SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Dieta redukcyjna do oceny, 95kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a takie pytanie poza tematem, jest sens kupować białko wpc protein plus i bcaa plus jak i jedno i drugie ma ta sama gramature a nawet lepsza?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1504 Data: 9/26/2016 12:42:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 95kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ale nie można porównywać białka wpc protein do aminokwasów to są dwa inne produkty, chcesz usupełnić braki w białku bierz odzywkę

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1504 Data: 9/26/2016 12:47:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Klata - brak progresu

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć: Męszczyzna Wiek: 18 Waga: 84 Wzrost: 191 Cel treningowy: masa Staż treningowy na siłowni: rok*********e inne sporty: bark Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): cała siłownia Dieta: jest, dobra dieta na mase sprawdzona przez sfd Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): nie ma Zażywane [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3975 Data: 7/27/2012 9:33:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer i mega suchość w gardle

    Post
    Odżywki i suplementy

    No i znowu problem.Chyba mam oznaki skazy bialkowej,cera ogolnie pogorszona i jakies trzy plamki male czerwone ktore nie chca zejsc,a na ciele w jednym miejscu takie małe skupisko pecherzykow czerwonych i ogolnie złe samopoczucie.Moje pytanie jest takie,czy to nietolerancja na laktoze czy w ogole nadmiar białka w diecie.100 gram wedlug moich [...]

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 1560 Data: 3/24/2019 11:32:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak stosować glutamine i BCAA's ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Tak jak bierzesz też jest OK Tauryne możesz brać po 2 kaps - po rowerze, na 30 min przed i bezpośrdnio po siłowni Na noc lepiej WPC

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 7890 Data: 7/12/2004 12:51:21 PM Liczba szacunów: 1
  • Siownia - nabicie 5kg, bjj

    Post
    Strength & Endurance

    "Gainera i carbo w takim razie skoncze. Chociaz myslalem ze wegle sie przydaja miedzy treningami. " węgle niezwykle warto dostarczyć z naturalnego pożywienia , carbo , gainer to cukry proste . "Czy doping jest naprawde u tych wszystkich zawodnikow ? Nie kazdy z nich chyba ma cala ekipe trenerska .. " nie oczywiście , to bardzo rozległy i [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1525 Data: 5/12/2013 6:24:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań wymagających odpowiedzi.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1. tak, białkowa najlepiej WPC 2. nie, progresja powinna być w ujęciu tygodniowym, albo w dwyutygodniiowym dodajemy np. 2,5 - 5 kg co tydzień do głównych bojów 3. to dosyć trudne pytanie, ale ogólnie jest tak, że faza ekscentryczna, negatywna jest 2 razy dłuższa niż pozytywna, Ja jeszcze polecam w maksymalnym skurczu mięśnia 1-2 pauzy 4. [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 719 Data: 11/8/2014 11:50:57 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna z białkiem

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie spowalnia PO prostu węgle sie najpierw wchłaniają potem białko, bla bla i kreatyna. Może ma słaby żołądek Qmpel popijal kreatyne gainerem i nic mu nie było, sam tak kiedyś zrobiłem.;) Kreatyne bierzesz 5g rano 5g po treningu w Dzien treningowy 5g rano lub w porze treningu w dzien nie treningowy Bierz razem jak wolisz zresztą BiŁKO bierzesz dla [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2482 Data: 2/7/2009 6:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • KAIZEN W SKLEPIE SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    to mieszanka CFM, WPC i WPH. Biore to bialeczko bo bardzo dobrze mi sie trawi i moge pic pare porcji dziennie i zadnych problemow zoladkowych A teraz zaczynam redukcje delikatna i mieszam tylko z woda, zobaczymy jak mi pojdzie

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5371 Data: 7/6/2005 1:13:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej, 77kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Popraw jadłospis, wyrzuć przetworzoną żywność zredukuj ilość posiłku i zadbaj o jakość . Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 5/26/2016 11:47:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań odnośnie redukcji.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owisanka na noc z orzechami czy np masłem orzechowym rano wpc w trakcie biegu bcaa zdrowia i napisz po jakimś czasie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 838 Data: 5/6/2011 10:42:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Mleko spożywcze 2% 250ml/ok Rodzynki suszone 30g/zbędne Płatki kukurydziane 50g/płatki owsiane Jaja kurze całe 180g/ok OLIMP Vita-Min Plus/ok b 32(27g białka poch zwierzęcego);t 22;ww 72 610 kcal 2. Ser twarogowy chudy 110g/ok Ryż biały 50g/brązowy Oliwa z oliwek 10g/ok b 25(22);t 11;ww 42 369 kcal 3. Mięso z ud kurczaka bez skóry [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 887 Data: 6/30/2007 9:49:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Substytut jednego posiłku... Lepszy gainer czy carbo+ białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    jedno i to samo najtaniej wyjdzie ryż kupiony w kartonie 1kg zapity tanim wpc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 11/17/2010 5:56:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Substytut jednego posiłku... Lepszy gainer czy carbo+ białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale to jest z megabolem spokrewnione co nie? nie chce nic z megabola i aminostara. zostane przy carbo + wpc, większa możliwość regulacji składu, a może te afty szybciej miną to zawsze białko sie przyda a carbo zostanie na po treningu Tanio nie kupie dobrego gainera raczej

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 11/18/2010 7:31:33 PM Liczba szacunów: 0
  • koszykówka + siłownia

    Post
    Inne dyscypliny

    ja WPC biore rano, a na noc jem twarog chudy...kazeina i te sprawy po treningu zamiast carbo moga byc maltodekstryny? w sumie carbo w 90% sie z tego sklada...?

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6106 Data: 4/20/2007 8:48:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej - początkujący

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ułóż sobie jadłospis na 4/5 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 6326 Data: 7/3/2017 3:02:43 PM Liczba szacunów: 1
  • ***** SZUKAM 3 OSOBY DO ZAKUPU TANIO BIAŁKA Z ANGLII ******

    Post
    Targowisko

    za taka kase masz wpc 5 kg z xxl w pl

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1040 Data: 3/4/2011 4:43:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do poprawy, 53kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wpc jest uniwersalne, moze byc po trenie, moze byc w innej porze dnia. weź sfd'owskie vitafit- cena/jakość OK

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 3589 Data: 3/31/2012 10:20:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl kreatynowy, proszę o pomoc w doborze suplementów.

    Post
    Odżywki i suplementy

    OK, czyli zostawić sama kreatyne plus to witaminy, zma i wpc?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 4/20/2013 3:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl kreatynowy, proszę o pomoc w doborze suplementów.

    Post
    Odżywki i suplementy

    mam jeszcze jedno pytanie: czy warto dozucić do tego mojego zestawu Bulk50/50 http://www.sfd.pl/sklep/MHP_Up_Your_Mass-opis3075.html ? i stosować to po treningu a w dni NT przed snem WPC,co sądzicie o takim dodatku?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 4/26/2013 9:36:46 AM Liczba szacunów: 0