SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. WIEK:25 2. WAGA; WZROST; 88 Kg, 185 cm 3. CZAS REDUKCJI: od 2 tygodni, czas trwania jeszcze ok 6 tyg. 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 27% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 18% 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: 3x w tygodniu 40 min biegania rano na czczo , pozatym 3 x w tygodniu trening siłowy zakończony 30 min aerobów. DIETA bardzo [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2012 11:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na silowni i powiedzial ze powinno byc ok, troche mocniejszy niz TSE z olipmu. Mam pytanie do Ciebie, co myslisz o bialku (UNS WPC) na redukcji jako wspomagacz do diety i jak polecilbys jego stosowanie. Dieta w miare ogarnieta + ucinanie wegli co tydzien. http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html lepiej sobie plusa zapodaj

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2012 12:27:46 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. WIEK: 18 2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: 95/188 bic 38 , Udo 63 , Klatka 102 , Pas ,104 3. CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): 7 tygodni 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 27% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 15-20% 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: Byłem na diecie jogurtowej , Teraz ogólnie trzymam dięte , [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2013 4:29:13 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. WIEK: 25 2. WAGA: 110 WZROST: 190 3. CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): 2 miesiące, planowany termin zakończenia koniec kwietnia 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 20 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 12 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: Dieta niskowęglowodanowa, wysokobiałkowa. Trening 3 x tydz. siłownia + 4x [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 11:56:09 AM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jezeli chcesz sie szybko wyciac to zainteresuj sie dieta VLCD. Trening na redukcji kwestia wlasnych upodoban chociaz ja bym polecil FBW silowe 3x w tygodniu. Trening naczczo to raczej slaby pomysl, musialbys chociaz wypic se wpc przed treningiem. Musisz jeszcze pamietac ze redukcji tak samo jak masy - nie mozna ciagnac w nieskonczonosc bo w koncu [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2014 9:25:37 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam! 1. WIEK: 25 2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: 102 kg, 182 cm 3. CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): Trwa aktualnie niemal 2 miesiące, czas zakończenia- żaden termin mnie nie goni ;) 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): SFD/Images/2015/7/31/9059003c754441febd7475b9379ae81b.jpg 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2015 3:26:41 PM Liczba szacunów: 0
  • RECEIPE FOR LITTLE MONSTERS

    Post
    Doping

    ostatnia opcja pasuje najbardziej! szkoda czasu na rozruch iran i tak sie rozbuja w 3tyg wiec te 3tyg beda moim rozruchem dobra a teram konkretnie na cyklu planuje TKD priorytet zmiana skladu ciala fet down, lbm up pasuje insa? walilbym tylko po treningu razem z weglami 1iu na 10g wegli czyli jakies 8iu bo planuje 80g wegli + 40g wpc.. jak to [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 6712 Data: 7/23/2005 10:44:49 PM Liczba szacunów: 0
  • RECEIPE FOR LITTLE MONSTERS

    Post
    Doping

    insa + kreta + carbo + wpc... mmmmm... to moze byc ciekawe

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 6712 Data: 7/24/2005 12:36:36 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Opalinho

    Post
    Dzienniki Treningowe

    TRENING Z DZIŚ: NOGI - siady klasyczne - 6 serii - ostatnie 3 - 95 x 6, 102 x 6, 110 x 4 - fronty - 60 x 12,10,10 - suwnica - 3 x 25,20, 15+8 - rest pauza w ostatniej - MCNPN z hantlami - 4 x 15-12 - wspiecia na palce stojac - 5 x max Trening udany, aczkolwiek pobolewają mnie biodra lekko, szczegolnie prawe. Serii i cwiczen moze troszke mniej [...]

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 13647 Data: 12/22/2014 10:24:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykle kreatynowe; propozycje, ceny, zestawienia

    Post
    Odżywki i suplementy

    a wiec tak!! POSIADAM CELL PUMP(665g) CREVOLUTION (450g) omega 3 (stezenie 1000mg w kapsułce ) apteczne zma i białko wpc i rozpisana dite. Chce zaczac cykl i jak to wszystko rozpisać i rozplanowac aby było dobrze??? Prosze o pomoc!!

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2005 9:14:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykle kreatynowe; propozycje, ceny, zestawienia

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmmm a moze 2cp + nitro (a wtedy bez mono, bo w gruncie rzeczy to jestem 3 tygodnie po cyklu z mono) ?? kupie wszystkiego tyle ile bedzie trzeba, pieniadze mam edit myslalem nad hmb (jestem na stalej suplementacji 3g dziennie) 2x cp (900g) nitro (240+120 kapsulek) glutamina (500 kapsul z treca) zma,omega,witaminy,pobudzacze itd jakis night [...]

