde, to wszystko jest business - z tymi dietami, srodkami odchudzajacymi, platkami fitness... nawet wczoraj - siedze sobie na gg, na gorze reklama orzeszkow nic nacs czy jak im tam, takich w paprykowej posypce - ani ic

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-31 10:57:49 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    o prawde mowiac mam efekty i postep na fbw 15 10 5 i ogolnie cale cialo rozwijam caly czas po rowno:) po przjde na inny trening:) ze na 1 treningu skupiam sie np 2-3 partie i tam jade;p przeczytalem fajny artykuł o budowie ciała http://www.sfd.pl/Ektomorfik,_Endomorfik_i_Mezomorfik_Sylwetka_prawd%C4%99_Ci_powie_-t236043.html i doszedłem do wniosku

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-23 15:29:54 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    haha jacy mądrzy mi tu spam robią!! haha:) nie no żartuje, na luzie można wklejać co tam macie, ja chętnie przesłucham:) Esbe no dobry "steryd":P janusz dziś był:P po omega 3, odbiło mi sie w ciągu dnia jakieś 3-4x rybką xD ale potem kiełbasą zaczeło się odbijać jutro juz gicik będzie;) ile łyżek duzych/małych to 20ml oliwy? bo wypiłem 2x

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-29 20:54:09 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    ge bo lipa mi się siada:) no i ok, niech będzie recomp:) tylko czytałem że dobrze wspomagać się przy czymś takim i spalaczem, i czymś co zapobiega katabolizmowi i jeszcze coś tam.. czy to prawda? a i tak pytanie, piszac 5/3/1 nie chodzi o serie że jedna z 5 druga z 3 trzecia z 1, tylko systemem 5/3/1?:) no i fajna sprawa z tą skaknka xD bd robił ta

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 23:16:06 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    printy:) rozpisze diete:) :P nowy plan zrobiłem bo nie miałem dzisiaj dostępu do niczego innego niż to więc pod to co miałem zrobiłem xD ale zdanie mi wyszło:D start 14 ileś tam:) koniec 21:10 1. 480g Schabu, 100g truskawek, 2 jajka, 4 ogórki małosolne, sporo sałaty, pare rzodkiewek, 2. 8 jajek, szczypior, pomidor, 20ml oliwy, 60g szynki 3. twaró

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-05 21:29:58 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    nie w tym sęk że będą mi przeszkadzać, sęk w tym że w ścianie bym musiał dziury zrobić, małe ale już babka/dziadek by mi życ nie dali że dom niszcze;> mam nadzieje że max w przeciągu roku będę mógł do piwnicy się przenieść:) tam to bym mógł ćwiczyć, montować co chce itd:)

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-05 23:14:48 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zabrzanin na FS możesz dać sobie podgląd postów. Wypróbuj sobie. wiem - nie tylko tam - na BF'ie tez i na wiekszosci for tu nie ma takiej opcji i forum duzo traci - w sensie duzo bledow jest,pomylek,nie dociagniec Ale nie chce i nie moge teaz wymagac aby ktos robil podglad postu na innym forum a potem jesli wszystkow porzo dawal tutaj ja czasami sm

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-24 22:39:27 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    rzedam 5 - mam kilka stow do przodu na suple tak to jest - kto kombinuje to ma od zawsze o tym pisze z reszta od zawsze kombinowalem cos - w zgodzie z prawem zeby nie bylo na studiach sie zaczelo jak brak $$$$ ...i tak mi zostalo okazja zawsze gdzies sie zdarzy - jesli nie 'tam' to gdzie indziej Zmieniony przez - solaros w dniu 2010-05-31 20:38:53

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-31 20:26:52 Liczba szacunów: 0