SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Uka :-* Do kiedys mala W knajpie spotyka się dwóch kumpli: > - Słyszałeś, ponoć Zbychu nie żyje! > - Tak, wiem o tym doskonale... Wyobraź sobie, że jechał samochodem obok > mojego domu i nagle wyskoczył mu pod koła kot. Zbychu nie chciał > przejechać zwierzaka wiec szarpnal kierownica w bok, wjechal na kraweznik, > auto > wylecial

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-02 16:38:58 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a kto mi powie, jak się w Bat'cie robi reguły wiadomości? i gdzie sie tam ustawia co ile ma automatycznie odbierać pocztę? Zmieniony przez - jakryc w dniu 2005-08-09 19:44:48

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-09 19:43:38 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zaloza ci taka mila szyne i bedziesz mial obbandarzowana i zagipsowana cala dlon a tak wogole co tam w Kawie slychac mili, bo dawno juz do was nie zagladalem MaV- pamietaj ze wisisz mi kawe w daily cafe

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-24 01:52:29 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ie masz gdzie jej przechowac no natenczas podlacz ja do komputera. Moze to jest jej powolanie Kruca bomba czemu nic nie powiedzialas, ze jestes z Poznania. Calkiem niedawno tam bylem i nawet z biodra na bankietowej strzelilem. I to nie na jednej bankietowej Ale pewnikiem jeszcze nie raz bede bo Poznan pikne siolo je i minimuma raz do rocku lza k

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-30 13:32:41 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hey z rana jaki tsam wiekszy tylko 105 kg narazie a zabawa sie zaczyna od poniedziałku i tak do 15 maja wiec kawal drogi przedemna ale co tam damy rade kto jak nie ja hehe coz mi zostala tylko kulturystyka zonba byla ale sie zmyła... Zmieniony przez - MAvrik w dniu 2006-01-06 10:53:14

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-06 10:51:25 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    io troche mnie lydki nawalaja jak chodze bo mi puchna wrecz heh ale jzu sie przyzwyczailem i jest lepiej. A tak to normalnie wygladam jak ide w bluzie czy kurtce to jak normalny czlowiek niczym nie rozniacy sie od otoczenia... dopiero jak sie rozbiore to widac ze cos tam od czasu do czasu cwicze. Zmieniony przez - MAvrik w dniu 2006-01-06 11:21:55

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-06 11:19:56 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na mybodycomp.com może? Tam coś pozmieniali w międzyczasie, a ja się dawno nie logowałam. No i wchodzę ostatnio i widzę wszystkie moje raporty z wynikami rzędu 11-13%BF Wywaliłam gały, ale pomyślałam "nic, tylko wreszcie naprawili sobie algorytm liczenia BF i jest elegancko". Napuszyłam się też odpowiednio do wyników . Ale pogrzebałam

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-14 16:29:52 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Heyo Też się tak nabrałam, mybodycomp zmienił mnie w faceta ;/ Poza tym moje niegdysiejsze zapisane tam wymiary skwasiły mi humor (tzn właściwie obecne skwasiły, bo do tamtych chciałabym wrócić ) Znalazłam stronę http://www.xmaxonline.com/resources/calcbodycomp.aspx na której też jest kalkulator fatu, ale jeszcze jej nie wypróbowałam. Czy ktoś ją

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-14 18:13:32 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czolem. Czy tutaj probuje sie wieszac na facetach psy rasy dowolnej, he? Ktos musi pracowac aby... Hmmmm jak Lessie. Troszku wiecej tu czy tam nie ma wplywu na moje zaangazowanie. Uchwyty milosci mi nie przeszkadzaja, choc to chyba i tak zalezy od wieku kandydatki. Ale gdy linia aerodynamiczna zaczyna przypominac batyskaf... uuuu, wtedy lypa. O

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-18 11:07:45 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak z tego widać niedługo będą tam ścigać za doradzanie tłuściochom mniejszej konsumpcji i większych dawek ruchu (jak juz nie ścigają) we łbie mi się nie mieści co się na tym świecie wyrabia ...

