SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Co po cyklu ? Coś brać czy nie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    gainer to tylko uzupełnienie diety.ale lepiej wyjdziesz kupując wpc, gainerka zawsze możesz sobie sam zrobić. 30dni mało, przedłuż cykl na mono o kolejne 15-25dni. dextro nie bierz w ogóle.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 819 Data: 3/11/2007 2:17:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Oboz

    Post
    Odżywki i suplementy

    moze byc to i to, lub samo wpc jak nie masz pieniazkow

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 904 Data: 7/31/2008 6:43:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy Matrix, a kiedy izolat

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    niewielka, izolat wedloog mnie dobry jest na rzeźbe na mase wystarcza wpc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3873 Data: 3/31/2004 8:00:51 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer + bulk + bialko ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    DUDEK : stala suplementacja vita-min multiple sport i gold omega-3 + dodatkowo cynk + magnez to juz jest ... chodzilo mi mianowicie o gainerze bulku i bialku , lub bulku i bialku . mohawk2: po 1 bialko na noc a z tego co wiem ultimate protein to wpc. po 2 1500 gram jesli juz :) czekam na kolejny odpowiedzi .Dzieki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 11/30/2008 6:16:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - siła | do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 posiłek to jak nie posiłek brak warzyw , źródeł białka i tłuszczy.. Na SiŁe to jest trening!;-) Daj 4 większe posiłki a potreningu miks węgli (ryż,bana, miód,rodzynki) i wpc. Zmieniony przez - wojo zmc w dniu 2015-01-05 15:44:25

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 1/5/2015 3:43:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - siła | do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Warzywa dodaj, w IV posiłku dodaj wpc a do V dałbym jajko chociaż jedno;-)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 1/5/2015 4:46:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Profi Whey Mass.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zeby nie zakladac nowego postu to zapytam tutaj. Profi Whey Mass kosztuje ok 150 zł za 4000g. W tym jest ok 1800g białka i tyle samo węglowodanów + różne dodatki. To białko jest w sumie dobre(a przynajmniej nie najgorsze) bo jest np koncentrat białka(WPC) i izolat(WPI)... Więc za cenę około 150 zł mamy białko, węglowodany + dodatki. Za białko więc [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2077 Data: 4/30/2004 6:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Profi Whey Mass.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Więc za cenę około 150 zł mamy białko, węglowodany + dodatki. Za białko więc płacimy ok 65 zł za 1800g bo jest to niecała połowa ze 150 zł. NIE MOZESZ TAK LICZYC, WEZ POD UWAGE, ZE BIALKO JEST DROZSZE NIZ WEGLOWODANY... Jak kupimy osobno białko to wychodzi drozej. Np. Whey Pro Matrix... Moze różnią się te bialka jakoscia(Profi a Matrix) MATRIX [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2077 Data: 5/1/2004 3:07:37 PM Liczba szacunów: 0
  • somotropin-hormon

    Post
    Doping

    SFD Wpc protein plusCENA: 39,89 zł 1. WIEK: 30 2. WAGA: 106 3. WZROST: 176 4. WYMIARY: -biceps: 45,5 -klatka: -udo: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: kilka lat z przerwami 6. DIETA: bialkowa 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:z 4 zazwyczaj test 250 i deka ,byl tez tren ,buldenon i test prolongatum 8. TRENING 9. CEL CYKLU: redukcja tkanki [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 741 Data: 1/20/2013 12:45:03 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie bialko?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Aktualnie też jestem na cyklu redukcyjnym i jem WPC Ostrowia, smak może nie powala, ale w stosunku cena/jakość jest bardzo dobrze.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 740 Data: 11/26/2008 9:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Najskuteczniejsza ilość białka ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Adrian233 jak masz nieograniczone ilości wpc to proponuje brać je rano po przebudzeniu/albo kilkanascie minut po jak bierzesz rano kreatynę/, przed i po treningu i odrobinę na noc/tu już nie ma konieczności/, reszte proponuje odsprzedawać kumolom i kupic inne suple, np. zma oryg. bo działa lepiej niż apteczne/chyba że spróbujesz trzykrotną dawkę [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 877 Data: 1/9/2006 5:51:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś nie tak dzila ta moja metka...

    Post
    Doping

    mam to i to lol... ale i tak posze polski srednio na 75% a starej matury pewnie przez to bym nie zdal..lol bilko ostrowni WPC-80

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2292 Data: 12/28/2006 2:43:45 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja dla biegacza

    Post
    Odżywki i suplementy

    kk, dzieki. a to wpc treca jak bym chcial to przyda sie tez nie tylko w okolotreningowych ale tez czasem w szybkich posilkach jako uzupelnienie niedoborów?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 841 Data: 3/1/2013 4:57:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Z czym najlepiej połączyć kreatyne ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Carbo (olimp, Bx) Białko (WPC 80, Olimp) Witaminy (Olimp) Omega 3 (jak chcesz) L. wysłanych artykułów 1 L. przecz. artykułów 3 Zmieniony przez - soxxx w dniu 2008-04-13 14:46:20

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4401 Data: 4/13/2008 2:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Świata GPC 22-28.09.2013 Eger (Węgry)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    To jest MEGA plus federacji GPC, WUAP i WPC, że nie musisz być zrzeszony i w związku z tym nie ponosisz dodatkowych opłat i nie oczekujesz na to, że ktoś się zgodzi na twój wyjazd, czy nie. Jesteś niezależny. W Polsce z federacją GPC współpracuje Polska Unia Trójboju Siłowego. PUTS może ci pomóc w formalnościach jeśli chcesz, ale nie zakazuje [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3090 Data: 7/2/2013 10:03:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc w wyborze diety !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WPC OStrowin 80 1800g i kreatyne Vitalmax 500g-nie polecam,no ale jesli juz kupiles to bierz. Jesli trenujesz 5x w tyg vale tudo to bd mial trudno nabrac masy.Chociaz jest to oczywiscie mozliwe.Proponuje ulozenie dobrej diety trening na silowni 2 razy w tyg w zupelnosci wystarcza np. w pondz i czwartek. Zmieniony przez - Nowin33 w dniu 2008-11-01 [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 11/1/2008 2:29:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Koktajl po treningu - masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zamiast twarogu wpc lub mix białek

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2339 Data: 3/26/2010 3:58:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Koktajl po treningu - masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ser bialy w proporcji z wpc 1:1 powinien byc ok. Chyba, ze nie przeszkadza Ci smak piersi z kurczaka, ryby lub wolowiny w koktajlu.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2339 Data: 3/27/2010 6:55:18 PM Liczba szacunów: 0
  • białko !?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Najpierw sie dowiedz jak powinienes jesc, pozniej sobie kup białko. Na białku nie robi sie cykli :-) a wpc jest w porządku jak mało kasy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 388 Data: 1/7/2014 3:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko HITEC

    Post
    Odżywki i suplementy

    no własnie , nie chce kupować soi ani innych takich , wolał bym coś ala wpc. Czy już białka sfd są lepsze niż te zakichane promocje

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4172 Data: 12/6/2011 8:00:05 PM Liczba szacunów: 0