SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • serwatka w proszku i wpc 80%??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Na stronie www.proteiny.pl znalazlem jakas serwatke w proszku 5kg za 59 zeta tylko to jest 13% bialka a 70% to wegle tylko sie zastanawiam czy to nie jest laktoza przypadkiem?? Pozatym jeszcze maja w ofercie tanie bialko WPC 80% 2kg za 109 zeta?? Napiszczie mi czy to czasem nie jest jakis bubel dodam ze reklamowali sie w gazecie kulturystyka i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1848 Data: 3/3/2004 10:06:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem Z Ostrowią WPC 80

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich. Jak w temacie mam problem z ostrowią wpc 80.Jem ją od 4 dni i dostaje biegunki nie wiem czy to po ostrowi.Jak by ktos znał jakies przyczyny tego zjawiska to prosze piszcie

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3732 Data: 5/12/2007 11:19:18 AM Liczba szacunów: 0
  • WPI kontra mieszanki WPI,WPC,WPH

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Hejka zamierzam przejsc z czystego wpi na mieszanke wpi,wpc, wph lub na samo wpc. Pytanie czy odczuje to jako przejscie na gorsze bialko czy nie. Ewentualnie jaka alternatywe polecacie dla WPI ? pozdrawiam i dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3560 Data: 7/22/2006 8:48:13 PM Liczba szacunów: 1
  • [K] WPC + Spalacz + BCAA

    Temat
    Targowisko

    Witam. Liczę na okazję cenową z racji że jestem studentem w trudnej sytuacji materialnej ;P Jako że robi się niedługo ciepło trzeba się będzie wcisnąć z powrotem w koszulki, potrzebuję: - Białko WPC (najlepiej od SFD) - BCAA (jakieś ekonomiczne np. SFD, UNS, Activlab itd. do 60zł) - Spalacz (również ekonomiczny do ok 55zł za miesięczną "kurację") [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 895 Data: 3/22/2013 8:46:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy WPC można podać osobom nieletnim, małoletnim

    Temat
    Trec

    Witam, trochę nietypowe pytanie ale męczymy się z znajomymi nad pewnym faktem. Jest firma na naszym rynku, która ma umieszczony napis na swoich odżywkach białkowych w tym i na WPC "NIEZALECANY dla dzieci w wieku do 14 lat, w czasie ciąży" A wiele osób, moich znajomych robiąc poranne śniadanie (płatki owsiane + rodzynki + WPC) karmi nim całą [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1327 Data: 12/29/2011 5:10:29 PM Liczba szacunów: 0
  • czy carbo jest niezbędne,wpc help

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam pare dni temu skonczyłem cykl z mono i teraz mysle nad kupnem wpc i carbo lecz nie wiem czy carbo jest niezbedne? czy lepiej akse z carbo zostawic sobie na 2 cykl? wiek 17lat waga 74kg staz na silce z 4miech przed tym z 2-3 lata hantelkami sobie machalem w domu. chce dobic do 85kg i wtedy trening na sile.diete mam nie za dobra i tez nie zła [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 936 Data: 4/28/2010 4:14:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko ostrowia WPC - po treningu ? Źle ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, Mam trochę nietypowe pytanie :) Czy jeśli robie sobie białeczko serwatkowe wpc w domu przed treningiem, a pije je po treningu czyli jakies 3 godziny później i ono dość sporo (ok. dwukrotnie) zmniejsza swoją objęość to czy dzieje sie coś z wartościami odżywczymi tego białka ? :) Z góry dzieki za odp. pzdr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2473 Data: 5/19/2010 2:43:00 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC czy bialko z serwatki w worku?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie. Czy jest sens kupowac takie bialko jak to w linku ponizej: SERWATKA ROLMLECZAAAAAAAAA Czy lepiej zakupic bialko WPC Ostrowi? Cenowo wyglada na to ze Ostrowia musi byc lepsza.. mniej a drozsza.. ale w sumei i to i to bialko z serwatki. Prosze o opinie czy jest sens zakupic to z linku. Dzieki pozdro Zmieniony przez - junek1906 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1196 Data: 1/12/2008 2:33:34 PM Liczba szacunów: 0
  • EGG czy WPC 80%

    Temat
    Odżywki i suplementy

    KRUTKA SZYBKA : Co lepsze na początek (I grupa ) EGG czy WPC 80% . Z góry dziękuje Zmieniony przez - KrisPier w dniu 2004-06-16 14:04:34

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2418 Data: 6/16/2004 1:58:42 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC 80 >>>>>>>>>>>>>> :)))))

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jest tu cos co pewnie bardzo bialkowiczow zainteresuje. Swiezy dokument z data 11/04/2004 prosto od producenta. Wiadomo o co chodzi? SPECIFICATION OF WHEY PROTEIN CONCETRATE 80% Proteins % 80 Lactose %, min. 8,0 Fat %, max. 8,0 Ash %, max. 3,5 Water %, max. 5,5 Solubility index, ml 1,0 disc A,B pH, min. 5,8 Coli forms (in. [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 4/11/2005 1:06:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko od SFD czy WPC Ostrovit ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam panowie, chce kupic trochę białka pewnie bylo to przerabiane na forum, ale moje pytanie jest tylko jedno. Kupic z SFD czy WPC Ostrovit ? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f9c27bd07afd4715ac3a986137472b45.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5aa6f06fe0b14991a8b62579ca822a43.jpg

