SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • bolą mnie kolana:(

    Post
    Zdrowie i Uroda

    l niesamowicie wielu lekarzy i nic nie pomoglo. Przerwal treningi na pol roku i zapomnial, ze go cokolwiek bolalo. teoretycznie mozesz sprobowac stosowac glukozamine z jakims tam dodatkiem (chyba siarczek magnezu czy cos takiego). Wydaje mi sie, ze artresan ma takie skladniki. No ale co ciekawe glukozamina nie jest zarejestrowana jako lek, bo nie m

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3745 Data: 2007-08-25 14:08:09 Liczba szacunów: 0
  • kyokushin na ulicy?

    Post
    Sztuki Walki

    zejść do parteru z kimś na ulicy i tak jak parę razy mialęm nieszczęscie się w niebezpiecznej sytuacji znaleść to robilem wszysto by się na ziemi nie znaleść, bo jak się już tam ktoś znajdzie to choćby mistrzem bjj był to kiedy pomogą koledze w opresji nie wyjdzie z tego cało - w stójce jest zawsze szansa uciec (można taką szanse wypracować) wziaś

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 8405 Data: 2009-07-29 18:58:39 Liczba szacunów: 0
  • Odblok. Potrzebna pomoc!

    Post
    Doping

    Tylko tam mi pasowało czasowo i do tego o tym ,ze hormony będą zbadane raczył powiedzieć juz po pobraniu,a w recepcji twierdzili,ze tego samego dnia... trudno poczekam póki co jakieś rady?

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1775 Data: 2016-01-14 13:27:13 Liczba szacunów: 0
  • jak przeżyc w wojsku????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ..no i te batony moga byc snikersy???wystarczy mi ze meicho sie uchowa wystarczy to amlo powiedziane zayebiscie by bylo!!! wogole ludzie wracaja z woja grubsi jak sa kapralami bo kaprale tos sie tam raczej obijaja z drugiej strony kapralem moze zostac kazdy po polrocznej sluzbie o ile ma mature jezeli sie an to zdecyduje ale to chyab nie dla mnie

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1989 Data: 2005-05-06 20:20:26 Liczba szacunów: 0
  • Winstrol Depot + Prop Malay na pierwszy "rzut" rozpiska???

    Post
    Doping

    no właśnie cały czas tutaj chodzi mi o cykl rozpisany na propie z winem... nie daleko łodzi mieszkam a co tam?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 949 Data: 2008-12-25 16:15:06 Liczba szacunów: 0
  • Masa miesniowa, budowa, progres.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    i odżywianie tez traktuje poważnie. Tym wpisem pokazałeś ze wlasnie nie wiesz jak jeść :D żeby rosnąć musisz mieć nadwyżkę kcal, duzo owoców to nic świetnego, tak samo z jogurtami zwłaszcza jeżeli wjeżdżają te mega słodzone. Poczytaj podwieszone tematy w dziale odżywianie, wylicz zapotrzebowanie kcal ze wzoru w podwieszonym poście i ułóż do tego di

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1998 Data: 2015-06-02 08:00:22 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej? Nadal redukcja?

    Post
    Ladies SFD

    zez rozbudowane uda wyglądam nieco przysadziście. Co do wskaźników BF to nie ufam im całkowicie, ale w miare jak traciłam centymetry, również i wskaźnik BF się obniżał (jakiś tam odnośnik jest, nawet jeśli marny). Jeśli chodzi o ćwiczenie obręczy barkowej to ograniczam się do kilkunastu pompek dziennie, akurat rozbudowane mięśnie w tej części ciał

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 557 Data: 2015-05-05 16:25:19 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie w Polsce nauczyć się strzelać?

    Post
    Sztuki Walki

    ał o szkolenie snajperskie. Jedyna możliwość, gdzie legalnie można strzelać z takiej broni (długolufowa, kulowa z optyką) to zostać myśliwym. Tyle, że profesjonalnie strzelać tam się raczej szybko nie nauczysz. Prędzej latać z kołatką w nagonce lub mieszać bigos w garnku.Do tego to kosztowne hobby i nie jest łatwo zostać członkiem koła łowieckiego.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 12659 Data: 2011-07-26 22:15:28 Liczba szacunów: 0
  • czy zaczynać cwiczyć kyokushin w wieku 24 lata

    Post
    Sztuki Walki

    awiam wszystkich kyokushinowców, shotokanowców i innych "waryjatów" z całej rodziny MA, którzy zamiast wygrzewać się w ten piękny wieczór na słoneczku, rozbudowując mięsień piwny w ogródku najbliższej knajpki, zasuwają wylewać hektolitry potu w swoim dojo (czy jak to się tam w innych stylach nazywa). Bez wysiłku nie ma satysfakcji.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3592 Data: 2003-05-30 17:06:43 Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O POMOC

    Post
    Odżywki i suplementy

    no wporządku tylko że ja tam ćwicze dopiero 2 miesiące i mam 16 lat to mi chyba nie zaszkodzi ?? Wiem że raczej za szybko jeszcze na kreatyne ale w sumie co tam jak już brać to brać bedą lepsze przyrosty o ile zastosuje dietee której nie mam

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1472 Data: 2007-09-26 21:17:50 Liczba szacunów: 0
  • koszykówka gdzie trenowac

