SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Dieta praktycznie jak na 1 stronie: 1. płatki owsiane 100g + rodzynki + 4 jajka + mleko 250ml + jabłko + WPC 20g 2. makaron 130g + szynka 200g 3. płatki owsiane 130g + WPC 30g + oliwa 5ml 4. przedrteningowy - kasza jęczmienna / gryczana 130g + ryba 200g + oliwa 5 ml 5. shake potreningowy - rodzynki 100g + jabłko + WPC 40g 6. potreningowy - ryż [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2011 8:57:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Fryto/Dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    7.04.2014 Poniedziałek Dzień treningowy PULL Na uczelni zjadłem posiłek przed-treningowy, pierwszy raz od dłuższego czasu. Strasznie mi się nie chciało iść na trening, już byłem bliski zrezygnowania, ale jakoś się w końcu przemogłem. Trening: 1) drążek podchwyt na szerokość barków 6 seri: 4x4 + 2x3 4x5kg/4x7,5kg/4x10kg/4x12,5kg/3x15kg/3x17,5kg 2) [...]

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2014 9:37:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Zastanawiam sie odstatnio nad dość ciekawą kwestią, mianowicie jakie plusy i minusy były by wypicia wpc np 30g bądź bcaa 20g w nocy gdy się np przebudzę ? mało info na ten temat, a wydaje sie byc to ciekawe sam Cutler tak robił, no ale wiadomo ze to inna liga Mogę się założyć, że pan Cutler podał nawet przy okazji jakiej firmy powinny być te [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 2:18:04 AM Liczba szacunów: 0
  • idea tego białka jest spoko a że producent same chrząstki rogi i kopyta mieli to inna sprawa%-) Kazam kiedyś pisał że najlepiej po treningu mix WPC z kazeina w proporcjach 70-30 tego się trzymam puki co

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2015 8:29:06 PM Liczba szacunów: 0
  • aakg+alanina+wpc+bcaa dla mnie sie liczy tylko to:) a bialko leci tylko do omleta 50g dla smaku, czasem na noc Zmieniony przez - skromnyAnabolik w dniu 2016-09-17 10:09:53

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2016 10:09:40 AM Liczba szacunów: 0
  • 8 rano krótka insa 8,15 owsianka+wpc 9,15 ryż+kura+warzywa 9,45 trening siłowy 12 krótka insa 12,05 carbo,bcaa, glutamina,kreatyna 12,20 wpi 13 kasza gryczana +kura+warzywa itd. Około godziny 16 będzie jeszcze jeden strzał insy, Waszym zdaniem powyższy schemat będzie ok? Czy byście coś zmienili

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2017 11:00:46 AM Liczba szacunów: 0
  • nie a w jakim celu kazeinę??bo katabolizm ??%-) głupota straszna , normalne wpc

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2017 3:44:34 PM Liczba szacunów: 1
  • jakie stosujecie białko na masie, isolat czy wpc? pije dwa razy dziennie szejka z owsianych, orzechów i białka. które wybrać? celuje chyba w qnt

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2017 1:18:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Akurat słodkie było przydatne do trzymania high carb czyt. Potreningowej szamy z wpc no ale cóż. Dobra, nie da nic to zirid zapodam

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2017 9:47:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Akurat słodkie było przydatne do trzymania high carb czyt. Potreningowej szamy z wpc no ale cóż. Dobra, nie da nic to zirid zapodam Cayek udca daj

