SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Dietka do oceny, konkret?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W diecie nic nie zmieniałem oprócz tego, że czasami wypije te 40 zamiast 30g ostrowii, lecz po posiłkach czuję głód, np po obiedzie. Zastanawia mnie to czy nie dodać trochę mięsa do posiłków bo te 100g do obiadu wydaję mi się za mało, może to po prostu moja psycha tak reaguje, no nie wiem, lecz jem te 170 do 200g mięsa dziennie, może to za mało. [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 900 Data: 5/5/2009 2:32:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik - Redukcja na maxa i utrzymanie suchej Masy

    Post
    Trening dla początkujących

    No i moja Suplementacja Białko WPC Ostrowia, Kreatyna Trec i Spalacz DYMATIZE DYMA-BURN XTREME

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5463 Data: 7/16/2010 6:50:51 PM Liczba szacunów: 0
  • rAszek - Road to July 2011

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] + 150g piersi z kurczaka + 3 placki z jabłkami **. 20g Universal Nutrition Shock therapy + kawa - przed treningiem **. 10g Universal Nutrition Storm + 30g VitaFit/SFD SFD Wpc protein plus + 50g Olimp CARBONOX - po treningu 05. 100g ryżu białego + 150g piersi z kurczaka + 1 placek z jabłkami 06. niecałe 150g polędwiczki wieprzowej + 20g oleju [...]

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 7607 Data: 10/1/2010 9:59:02 PM Liczba szacunów: 0
  • rAszek - Road to July 2011

    Post
    Trening dla początkujących

    Wreście sie zebrałem na wrzucenie czegos, bo tak obiecuje i nie działam :P Od razu uprzedzam ze to bedzie dość długi post. A wiec od jutra zaczyna się ostatni tydzien cyklu z kreatyna , nie zaliczam go juz teraz do udanych z prostego wzgledu, moze dalem z siebie wszystko jesli chodzi o trening ale sprawy dietetyczne zawalilem... no ale człowiek [...]

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 7607 Data: 11/7/2010 9:42:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję porady - zaczynam się gubić

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki wszystkim za podpowiedzi, od razu wiem, co pozmieniać (chociaż jak pisałem, spadam z obwodem w pasie i wagą). Mam jeszcze pytanie, co do suplementacji. Teraz pakują w siebie TCM i BCAA + WPC (ale nie 3-4 razy dziennie, tylko wspomagająco przed obiadem i na noc). Właśnie skończył mi się spalacz i zastanawiam się, czy jest sens brać [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 930 Data: 9/25/2013 10:08:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase dla ektomorfika - prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro już kupiłem białko ostrowie wpc i gainera carbo to nie chciałbym aby się zmarnowały... Mam je wyrzucić do kosza? ;<

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1625 Data: 4/10/2010 7:47:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase dla ektomorfika - prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dietę trochę poprawiłem, mam nadzieje, że na lepsze. Posiłek pierwszy (rano -> 6:30): 600kcal, 42,7g B, 68g WW, 19,2g T - Płatki kukurydziane 50g + 250ml mleka - Białko 30g + 250ml mleka - Rodzynki / Orzechy włoskie Posiłek drugi (w szkole -> 10:30): 500kcal, 25g B, 50g WW, 55g T - Chleb z salami/szynką - Gainer50g Posiłek trzeci (obiad [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1625 Data: 4/11/2010 11:10:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase dla ektomorfika - prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek pierwszy (rano -> 6:30): 600kcal, 42,7g B, 68g WW, 19,2g T - Płatki owsniane mleko - Białko 30g + 250ml mleka - Rodzynki / Orzechy włoskie Posiłek drugi (w szkole -> 10:30): 500kcal, 25g B, 50g WW, 55g T - Chleb z mięsem warzywami i masłem Posiłek trzeci (obiad -> 16:00) : 448kcal, 26g B, 62gWW, 11g T - Pierś z kurczaka - [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1625 Data: 4/11/2010 12:22:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka Suplementacje Polecacie ??? Prosze O Pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do gainera to jesli bedziesz przyjmowal wedlug brakow w diecie to nie powinienes sie otluscic. Gainer SWG 4000 Olimpu jest bardzo dobry zawiera wpc,wpi,wph do tego ww i wieksza dawke mct niz inne gainery. Jest to jeden z najbardziej kcal gainerow dostepnych na rynku. Polecam smak czekoladowy. Co do bialka. Faktycznie SP80 jest OK ale jesli [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 9/21/2005 3:40:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    Powiem Tak jestem na tym forum juz jakos 2gi rok ....Krecilem sie po forum tu i uwdzie W sumie to najwiecej w dopingu...Znam tutaj duzo madrych i inteligentnych ludzi i jakby to powiedziec nie mam ochoty nikogo robic w przyslowiowego "balona" to forum jest dla mnie niezlym zrodlem wiedzy wiec niechcialbym zostac zbanowany tylko dlatego [...]

