SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • decanoate???

    Post
    Doping

    2 tygodnie. środek działa tylko mam wątpliwość że tam jest test bo w małej dawce testa zawsze libido mi skakało w góre. co może być zamiast testa? pewnie wszystko:) spotkałem się z wałami że zamiast innego środka był test ale żeby zamiast testa było coś innego pierwszy raz. zawsze po teście rośnie libido?

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3435 Data: 10/6/2012 10:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • prosta fryzura...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] zamiast jednego ostrza mają grzebień lub za pomocą zwykłej maszynki (przy takich krótkichwłosach jak Twoje). Ja myślę że nie masz się czym martwić. u fryzjerek są katalogi a tam na pewno znajdziesz taką fryzurę. tym bardziej, że wielu facetów ma teraz takie, a oni też przecież musieli je zrobić o fryzjera, prawda? Nie filozofuj tylko idź i już;) [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3893 Data: 6/15/2009 7:23:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Daniel Cormier vs. Josh Barnett- finał turnieju wagi ciężkiej

    Post
    Scena MMA i K-1

    Panie, daj pan spokoj, to element wizerunku ringowego i dobrze ze zawodnicy tworzą jakiś swój klimat i charakter, nie kumam jak można to krytykowac. Chyba pomyliłeś amerykański wrestling z MMA. Tam faktycznie kreowanie wizerunku jest WAŻNYM elementem przedstawienia. Skoro Josh kreuje się na wielkiego assasina i "podrzynanie gardła" ma [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4964 Data: 10/2/2011 10:04:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca Anabolic PH!!Co to jest??

    Post
    Doping

    HA HA - coś mi się zdaje że to "nowa odsłona" firmy Bio Technology najwyraźniej trzeba było zmienić nazwę bo tamta już była spalona na allegro poza tym widać że fotki opakowań to przerobione w jakimś Photoshopie zdjęcia butelek po massdrolu(lub innym ph z KL). Ale frajerzy zawsze się znajdą którzy to kupią- fakt że pewnie coś tam gość [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2574 Data: 3/23/2010 11:34:44 AM Liczba szacunów: 0
  • mm wasze sugestie odnosnie mojego nastepnego cyklu

    Post
    Doping

    mmm eeeeeee wydalem cale 2 zika (czy ile tam kosztuje abon) i takie shitowe propozycje mi dajecie yyy no bez jaj !! woggle to mmmmmmmm co u was ??yyyyyyy

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1567 Data: 6/16/2005 11:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski Południowej ! [RZESZÓW]

    Post
    Sztuki Walki

    Witam ja tam bylem wraz z naszym trenerem jak i zawodnikami ktorzy nie brali udzialu w turnieju organizowalismy go bylem na calym turnieju i bardzo mi sie podobalo :) byly naprawde niezle akcje waliki na najwyzszym poziomi nie zabraklo tez walk z odrobiny zaduza dawka adrenalinki :d ale tak czasami bywa :D jesli s ajakies pytania ktore nie maja [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4803 Data: 3/20/2005 7:40:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Gliwice. Siłownia Sahara.

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    jedno wejscie 10 zł , karnet na 12 wejsc 65zł. A co do ludzi to zalezy od dnia i pory. Najwiecej miejsca jest we wtorki czwartki no i weekend z rana , ale przez caly tydzien da sie normalnie pocwiczyc;) Mi sie tam dobrze cwiczy,spoko ludzie i atmosfera.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5185 Data: 12/4/2009 6:37:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Kumpel

    Post
    Galeria Zdjęć

    dj nie zauwazylem twojej wypowiedzi heheh troche za pozno sie skapnolem ale co tam odpowie nam dwum ################# #Barlinek ruless# ################# Wyznaje zasade: "...Oko za oko, Sg za Sg..." Jesli spodobala Ci sie moja wypowiedz to poprostu daj mi soga

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3909 Data: 3/16/2003 4:47:32 PM Liczba szacunów: 0
  • MASS - Mapcio

    Post
    Trening dla początkujących

    eh no i pojawila sie trudosc...na poczatku marca szykuje mi sie wyjazd na okolo 1,5miesiaca...nie bede mial jak tam cwiczyc, no poza moze drobnymi cwiczeniami bez przyrzadow...takie male pytanie bo nie chce stracic tego co juz osiagnalem a jest to dobry wynik jak na krotki staz cwiczen...tak myslalem nad jakimis aminokwasami itp czy to ma sens a [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 2/19/2008 11:38:07 AM Liczba szacunów: 0
  • granica rozrostu