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam wszystkich!!! Mam mały problem ponieważ bardzo zależy mi na tym by trenować koszykówkę, ale nie tam gdzie mieszkam nie ma żadnych klubów czyli w Jastrzębiu niedaleko Rybnika czy Żor gdzie w sumie mógłbym jakoś dojeżdżać sam szukałem na Google, ale i tak nic nie znalazłem. Mam 16 lat zapomniałem dodać jak ktoś byłby w stanie mi pomóc to bardzo

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2768 Data: 2008-08-24 01:06:44 Liczba szacunów: 0
  • nauka

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Sorki za glupie pytanie ale co to jest te ALC - wiem ze moge poszukac ale niemam abonamentu i zaraz i tak mi sie skonczy dzienny limit :/ NiC Na SiŁę - WsZyStKo MłOtKiEm Jeśli w jakikolwiek sposób ci pomogłem to niewachaj się i daj mi SoGacza ---> o tam kliknij

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4394 Data: 2003-09-24 19:32:09 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE !! OCENA FACHOWCÓW??!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ięcia na ławeczce, a zaniedbałem inne partie, wiec po pewnym czasie zaczałem je cwiczyc,no i teraz jest w miare rowno. Przez ostatni rok starałem się cwiczcy dosc regularnie (tam wystapił w środku chyba jeden cały miesiąc bez cwiczeń). Mam 18 lat na płaskiej ławce podnoszę 78 kg. Od miesiąca chodzę na siłownie . Mam wykupiony karnet od pon do ptk

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3337 Data: 2005-08-02 11:49:10 Liczba szacunów: 0
  • Rozważania na temat bycia wielkim

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    jestem ok lubie czytać itp wypracowania też fajne robie ale na bani heheh no abyki robie odruchuowo ja poprostu pisze jak słysze dlatego mam przerypane z angola hehe ejj zapytam sie przyokazji was tu co myslicie o jedzeniu dla niemowlont dzis byłem w sklepiej i dorwałem kaszke albo mleko w proszu dla dzieci ejjj to miało zajbiste rzeczy w sobie w

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 4769 Data: 2005-02-27 18:31:53 Liczba szacunów: 0
  • universal storm+shock terapy+bcaa+bialko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trochę tego nie kumam po wysiłku fizycznym jest najlepszy apetyt a przy okazji okno anaboliczne. Ale co tam, każdy je jak mu się podoba ja tam wrzucam michę i zajadam aż mi się uszy trzęsą PzDr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 759 Data: 2014-05-11 20:28:42 Liczba szacunów: 0
  • Skok w dal - szansa?

    Post
    Inne dyscypliny

    Wynik dobry, ja bym tam do klubu szedł, jak masz dużo chęci i takie wyniki w takim czasie to nie ma co zwlekać, niewiadomo jak stary nie jesteś ;). Chciałbym się podpiąć pod temat i spytać o 300 i 400m. Jakiś rok temu gdy wgl nie biegałem a na 1000m miałem coś ponad 6minut :)) (teraz już prawie na granicy 3:30) pobiegłem wtedy 300m 43s a 400m 54s.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 723 Data: 2012-08-15 13:10:04 Liczba szacunów: 0
  • sustamed balkan chyba jakas wy***ka

    Post
    Doping - zdjęcia

    iniekcji na drugi dzień i przez 2 dni kolejne , ale po kilku szotach organizm sie przyzwyczaił i ok , działanie super dla mnie jezeli chodzi o cypka to numer jeden . co do sustamedu nie mam pojecia zbadaj poziom testo i beziesz wiedział ja tez miałem obawy po tym jak mi kody nie wskakiwał poprawnie pokazywał ze wałek miałe oddac ale typ powiedział

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5816 Data: 2011-06-26 19:17:47 Liczba szacunów: 0
  • ANGOLE ;]

    Post
    Polacy za granicą

    ;asics" (marka butów). No i nie mogli się nadziwić, że mi się udało bez zająknięcia. Również zgadzam się, że Polacy mają talent do kombinowania i potrafią zrobić interes tam, gdzie nikt inny nawet by o tym nie pomyślał. Tylko, że z obu tych charakterystyk nic nie wynika dla żadnej ze stron - angole/irole są tępi (generalnie), ale i tak większo

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 6909 Data: 2009-06-26 15:58:38 Liczba szacunów: 0
  • owoce/warzywa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    yw, to pij mleko z krwią ze swojego zabitego bydła i jedz żołądki karibu Wyciągasz takie wnioski: warzywa i owoce nie są potrzebne, by zaspokoić dzienne zapotrzebowanie na witaminę C, więc po co je jeść? Tak, warzywa zmniejszą ryzyko np. chorób serca, czy raka właśnie dzięki witaminie C. Powtarzam też jeszcze raz, to są odrębne grupy i nie można i

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3883 Data: 2007-02-23 21:47:17 Liczba szacunów: 0
  • Woda...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Szczegolnie podobało mi sie w wypowiedzi Amazone "Na co dzień warto więc pić wody średnio- i niskozmineralizowane, bo dostarczają organizmowi niezbędnych składników. Wody o wyższej zawartości składników mineralnych przeznaczone są dla sportowców i osób aktywnych fizycznie." a pozatym ze stronki tejze wody : "1994 - Srebrna Tarnin

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 7111 Data: 2002-11-08 00:43:19 Liczba szacunów: 0