SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Piwo a masa (by Ambroziak)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] jedno pytanie , czy sa jakies negatywne skutki przyjmowania cynku w duzych ilosciach bo z tego co mi wychdzoi przyjmuje 45mg z samych kaps , dlatego ze rano biore vit jest tam 15mg cynku , a przed snem mam kaps 30 mg cynku do tego dochodzi jeszcze jedzenie wiec dostarczam ponad 45mg cynku , jak myslisz wszystko bedzie ok ? Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 15660 Data: 10/2/2010 11:45:44 AM Liczba szacunów: 0
  • IMPREZKA

    Post
    Doping

    [...] tylko ze zle przeczytalem opis na opakowaniu (zamiast 0,015 g , przeczytalem 0,015 mg ) i zjadlem ich 25 naraz i dorzucilem jeszcze 2 dropsy :) Jak koles mi powiedzial ze tam sa g a nie mg to mi sie ciemno przed oczmi zrobilo i dostalem niewyroby (czasami dobzre ejst niewiedziec hehe). Po kilku godzinach siedzenia w lozy bylem juz zdolny do [...]

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4134 Data: 4/4/2004 4:21:10 PM Liczba szacunów: 0
  • MMA - technika, doświadczenie itp.

    Post
    Scena MMA i K-1

    pawelek770 - bez komentarza -FAMA- kolejny! jakryc- przecież jest napisane, o co mi chodzi!! Kiedyś _Knife_ polecił mi bardzo dobrą stronke (ze Szczecina) było tam bardzo dużo dobrych opisów poszczególnych przypadków klincz itp. Ja trening zaczynam od sierpnia..ichce wpoić sobie troche teorii, w walce trzeba zachowywać się odruchowo, ale ****a [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6341 Data: 7/16/2005 10:58:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Dałem wpierd.....!

    Post
    Scena MMA i K-1

    A odnośnie odwagi to potem sam sie zastanawiałem co mi od***ało, jak pomyślałem ilu ich tam było... ciężko bedzie jak ja sam tych panów kiedyś spotkam ;-)... ale wtedy do was się zgłosze :-)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3177 Data: 9/25/2001 5:38:33 PM Liczba szacunów: 0
  • co mam ćwiczyć i jak mam ćwiczyć co jeść itp

    Post
    Trening w domu

    ta , dla poczatkujacych jest dla mnie za łatwy , może być ewentualnie dla średniozawansowannych ale tam jest tylko jeden dzień ćwiczeń nóg wszystko praktycznie opiera się na sile rąk a mnie to najmniej interesuje mnie najbardziej interesuje z sił partij ciała tak: 1. siła nóg 2. siła brzucha 3. siła kręgosłupa (pleców) 4. siła rąk i do tego chce [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 7/20/2010 1:37:08 PM Liczba szacunów: 0
  • OBNIŻKA CEN W MEGABOLU ;))

    Post
    Odżywki i suplementy

    SPOKO MI TAM SMAKUJĄ NEIWIEM NO ALE WAZNIEJSZY JEST EFEKT NIZ SMAK CO WY MUWICIE !!! A TAK POZATYM TO POZDRAWIAM CIE MAGDA MAM NADZIEJE ZE TEN CYKL NAD KTÓRYM MYSLE MI POMOZE A RODUKTY KUPIE U SIEBIE NA SIŁOWNI ONI ZAMUWIĄ OD WAS I BEDZIE COOL DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI POZDRAWAIAM RALF

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3804 Data: 2/21/2003 7:43:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Epi na pierwszy cykl

    Post
    Doping

    Nie baw się w żadne PH bo ch** wie co tam siedzi. A z tego co mi wiadomo ph jest bardzo toksyczne. Dla Ciebie meta 1-6 30mg ed lub prop 1-8 100mg e2d do tego dobra dieta i rośniesz w oczach. Pozdro

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1338 Data: 2/4/2012 3:04:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ławka z wyciągiem tanio

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Też mam pytanie odnośnie tej ławki. sam chciałbym ja kupić ale strasznie nurtuje mnie ta cena, czy to aby nie jakiś szmelc ;/ na allegro sa identyczne za 400zl (jak tam dzwoniłem to jakiś koleś mi tam gadał co i jak to zamawiać) to glosik nie byl jakiś bardzo kompetenty ;/ nie wiem czy to nie jakiś przekręt ;/

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2592 Data: 8/11/2009 9:00:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o modliszce?

