SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • krew z nosa czesto mi leci

    Post
    Doping

    do laryngologa zeby dal skierowanie na elektrokoagulacje to jest wlasnie te 'przypalanie' witamina k nawet, cos tam poprawia.. ale nie zalatwi sprawy jesli ma slabe naczynka w nosie to wszystko co moze powodowac krwotoki /cisnienie, substancje ktore rozrzedzaja krew, niewyspanie, suche powietrze/ bedzie je powodowalo za kazdym razem rutinoscorbin [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3597 Data: 3/26/2009 5:06:44 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKIE SUPLEMENTY SA SZKODLIWE????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok , dzieki SONBATY za pomoc, sog dla Ciebie. O reszte zapytam tutaj. Co do ceny , to tam jest 30 tabletek (nie ma podanych po ile mg), ale w 'kup teraz' chca za to 111zl. Cos mi to drogo wyglada w porownaniu do tego o czym pisales: ''120 kaps. po 500 mg kosztuje ok. 100 zł'' pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4988 Data: 8/7/2002 11:39:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta dla kumpla !!!!!

    Post
    Doping

    [...] sie spodobały osiągi , ale to nie było to co chiałem . NArazie niechce brać SAA ale niewiem jak będzie w okresie zimowym .Dąże tu do tego aby jego koleś nie brał mety ileś tam tabletek bo to skłoni go do tego aby brał coraz mocneijsze dawki róznych SAA , najlepiej niech nie zaczyna przygody z koksem . Po 2.Chciałem napisac że dece mógłby [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1356 Data: 6/11/2003 1:35:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulki pod skórą.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] nie wiem co to robi ale ja mam tez 1 na przedramieniu wielkości około 1 groszówki mam to dobre 5 lat, mój wujek ma tego kilkanaście na rękach i żyje prawdopodobnie coś się tam odkłada w tym. Przypomniałeś mi i na wikipedii przeczytałem sobie o tych tłuszczakach i są to jakieś niegroźne nowotwory i usuwa się je wtedy gdy ograniczają/uciskają [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 964 Data: 2/1/2013 7:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Klata - krata itd. ...

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze nie zdazylo mi sie siedziec na kompie wiec nie wiem czy najlepiej. Co do diety to dzial odzywianie musisz ogarnac cos tam stworzyc, i wrzucic tu do oceny to sie poprawi Bo skad moge wiedziec czy np jak napisze ze masz jesc ryz to bedizesz sie tego trzymal, dieta to indywidualna sprawa.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 893 Data: 12/9/2007 7:27:56 AM Liczba szacunów: 0
  • --->>ANKIETA---->>Ty, stary po ostatnim cyklu kreatynowym przytylem...kilo

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wysłana - 9 lipiec 2008 12:39 oceń odpowiedź - -------------------------------------------------------------------------------- A jakie to badania? Po co Ci one? Hmm? _______________________________ yyy... coś tam.. :P Pisze prace pewna prace na temat odzywek i jest mi to potrzebne do

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 7/9/2008 5:33:34 PM Liczba szacunów: 0
  • siady na smithie - technika

    Post
    Trening dla początkujących

    wlasnie probowalem wczoraj tak jak radzil tam kolega wyzej, zeby stopy bardziej do przodu wysunac, i bylo mi strasznie niewygodnie, plus do tego bolaly mnie kolana ;/ wiec sam nei wiem o co kaman boje sie znowu tak zrobic, zeby stopy do przodu mocno wysunac;/ jak robie tak jak na obrazku kolana mnie nie bola

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 1/22/2008 7:04:43 PM Liczba szacunów: 0
  • spekulacje crocop vs mighty mo

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] wy piszecie ?! nie jest wyzwanie ? ogladaliście walki Mighty Mo ? Ten koleś w przeciwieństwie do Fedora czy Crocopa jednym dobrym strzałem wysłał w inny świat Choing man cos tam (chociaz uwazałem ze tegop wielkoluda nie mozna znokautować) ... nidghy nie pamietam jego imienia i nazwiska bo nie wiem które to które :) Także nie mówcie mi że mighty [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3210 Data: 6/19/2009 7:19:25 PM Liczba szacunów: 0
  • spekulacje crocop vs mighty mo

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] piekne. Dlatego też spójrzy na to że Mirek czuje sie dobrze, czuje że jest gotów do walki to nie zamierza czekać pół roku na gale bo taki kaprys ma pan Dana... chce walczyć, dream muto oferuje to niech tam idzie - zapewne niezła kapucha też weszła w grę. Pozatym według mnie Mo to dobry przeciwnik dla niego, poziom wyżej niz Mustafa i tak ma być.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3210 Data: 6/20/2009 9:01:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Tabletki z wątroby wieprzowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jeśli chodzi o wątróbkę to mitem jest to żę trzeba sie jej bać i jeść w bardzo malych ilościach. Jedyne co trzeba respektować w wątrobie takiej świni albo kury jest ilość witaminy A ktora w duzych ilosciach jest toksyczna, ale w wątrobie naszych zwierząt czyli np kura czy świnia jest jej na tyle mało, że jedzenie 300 g wątroby dziennie nie jest [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 457 Data: 6/2/2013 5:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 97 odbędzie się w Kanadzie

