SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • dziennik aktywnej mamy aktywne 9 miesięcy:)

    Post
    Trening dla początkujących

    y tak cały czas wyglądać chodziłam na zajęcia do jednej instruktorki-kulturystki i jak dla mnie była trochę...kluskowata (tzn więcej tłuszczu niż ja -tyłek, brzuchol i gdzieś tam pod spodem mięśnie) a jak zobaczyłam jej foty z zawodów INNA LASKA!!! Żeby mieś taką sylwetkę ćwiczy intensywnie cały rok ale już z wyglądem przez cały rok nie jest tak d

    Odpowiedzi: 316 Ilość wyświetleń: 16261 Data: 2010-06-08 09:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy na różnych wersjach Splitu można "jechać" przez cały czas? Czy co ileś tam makrocykli przydałoby się wsadzić HST albo FBW? Generalnie to zastanawiam się co robić po push/pull/legs. Upper/lower body nada się? Możesz całe życie ćwiczyć splitem. Ups, nie wyświetliło mi Twojej odpowiedzi Rion. Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2013-05-17 16:20:24

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-17 16:20:09 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaraz ale mięśnie brzucha różnią się trochę od innych. Mi tam odpowiadał plan podobny do Arnolada. Tyle że zamiast 6x w tygodniu to 3 (bo tyle treningów miałem) Po 2 ćwiczenia, 4 serie po każdym treningu. Np w pon wznosy nóg na drążku + brzuszki ze skrętem, drugi trening alachwy + brzuszki z obciążeniem, trzeci wznosy na podporze + russian twist

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-30 18:49:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e. Wiem ze to tylko twoja opinia i tutaj kazda opinia jest zaproszona do blogu :) Szczerze mowiac to mysle tak jak ty. Raczej mi te dodadkowe suple nic nie pomoga. Moze jakis tam maly % ale raczej nie bedzie widoczny. Jedyne co mi suple pomagaja to moja mentalnosc. Ze wieksza pompe dostaje i ogolnie inny mindset :) Mniejsza z tym, jak mowiłem to no

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-18 19:59:29 Liczba szacunów: 1
  • Osetia: Terroryści w szkole -

    Post
    Sztuki Walki

    nych. Z jednej strony fanatyzm a z drugiej wskażę bez zastanowienia na zbrodniczą politykę Putina. A kto stoi za zamachem zastanawiają się eksperci doskonale znający panujące tam stosunki..także wątpliwości nie towarzyszą tylko nam co poniektórym być może emocjonalnie zaangażowanym w sprawę Czczeczenii. Zastanawiają się kto sfinansował ten zamach.

    Odpowiedzi: 281 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-04 11:17:11 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    age co mierzy wszystko, pierze sprzata i gotuje :P pomiar z przed chwili (wiem ze sie rano powinno mierzyc i wazyc) to 67kg 27% tluszczu. nie wiem jaka powinna byc norma u kobiet wiec jogger jak bys mogl mi tam dopomoc z tym tluszczem :P mierze 174 cm :P dodatkowo zaczelam brac thermo fat burnera i cla od dzisiaj wiec zobaczymy a noz cos pomoze ;)

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-13 17:52:59 Liczba szacunów: 0
  • projekcja - redukcyjne przebudzenie.

    Post
    Ladies SFD

    wystarczyło 2tyg. bez treningu i ostatnie kilka dni bez diety i wyniki poszłyyyy się <piiiiip> Gorzej się czuję i okres się spóźnia, co mi udowodniło jak istotna jest dieta i jak wielki wpływ ma na moje funkcjonowanie i samopoczucie...Tylko nie pojmuję, dlaczego dom tak na mnie wpływa, że mam ataki jedzenia i nie mogę utrzymać tam diety, eh.

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 5092 Data: 2011-04-27 19:12:48 Liczba szacunów: 0
  • (ELITE Ladies) Obliques / Pamiętnik leszcza :-D

    Post
    Ladies SFD

    Redcow, co ja tam za LC przy was, tylko takie lekkie Trening Wylewali asfalt co powodowało korek kilkukilometrowy, ponieważ rano juz odstałam swoje stwierdziłam ze nie ma głupich drugi raz nie jadę i na siłownie nei pojechałam Wiec w domu co tam się dało z gumami: w południe: 1. przyciąganie gumy 2x 3gumy max/2gumy max/1guma max ilości nie pamiet

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6955 Data: 2011-10-12 20:57:40 Liczba szacunów: 0
  • Solis vs Witalij Kliczko

    Post
    Sztuki Walki

    Tygrum ja tam nie mówiłem, że to był cios stricte w rękawice. Powiedz mi natomiast co Ty tam widzisz. Podbródkowy czy dowolny inny ale celny cios? Jesteś pewien?