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2812 Data: 3/21/2014 1:18:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Co to za WPC?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam znalazłem dziwnie tanie białko które wydaje się być w porządku jednak dla pewności się pytam czy je polecacie i czy wszystko ok z składem?(Czy to nie dziwne ,że 1kg wpc kosztuje tylko 44,99zł) -----------------------------------------------------SKŁAD--------------------------------------------------------------------- Koncentrat [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 478 Data: 1/5/2017 6:29:57 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC Ostrovia - 30g B ?!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, Na Ostrovii jest napisane ze dawka to 30g (1 łyżka stołowa). Mam elektroniczną wagę. Po zważeniu 30g wyszło że tych łyżek jest kilka!!! Co jest prawdą? Jak to dawkowac zatem? Marcin

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3691 Data: 1/25/2007 1:26:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Białko WPC 80

    Temat
    Targowisko

    Witam, mam do sprzedania otwarte białeczko (1kg) przesypane do worka po gain bolic'u bo oryginalny mi sie rozwalil. Dokladnie takie białeczko "BIAŁKO SERWATKOWE 4000g WPC 80 Z GLUTAMINA" zapodam link z jakiejs aukcji zebyscie sobie przeczytali. http://allegro.pl/bialko-serwatkowe-4000g-wpc-80-z-glutamina-i1799982422.html Sprzedaje bo trochę [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 957 Data: 9/16/2011 10:40:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko na mase Oxy Gen WPC 80 - 800g

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Mam 15 lat.. I chciałbym brać białko bo jestem strasznie chudy, a trenuję piłke nożną.. Mama nie zabardzo przekonana jest to tego białka.. i mam własnie takie pytania.. Od ilu lat można takie białko jeść? Po ilu miesiącach widac efekty ? Takie czy inne białko mi polecacie w cennie 40-70zł ? Wiem ze bez diety ani rusz ale prosze o opinie [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 11/18/2011 5:14:49 PM Liczba szacunów: 1
  • SFD Wpc protein plus + Nutrend Flexit kiedy stosować aby nie kolidowało?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam drobny problem mianowicie biorę Nutrend - Flexit drink z rana 15g na czczo, a zaraz potem SFD Wpc protein plus 33g z mlekiem i kreatyna Trec - CM3 1250, a po treningu SFD Leucine Carboplus, z rana mnie mdli może to wina połączenia flexit drinka z wpc, czy można zmienić czas zastosowania suplementów z rana aby brać je w innych porach [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 5/11/2013 6:36:29 PM Liczba szacunów: 0
  • [Sprzedam] 2 x Ostrovit - WPC 80 - 900g kraków

    Temat
    Targowisko

    czesc sprzedam 2 opakowania białka ostrovit smak naturalny oraz truskawkowy produkty nowe, nieotwierane dokładnie to: http://www.sfd.pl/sklep/Ostrovit_WPC_80-opis26665.html sprzedaję tylko jako komplet - nie osobno najlepiej odbiór osobisty na terenie Krakowa ale oczywiście allegro też wchodzi w grę (przedpłata na konto) cena: 70zł dorzucam 1 [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1013 Data: 12/26/2011 3:52:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko WPC do mixowania z owsianymi

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam moje sniadanie wyglada tak, ze do blendera wrzucam 100g owsianych uprzednio zmiekczonych wrzatkiem, i do tego 2 miarki białka. obecnie jest to białko Whey Complex z Olimpa, ale juz sie konczy wiec musze kupic jakis zamiennik bo Olimpa jest niestety zbyt drogie. Olimp ma delikatny smak i bardzo rzadka konsystencje wiec smakuje to ok. czy [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 543 Data: 11/5/2012 9:51:09 AM Liczba szacunów: 0
  • WPC+GLUTAMINA-dla koszykarza

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam obydwa suplementy i chialbym sie doradzic w jakiej dawce i o jakiej porze najlepiej brac?Treningi koszykowki mam wieczorem(4x tydzien),glownie cwicze nogi i chce zeby sie szybciej regenerowaly i byly coraz silnijsze.Brac lacznie WPC i glute po powrocie z treningu zanim cos zejm?I rano po przebudzeniu?Czy moze po treningu cos zjesc a odzywki [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2/10/2005 7:22:12 PM Liczba szacunów: 0
  • .::OSTROWIA WPC 80 % TANIO WYSYŁKA GRATIS::.

    Temat
    Targowisko

    Mam do sprzedania 5 kg białka serwatkowego WPC ostrowia worki nieorginalne pewny towar możliwość załatwienia przez allegro przy wpłacie na konto wysyłka gratis cena 140zł za 5 kg walić na priv albo tutaj pozdro

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3272 Data: 4/11/2006 8:39:52 PM Liczba szacunów: 0