SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • FBW czy dodawać tył barków i szrugsy

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Póki co robię dopiero ten plan tak na poważnie 2 miesiące póki co progres jeszcze jest niewielki ale coś tam jest :) poki co myślałem żeby obciąć małe partie do 10p , za miesiąc obciąć duże do 4 a małe do 8 i po tym robić duże zmiany cwiczen ,ale z drugiej strony może to był nie głupi pomysl żeby wyciąć jeden dzień i zrobić AB. A powiedz mi czy

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 15858 Data: 2018-01-03 15:21:20 Liczba szacunów: 0
  • Inhalacja zatok

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    aśnie się leczyłem takimi domowymi sposobami (krople Xylorin, Calcium polfa, itp) oczywiście zeszło to na gardło (Septolete) a potem na płucka (kilka różnych syropków). Jakoś tam po miesiącu sobie poradziłem. A tu niespodzianka tydzień przerwy i "Spółdzielnia Pracy Od Nowa".... Poszedłem do laryngologa (a raczej nie lubie antybiotyków) a

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-03-18 02:26:18 Liczba szacunów: 1
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    ot; to myślę że to jest sprawa, która w dużej mierze zależy od indywidualnego podejścia. Ja mam 183cm, ale przydałoby się więcej z tego względu, że kocham grać w siatkówkę, a tam bardzo się wzrost przydaje. Nie mam żadnych kompleksów, po prostu wzrost byłby mi bardzo przydatny. Dla innych na przykład wzrost by się przydał ponieważ, np. chcą być wys

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-02 21:24:13 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    i co wy mi piszecie ze te 175 to malo ja bym marzyl o tym i bylo by swietnie znajda sie jakies tam laski moz emniejsszeode mnie ale ja mam 164 pisalem wczesniej

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-11 22:52:05 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    kt ze jest to niemozliwe zwykle genetycznie) zeby zachowac wymiarowe proporcje ciala ze w ogole wygladalbys jak mutant. Ciagle nie wiem ile masz wzrostu ze tak placzesz :) Ja tam mimo mojego srednionizszego wzrostu nie mam powodu do narzekan, dziewczyn mialem troche (w tym 2 z top fotka), koncze dobre studia, niedlugo wyjezdam na stypendium do Kana

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-19 22:42:11 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    ema mam pytanko.Mierzyliscie sie moze kiedys przed pojsciem spac np. kolo 23.00 a pozniej zaraz po wstaniu rano.Bo ja np jestem wyzszy rano i to az 2-3cm chyba, nie wiem ja tam u Was jest ale mi sie duzo to wydaje. A moze to jest tak ze jak ktos ma duza roznice we wzroscie rano a wieczorem to jesce urosnie kilka cm co?? Czy to raczej nie mam wply

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-03 14:12:10 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    kum. Jak już wiadomo jestem niski nie wyglądam nawet na 3 klasę gimnazjum włosy pod pachami dopiero mi zaczeły rosnąć jak i na twarzy nie mam zarostu a rozkwit dopiero (jakiś tam leko przyczerniony meszek). Z tego co napisałem można wywnioskować że nie wyglądam na 17 latka a na gimnazjalistę 1 lub 2 klasy. Pytanie moje to czy urosnę...? i czy mam w

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-12 16:39:42 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam! Słuchajcie mam 15lat, skończone w grudniu 2007r. Mam 162cm wzrostu i czuje sie na prawdę niski jak na 3klase gimnazjum.. Matka - 156cm Ojciec - 176cm Urosnę jeszcze? Dodam,że od 1klasy gimnazjum - (141cm) urosłem 21cm,teraz 162cm.. w 2lata. Proszę o rady bo wydaje mi sie, że jestem co raz niższy.. :( Acha, niekłade sie spać wcześnie, powiedz

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-28 00:08:25 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    pare innych dziewczyn co maja po 176 cm wzrostu . No ale kazdy ma tyle wzrostu ile ma heh ja zawsze chcialam byc nizsza marzylo mi sie 160 cm wzrostu a tu 170 mam heh . A tam smiesznie to niewyglada zreszta teraz wzrost sie nieliczy ja spotkalam duzo przypadkow gdzie to dziwewczyna ma ze 173cm wzrostu a jej chlopak 168cm . i jakos sie tym n

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-12 19:22:08 Liczba szacunów: 0
  • WZROST

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    entację hehe chociaż i tak się spodziewałem że ten suplement nie da mi zbyt wielkich efektów i tak się stało .. Dlatego właśnie uważam iż mój czas się skończył z resztą już od 1,5 roku nic nawet nie drgnołem w górę i powoli tracę nadzieję . Przydało by się wybrać do lekarza o fachową ocenę sytuacji ale co tam zamierzam zacząć ten Twój trening ..