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 11/25/2004 9:40:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    Za 192zł mozna kupic 3750gram System Protein 80. Czyli jakies 51zł za kilogram Chociaz jakby to WPC kolegi okazalo sie pewne to moze...=]

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 12/1/2004 6:21:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    romerro a nie widzisz co napisal goldcis ??jak zdanie moderatora to dla was malo to ja nie wiem ..serwatka jest pewna!.DAje Glowe..Co do system protein to pisalem juz w innym poscie bialko jaja a Wpc to dwa swiaty moim zdaniem !!.Zreszta tutaj i tak jest taniej.

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 12/1/2004 7:03:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    numer mojego GG to 5352358 tam wszystkie wasze watpliwosci zostana rozwiane!! naprawde piszcie bo mam wrazenie ze sie boicie:). Tora serwatka jest po 45zl za kilo i Watpie ze znajdziesz lepsza cene na necie za WPC 80% .Bialko pochodzi z Amerykanskiej Firmy!!NApisz na gg wszystko CI napisze.CO do Zdjec to moge dac zdjecie samej Serwatki gdyz [...]

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 12/1/2004 10:05:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    Tutaj sa wszystkie protukty jakie robi ta firma ja mam pierwszsy WPc!! Products: Proliant 8000 Whey Protein Concentrate Proliant 8010 Instantized Whey Protein Concentrate Proliant 8200 Heat Stable/Gelling Whey Protein Concentrate Proliant 8350 Whey Protein Hydrolysate Proliant 8360 Instantized Whey Protein Hydrolysate Proliant 8370 Whey Protein [...]

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 12/2/2004 8:39:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    Ktos kto to importuje daje mi za ile ma nie pytam zreszta kto sie przyzna do swojego .NApewno nie ma za grosze bo to Wkoncu Wpc !! a wyprodukowanie takiej Serwaty napewno troche kosztuje!.

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 12/3/2004 1:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Protein Concentrate!! 80% instant

    Post
    Targowisko

    kupiłem biało i wydaje się być ok, smak/zapach/rozpuszczalność/konsystencja praktycznie niczym sie nie różni od olimpowskiego WPC, niestety nie mam możliwości zbadania aminogramu etc:( Zmieniony przez - kowatschoo w dniu 2004-12-10 04:06:25

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7759 Data: 12/10/2004 3:35:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta - proszę o krytykę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zazywa sie leki a nie posiłki zamiast wafli zrob porządne kanapki, zamiast bakusia woda minerlana od razu po treningu zjedz banana z wpc, pozniej makaron i chude mięso/ryba pzodr

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 773 Data: 10/3/2010 12:06:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa dla ekto(gdzie progress)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest. Możesz zakupić sobie wpc np. :http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html ułatwi w trzymaniu diety a przepisy z użyciem białka znajdziesz tu : http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html . Co do treningu przeczytaj ten [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 715 Data: 1/7/2016 10:06:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy CEL MASA!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1: -Płatki owsiane 100g 11B 7,2T 62,4WW (czy dało by się znaleźć jakiś zamiennik owsianych? żeby to nie było za monotonne). -Oliwa z oliwek 10g 0B 9,9T 0WW -Mleko spożywcze 2% 250G 8,5B 5T 12WW -Ananas 150G 1B 0,3T 50WW Posiłek 2: -Makaron 100g lub ryż np. z ananasem 10B 1,6T 75,8WW -Owoc (duże jabłko)0,4B 0,4T 10,1 WW Posiłek 3: -Warzywa [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 3/31/2009 7:29:19 PM Liczba szacunów: 0
  • OPTIMUM Whey Gold Standard jakie białko zbliżone?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wysyłałem ci nawet Tomq kiedyś badania tego izolatu, the_ox(volvo) pierwszy napisał ze izolat wałowany na wpc i od niego sie zaczeło%-) tez tak pisałem ale wincol napisał(nie napisał co dokładnie jest nie tak) ze jest to izolat

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 17216 Data: 6/21/2013 5:06:14 PM Liczba szacunów: 0