SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ### DZIEŃ 16/91 - 20 marzec ### Wtorek. Trening wieczorem. TRENING PULL A 1. MC RAMPA 8 8x50 / 8x70 / 8x90 / 8x113 / 8x133 8x50 / 8x75 / 8x98 / 8x118 / 8x138 8x50 / 8x75 / 8x103 / 8x123 / 8x143 2. Ściąganie drążka do klaty szeroko RAMPA 10 10x20 / 10x30 / 10x40 / 10x50 10x15 / 10x25 / 10x35 / 10x45 / 10x55 10x20 / 10x30 / 10x40 / 10x50 / 10x60 [...]

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2012 11:13:19 PM Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY !!! Dobra czas coś sensownego wymyślić, bo takie na czuje machanie i jedzenie na razie nic konkretnego nie przynosi. Także wchodzę na stały plan treningowy, gdzie będę starał się progressować. No i dopracuję diete. DIETA Ze względu, że moja aktywność fizyczna jest teraz bardzo niska a na treningach nie ma porządnych ćwiczeń [...]

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2012 5:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Jakby kogos interesowalo co u mnie to ostro zapyerdalam w robocie. O 6 wyjedzam a w domu jestem o 20-22, wiec na trening nie ma czasu zbytnio, a nawet jak sie czasem znajdzie to nie chce sie, bo sil brak. Moze gdybym silke mial pod domem to bym chodzil, a dojazdy nie bardzo wchodza w gre, a pompek nie chce mi sie robic %-) Temperatura daje [...]

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2012 2:09:36 AM Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WRACAM DO GRY Bez zbednego pyeprzenia przejde do konkretow, nie chce mi sie juz tak szczegolowo wszystkiego rozpisywac. Cel na tez sezon Przede wszystkim odrobienie strat masy miesniowej, a potem jesli starczy czas dobudowac troche miesa tu i tam. Planuje w tym roku nie zalac sie jak ostatnio. Takze caly rok bede wykonywal rozne formy aero, bez [...]

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2012 12:25:38 AM Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak ci głod doskwiera to wyeb WPC i zastap je jakim miechem, nabiałem czyms konkretniejszym niz proch. Tez bym sobie takie ładowanie zrobił :-P

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2013 1:48:48 AM Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cv - właśnie o to chodzi, że głód nie meczy prawie w ogóle. Coś ze spalacza musi go niezle tłumic. Jest ochota po prostu na coś innego. Te ładowania to super sprawa pod wzgledem głównie psychicznym, ma sie ten komfort ze jeszcze chwila i sobie zjem konkretnie. szaunima - no taki jest plan, zobaczymy. W razie problemów poleci szejk: 200g ryżu, 30g [...]

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2013 4:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • propozycja wykonania badan laboratoryjnych produktow bialkowych na zaw. bialka

    Post
    Odżywki i suplementy

    nieprawidłowosci na bank są, sqam osobiscie naknąlem się na WPC które na bank WPC nie było, nawet mixerem nie szło tego wymieszac by grudek nie było, musiałbym to młotkiem nap*****lac albo zagotowac pewnie by dobrze rozpuscić. tutaj link do wyników badań dotyczących CEE: [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 4288 Data: 5/23/2007 7:04:02 PM Liczba szacunów: 0
  • OstroVit WPC ISO 80 vs WPC 80 łowickie

    Post
    Odżywki i suplementy

    flex1976, no właśnie widzę, że raczej nie będzie nic lepszego. Póki co, niby najlepszy skład ma WPC 80 łowickie, ale nie widziałem jeszcze profilu aminokwasowego OstroVit WPC ISO 80 - ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Byłbym wdzięczny. Zastanawiam się jeszcze, czy nie dorzucić kilku groszy do jakiegoś innego białka.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8165 Data: 11/7/2012 9:23:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko - poszukiwania

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Mara,masz racje nie jest źle.Jest tragicznie.Patrz wyżej. A żeby było jeszcze gorzej,to w cenie provitu masz 2 kilo wpc extensora.U Sona kilogram wychodzi teraz po 54 zł,więc z przesyłka masz 118 zeta za 2 kilo WPC.Więc jest to w tej chwili NAJLEPSZA propozycja na rynku jeśli chodzi o białka. Pozdro. MIĘTKI [...]

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5550 Data: 10/15/2003 1:39:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta podczas cyklu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witaj, Jeśli węglowodany czujesz że na węglowodanach dobrze się czujesz to bazowałbym na nich, druga sprawa spokojnie rotowałbym węglowodanami. Po treningu możesz podbić kalorie kleikiem ryżowym +wpc, skrobię kukurydzianą+wpc te zestawienie jest lekkostrawne i łatwo można podbić kalorie co szybko się trawią. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 453 Data: 2/28/2018 11:21:32 PM Liczba szacunów: 0
  • podwyżka cen białek :-(

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    WPC ceny poszły do góry.Wszystkie amerykanskie firmy podwyższyły ceny WPC srednio o 20%.Zobaczycie sami wkrotce ,ze zmienia sie ceny białek z importu.20% to i tak nie dużo ze wzrostem cen na giełdzie od70%-100%!!!

