SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • przesadziłem z białkiem, źle sie czuje

    Post
    Odżywki i suplementy

    jakie to było WPC ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3806 Data: 9/5/2007 11:48:33 AM Liczba szacunów: 0
  • przesadziłem z białkiem, źle sie czuje

    Post
    Odżywki i suplementy

    oczywiście, ż ejest laktoza w Ostrovii. Widać jesteś na nią uczulony. Są dla Ciebie dwa rozwiązania: 1. tańsze - kupuj tylko mieszanki WPC zaiwerające w składzie enzymy trawienne, między innymi pomagające w trawieniu laktozy. 2. droższe - kupuj tylko najwyższej jakości wolne od laktozy izolaty białka serwatki

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3806 Data: 9/5/2007 1:10:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaką odżywkę białkową wybrać ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jest dodatkowo nafaszerowane uzupełniaczami i soją. To białko jedynie ma dobry smak ale jest tragiczne jakościowo i cena nie szczególnie fajna. Tu masz np. lepsze białko w lepszej cenie i smaczniejsze albo tak samo smaczne: http://allegro.pl/bsn-syntha-6-2270g-bialko-wpc-whey-wpi-oryginal-i4750955930.html tylko równie dobrze będzie SFD i można [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 971 Data: 11/8/2014 1:11:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki Brać ?!

    Post
    Odżywki i suplementy

    jem sporo makaronow ryzu itp dieta na mase miesniowa i niedawno co bialko skonczylem WPC

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2270 Data: 4/7/2012 10:53:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena cyklu !!?

    Post
    Doping

    zincas forte(cynk)zakupiony z supli mam krea A.nitro II,wpc! suple na koniec na spadki bialko podczas saa wq zapotrzebowania!pozdro...dzieki

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 834 Data: 10/20/2007 1:25:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer dla endo? A może carbo?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ani gainer, ani bulk, ani carbo. wegle w grucie rzeczy latwo dostarczyc z diety. sam, choc jestem ekto - nie uzywam w/w wynalazkow. po treningu - przykladowo - jem wpc z makaronem lub ryzem. tutaj ciekawe info: http://www.sfd.pl/Zastosowanie_u_endomorfikow_bialka_po_treningu%2E-t393599.html

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1748 Data: 3/29/2008 9:44:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Który wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ankieta działu - po pierwsze, po drugie gainer nie daje masy - mase zbudujesz jak będziesz na plus z kaloriami, no i IMO gainer to słabe źródło do nabijania kalorii, lepiej WPC jak Ci sie nie chche żreć tyle kury, bo węgle nabić jest bardzo bardzo prosto z jedzenia - a co do konkretów to spełnij regulamin działu i wstaw ankiete

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 448 Data: 2/9/2014 7:48:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie WPI przy redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    chcesz uzupełniać braki białka ? wystarczy wpc

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2667 Data: 5/10/2013 9:43:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie WPI przy redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za podpowiedzi! W takim razie wyceluje w jakieś WPC z niskim poziomem WW i tłuszczu ww. firm. Tak na marginesie to nei wiedziałem, że Trec i Hi-Tec to "nasze" marki :) a cenię ich produkty.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2667 Data: 5/10/2013 10:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Scietec Nutrition MASS20 dla nastolatkow

    Post
    Odżywki i suplementy

    oj tam przy porcji 50g masz 40g cukra i 10g białka to nie lepiej w takim przypadku popić zwykła glukoze i walnac 3-4 taby aminokwasów? szczególnie ze te białko jest mieszanka wpc z pszennym........ porazka - cena/jakosc żeby nie bylo bo chyba zle mnie zrozumialiscie chopaki

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2035 Data: 12/3/2004 3:00:11 PM Liczba szacunów: 0
  • GLUKOZA!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    No t odokup białka-wiadomo Polecam WPC treca czy extensor`a -==- Dla przyjacół ABDULLAH HONEYLOCKS

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1643 Data: 12/14/2003 2:13:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena posiłku

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest. Możesz zakupić sobie wpc np. :http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html ułatwi w trzymaniu diety a przepisy z użyciem białka znajdziesz tu : http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html . Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 608 Data: 1/9/2016 12:27:49 PM Liczba szacunów: 0
  • nowy potrzebuję pomocy

    Post
    Odżywki i suplementy

    HMB to jest shit (moim zdaniem) i nic nie daje (nie tylko moim zdaniem) ale niektorzy twierdza ze cos jednak daje (ich zdaniem) - jak masz to zjedz,jak mozesz sie pozbyc to sie pozbadz. Massacra jest duzo za mocna jak na poczatek przygodzy z kreta - najpierw zjedz mono,potem cos w stylu reactora albo Cp a potem przyladuj massacre. Do tego mono [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1391 Data: 2/26/2008 1:18:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Izolat or hydrolizat

    Post
    Odżywki i suplementy

    w sensie firm?? polecic ci moge vitalmax 80 i 82 (kokos pyszny),olimpowskiego wheya i trecowskiego(srednio jak dla mnie smakowe),siteca wpc ,z mieszanin mxpro(moijm zdaniem numer jeden z mieszanek ,cena/jakosc/smak) a z taniszych bialek sp80 i hi-tec90(tu masz duzo bialka pszenicy wiec zadstanow sie)(nowa formula)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 5356 Data: 12/23/2004 7:27:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 87kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zdecydowanie za duzo bialka. Zmniejsz do 200g. Ostatni posilek 150g twarogu. WPC po treningu 15g (w carbo masz juz 10g leucyny). W pierwszym posilku tez mniej odzywki.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 739 Data: 8/19/2011 10:57:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Hi tec protein 80- nowa formuła

    Post
    Odżywki i suplementy

    Uwazam ze WPI jest dobre jednak - cena odstrasza - rozgladnij sie nad sensownym WPC - jesli chodzi o cen - mozesz do tego dokupic Night Protein Blend od Treca i bedzie bardzo dobrze.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2203 Data: 3/19/2004 11:52:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Hi tec protein 80- nowa formuła

    Post
    Odżywki i suplementy

    Albo kup sobie serwatkę (WPC - np TREC EXTENSOR) i bierz w porachj około trenigowych a na noc nowe NIGHT PROTEIN z TRECA.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2203 Data: 3/22/2004 8:30:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Serwatka na redukcje - pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    startujesz w zawodach? jesli nie to bierz WPC

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 828 Data: 2/23/2012 11:45:06 AM Liczba szacunów: 0
  • obleśne boki ;/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rano z lekkim posiłkiem białkowym, ew. bcaa/wpc przed i jazda Worek bokserski... hmm nie wiem. Chodzi o to, żeby jak najwięcej mięśni brało udział w wysiłku, żeby palić glikogen równomiernie z całego ciała i w miarę szybko.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3342 Data: 6/1/2010 10:40:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Potreningówka

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie tylko potreningowka bedzie bedzie kilka nowosci carbo,izotonik,potreningówka i białko 4 składnikowe (kazeina 15, mleko 20, jaja 15, wpc 36) potreningowka osobiscie czekma na to bez kreatyny 2g BA/porcja dodatek bcaa duzo leucyny czekam na przedtreningowke od sfd - bez kreatyny bedzie mozna smialo motac zestawy na wiele sposobow Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6407 Data: 8/27/2011 12:14:49 AM Liczba szacunów: 0