    Odpowiedzi: 981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-22 21:31:27 Liczba szacunów: 0
  • Poczatek redukcji i kilka zasadniczych pytan

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rogach i zagrożenie życia/!/ ale kolejne 100zł jest do przodu, więc ma na to wyj...ne. Z dietetykami będzie podobnie. Oczywiście - zawsze znajdzie się uczciwy człowiek gdzieś tam, ale już kilka osób tu wklejało diety pisane przez FACHOWCÓW z dyplomem i śmiać mi sięchciało co oni tam wypisywali w diecie dla osoby ćwiczącej... A tutaj, zabierzesz się

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1665 Data: 2010-07-07 10:45:35 Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ka studiujesz? ja też! niedługo sesja, oj niedobrze niedobrze. ktoś pisał o chlebku, a mógłby tutaj rzucić przepis?kupiłam dzisiaj ziarno żyta i nie wiem jak mam je zmielic na mąkę.mam tylko taki mikser do koktaili, włożyłam tam ziarno, hałas był okrpony i wcale tak dobrze się nie zmiksowało.co mi radzicie?dodam że nie mam kasy na nowe sprzety

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-13 15:47:28 Liczba szacunów: 0
  • misworld // obcasy (?) 2015 (?) ;-D

    Post
    Ladies SFD

    w kąciku do rozciągania. To w strefie męskiej i jako osoba ćwicząca od trzech lat w domu, głęboko zakorzeniona i dzika %-), w życiu nie spodziewałabym się, że tak szybko się tam odnajdę. Mój świat :-) Co mi przeszkadza, to wiadomo -> wielce prawdopodobne, że sprzęt mi ktoś sprzątnie; co cenię -> nie ma długiego zbierania się do rozpoczęcia; jeste

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3939 Data: 2014-10-25 17:33:49 Liczba szacunów: 0
  • "Na treningu ostre lanie, zrelaksujmy sie więc w spamie" MMA Spam

    Post
    Scena MMA i K-1

    Deweq w Gi bo bez nie czuje sie zbyt pewnie, wole mieć za co szarpnąc i przytrzymać pytanie czy uda mi sie wrócić do kondycji po operacji i czy zdąrze się przygotować wciskałem ją w szparę...w oknie lornetkę czy co innego tam wciskałeś podglądając ja?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-25 20:17:11 Liczba szacunów: 0
  • Czy to co robie mozna pod Montiego podciagnac..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i 30 g muesli ? ..znaczy czy mozna taki posilek potraktowac jako przedtrenigowy trenujac sporty walki np.??? dzieki ps. czytalam te posty z linkow (Si2quiela konkretnie), bo tam wspomniane bylo o sportach silowych, ale no...tam jest przykladowa dieta dla kulturysty,ja nie mam takich aspiracji raczej..Po drugie nie uwzgledniono tam, przy calym szac

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 3674 Data: 2003-05-23 17:38:40 Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Vzl znam ludzi co piją miód i są zadowoleni, ja osobiście jednak preferuje carbo, ponieważ bardziej odpowiadają mi tam te węglowodany. Moim zdaniem problem polega na tym ze białko soi jest ciężej strawne a już niedługim okresie po nim jesz. Jeżeli po treningu masz carbo + aminokwasy (to już jest 1 etap!) 30 minut po tym jesz posiłek !!! np. może b

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-02 14:08:12 Liczba szacunów: 0
  • SPAM. Wszyscy i o Wszystkim mile widzane!!!!!Nie dla ludzi o slabych nerwach:)

    Post
    Polacy za granicą

    czekam i teraz juz powoli zaczyna sie robic taka normalna tygodniowka z tego co mi zalegaja wiec sobie mysle ze moze bedzie szybciej odlozyc z 15h/week i zwijac do glasgow i tam dalej walczyc.. w sumie co by sie nie dzialo zwijam z tad za max miesiac tak wynika z moich obliczen i dobrze bo o spaniu w aucie wiem juz wszystko w zasadzie mam juz sk

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-10 16:16:44 Liczba szacunów: 0
  • Niemiła przygoda z Marbo

    Post
    Biuro Obsługi Klienta

    Witam Tego co Pan tam o mnie nawpisywał nie będę komentowała. Z tego co pamiętam - prosiłam o nr zamówienia ze 100 razy podczas tej naszej jednej rozmowy. Mamy bardzo dużo zamówień i takie informacje to podstawa.. W końcu po nazwisku udało mi się znaleźć i z tego co wiem - dostał Pan od nas gratis. Mały upominek, ponieważ nie umiemy cofać czasu, my

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1512 Data: 2010-10-01 08:57:05 Liczba szacunów: 0
  • Shidokan EMERS TEAM Katowice

    Post
    Scena MMA i K-1

    i. Ćwiczyło ok. 40 osób, jeden trener, który mimo, że się starał to nie był w stanie wyłapać jakichś błędów moich, czy innych trenujących. Trenowałem z gościem, który chodził tam już od jakiegoś czasu i dalej nie umiał wykonać low-kicka. Po treningu wypytywałem trenera o ogólny rozkład zajęć. Stójkę mają 2 razy w tygodniu, w liceum na ulicy Mickiew

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 9990 Data: 2006-11-14 18:45:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ic w sobie prócz tego ze robi zapychającą papkę. poza tym to chciałabym Ciebie zapytać kto taki mądry, że o warzywach takie bzdury plecie? moim zdaniem generalnie ten jadłospis nie jest zły, ale brakuje tam warzyw i to definitywnie. Patrzę pod kątem mikroskładników, witamin itp. Poza tym jakąś oliwę byś wrzucił jako źródło zdrowego tłuszczyku :))

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2013-03-27 20:01:56 Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    patrol trojki.. hehehe co zes tam robil..? avanturnik hhee5-) To Ty podbij do mnie na priv i mi napisz.. Zmieniony przez - Maniek87 w dniu 2006-08-26 00:25:12

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-26 00:23:44 Liczba szacunów: 0