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2005 8:09:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] justnobody - tiruriru, czyli dzienniczek treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Przez weekend miałem odwiedziny rodzinki, a więc ciężko było z trzymaniem michy, mimo starań wpadła jakaś pizza i kurczak w knajpie. Gdyby nie tona oliwy to byłoby spoko :) W niedziele zrobiłem trening nóg i w sumie jestem zadowolony, bo wpadło pierwsze 50kg w siadach na 6 razy. Może nie dużo, ale 10 więcej w porównaniu do poprzedniego tygodnia, [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4254 Data: 10/15/2018 9:10:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    WPC: ja smak też mam gdzieś tylko innej nie było. Ale jeszcze jutro, i się wybieram na duże zakupy. Dzisiaj w ramach małych wykupiłem w sklepie wszystkie mrożone brokuły jakie dowieźli To będę pił, już miałem nadzieję że odpocznę od tej przeklętej truskawki No też mi się podoba, i mniej filozofii niż w HST, tak na pierwszy rzut oka, muszę [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2010 4:29:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    mono, WPC, Olimp ZMA nie pamiętam jak to się nazywa, omegę, mały szejker bo ten jest gówniany i potrafi się nie dokręcić i chlapać. I to chyba wszycho na razie. Pokrzywkę popijam cały czas, dobra jest; oki zwiększę dawki pod koniec Wścibski! Nooo bo mi się jakiś węzeł na karku powiększył ale już zeszło. Dawno to było, i w ogóle dziwne rzeczy [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2010 8:36:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    Przed drugą sesją cardio walne sobie kawę z imbirem, pokrzywy mi szkoda psuć smaku Nie byłem w szkole. Rano aero gładko weszły potem śniadanko whey siemie o3 ogórek. Potem drugie szpinak, płatki owsiane takie mieszane granulowane 35 gram za***iste. Skoczyłem do lekarza przed 9 kolejka taka że o 11:30 wyszedłem. Mam zwolnieni do piątku I [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2010 12:04:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    dietetetyczno treningowe założenia UD.2 tez mi się podobają, na pewno przetestuję niedługo, planuję po jakieś 3-4 miesiącach masy ostrą redukcję tak żeby zjechać do 10-9% bf właśnie na UD2. Akurat na plażę Potem na jesień masa konkret ale bez szaleństw carb cykling albo kochany low carb dalej. To tak jeśli idzie o plany. Pandley rows oblukałem [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2010 12:27:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] na luzie 2 lekkie treningi FBW minimalne obciążenia dużo powtórzeń, lajtowe ćwiczenia, maszyny. W resztę dni po 30 aero średnio. Na lajcie tak. Dieta low carb, po treningu jabłka i Wpc, strasznie mi jabcek na redukcji brakowało, po za tym wieczorami zagościła marchewka bo ssie trochę, nic nie liczę, do szkoły biorę razowca z dodatkami.

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2010 9:51:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    13.04.2010 Trening SQ 5*/40/55/70/70/70 WL 5*/30/35/45/45/45 Wiosłowanie 5*/40/50/60/60/60 Unoszenie bokiem wylewające 10*6kg/ 10*6kg/ 10*6kg Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 15*6kg/ 8*10/ 5*10 Wspięcia 3s 70kg=100p Brzuch Chory byłem ciągle ale poszło dość gładko. W dużych liftach wciąż luz spory 15.04.2010 Trening SQ [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2010 8:31:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    19.04.2010 Uczem się. http://www.youtube.com/watch?v=yhaRR85rcu4 Przedmaturalna porcja niemieckiego, po za tym wyjątkowo poczytałem sobie jakieś listy. Słówek trochę mi brakuję trzeba się wziąć za to w końcu. A tak po za tym to chemia, sfd, i cardio. Wieczorem pewnie pooglądam jakieś filmy albo sobie poczytam. Trening: Aero, 40-45min Pogoda [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2010 5:44:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    21.04.2010 Gardło pobolewa. Ale aeroby zaliczone. Najgorsze że mnie w połowie złapała ulewa i do domu dobiegłem kompletnie przemoczony. Ostro poszedłem, w sumie myślałem że konycja na gorszym poziomie. ... jutro będę cierpiał Trening: 35min cardio Dieta 1. 6 jaj, olej palmowy, szynka, ogórek 2. 4 jaja reszta jw. 3. czit. i wpc [...]

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2010 8:14:41 PM Liczba szacunów: 0