    Post
    Sztuki Walki

    Baojong: ten styl jest smieszny ogladajac ten filmik, bynajmniej mi sie wogole nie podoba, oni tam sie klepia po plecach, juz wole pijana malpe czy co to tam jest... Zmieniony przez - seba656 w dniu 2006-07-01 19:07:28

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3577 Data: 7/1/2006 7:02:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 17 lat i 7 miesiecy czy robic przysiady ze sztanga (mam 198 cm wzrostu)

    Post
    Inne dyscypliny

    ale spudda webba jak tam czytam to jest bardzo ciezki ale powiedzmy ze jak go bede cwiczyl ze wszystkimi zasadami to 15 cm bede mial weicej czy nie??(no i powiedzmy ze ma dobra genetyke)ale chyba lepiej jumpsoles orginalny zestaw niz spudda co? hehe a jak nie spudda to co mi polecacie (PeCo cwiczylem a zadne AA i SD mnie nie interesuja)

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4588 Data: 7/28/2005 5:03:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia w Okolicach galerii łódzkiej

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    [...] plus w porownaniu ze sportera, 1 wejscie z tego co mi wiadomo free, wiec mozesz sobie sprawdzic ;) u Lesia rowniez mialem okazje trenowac , z 2 lata temu, ale moja przygoda tam trwala krótko :) na widzewie (blizej od strony centrum) masz jeszcze dosc nowa gymplaze, niedaleko stadionu, adresu nie pamietam (a jeszcze nie mialem okazji sie wybrac [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1822 Data: 4/29/2009 11:43:31 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po epi chaparral labs

    Post
    Doping

    dopiero bede zaczynal i tymi dawkami co mi poleciles w innym poscie mam zawody za 2 miesiace wiec moze cos tam sie uda lepiej zrobic :P

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5511 Data: 1/18/2011 12:31:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkretna odżywka

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] + gotowane kalafiory do tego sok pomaranczowy i to co zostalo z wczorajszego obiadu czyli troche mielonego potem na taki lunch zjadlem sobie paszteciki tez z miesem + jakas tam zupka na obiad zjadlem spaghetti a kolacje bede mial za godzine redtube - super dzieki! super porada. tylko wiesz, ja nie chcialbym byc duzy, ze duzy tylko nabrac [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2158 Data: 6/26/2009 6:42:45 PM Liczba szacunów: 0
  • DIeta redukcyjna - Kubja -

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mial. Olej słonecznikowy wymień na lniany/oliwe i kuraka duś/gotuj/piecz unikaj smażenia, a jesli juz to spróbuj na rzepakowym. 3 posiłek zupełnie bez węgli? Po co Ci tam ta mozarella :D Jakoś tak bez ładu i składu, na noc nie musisz unikać węgli, to nie one sprawiają, że tyjesz, a bilans ;) Przelicz raz jeszcze zapotrzebowanie, bo wydaje [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3273 Data: 12/1/2018 9:51:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie są koksy?

    Post
    Doping

    Dobre KOKSY ale po co mi aż tona. Ja rozpalam drzewem a dopiero później węgiel. Spikekrn po co mam to czytac, cześć tego juz przeczytal i tam nic nie ma chyba że mi pokażesz??

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2689 Data: 3/10/2004 5:54:36 PM Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia w domu

    Post
    Trening w domu

    ale to co mi teraz proponujecie te wszystkie ćwiczenia to prawie to samo co na siłce, tylko że tam zamiast pompek będę robił wyciskanie na płasko i skośnej, ten drążek to jak na siłowni wyciąg który mam, i hantel ki które też mam w domu... chyba lepiej iść do słowni co?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1458 Data: 11/28/2008 2:56:58 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie doznania na insulinie?

    Post
    Doping

    insa nie jest straszna to czemu gluchy nie napisal jak w spiaczce po niej lezal tez kiedys slyszalem o gluchym historie ze wpyerdalal cos tam juz nie pamietam co w markecie z smiercia w oczach zeby nie przeszlifowac kafli ryjkiem na hipce a do ciebie MACIEJA dzieki za rade ale sprobuje co mi szkodzi ? absolutnie nic moje zycie moje zdrowie moja [...]

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 8771 Data: 12/8/2010 11:51:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Winstrol tab.-podróba czy nie?

    Post
    Doping

    wiek ktoś moze co to jest i nie wiem za co mi kasują wypowiedzi jak ja tam nic takiego nie pisałem

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4432 Data: 2/3/2005 9:55:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok plan jest ok. Chciałem się zapytać czy w tym planie co mi rozpisaliscie tam gdzie nie ma napisane "progresja" to jej nie stosować? ps. Mam wielki problem z łapami. Mam bardzo mały obwód bicepsa 33 :/ względem mojego ciała to naprawde dupnie wygląda. Czy ten cwiczenia zwiekszą jakoś jego objętość ? czy jakieś inne zastosować ?: ) [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 861 Data: 7/21/2005 1:44:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Co zrobić aby przybrać na masie???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Następnym makroskładnikiem są węglowodany ich ilość nasz "model" ustanowił na 120g co daje nam w kcal : 4x120 =480kcal tak otrzymujemy ilość kcal jaką spożywamy z węglowodanów Jak obliczyć ile potrzebne jest mi węglowodanów w na dzień??? Nie jest to napisane w tym linku co mi podałeś i tam dotyczy to odchudzania :/

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 7/27/2008 1:13:47 AM Liczba szacunów: 0