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-10 09:55:30 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    iłem swojego czasu testy i nandrolon i zawsze było ok jak było by g**** to nie utrzymali by się tak długo na rynku prosta sprawa zdziwiłbyś się, 80% gówna krązy po europie, tam liczy się cena ma być tanio a środek troche testa lub 50% zawartości. ja mt biłem kilka lat wstecz , i wtedy było gitarka ostatnimi laty nic od nich nie wbijałem lecz ut

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-02 19:53:58 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Nikt nie mowi ze to nowosc, Uzywa sie tam gdzie trzeba, tak wtedy jak i teraz, np test cyp Watson USA (apteka), Hikma Portugalia (200mg/ml) i kazda firma ktora robi cypionat w podobym stezeniu, lub nawet 100mg/ml (Sandoz daje 10% BB) oraz Pfitzer rowniez 10% BB do 100mg/ml Benzoesan benzulu jest skladnikiem kazdego ugl jaki kiedykolwiek widziales,

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-05 22:12:38 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    bym się nie polapal że coś jest nie tak, oczywista oczywistosc koorwa i powtarzam boldenon nie ma wpływu na estro, a to że w genamed i andro miały bolda takiego samego i ktoś tam sobie sam ugotowal też takiego, to oznacza tylko jedno ze tu chinczyk zawinil czy tam celowo to poslal coś co miało imitowac ten środek Jesli gotowaniec zly, Andro zle, Ge

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-08 17:53:33 Liczba szacunów: 2
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    bym się nie polapal że coś jest nie tak, oczywista oczywistosc koorwa i powtarzam boldenon nie ma wpływu na estro, a to że w genamed i andro miały bolda takiego samego i ktoś tam sobie sam ugotowal też takiego, to oznacza tylko jedno ze tu chinczyk zawinil czy tam celowo to poslal coś co miało imitowac ten środek Jesli gotowaniec zly, Andro zle, Ge

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-08 18:06:21 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    to bylo zdecydowanie za czesto. Czyta czlowiek internet i kazdy twierdzi inaczej co potwierdza ze hormony to sprawa mocno indywidualna. A i do tego idzie exemestan:) Hej, jak tam z PRL nadal wszystko w porządku? Chce wziąść boldka plus enan/cypio Wszystko w porzadku. Firma pewna. Prolaktyna u nas ma wpływ na odczucia stysfakcji seksualnej po orgaz

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-09 02:53:59 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    z czego w kolejnosci prop i boldek. Andro, Bm, Bioniche BM bym wziął. Witam, co z tego zestawienia bedzie najpewniejsze: nexium, malaya, bioniche? Bioniche i Malay najlepszy wybór. Bierz co masz taniej, czy tam potrzebne stężenie, lub preferencje 10ml czy 1ml bo to też ma dla niektórych znaczenie jakieś tam. Malaya pewny jestes krzykacz? Chodzi m

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-28 16:03:11 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    adomo ze z hgh ciezej na rynku. z gory dzieki :-) po przejsciu z ateki na imperial, spuchlem jak parowka, wynikiigf utrzymuje wysokie ahe hgh spadlo do normy. czyli jakby byl tam fragment. dzialanie zupelnie inne niz apteka, nie ma szans zeby byl tam pelny aminogram Doszedłem do tego samego wniosku, niestety, dlatego opuściłem tego rodzaju gh i nie

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-26 14:09:16 Liczba szacunów: 8
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    rzetelne laby, ale niepimpowane przez tutejszych, tracą na tym mimo swej uczciwości. 1. Ktoś ma stan zapalny - gorączke, ból w miejscu po zastrzyku to od razu - SYF choć jest tam po prostu wysokie stężenie 2. Ktoś zrobi źle zastrzyk bo nie umie go robić to od razu - SYF 3. Ktoś zrobi zastrzyk dobrze ale niechcący trafi po drodze na większe naczynie

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-12-16 17:18:13 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    bym się nie polapal że coś jest nie tak, oczywista oczywistosc koorwa i powtarzam boldenon nie ma wpływu na estro, a to że w genamed i andro miały bolda takiego samego i ktoś tam sobie sam ugotowal też takiego, to oznacza tylko jedno ze tu chinczyk zawinil czy tam celowo to poslal coś co miało imitowac ten środek Jesli gotowaniec zly, Andro zle, Ge

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-08 19:04:12 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    zy Bioniche zadszy od testovisu ale chyba ciut gestszy od farmaka za to porownujac 1ml/150mg do 2ml/100mg wymienionych wyzej dzialanie lekko na plus ale tylko dlatego ze jest tam wiecej mg niz w reszcie. duzo w tym prawdy - prop tani srodek i bardzo popularny, jak ktorys lab by go walowal/zanizal stezenie to praktycznie jak strzal w kolano ale ze

    Odpowiedzi: 57726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-05 15:08:12 Liczba szacunów: 0