SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Hashimotka na redukcji/ str 61półmetek

    Post
    Ladies SFD

    ciaSFD/2314bc91aa37499c9f72e5f814c3eff9.png Doczepił się do mnie jakiś koleś i na siłę mnie poprawiał na przysiadach. Możliwe, że po prostu się chciał pogapić na pupę, bo coś tam komentował, że fajna. Zresztą to nieważne, ale się zastanawiam, czy nie miał troszkę racji tj. co do treningu, a nie do pupy heh. Mianowicie chodziło o to, że nie schodzę

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-16 19:26:50 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    CZEŚĆ I CZOŁEM Aga - No w końcu jakimś cudem coś tam delikatnie ruszyły ALE niestety nie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona. Adkens- Super, wygrywasz możliwość obrania Maćkowi kilograma ziemniaków w nagrodę }:-( Co do tatuaży uważam, że jak zawodnik prezentuję super formę to nawet tatuaże mu tego nie zabiorą. Sebastian - To w sumie dopiero pocz

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-12 14:45:52 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    episuja tabletki i do widzenia ! dlatego ja nie chodze do lekarzy }:-((( i mam nadzieje ze wyjdzie mi to na zdrowie!!. Druga sprawa Dorka ... znasz juz swoj organizm w jakims tam stopniu, wydaje mi sie ze w wiekszym , to ze trener cos "proponuje" to nie znaczy ze ty musisz tak robic, Skoro nie masz okresu to jest cos nie tak, i teraz pytanie ! czy

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-16 09:49:14 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Dzień doooobry wszystkim !%-)8-) TanQ- E tam, nie przesadzaj. wejdź sobie do dziennika Czecha/ Szmexego czy jeszcze kilku innych pomysłowych Panów z naszego działu to dopiero wtedy poczujesz co to chęć do zrobienia sobie czita %-) Julka - Wolałabym usłyszeć, że brakowało MNIE a nie zdjęć omletów ale lepszy rydz niż nic %-) MilkyLayne- Dzięki za mił

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-24 09:34:46 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Przedwczoraj poleciał taki niby push, wczoraj i dzisiaj off, a jutro w końcu zrobie nogi, po prawie miesiącu przerwy... Najpierw podpompowałem cos tam klatkę na gumach, a potem poleciały barki, tricek, brzuch. Na pompce w sumie nie wyglądało to aż tak źle %-) Ustaliłem tez już jakies makro, którego będe się trzymał od niedzieli (jutro jeszcze wypad

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-21 07:48:39 Liczba szacunów: 2
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wyszedłem naprawde mega na luzie, nawet układ co dla mnie zawsze byla dla mnie makabra bo zero poczucia rytmu wydawało mi sie że poszedl spoko. i tez mi się wyadawało ze byla tam lepsza forma ale usłyszałem też ze talie mi rozpechało na finał, ale osobiście ja tego nie odczuwałem mam juz wiekszośc zjd ogarnietych, dam dzis moze u mnie podsumowanie

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-11 09:26:09 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    hewki 6. (23:00) 150g twarogu + 10g oliwy + ogórek --- do śniadania : 2x Gold Omega-3 po treningu : 10g BCAA * przed snem : 3x Magne B6 * biorę sobie BCAA no bo zostało tam z 30-40g prochu jeszcze to wykorzystam, 20g to 10g czystych BCAA, wiec moze jakos na 2 razy będzie jeszcze --- Dziś zrobiłem intuicyjny trening, czyli mówiąc prościej po

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 20:15:43 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    z po odłożeniu bralem 8-mki i machałem do oporu. 5. Konkret 6. Bebzon masakra, choć tylko 2s, ale o tym niżej... --- Plan skończyłem i kropka, we wtorek i środę/czwartek cos tam sobie wymyślę, a potem przerwa. Ogólnie trening dziś nie był zły. Cieszy mnie, że zaliczyłem pierwszą serię z 90kg we wiośle, kolejna już nie poszła, ale po prostu chwyt z

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-18 19:42:27 Liczba szacunów: 0
  • WODYN / BLOG 2 - do przodu po trupach konwencji

    Post
    Trening dla początkujących

    ące. Jest tez taka akcja ze rozne potrawy w roznych czesciach swiata moga miec pozytywme dzialanie a w innych negatywne. Podany byl taki przyklad ale nie wiem czy dobrze pamietam - chyba ze na Bałkanach jest bardzo duże spożycie różnych jogurtów, kefirów, ale tam jest taki klimat że jest to w porządku. A był czas że z polski dużo osob z Polski jeźd

    Odpowiedzi: 748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-18 14:17:42 Liczba szacunów: 0
  • Setterka go on

    Post
    Ladies SFD

    ężej, trzeci bardzo ciężko, czyli gdzieś tak na 90%) a po tym 1 tydzień regeneracji, tzn. nadal się ruszasz, ale na luzaku, lżejsze obciążenia, może basen, albo rower albo co tam sobie lubisz robić. A mi się wydaje, że ty cały czas chcesz ćwiczyć na 100%, niepotrzebnie. Pamiętaj, że trening to dla organizmu jest stres. Nie ma większej różnicy czy p

