SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg rutkow

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] jak cholera no i ciemno z racji przestawienia godziny , no to sie zatrzymuje patrze w lusterko prawe ze idzie to wrzucam wsteczny i ruszam i nagle bummmm , wysiadam z auta a tam 2 kobiety mi pod auto wpadły , no to kolega podbiega zbieramy je z ziemi (co sie okazało były to babki od nas z pracy) i zawozimy je do szpitala tam czekamy bo badania [...]

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2014 10:31:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosteron kontra stres

    Post
    Doping

    jak tak czytam wasze posty to poziom zerowy w angli w tesco pracujecie albo na budowach tragedia mi by sie dupy ruszac nie chcialo zeby tam w tesco zapierdzielac trzeba miec swoj honor juz wole tu robic za psie pieniadze niz tam za 6 euro na godzine w tesco pf paranoja jakas albo na budowie 12h cegly nosic za 15 a gdzie rodzina przyjaciele [...]

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 9391 Data: 2/23/2009 7:15:08 PM Liczba szacunów: 0
  • DT AnnaAA

    Post
    Ladies SFD

    [...] nigdy nie miałam takich problemów:-? 4. Chyba jedyne ćwiczenie które jakoś poszło dzisiaj 5. W ostatniej serii czułam dwugłowe więc chyba idę w dobrym kierunku:-P 6. Jakoś tam poszło Najpierw jakoś nie mogłam się pozbierać do tego treningu, potem jak zaczęłam to miałam ochotę go już skończyć jak najszybciej i jeszcze chciało mi się płakać ze [...]

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 17533 Data: 5/16/2016 4:48:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Projekt :Zakłady na kraty-do 30 czerwca2014

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] się co by było gdyby nie kolano. w przyszłym roku jak skończę HST i na redukcji będę to lecę niech mi je specjalista jakiś obejrzy Dipsy - 10x15kgx2 powoli zaczyna coś się tam dziać i odczuwam opór ale zapas jeszcze jest. zdaje mi sie chyba ale przez mniejsze męczenie tricków powoli zaczęły iść do przodu. Biceps sztanga - 41,5x10x2 - na [...]

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 18990 Data: 12/9/2013 8:04:04 PM Liczba szacunów: 0
  • barano90 / przygotowania PP NAC jesień 2013

    Post
    Doping

    fota z suchym karpiem też jest :-)) nie chciałem was gonić z fotami przed wyjściem ale przedłużyło sie i musiałem juz lecieć bo znajomemu sie spieszyło i na finałach nie byłem. Maniek na scenie fajnie bardzo nawet dziewczynie sie podobało :-)) fajnie proporcjonalnie najszerszy przodem i bicepsy przodem chyba najlepsze pozy twoje ale ten co wygrał [...]

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2014 9:01:28 AM Liczba szacunów: 0
  • ...::: Moja walka z Ginekomastią :::...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] produkcję podczas zażywania sterydów. Możesz też zmniejszyć jej nadmiar jak obecnie masz taki poziom. Ale bromokryptyna to podobno przekleństwo: nudności, wymioty i jakieś tam. Jak długo to można wcinać ? No i najważniejsze. Ten przerost gruczołu który masz ewentualnie już nie wzrośnie ale też nigdy w życiu nie zmaleje, powiedziało mi to kilku [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3368 Data: 7/28/2007 3:09:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    [...] Za szybko się rzuciłem na 4x8 4. W porządku. 5. Dwie ostatnie serie, ostatnie 5 sekund trzymałem już wolą psychiki, a nie mięśniami i omal nie zlecałem na twarz, ale co tam ważne, że zrobiłem %-) 6. Coraz lepiej mi idzie odkręcanie kółeczek. Generalnie wczorajszy trening był niewypałem moim zdaniem mimo, że było w miarę przyzwoicie. Nie będę [...]

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2014 11:53:38 AM Liczba szacunów: 0
  • n70 /DZIENNIK/ czyli jak spalić tłuszczyk - mądrze

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] spodobało – więc wolę nie. _kavva_ czy tak fajnie – to się tylko fajnie mówi , a mi zawsze się marzył starszy brat Matylda a serek biały – ja tam nie wiem bo go po prostu lubię tak o – więc kombinować nie muszę – to choć namiastka moich ulubionych jogurtów naturalnych które tak uwielbiam, a jeść [...]

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2009 8:55:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Podsumowanie pół roku i jedziemy dalej

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] plus ogarnianie "domu" i wszystkiego co się z tym wiąże jest nie lada wyzwaniem. Jestem tutaj mniej dostępny też z tego powodu że mam awarie komputera w domu, korzystam tylko w pracy a tak to pozostaje mi internet w telefonie, co jest mega niewygodne bo nie wstawię żadnych linków ani fotek na SFD. W niedzielę mijał 10 dzień na LCHF, [...]

    Odpowiedzi: 890 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2014 8:05:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Topic dla tych, ktorzy chca wracac do PL:-)

    Post
    Polacy za granicą

    [...] syzbko jak sie wam zdaje to inflacja tworzy iluzje ze 10 lat temu dom ksoztowal nic a teraz majatek. Rynek akcji zawsze w historii przebijal rynek nieruchomosci sowimi wzrostami. Ze dzieci beda miec? Przepija albo przecpaja juz sie o to nie martw :D Wolalbym dizeciakowi wydac na jeden z tych ekskluzywnych prywatnych collegy po ktorych wszyscy [...]