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-07 21:09:12 Liczba szacunów: 0
  • brak łąkotki

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    dzi o wyczuwalne przeskoki...ten o którym pisze wyżej jest niewyczuwalny, ale za to jest słyszalny z metra:)( jezeli sam go wywołam ) , przy normalnym chodzeniu czuje, że cos tam przeskakuje i tego nie słychać. Po wewnetrzenej stronie kolan nic mi nigdy nie przeskakiwało. Co do operacji. Była refundowana i mialem ją 6 miesięcy temu. Po artroskopi l

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-29 19:08:22 Liczba szacunów: 0
  • brak łąkotki

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    skoro ktos odgrzebał ten artykuł to napisze...co tam u mnie z tymi przeskokami... otoż okazało się, że lekarz co po artroskopi powiedział iż to wina lekko ruszającej sie łąkotki i ze mam sie do tego przyzwyczaić, był w błedzie :) Zmieniłem lekarza, zrobiono mi artroskopie (głównym celem było wyciaganie śrub po nieudanej rekonstrukcji), no i podczas

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-12 16:29:02 Liczba szacunów: 0
  • rekrutacja do Służby Więziennej

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    e myle). Bo wtedy poprostu nie spelniasz wymogow a co do mojej oceny pracy. Narazie ( tfu co by nie zapeszyc) pracuje sie super. Po czesci dlatego ,ze wiekszosc chlopakow co tam pracuje to znam takze calkiem inaczej sie odnosza do mnie choc nie powiem ,za stopien (ml.chorazego) juz mialem nie raz pojechane Zmieniony przez - maly mis84 w dniu 2010

    Odpowiedzi: 295 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-04 10:52:39 Liczba szacunów: 0
  • Podgrzewanie ryżu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    eniowania z daleka. Nie widze powodu dla ktorego mam sie wystawiac na dzialanie kolejnych. BTW. Przypomniala mi sie moja znajoma, ktora mowila mi (zyje w Stanach), ze ona cos tam "gotuje". Dla nich gotowanie to wsadzenie czegos do kuchenki mikrofalowej i podgrzanie tego. Nasaczone chemikaliami gowno. A jak jeszcze uslyszalem o kurczakach

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 16750 Data: 2005-08-09 10:02:15 Liczba szacunów: 1
  • GIEŁDA SPRZĘTU !!!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    a masz tam jakąs pasmanterie w krakowie co nabęde takie fajne tasmy z do firanek w koloze czarno czerwonym z napisem np. inzer zebym se mógł kolanka obwiązac ze by mi niepoekały przy siadzie ?? hahah

    Odpowiedzi: 2803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-21 23:18:20 Liczba szacunów: 0
  • Izotek/Roaccutane itp. - długookresowe skutki uboczne

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    płat czołowy to nie przysadka ;-) Okej a pow mi w takim razie jaki on ma wplyw faktycznie na brak erekcji i libido bo z tego co tam wyczytałem steruje tym przysadka

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-05 22:39:05 Liczba szacunów: 0
  • Co brać zeby schudnac???

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    ilkowych cwiczen... chcialabym konkrety... znaczy konkretna diete i konkretne cwiczenia, zeby zrzucic to co juz "uroslo", no ale bez przesady. Nie chce miec jakies tam wielkiej albo jak kto woli ogromnej masy... chodzi mi o cwiczenia, ktore pozwola zamienic moj tluszczyk na miesnie, badz go spalic, no i ogolnie zrzucic troszke ciala... j

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 12304 Data: 2002-08-14 10:59:28 Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    działalności to kontakt i tak jest minimalny, to nie blok, że ich co dzień mijasz na klatce i sączą wino na ławce! Zwykle mają taki mur wokół posesji, że nawet nie wiesz kto tam mieszka. Po czwarte i tak bym pojechał najpierw bo jak pod emeryturę to chcę wiedzieć czy mi się podoba a do tego sądzę, że kupię taniej na miejscu niż przez międzynarodo

    Odpowiedzi: 735 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-21 18:11:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę (71 kg - 3000 kcal)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    u nr 3. ktory tylko z nazwy jest bialkowy, do posilku 2 doloz ze 2 jajka, w posilku 7 dalbym sam twarog 200g) bez tego serka wiejskiego juz gdzie wiekszosc to smietana czy co tam jeszcze dodaja do tych gotowcow (a i tu oczywiscie nie musisz jesc twarogu na noc, moze to byc kazde inne zrodlo bialka, mieso/jaja/ryby) urozmaicaj diete, zamieniaj zrodl

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-23 12:35:54 Liczba szacunów: 0
  • Antoine Vaillant IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    mysle ze w usa duzo lepsze burgery robią niz u nas tzn wiesz chodzi mi o to ze u nas to jest to co najgorsze jakies stare zepsute surówki itp mysle ze tam jest ok, wiadom ze zdrowe nie jest ale zawsze lepsze

    Odpowiedzi: 1709 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-24 11:20:42 Liczba szacunów: 0