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 10519 Data: 2015-03-10 10:24:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Ja tam na w/w mechaników zły nie jestem, przynajmniej nie ze względu na wspomnianą pomyłkę (z tego co wiem drugi właściciel toyoty dostał ozonowanie klimy gratis - a ja je zamawiałęm dla siebie, a co z wymianą pewnego drobiazgu - nie wiem). MI np. zdażyło się wysłać kiedyś dietę nie tej osobie co trzeba %-) Zrobiłem też wiele innych błędów w swoje

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-15 20:38:32 Liczba szacunów: 6
  • TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH SIŁACZY

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    sać! Twój bikol będzie OK. jeśli zrobisz tych kilka serii podciągania sztangi w opadzie bądź podciągania się na drążku – GWARANTOWANE!!!! Dalej co do jedzenia: - ja tam jestem zwolennikiem "naturalnego" regulowania apetytu. Ciężko pracujesz/trenujesz, chce Ci się jeść…. JESZ!! Tyle ile zechcesz, bez ograniczeń. Jedy

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-15 23:46:15 Liczba szacunów: 0
  • TEST STANOFUSION by MARIAN 17

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    PIatek 22 lipca dzien nie treningowy micha była pilnowana do wieczora bo potem byłem na dykotece, żeby zrobic odskocznie od codzienosci. ale już za bardzo dokładnie nie pamietam co zjadłem wiem ze poszło 200g piersi z kurczaka, ok 500g łopatki wieprzowej, kilka jajek, wieczorem zapiekanka i jedna bułka. TEż wypiłem troche alko i cole zero.PO powr

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-24 17:01:25 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    zapotrzebowaniem, a od poniedzialku planuje sporo dorzucic Kamiru-Fajnie ze wpadles!TAk myslalem ze CIe tu ujrze i na to liczylem wiec gitarka!! No SW Rulez... POwiedz mi jak tam u Ciebie sprawa z SW wyglada? Bo kiedys mi opisywales wszystko i chyba jakos od nie dawna miales ruszyc spowrotem Tak wiec mam nadzieje ze bedziesz zagladal, no ja mam zaw

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 8619 Data: 2007-10-19 21:09:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ladowac baterie i wtedy porobie wiecej zdjec i postarams ie wrzucic fajne danie Kolos- Hardcore Z 'prawie' surowym miechem, juz bys mogl te pare min dluzej przytrzymac Ja tez tam oliwe z kielicha, itp. Zalezy od dnia i checi A w Piatek kolezanka prosila mnie abym przyjechal na taka jakby impreze kawalek po za miasto wiec udalem sie tam,w sumie chci

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 8619 Data: 2007-12-02 14:57:32 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    wpiski z treningu. Albo się szanujemy wszyscy albo ja dziękuje. Spinek i leczenia ego szukajcie sobie na podwórku nie w moim dzienniku. Jeśli komuś sie nie podoba że ktoś coś tam pisze nie na temat to prosze BEZ SPINY, spokojnie napisać żeby postarać sie mniej spamowac bo wiele info się traci. Kolejna sprawa nie pisze książki i żarty czy pytania ro

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-18 21:03:34 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    murlion na studio77 na miechowicach, osiedlówa taka niedaleko mieszkania moich rodziców. Ty widze na herkulesie ćwiczysz. Rok temu tam bywałem od czasu do czasu ale juz właśnie tak z rok nie byłem :-P ;)) Powiem tak - Dorian był na wspomaganiu? Ile ludzi ćwiczy dogg crap'em na wspomaganiu i wyglądają fantastycznie. A treningi Cuthlera? duże objetos

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-08 20:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    O a mnie tu treningowo zainteresowales a to to co tygryski lubia najbardziej :) Jak juz wypisales ze trzymales sie jakiegos tam tempa przez wszystkie serie danego cwiczenia, to czy odczowasz jakiekolwiek zmiany na kozysc trzymania sie shematu? Bo ja np zmieniam tempo czesto podczas jednej serii albo co serie, ale trzymac sie ustalonego nie probowal

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-11 01:04:27 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Siema dziś robiłem plecy. ostrożnie ze względu na tył barku który mi dokuczał ostatnio :P ale jest na tyle dobrze że myśle ze na następny plecach polece juz na większych ciężarach ;-) - przyciąganie, wiosłowanie na maszynie siedząc 4s 20, 18, 16, 12p - tempo 4-0-1-1 - ściąganie z góry na maszynie a'la hammer 4s 15, 12, 10, 10+5+2 - met. przerw wewn

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-18 20:03:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros/Beast Mode ON[Masa foty str.112,181] Redukcja - Start str. 183,Foty 299

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Carte Dory zaj**iste, jeszcze karmelowe. Pamiętaj o tym Diablosie miałeś coś skrobnąć więcej jak będziesz miał czas. zapomniałem wiec tak,na chwile obecną biorę na czczo jak tam siedzi co niby jest na etykiecie - to dawka mała,żeby nie napisać znikoma 10mg] skuteczna dawka zaczyna sie od 20mg ale ostatnio jak brałem z tej samej stajni HellFire to m

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-27 21:20:39 Liczba szacunów: 0
;