SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • DECAvsBOLDEK

    Post
    Doping

    Nie no faktycznie nic nie ma :/ A co do oszczedzania to juz w ogole nie wiem o co ci chodzi. Wiadomo, ze do tescia sie dorzuca co kto tam potrzebuje, a ty mi tu wyskakujesz z cyklem z omki za 200 zloty. A jezeli chodzi o samego tescia to nie wiem jak jest u ciebie, ale u mnie roznic jakis diametralnych nie ma.

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3325 Data: 2009-11-18 12:16:12 Liczba szacunów: 0
  • normalna, zwykła, tania dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, napisze dokładniej o co mi chodzi... tak jak w temacie ale nie potrafię ułożyć własnej diety, mam ten vitalmax arkusz w excelu ale tam jest masa produktów, jest ich strasznie dużo a do najbliższego sklepu mam kawał drogi bo mieszkam w takiej dziurze. Więc mam ogromną prośbę... czy ktoś z tutaj obecnych kto jest w lepszych warunkach albo po pros

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 10419 Data: 2008-05-26 11:48:45 Liczba szacunów: 0
  • Ile siłownia?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i czy w cenie sa sauny itd. Co do samego pobytu na silowni to: Wejscie na silownie to wejscie placisz jakas kwote i mozesz sobie siedziec ile chcesz... az bedziesz przysypial tam. Zaleta takich zorganizowanych silowni jest dobry sprzet i jego roznoworodnosc Wada odleglosc jaka trzeba pokonac zeby dotrzec na trening. Jednak przy odrobinie samozaparc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2557 Data: 2004-01-04 21:52:16 Liczba szacunów: 0
  • Biogenix Carb VS Olimp Carbo

    Post
    Odżywki i suplementy

    mi tam najlepiej smakuje olimp cytrynka co do wyboru...to nie odczujesz innej roznicy oprocz smaku miedzy carbo olimp'u a biogenix'u carbo to carbo i spelnia odp.swoje cele

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6514 Data: 2006-09-16 01:35:41 Liczba szacunów: 0
  • Taekwondo - ITF, OOTKD

    Post
    Sztuki Walki

    ie bylo, ale uwazam ze byl calkiem niezle obsadzony turniej w nie ktorych kategoriach. Z roku na rok bedzie co raz lepiej, juz bylo widac wyrazna roznice miedzy tym co bylo w tamtym roku, wczoraj . Ps. Dzieki za te rady przed walka z Estonczykiem, kurde niestety nie posluchalem sie, byc moze dlatego przegralem. Szkoda, bo chyba naprawde niewiele mi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1364 Data: 2009-04-26 09:12:28 Liczba szacunów: 0
  • Pora treningu i czy taki trening domatora ma sens?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cino a po co mi ten artykuł , sam wiesz ze wiekszosc z tych informacji sam powinienes wdrozyc w swój trening , tylko szkoda ze nie pisze tam ze trzeba robic regeneracje , jakies 10-12 dni miedzy cyklami pozdro

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2620 Data: 2005-08-25 12:24:26 Liczba szacunów: 0
  • Mikrodermabrazja?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mi kosmetyczka mówiła widoczne efekty są po min. 3-5 zabiegach. Jak chcesz w miarę tanio dorwać mikrodermabrazję w swoim miejsce, polecam śledzenie takich portali jak grupon, tam często to się trafia. Ja byłem 2x na mikrodermabrazji i nic nie zauważyłem, niestety ale tylko 2 grupony kupiłem, a za 200zł potem za zabieg nie chętnie byłoby mi płacić.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2012-04-15 09:01:31 Liczba szacunów: 0
  • zbrzydła ci oliwa z oliwe?! - zajrzyj tu!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mi tam smak oliwy odpowiada co wy gadacie że nie dobra

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 2006-05-05 19:17:12 Liczba szacunów: 0
  • 15 km/h

    Post
    Inne dyscypliny

    No tak co 2/3 dzień na pewno będę biegał i tam raz za czas coś zmienię jak intensywność czy dystans. Szkoły jakiejś super nie mam skończonej, oceny też nie za dobre. Każda praca która do tej pory wykonywałem strasznie niszczyła mnie psychicznie. Stwierdziłem, że jedyna rzecz która by mnie satysfakcjonowała to życie w Armii albo w jakiś służbach sp

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2277 Data: 2011-10-15 01:00:14 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję masy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eee tam...po prostu zryj wiecej.Ja jak jem 3 razy dziennie to waze 86 a jak 4 to 93kilo. Z tego co mi tu odpowiedzieli to zadne gainery i odzywki masy nie daja... nurek

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3846 Data: 2001-04-09 16:14:13 Liczba szacunów: 0
  • 2-gi tydz. cyklu a grypa :-/

    Post
    Doping

    ok zrobie tak jak mowisz... ale do lekarza i tak dzisiaj musze isc po zwolnienie... wiec zobacze co mi przepisze... narazie nie bede tego wykupywal... jak dostane do rak recepte to napisze co mam tam wpisane...

