SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Drobne pytania , Porady ...Czas zacząć Spam Post v2 %-)

    Post
    Usuniete tematy

    Narazie trzeba to zacząć szamać Jeszcze mam PVL Gourmet 2,27kg Teraz ten WPC. Narazie jadę na czyściutko. Po maturze chcę wejść z jakąś tam dietą, treningami konkret, suplementacja, itp. Ale co Wam powiem... Wyrzuciłem wielostawowe ze względu na kręgosłup... A to co zrobiłem z bicepsami w poniedziałek (tylko 6 serii!!) to do dzisiaj czuję Nigdy [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2009 2:35:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgubienie 35kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zamiast wołowiny możesz dać kurczaka lub indyka lub pewnie jeszcze coś innego. Dieta ma być dla CIEBIE - wywalasz wszystko co Ci nie pasuje, dajesz to co jest dla Ciebie OK przy czym wszystko ma być zdrowe i nieprzetworzone Jak nie pójdziesz ściśle za dietyą to nic się takiego nie dzieje - ja prawie codziennie mam jakieś odstępstwo, ważne to iść [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5849 Data: 7/26/2010 8:57:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgubienie 35kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    OK ! Od poniedziałku porządnie się zabieram ;) kupie te suplementy, wymienie dętke w rowerze, zapiszę się na siłownie i HEJA ! Jeszcze do niedawna traktowałem dietę jako doskwieranie głodu itd. ale jak patrze na jadłospis, to nawet przy małych ilościach można się naprawdę najeść ;) Śniadanie(9.30) : -1 bądź 2 jajka (jak ugotowane ?) -2kromki [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5849 Data: 7/27/2010 10:37:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Zgubienie 35kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WPC mam pić tylko w dni siłowni ? bo mnie zaczęło to dręczyć ;/

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5849 Data: 7/30/2010 6:22:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgubienie 35kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dużo rzeczy chciałbym kupić, ale trzeba mieć za co :D dzięki za sugestię co do treningu. Na siłownię miałem iść już jutro ale jak byłem sie zapisywać to było pozamykane ;/ Wystartuje od środy ;) a tak to normalnie Pn,Śr,Pt Godziny posiłków : Śniadanie(8.30) : -jajko na twardo -2 kromki razowego -Łyżka oliwy z oliwek -2 Ogórki małosolne Suple Gold [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5849 Data: 8/1/2010 8:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenuję bo lubię/ Crossfit według Moralnego/aktualne fotki s.16

    Post
    Strength & Endurance

    Moralny mozesz zerknac na moją dietę?: 1.jajk0+białka jaj + owsianka z odrobina jogurtu + pół banana 2.Ryż basmati/kasza + brokuły + mięso(pierś,wołowina,ryba)+olej lniany 3.Ryż basmati + szpinak+mięso+oliwa 4.WPC + owoc - potreningowo 5.kasza/ryż/ziemniaki + mieso + jakies warzywko przed snem jescze mieso/twarog + maslo orzechowe staram sie jesc [...]

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2012 11:18:56 PM Liczba szacunów: 0
  • %%%TWOJA CHWILA PRAWDY 17 %%%%

    Post
    Doping

    Pol kilo miesa malo, to jakies 100g bialka tylko. 30 jajek zalezy czy calych ale mysle ze pol na pol, czyli liczmy po 60g jedno, 15x60g plus 15x40g odejmujac zoltka z polowy, czyli 1,5kg jaj, liczmy ze 12g bialka/100g jest czyli 180g bialka. E, nie to w sumie jest te ponad 3g/kg jak dodasz jeszcze wolowine czy rybe, myslalem ze mniej:-). Co do [...]

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2012 6:23:18 PM Liczba szacunów: 0
  • 5o mety / rodzice / pytanie

    Post
    Doping

    Kup sobie ostrowie WPC 80 i pij 2-3 razy dziennie po 30g

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 14657 Data: 8/15/2005 9:02:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 5o mety / rodzice / pytanie

    Post
    Doping

    "Kup sobie ostrowie WPC 80 i pij 2-3 razy dziennie po 30g " co to jest ??