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 8016 Data: 6/5/2007 12:47:56 PM Liczba szacunów: 0
  • podwyżka cen białek :-(

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to wszystko jest tak bardzo nieprawdopodobne ze az sie wierzyc nie chce.dlaczego ma drozec wpc skoro mleko nie drozeje???koszt produkcji zwiekszyl sie o 100%, koszty transportu, czym to jest powodowane? skoro tak wpc drozeje jako polprodukt to musi zdrozec rowniez zwykle jedzenie. zejdzcie na ziemie. BREDNIE to zwykly przekret olimpa chce sie [...]

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 8016 Data: 6/12/2007 6:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Droga do sukcesu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Mleko 2% 300ml Płatki owsiane 60g Ser biały pół tłusty 100g Orzechy 30g OK Posiłek 2 Chleb razowy 50g szynka z indyka 60g Oliwa z oliwek 10g WPC 80 30g Mleko 300ml Banan 100g BANANY TO W ZASADZIE JEDYNY OWOC KTÓREGO NIE POLECAM. DAJ JABŁKO. Posiłek 3 (PRZED TRENINGIEM) Ryż paraboliczny 50g Pierś z indyka 100g 300g Surówki [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 697 Data: 11/8/2008 2:43:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze suplementów :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja juz dosc dawno zrezygnowalem z gainerow na rzecz kaszy+wpc, ktore blenduje z dodatkiem mleka 3,8% i taki miks pije potreningowo:-) 150g kaszy, 60g WPC, 300ml mleka i idealny posilek po treningu;-)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 394 Data: 8/13/2018 8:24:08 PM Liczba szacunów: 0
  • biały cukier jako źródło węgli prostych po treningu ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Uzupełnienie glikogenu nie jest ważne. I w wpc+carbo po treningu wcale nie chodzi o jakiś tam glikogen. Po treningu organizm potrzebuje energii by zainicjować procesy anaboliczne. Same WPC jest w stanie zatrzymać katabolizm i rozpocząć sygnał anaboliczny, bo część aminokwasów zostanie "zmarnowana" na energie. Lepiej dodać węgli które [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 8053 Data: 6/28/2011 2:34:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko WPC+WPI

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeżeli szukasz WPi z uwagi na "naturalne hormony" to odpuść. WPI , tak jak WPC wspiera anabolizm pewnie nawet o 300%, w porównaniu do osób nie przyjmujących białek zwierzęcych. Nie doszukiwał bym się tu zwiększonych przyrostów po samym białku. Zależą one od dobranego i wykonanego na 110% treningu, całościowej diety i regeneracji a samo białko [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 707 Data: 1/3/2014 11:03:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake zamiast odżywek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No dobra ale jeżeli zmieszam mleko+wpc+twaroga+banana+jakiś tłuszcz (orzechy) odrazu po treningu to wszystko wliczam oprócz wpc? to będzie wtedy sens jeść następny posiłek za godzine? Nigdy tego nie brałem, tylko raz na siłce sprawdzić jak smakuje ;p

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1709 Data: 5/2/2011 12:16:25 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST: Sucha masa by Mariuszowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    ..... opcji brania BCAA kilka - jedno musi byc spelnione: okolotreningowo wiec czy przed,czy na czy po - zawsze bedzie dobrze Po jest WPC wiec aminki zbedne. Tak jak napisales - dobre efekty (wogole efekty) mozna uzyskac po wysokich dawkach bcaa - 20g+ Stosowane tylko w DT W DNT niekonieczne - bo nawet zbedne - choc sa i tacy co wala w DNT (ja np. [...]

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2009 9:58:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko i kreatyna ? Pytania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kuraa - dlaczego WPC ma kupowac nedobre w smaku i po co polecać WPC skoro nie wiadomo czy braku***ialka

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 11/12/2010 10:04:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Olimp - natural whey protein concentrate. JAKIE TO BIAŁKO???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeśli juz tak to prosze o ile tego nie widziałes bo podejrzewam ze nie skoro zadajes ztakie pytania OLIMP 100% NATURAL WHEY PROTEIN CONCENTRATE jest najwyższej jakości, czystym koncentratem białek serwatkowych (WPC) o bardzo dobrej rozpuszczalności oraz BV-104. Koncentraty białek serwatkowych charakteryzują się bardzo wysoką wartością odżywczą i [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5791 Data: 12/9/2004 7:18:59 PM Liczba szacunów: 0