SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Uważaj co mówisz, on wie lepiej, Ty możesz nawet nie widzieć że tam byłeś, ważne że on to wie I po co te głupie przytyki. Chłopie ja nigdy na animalu nie byłem coś ci się pomyliło haha Zmieniony przez - kaczo w dniu 2018-12-16 14:58:33 Faktycznie, mogłem coś popieprzyć, Animal nie działa ze 3lata już. Był tam typ o nicku, który kojarzy mi się z k

    Odpowiedzi: 28003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-12-16 16:50:49 Liczba szacunów: 0
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WODYN: Na 3 stronie twojego postu doradzałeś mi jak przystosować staw skokowy po długim zastoju i zesztywnieniu. Otóż musze stwierdzić (nawet po tak krótkim okresie czasu), że bardzo mi pomogłeś. Tam gdzie teraz mieszkam, nie mam dostepu do internetu, wiec może nazbyt wczesnie, ale postaram sie lekko podsumować co wykorzystałem z twoich rad i z jak

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-07 16:53:16 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    Akurat nie mi,ale podobnemu osobnikowi. Miało byc nielinkowane z działu zaawansowanych, ale to na prośbę ;) Ps. barki to priorytet, myślę ze jestem im w stanie poświęcic osobny dzień, lub połączyc je z bicepsem. Tam o ile mnie pamiec nie myli wchodzily w gre faktory, ktore pan przeslal mi droga mailowa . Odnosnie planu, polece tak jak poprzedni

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-29 16:59:11 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    uje bardziej wewnętrzne partie brzuchatego, przy piętach szerzej niż palce miało iść na zewnętrzne aktony, a przy ustawieniu stóp równolegle obie części tak samo. A właśnie w tamtym artykule było napisane coś takiego, że nie ma to znaczenia, i różnice w pobudzeniu może powodować jedynie jakieś tam skręcanie podczas ruchu. A jeszcze jak jesteśmy prz

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-16 17:33:59 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    e, ale nie znalazlem jak do tej pory jaki polecasz rozstaw dloni podczas podciagania nachwytem? taki, jaki idealnie mi lezy jest u mnie na silce niemozliwy niestety, akurat tam drazek ma mocowania To zalezy. Tak naprawde w sensie logicznym masz tylko trzy rodzaje nachwytu. -szeroki -szerokosc barkow -waski Inny rozstaw - inne napiecie miesniowe

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-26 12:04:15 Liczba szacunów: 0
  • Cyber-TEST: Thermal Pro Evolution (+ KO i Nitro2) by saib__ - PODSUMOWANIE str. 88!

    Post
    Odżywki i suplementy

    kłony boczne. Tam gdzie jest czarny krzyżyk to miejsce gdzie chciałbym ,żeby mi mocno pracowało w trakcie ćwiczenia, a ten czerwony odcinek (praktycznie cały bok do żeber) to tam gdzie mam zakwasy dzisiaj (i troche na prostownikach). CO mam z tym fantem zrobić? ^^ NIechce ,żeby sam bok pracował. Chyba to ćwiczenie co Ci dał Wodyn teraz będzie leps

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-01 18:41:49 Liczba szacunów: 0
  • TEST-KAIZEN: MAX MASS-GROW UP by emilooos pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszy, treningowy. Wczoraj jak to w nietreningowe. Miła niespodzianka - dotarł do mnie shaker od Kaizena, zakręcany, z sitkiem i pojemny, na pewno się nie zmarnuje. Dzięki! Co tam jeszcze ciekawego. Szkołę sobie darowałem, dietę dzięki temu trzymałem na 110% , Dzisiaj lajtowy dzień, 4 lekcje. Miała być studniówka - nie będzie studniówki - w związk

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-24 22:43:33 Liczba szacunów: 0
  • Robimy masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To ktos mi odpowie na temat tego piwka czy BARZO przeszkadza bo jak tak to bede musial sie zastanowic co wazniejsze ja tam po tym piwku zlych rzeczy niezanotowalem ale niewiem sam bo od poczatku jak na silke chodze to czesto pije :D moze bede wiekszy jak przestane ktos wie tylko qurde bez jaj to powazna sprawa :D SFD FIGHT CLUB There could be

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-06-13 01:26:49 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    glony. Brzuch wychodzi mi dosłownie w ostatnim tygodniu. Tam po prostu trzymam zawsze najwięcej wody + za ciecka byłem grubasem z typowo wywalonym brzuchem, stąd pewnie skóra tam bardziej rozciągnięta. Są zaś osoby które mają na brzuchu żylete, góra żyleta, dwójki i dupa tłuste. Więc pomiar fałdy na brzuchu może odpowiadać np 10% bf, a na nogach 4%

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-23 19:45:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    a do cegielki. 3kg w rok mozna wiecej , mozna i mniej,ale jadąc na pol gwizdka te 3kg jest realne. Niby malo ale kup sobie 3kg piersi i narzuc na siebie. Trochę tutaj,troche tam - to baczysz ile to jest. W dwa lata -> 5-6kg - całkiem innym człowiek. 3 lata 7-9kg. Pol drogi imo juz za Toba. Drugie pol ,lżejsze - przed Toba. Lżejsze bo juz nie jeste