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2017 10:42:25 AM Liczba szacunów: 2
  • Bialko 5 jaj 2x wpc 400 g indyka twarog/2 serki wiejskie tunczyk od biedy, dorsz Tluszcz 60 g lnianego 5 jaj 40 g masla orzechowego 10 g omega3 orzechy wloskie 20-30 g Wegle 300 g ziemniakow 200 g ryzu wafle ryzowe przekaski typu sunbites. Raz na dwa tyg jakis kebab czy pizza. Leci tylko test raz mix raz cypio teraz aktualnie prop przez jeszvxe [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2018 11:47:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Fitatu. Dzieki zaimstalowalem wprowadziłem i dziala ale cos mi sie nie zgadza np. Białko suma 220g ale jak sumuje roślinę i zwierzęce to wychodzi 180g a co z reszta? Tak samo z tłuszczami wychodzi 100g ale jak sumuje nasycone jedno i wielo to wychodzi 60g a gdzie reszta z czego wynika ta rozbierznosc? [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2018 4:27:52 PM Liczba szacunów: 0
  • sorry, ja zle napisalem, nie klotnia a debata %-) no ja jak w irl na pakiernie poszedlem przed recesja w 2008 to srednio tygodniowke z magazynu raz w miesiacu na suple rozp*****lalem, a wtedy jeszcze nie bylo podtaku na bialka i wszystko jeszcze jakos trybilo, bo teraz 95% tych supli to smietnik jest chyba, jak cos kiedys dzialalo, to teraz nie [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2018 7:43:32 PM Liczba szacunów: 1
  • tylko chris bumstead jak i wielu innych topowych prosow, nawet jak bedzie zarlo szmelc, bedzie wygladalo lepiej i trzymalo lepszy bf niz reszta smiertelnikow, moge zalozyc sie o kazdy szmal, ze ten czlowiek nigdy nie byl i nie bedzie gruby, z jego przemiana materii. przyklad z naszego podworka? piekarz. znam osobiscie jednego bardzo dobrego ifbb [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2018 3:21:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedli chodzi o dietę , to ciężko przełknąć co kolwiek . Ale na sile jakoś tam lodjem coś plus duże ilości białka w prochu idą . Trening odpuszczam 100% bo nie mam w ogóle sił plus ból mięśni , plecy , nogi to tragedia . Nic wbijam co mam wbijać i kładę się do łóżka . Dzięki zdrowia Miksuj sobie massówkę z białkiem i pij jako zamiennik [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2018 2:58:38 PM Liczba szacunów: 0
  • kamil - o to mi wlasnie chodzi, ekonimiczniej wychodzi i wiesz co jesz, zreszta samemu mozna cala blache napiec takich batonow w piekarniku, niz placic 6-10zl za sztuke... 12 batono-ciastek, po 150g każdy, zrobione w około godzinę. WPC, tłuszcz z masła (fistaszki/migdały) i płatki owsiane/jaglane, szklanka mleka. Proporcje 2:1:2 Makro nie liczone, [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2018 7:50:17 PM Liczba szacunów: 4
  • pierwsze slysze, ze po nacu pierdy okrutne :-D ja mam zazwyczaj takie po jakims wpc a wpi w ogole mi nie sprawia takich problemow...

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2018 4:44:10 PM Liczba szacunów: 0
  • to nawet saa moze nie byc winne, kolo roku 2009/10 zakupilem BCAA w kapsach takich niebieskich z Dymatize i tez wlasnie sraka robila sie zielona od tego, to samo mial moj ziomek %-) dymatize tez mialo ch**owy na maxa smak protein, dlatego po tym i po wpc, odpuscilem ta firme kompletnie :-D

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2019 8:16:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakieś nowe rewolucyjne teorie z tym ściąganiem drążka do brody. Nie chodzi o to żeby ciągnąć nie wiadomo jak nisko - ale poziom brody to zdecydowanie za mało żeby odpowiednio spiąć mięśnie pleców. Można zatrzymywać ruch kilka centymetrów przed klatką - dużo zależy od stosowanego drążka - ale na pewno nie na wysokości brody. Czysta herezja. Zmień [...]

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2015 12:39:42 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - 15.03.2016 Tydzien 7 - Trening A Czas: 1h 25min 1a. Goblet squat (3 x 10, 90 sek. przerwy) tempo 4020 Tydz 7: 10x15kg R, 10/10/10 - 22,5kg Tydz 6: 10x15kg R, 10/10/10 - 22,5kg Tydz 5: 10x17,5kg R, 10/10/10 - 20kg Tydz 4: 10x12,5kg R, 10x17,5kg, 10/10 - 20kg Tydz 3: 15x12,5kg R, 10/10 - 15kg, 10x17,5kg Tydz 2: 10x10kg R, 10/10/10 - 12,5kg [...]

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2016 11:56:42 AM Liczba szacunów: 0