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2010 12:01:44 PM Liczba szacunów: 0
  • mega bomb-》mega masa/ostre cięcie-insulinka

    Post
    Doping

    [...] czy 300 i tak będziesz w ch** głodny cały dzien  - mam nadzieje ze nie muszę tłumaczyć dlaczego nie możesz pic żadnych slodzonych napojów, pij wodę, colę zero, podawaj aspartam do wody jesli lubisz, ja tak robię, w ch** pomaga, i oszczędź mi komentarzy ze to nie zdrowe, p****** sie mam to gdzieś. - jak dużo wegli?? Jakich wegli?? Masz węgle z [...]

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2013 9:34:59 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] go. Prawdopodobnie SQ i MC będzie robione na zmianę. Macham tym treningiem już 8 tygodni. Na pewno zostanę przy parti 2 x tydzień. To na razie wg mnie optimum. Jakieś tam małe efekty są. WL odpuszczę na jakiś czas na pewno. Pewnie będzie skos dodatni i bramka (w mniejszej liczbie reps z większym obciążeniem), ale się zobaczy. Z drugiej [...]

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 11877 Data: 10/7/2011 9:20:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Armstrong - teraz masa później rzeźba :)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Ty odpowiadałeś, a ten "trening" który sobie ułożyłem również wzorował się na treningu z linku który mi podałeś tak więc nie jest to całkiem nieprawdą, Tym bardziej, że w tamtym temacie nie widziałem abyś koniec końców skrytykował ten plan myślałem, że jest w takim razie OK jak się okazało nie był %-) Program był oczywiście skopiowany z innego [...]

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11211 Data: 6/30/2012 10:04:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Armstrong - teraz masa później rzeźba :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień V Witam, dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych :-) W prawdzie posiłek po treningu (obiad) również jak w dniu wczorajszym odstawał przez tą rybę (niby kupiłem 800g a tak mrożona była, że zostało tylko ok 450g :-( ) ale nie jest źle. Posiłki ogólnie wyglądały tak: DIETA I - 4 jaja + coś tam II - mięsko + ryż i warzywa III - banan + białko [...]

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11211 Data: 7/6/2012 7:18:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Armstrong - teraz masa później rzeźba :)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] o ścianę, druga piłka między kolanami, schodzisz w dół o 45 stopni starając się przy okazji ściskać piłkę) ma ono wzmocnić czworogłowe ud głowy boczne o ile dobrze pamiętam. Oprócz tego mam normalnie funkcjonować ale ja tam jestem ostrożny i nie zamierzam szarżować :-) Powolutku zacznę wykonywać lekkie ćwiczenia na nogi (na razie na [...]

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11211 Data: 8/31/2012 2:50:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

    Post
    Doping

    Dobra Panowie , a jak z efektami ubocznymi , nie chcianymi po takim czasie ? Ja leciałem 20 mg , ale tez zle byłem prowadzony . Max 4 miesiące brałem , nie widziałem dużej poprawy , a skóra w okolicach oczu i nosa była taka wysuszona , ze utrudniało mi to trochę życie . Powiem szczerze , ze byłem zupełnie nie przygotowany do k***cji na tym [...]

    Odpowiedzi: 2611 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2019 2:32:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Kebula w remoncie part 2

    Post
    Ladies SFD

    [...] i wbrew pozorom, aż tak się nie różnimy. Teti, no właśnie teraz trochę żałuję, że nie zdecydowalam się na jej szkolenie:-( trochę mam zasuw, ale spróbuję po krótce opisać co tam w trawie piszczy. generalnie czas działa bardzo na moją niekorzyść. dodajmy do tego moją tendencję do nieogarniania i voila. wczoraj nie było treningu, tylko trochę się [...]

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2017 10:52:02 PM Liczba szacunów: 0
  • mavika / redukcja i kształtowanie

    Post
    Ladies SFD

    [...] programu Dziennik Posiłków Vitalmax. Rozumiem że Ty liczysz tylko białko zwierzęce, ja podaję całkowitą ilość jaką wylicza mi program. Liczysz śniadanie same jajka, a jest tam jeszcze serek i płatki . Mnie wychodzi 30g białka. Na obiad oprócz wołowiny jest dodatkowe jajo i jogurt. Wychodzi mi 57g białka. Kolacja +- jak u ciebie. Co do [...]

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2011 4:54:26 PM Liczba szacunów: 0
  • CZY TO W BIURZE CZY TO W PARKU, UKLUJ POSLAD STARY KARKU **SPAM + KULTURKA**

    Post
    Doping

    [...] Ja (5-11-2008 20:44) a tak ciekawosc Ja (5-11-2008 20:44) daj nazwisko Ja (5-11-2008 20:44) bedzie milej Ja (5-11-2008 20:44) agata? 4195591 (5-11-2008 20:45) sprawdz na gg tam jest moje nazwisko Ja (5-11-2008 20:45) Piotrek Mocny jestem 4195591 (5-11-2008 20:45) a ile masz lat? Ja (5-11-2008 20:46) agata mloda, hahahahaha 4195591 (5-11-2008 [...]

    Odpowiedzi: 3015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 11:16:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] osób się zgłosiło,słyszałem i oglądałem w TV o tych tornadach i innych wynalazkach,podobno ma być coraz więcej tego,będziemy mieli jak w Ameryce, codo zmierzenia się to nie tam,jak dla mnie za duże ryzyko kontuzji.znam lepsze wyzwania -ok, co do treningu to przy zadaniach na stadionie jest rozpisane teraz jaki odcinek i w jakim tempie.a biegi [...]

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2008 1:39:49 PM Liczba szacunów: 0