    Post
    Trening dla początkujących

    Wlasnie biceps mi najlepiej rosnie :).Sam sie dziwilem .Jakies 2 lata temu cwiczylem cos tam,ale to nie byly cwiczenia , hanklami dwoma po chyba 4kg wstyd sie przyznac ,ale tak bylo , 0 diety ,zle cwiczenia.Wogule popelnilem wtedy wszystkie bledy jakie mozliwe byly . Przez pare miesiecy tak cwiczylem i rzucilem to .Potem byl 1 rok przerwy,dostalem [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 11/5/2003 9:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • suwnica na nogi

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    identyczna mam w szkole.. jak będę tam na siłce to zobaczę co i jak ale wydaje mi się ze nie ma nic skomplikowanego:)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4625 Data: 4/2/2012 6:50:27 PM Liczba szacunów: 0
  • dawkowanie - pytanie do ekspertów

    Post
    Doping

    Ja rozumiem, że stężenie jest stałe. Ale jest różnica między przyjęciem dawki 50mg na raz, a rozłożeniem jej na 5 strzłaów. I o to mi chodzi, o to pytam, czy "wydajność" saa nie spada wraz z dzieleniem dawki, bo co z tego, że utrzymam ileś tam całodobowo jak to będą małe dawki.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 585 Data: 3/25/2014 6:13:32 PM Liczba szacunów: 0
  • liczba ćwiczen a intensywnosc

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] to zastapic wypychaniem na suwnicy ale jak juz mowilem zalezaloby mi na tym cwiczeniu gdyz w wakacje chcac kontynuowac trening bede musial zmienic miejscowke i watpie by tam byla profesjonalna suwnica. A bez dobrych podstaw wskoczenie od razu na wolna sztange z obciazeniem i wrzucenie jej na plecy pod przysiad mogloby sie zakonczyc [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1372 Data: 5/11/2011 10:31:47 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA Z DUUZEJ MASY

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    tzn generalnie kontuzja raczej mi nie grozi bo juz cos tam cwiczylem tzn silka plus rowerek ale to byla kwestia gora miesiaca. tyle ze masa stala w miejscu. fakt ze lepiej sie czulem ale nic poza tym bo jakis efektow widocznych dla oka nie bylo. nie pije gazowanych napojow-pije wode niegazowana, slodyczy nawet nie tykam bo z regoly ich nie jem. [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 11/8/2012 3:24:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doradzeniu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Stary ale ja nie lubię piłki nożnej i nie przepadam za jazdą na rowerze, nie lubię biegać tak po dworze jak to nie którzy robią a na siłowni to mi się nawet podoba bo tam inny klimat jest... to co ja mam teraz zrobić? @edit. Ja bd miał dietę jakąś i myślałem, żeby iść biegać na bieżnię dziennie tak po 1h żeby spalić tylko tkankę tłuszczową bo to [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 452 Data: 12/27/2012 6:22:19 PM Liczba szacunów: 0
  • DAJCIE PORADE

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] zawody. Jeśli masz pózniej zamiar startować na MP to radzę odpuścić tą imprezę. Jeśli jednak chcesz startować to kup sobie tabletki OLFEN 100SR i bierz co 12godzin 1 kapsułkę przez dwa dni.Może ból ustąpi,i odpuść teraz duże ciężary.Do zobaczenia w Knurowie. Bo tam się chyba wybierasz ? ] Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2007-03-06 22:57:17

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 3/6/2007 10:56:12 PM Liczba szacunów: 0
  • hantle 2 x 40kg

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No wlaśnie chodzi mi o to, co mówi mateusz54 i o ten beton zalany czymś tam.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3112 Data: 12/24/2009 3:11:05 PM Liczba szacunów: 0
  • praca w honbu. to mozliwe ?

    Post
    Sztuki Walki

    [...] karzeNie chce bronić cynika, jednak mi także to pytanie wydaje się absurdalne. Pytasz na polskim forum o możliwość pracy w klubie w Stanach. Ilu użytkowników na tym forum pracuje/pracowała w Honbu? Jak sądzisz? Ile trenuje/trenowało tam? Piszesz, że masz syna właściciela w znajomych. To powinna być pierwsza osoba którą pytasz o tą możliwość...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1302 Data: 7/13/2017 1:36:09 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla bikera

    Post
    Trening dla początkujących

    no właśnie chciałbym przytyć to raz i wzmocnić sie ;) A diete mówicie żeby tam przeczytać w odpowiednim dziale czy napiszecie mi + - co jeść itp . Dopiero w tym sezonie mogę zacząć ćwiczyć nogi np przysiadami bo miałem w tamtym sezonie problemy z kolanami i nie dawałem rady robić przysiadów.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 656 Data: 5/31/2009 3:24:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Ekstremalne sztuki walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    no troche weedmen masz racji, ale bez przesady. chlopaki niezle tam dawali (widziales co oni robili z wlocznia, z kijem i z kama?) i mi sie podobalo

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5020 Data: 4/19/2004 6:54:09 AM Liczba szacunów: 0