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 14657 Data: 8/15/2005 9:03:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobra, jak nikt sie do mnie nie odzywa to piję wpc i ide spać! Dobranoc OGRY

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2008 10:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Powrót do formy by Volferine/Foto str42

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No ale nie chodzi o WPC, daj tam pierś z kuraka chociaż. Bez białka po treningu słabo widzę to budowanie masy.

    Odpowiedzi: 443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2010 7:51:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Byc lepsza wersja siebie :-*

    Post
    Ladies SFD

    Uwierzcie mi poswiecilam bardzo duzo czasu i wlozylam bardzo duzo wysilku w to zeby z mojej glowy nie uciekala mysl ,, HEJ TY OLA !!! TAK WLASNIE TY- JESTES CUDOWNA I SILNA". Teraz jak mam pod gorke to jakos latwiej mi sie ,,wspina,, a to przez to ze zmusilam sie do zmiany,ze chcialam poznac siebie. Sprobujcie wykonywac chociaz kilka cwiczen [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2384 Data: 7/19/2016 11:15:16 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MissInvincible w kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    miss...szukaj szukaj przepisu, bo też bym chętnie wypróbował, na pulpicie czeka już chlebek bananowy, a poniżej Twój sernik (troszkę pozmieniane ilości składników), ale nie taki ładny jak Twój i bez WPC na górze, bo już nie mogłem zmieścić więcej białka w makro, a nie chciałem go dzielić na 3 :-P mam za dużą blaszkę troszkę, ale i tak pyszny, [...]

    Odpowiedzi: 1431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2017 8:21:50 AM Liczba szacunów: 3
  • Nagrody juz wręczone, pora sie napic Advocaata od ActivLabu ziomek !!

    Post
    ActivLab

    Smacznego... ja właśnie nie mam pomysłu na przedtreningowy... I tak chwała żonie, że na suple nie grymasi :) Choć dla niej WPC to i tak sterydy :)

    Odpowiedzi: 3018 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2009 2:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Nagrody juz wręczone, pora sie napic Advocaata od ActivLabu ziomek !!

    Post
    ActivLab

    Ruda a zmieniasz treningi ? więcej białka szamaj do każdego posiłku 20-30g białka WPC dawaj Zresztą czytasz MD i powinieneś wiedzieć czemu mięsko nie rośnie 3 tydzień mija odkąd jestem na samej diecie a mięśnie rosną nigdy nie były tak twarde chyba ze na pompie Zmieniłem trening Trochę z MD trochę z treningów pod okiem Leszka Michalskiego. Sam [...]

    Odpowiedzi: 3018 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2009 9:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Biogenix - Pro Longatum

    Post
    Biogenix

    A ja od zawsze jem tylko wanilie I jeszcze mi sie nie znudzila. Na noc jest jak znalazl. Cenowo tez nie wychodzi najgorzej. Wcale bym sie nie obrazil jakby BX wprowadzil nowe smaki (pokroju Olimp WPC 100%) - z obecnych niedlugo kupie truskawke, czarnej porzeczki i czekolady nie kupie nigdy (nie lubie).

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2007 8:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • *** SPAM - naOMOwani lecimy roochac do PATTAI :D SPAM ***

    Post
    Doping

    wrocilem poszlo od rana 5 kg piersi, pucha tunczyka, owsiane, 4 jajca, wpc raz w robocie a ssanie cały czas

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2009 5:27:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Reso jest pussi, a Molu się dusi, czyli nowy zimowy SPAM

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no nie wiem ja kretke czy przed czy po i WPC bede po bral rczej Zmieniony przez - Molu86 w dniu 2009-01-05 10:04:40

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2009 10:04:20 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Sylwii - Krata na lata

    Post
    ActivLab

    19.04.2016 r. DNT RANO /SFD/Images/2016/4/19/404fe281fc9d4a379592f4b81443d328.jpg 5 km/35 min biegu w terenie WIECZÓR Cardio 25 minut Tak mnie dziś nabrała z rana ochota na bieganie w terenie, że raz dwa ubrałam dresy, słuchawki na uszy i kierunek - park %%) Dało mi to fajnego kopa energetycznego. [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 9539 Data: 4/19/2016 11:24:59 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wszystkiego najlepszego Z suplami to Ci za bardzo nie pomoge bo jedyne co sam biore na razie to WPC+jakies vitamins peaksy. No i powodzenia z maxami!

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2010 11:17:08 PM Liczba szacunów: 0