    Post
    Scena MMA i K-1

    nie wladzami kanady ;p no co ty z prezydetem gadali? ;] niechce mi sie teraz szukac jak sie to nazywalo ale zamieszania narobila jakas tam komisja majaca wladze bodajrze tylko w montrealu (w ktorym akurat odbywa sie ufc) na mmajunkie podali ze ufc zgodzilo sie na zakazanie footstompow na tej gali (widocznie byla to jedna z sytuacji obok udezen [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2/19/2009 12:52:33 AM Liczba szacunów: 0
  • OSTRY KOLO. JAKI CYKL DLA NIEGO ??

    Post
    Doping

    jak bede miał zdjęcie to napewno wkleje. a chodziło mi o cały post to znaczy o link który wam dałem.mój śmiech wywoółany jest tym co tam przeczytałem , a nie jak se mozę wydawac jego budową. pozdro

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2864 Data: 5/8/2004 11:53:45 AM Liczba szacunów: 0
  • TREC GRIPAD

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    A ja tam rękawiczki mam i mi z nimi dobrze. Po treningu zawsze dłonie mnie swędziały. Odciski nie były problemem. Teraz nie ma ani tego ani tego. A mam o takie http://www.suplementy.pl/index.php?p489,rekawice-treningowe-no-compromise A co do Gripadów to bierz jak chcesz.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1641 Data: 8/4/2011 6:28:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna jako pierwszy suplement

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] 19-20 Siłownia 5 Posiłek 20:00 - twaróg - 50g ryżu z musem jabłkowym lub owsianka na mleku Jakaś jest . Oczywiście kreatyna po jakimś czasie stosowania diety ; ) Jakieś tam poprawki od was co do diety . Nie ogarniam troche tych obliczaniu kalorii ale wydaje mi sie ze jest dośc dobra . Zmieniony przez - bery17 w dniu 2013-04-23 16:41:53

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1744 Data: 4/23/2013 4:40:50 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po enanie + wino

    Post
    Doping

    [...] wino dziennie ok 4-4,5 tygodnia Mam jeszcze trochę metki ale trochę obawiam się o bebechy dorzucając ją. Tak jak wspominałem tu dopiero mój drugi cykl, nie licząc kiedyś tam danabolu bo tego nie liczę. Mam tylko nadzieję że tym ze wtedy brałem tylko cloma nie spieprzylem sobie nic, ale powiem Wam że rok temu wtedy gdy bylem na tym cyklu, [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1013 Data: 10/4/2015 10:44:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] silownia juz targałęm hantelki i mase juz mam staz ok. 3 michy f***master 2 dni troche odpadaja bym sie z czasem nie wyrobil wole sobie rozłozyc na 4-5 dni, rozpisales tam łdki i przedramie, moim sdaniem to przedramie to sie same robi przy większosci cwiczeniach no a łydki wiadomo olewam zleksza jak sobie czasem pobiegam z psem to sie [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 731 Data: 5/26/2005 8:46:40 PM Liczba szacunów: 0
  • hcg pytanie

    Post
    Doping

    odp mi ktoś??:)o co chodzi??strzykawke mam 1 ml i tam jest 40 i.u a pregnyl 5000.iu razem z rozpuszlanikiem 1ml??

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1684 Data: 5/30/2012 5:31:18 PM Liczba szacunów: 0
  • hcg pytanie

    Post
    Doping

    odp mi ktoś??:)o co chodzi??strzykawke mam 1 ml i tam jest 40 i.u a pregnyl 5000.iu razem z rozpuszlanikiem 1ml?? Ty poważnie czy jaja sobie robisz?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1684 Data: 5/30/2012 6:07:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlacczego tematy są usuwane ?

    Post
    Usuniete tematy

    Możesz i moderatorze i pracowniku :-) Moj temat nie ma nic wspólnego z BOK - tam są realizowane sprawy reklamacyjne, natomiast na stronie głownej są pytania kierowane do keltona. Akurat nie Ty jesteś do stwierdzania gdzie co powinno być i nikt Mi niczego nie nakazywał Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1239 Data: 4/24/2012 4:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • kondycja

    Post
    Inne dyscypliny

    wiesz gdzies slyszalem ze np. bardzo czeste bieganie powoduje bole kolan i wgl ale ja tam biegam co 2 dni i nic mi nie jest ale ostatnio przerzucilem sie na rowerek zeby sb urozmaicic te treningi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3816 Data: 3/17/2017 4:21:48 PM Liczba szacunów: 0