    Odpowiedzi: 16783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-06 23:36:10 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    - zobaczylem ze ostalo sie kilka sztuk tylko. Mam jakies pudelko w szafce a ze nie mialem gdzie dac batonow te 4 kartony co mialem wrzucilem do tego pudelka. Ale tylko moglem tam wlozyc od gory dlon i wyciagac batoniki na chybil trafil. Dzisiaj nie mogac dostac batona zobaczylem ze ich nie ma prawie. Wiec http://www.discount-supplements.co.uk/phd-n

    Odpowiedzi: 16783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-18 00:19:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Klatka za mną. Nic nowego nie napiszę ale kuźwa nie mogę się treningu nóg doczekać, a one dopiero za........6-7godzin heh Filmy mam jakieś tam porobione ale nie wiem czy wyszły bo musiałem kombinować. Robić na stepperze lub kombinowanej ławeczce. Trening na tym ucierpiał trochę bo myślałem bardziej żeby się nie zyebac ze stepperu niż o samej tech

    Odpowiedzi: 16783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-07 12:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Totalna inwigilacja - przetrwać,ale za jaką cenę?

    Post
    Sztuki Walki

    . Szacuje się że w stanach jest około 1 miniona ludzi którzy mają różne certyfikaty dostępu do informacji niejawnych, choć tego tak do końca nikt dokładnie nie wiem bo panuje tam ogólne burdel którego panowie z Waszyngtonu sami nieogarnianą. Jak się zatrudnia masę pracowników do obsługi tych systemów to jakość kadr spada i pracuje tam zapewne pełno

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5191 Data: 2010-12-02 09:18:01 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    uth_about_olympic_lifts Wez do reki aparat, nie ufaj lustrze. Wykonaj test ktory znajduje sie na trzech pierwszych obrazkach. Jesli okaze sie ze problem lezy tutaj -> masz tam przedstawioen autorskie metody zwalczenia go. Posrednim problemem moga by za slabe prostowniki grzbietu. Tutaj rozwiazaniem sa ciezkie martwe ciagi i rackupulle, mam nadzi

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-27 08:18:59 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    alnie o rozbicu nóg na 2 dni i robieniu po nich małych parti czyli tric, bic ewentualnie barki 2 Kiedyś podawałeś bardzo fajny trening na brzuch ale nie umie go znaleźć. pamiętam że były tam superserie gdzie pierwszo ćw robiło sie z obciążeniem a drugie max. Mógłbyś przybliżyć ten trening jeszcze raz? Z tego co pamietam to bylo cos w stylu 1A Alla

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-18 03:20:30 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    sen) natomiast nie rozciągałem nigdy miesni klatki piersiowej( moze to pomoże) To pytanie nalezy zadac specjaliscie. Niech cie dobrze przebadaja, technika technika, ale cos tam moze siedziec co zrywa ci zaczep. Nie mialas jakis zlaman, wad postawy ? Fachowiec musi to dokladnie obejrzec. Luzna mysl: Wycisk sztangi na szerokosc barkow na skosie d

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-04 19:09:59 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    jeszcze jedno pytanie. mój trening na klatkę: 1.pompki na poręczach rampa 2.sztanga skos rampa 3. wycisk młotkowy rampa 4.krzyżowanie linek. Nie wiem jednak czy taki układ będzie dobry dla osoby borykającej się z problemem wąskiej, cycowatej nieco klaty(zależy mi na szerokości i rozciągnięciu klaty). Zastanawiam sie nad wprowadzeniem wyciskan

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-21 22:38:31 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    Puma co sadzisz o podciaganiu na 1 rece? Tutaj jest to dokladnie opisane: Czy taka progresja w dojsciu do podciagania sie na 1 rece i samo podciaganie dobrze dziala na plecy i jest bezpieczne? pozdrawiam Ciezko mi ocenic czy ten program jest dobry. Napewno nie jest typowo kulturystyczny. Co do samego podciagania na jednej rece - jest zdrowe i

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-30 15:50:21 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    ja mam pytanie dotyczace GJF zpamietam z ekssperymentu nr 6, ze podałes chłopakom konkretnąwartość białka aka maja spozywac, czy mógłbys mi ja podac? oraz czy reszta składników zgodnei z książką? pzodrawiam Kazdy kogo przeprowadzalem przez GJF bral od 3,5 grama do 4,5 grama bialka na kgmc . Dobierz w zaleznosci od stanu zdrowia i decyzji lekarz

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-27 22:57:28 Liczba szacunów: 0
  • TEST-KAIZEN: MAX MASS-GROW UP by emilooos pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    ze względu na to, że ostatnio nie było łatwo. Dzisiaj zdecydowanie lepiej. "21" po prostu aaa. Straciłem czucie klatki równo z rozpoczęciem pełnych ruchów, ale coś tam jeszcze powyciskałem hrhr. Bodajże nie zaliczone, ale traktuje je bardziej jako ćwiczenie "na koniec" treningu. Przód barków jak mówiłem nieco zmasakrowany. Nied

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-18 00:03:45 Liczba szacunów: 0
;