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1892 Data: 2009-11-04 11:26:37 Liczba szacunów: 0
  • Mod dla Knife - czytaj od strony 3

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Jakie moderuje? Dostałem tylko BOLDA, nie MODA. Czyli nic się nie zmieniło - poza optycznym wyróżnieniem w dziale Uderzene, obok tego co miałem w Tradycyjnych. Mi tam to obojętne, choć wielu spamerów bym chętnie poobcinał.

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 6188 Data: 2005-05-19 12:42:02 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl na ssa badz ph

    Post
    Doping

    mi tam zwisa cale hip hlopowe gow.o ;) wiec sie nie sraj do mnie napisalem co moga chlopaki sugerowac Zmieniony przez - Luk122 w dniu 2008-06-19 11:34:16

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3131 Data: 2008-06-19 11:34:03 Liczba szacunów: 0
  • ukł. odpornosciowy na cyklu

    Post
    Doping

    Napisze co mi pomoglo. Zmniejszenie jednorazowej dawki tescia tzn podzielenie duzej dawki na kilka mniejszych. Unikanie klimy , mniejsze grzanie w pracy i mieszkaniu. Witamina c treca 2 gr dzien plus witaminy olimpu te z mineralami. I jest duza poprawa , szczegolnie roznica jest po zmniejszeni dawek tescia. Wbijajac 500mg na raz c4d nastepnego dnia

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2988 Data: 2011-03-01 10:06:33 Liczba szacunów: 0
  • Pogadajmy o HCG długie cykle do chudziny, jordana i nie tylko

    Post
    Doping

    ale to tez zalezy jakie dawki leca, ja sobie bije lajtowo tak 250mg testa e co 10 dni albo co iles tam jak mi sie przypomni i wg mnie przy takim czyms nie ma wogole potrzeby bicia hcg Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2011-01-18 23:13:43

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2203 Data: 2011-01-18 23:12:41 Liczba szacunów: 0
  • melanotan 2 bielactwo nabyte

    Post
    Zdrowie i Uroda

    niewiem czy cokolwiek to da. z tego co mi wiadomo środek niema odpowiednika aptecznego więc wiedza lekarza na jego temat może być ograniczona, no i napewno nie będzie polecał brać iniekcji z nieznanego źródła. mógłbyś przenieśc temat do dopingu? tam jest chyba kilka osób co to brało to może mają szerszą wiedze. dzięki z góry

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2589 Data: 2011-05-14 15:49:53 Liczba szacunów: 0
  • UNICHEM opinie

    Post
    Doping

    mi tam calkiem ciekawieidzie na tym treniiku z superbolinem jak na razieale jak zakoncze za 3 tyg to rozpatruje dodac primobolan depot z cypionatem co powinno wplynac antydepresyjnie i pomoc zniesc jakos te jesienne pluchy

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 7557 Data: 2006-11-21 00:10:55 Liczba szacunów: 0
  • Wybór pomieszczenia na siłke

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Teraz dokładnie nie wiem, jutro się dowiem, ale duży jest.W moim miasteczku jest siłownia i jest niewiele większa od strychu(jak nie taka sama) a trenuje tam około 20 osób. PS. Z tego co mi wiadomo panieną nie jestem Ale lubie ćwiczyć w ludzkich warunkach.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1700 Data: 2010-04-02 02:48:08 Liczba szacunów: 0
  • M-Drol 2012 fake czy nie ?

    Post
    Doping - zdjęcia

    Mam taki sam, bede lecial od poniedzialku nastepnego. Zjemy to zobaczymy. Z tego co mi wiadomo to te z data do 2012 sa dobre, do 2013 duzo fejkow. Nie moze byc podobno na dnie napisu 120cc i ja nie mam. A co tam jest to tego podobno nawet najstarsi gorale nie wiedza.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2026 Data: 2011-01-19 15:27:58 Liczba szacunów: 0
  • Ile przytyliście w te święta?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    36 dni" Mówiąć święta miałem na myśli Wigilie,Boże Narodzenie i późniejsze dni ponieważ jest to taki okres kiedy,przynajmniej ja,dużo jem w domu jak i poza Myślałem że załapiecie o co chodziło ale przyznaje że ktoś kto mnie nie zna nie zawsze rozumie co ja tam napisze/nagadam Dlatego pokornie wyjaśniam o jakie okres mi chodziło i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2584 Data: 2007-04-11 15:59:01 Liczba szacunów: 0