SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • MIX :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z tego co wymieniłes to kreatyna i ewentualnie bcca - to warto kupić. Ale na tym poziomie bcca zastap WPC, kreatyna zostaje Dieta conajmniej 2gr białka/kg masy ciała 3-4 ww 1gr tłuszczu Dożuć aeroby 3razy/tydz, tłuszcz napewno poleci a i z siłą jak sie 'postarasz' to podskoczysz. Takie proporcje mysle ze sa optymalne do tego co chcesz osiągnąć, [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 846 Data: 4/15/2004 12:13:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Białka serwatki po treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Oj zazyj wypij jedno i to samo czepiacie sie WPC 80 łowickie nie smiejcie sie białko jak białko kasy mało Dieta jest ok staram sie odżywiać tak jak jest napisane w art dz. odżywianie Carbo nie mam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 685 Data: 1/18/2011 8:47:32 PM Liczba szacunów: 0
  • ??

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Tania polka wpc - econo SFD lub econo UNS. 40zl/kg moze byc jeszcze ostrowia tanie dobre:-) Zmieniony przez - młody wilku w dniu 2012-04-14 14:35:30

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 498 Data: 4/14/2012 2:34:18 PM Liczba szacunów: 0
  • anaboliczne białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    poczytaj forum - dowiedz się czegoś i nie pytaj o takie rzeczy uniwersalne WPC nocne kazeina ______ to tylko przykłady. ale nie mają one związku z anabolicznym/katabolicznym białkiem :))

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 898 Data: 10/22/2013 6:28:17 PM Liczba szacunów: 0
  • anaboliczne białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kolega doucz się trochę i poczytaj co to jest EAA. Bo chyba dla Ciebie EAA i WPI to dwa rodziaje białek. I co to kuźwa jest białko kataboliczne? EAA to są tylko aminokwasy egzogenne a białko serwatkowe (WPI, WPC, WPH) zawiera wszystkie aminokwasy biogenne. Cytujesz teksty, których nawet nie rozumiesz!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 898 Data: 10/22/2013 11:56:02 PM Liczba szacunów: 0
  • metka

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    eee tam wpc ja myślałem żeby tak jak kolega wyżej zagryzać metę kreatyną albo odwrotnie to dopiero mnie rozsadzi hehe plaża moja %-)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 816 Data: 5/12/2014 10:55:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie przed treningiem

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Trudno mi powiedzieć co do dokładnych proporcji ale daj sobie jakiś rozgotowany ryż biały, kasza jaglana, jak lubisz z wodą to daj wody mozesz rozcieńczyć pół na pól mleko/woda jak wolisz, owoc/ banan/jabłko/kiwi do wyboru do koloru, odzywka wpc, orzechy wolałbym sobie osobno przegryźć np migdały, trochę dyni.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 300 Data: 12/21/2016 9:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • OSTROWIA BIAŁKO WPC 80 vs ACTIVLAB BCAA XTRA

    Post
    Odżywki i suplementy

    kurcze tak patrzac na te Bialko WPC Ostrowia, ktore chodzi za 100zl - 1,8kg to juz w sumie moje max w kasie.. Wiec jednak pozostane przy tym.. Oprocz smaku i rozpuszczalnosci to bys mi je polecil? Dobry towar to jest?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1394 Data: 4/3/2013 7:16:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ...............(Xp)e............

    Post
    Odżywki i suplementy

    xp e 1h przed z 30g ww i 15 wpc ,xp zwykly z ww 1-1,5g na kg wagi i 1/3 ilosci bialka po 15-20 min po treningu

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 739 Data: 2/13/2006 10:42:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Który gainer olimp wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    eee no soltys dobry gajner nie jest zly (dobry gajner) jak ktos ma problemy z dostarczeniem kalorji badz nie ma apetytu na posilek ale nie w tym sek sek jest w sosnie a ty tez napisales : Przed treningiem to trzeba zjeść posiłek porządny a nie pić gainera! po posiłku banan wpc i po chwili posilek. przed treningiem jesc po jedzeniu jesc i po [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 979 Data: 1/8/2010 5:25:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na barki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Marcoslav PŁEĆ: męska WIEK: 17 lat WZROST: 175 cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 lata 4 miesiące ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 65 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 28,5 cm OBWÓD BICEPSU: 34 cm OBWÓD ŁYDKI: 35,5 [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 9/1/2010 9:59:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zabrać się za układanie diety na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    musli wywal. albo zrob sam, albo daj tu owsianke+tluszcze+jaja. zaden twarog !! w II zas twaróg??? eh. zamien to na rybe/mieso. Obiad- OK, po treningu nie widze sensu picia izotonika. Jak chcesz to bezposrednio "po" zjedz owoc+wpc, albo po prostu po powrocie z silowni zjedz pełnowartosciowy posilek: ww+białko (mieso/ryba). w ostatnim twaróg [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 985 Data: 11/13/2012 7:06:27 AM Liczba szacunów: 0
  • WPI ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    obojetnie czy wypijesz WPI czy WPC, dla amatora to nie ma znaczenia a wszyscy tutaj cwiczymy amatorsko jak juz sie upierasz przy WPI to bierz CFM Whey Protein Isolate z Vitalmaxa

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 986 Data: 8/17/2008 12:11:38 AM Liczba szacunów: 0
  • czy tak sie da??

    Post
    Odżywki i suplementy

    po 1 dieta po 2 to co wymieniles to chyba do gainera, a nie gainer do tego ...amino i bcaa bym odpuscil i kupil jakies bialko wpc ...jaki masz staz na silce?? jak mniej niz 6 miechow to nie mysl o kreatynie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1330 Data: 7/25/2006 10:25:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl jak rozpisać?

    Post
    Doping

    Sniadanie Omlet - 8 jaj Śniadanie 2 Ryż brązowy. Oliwa z oliwek. Kura Posiłek 3 Pierś z kurczak Ziemniaki w mundurkach Surówka warzywno – owocowa Posiłek po treningu Carbo Wpc Posiłek do 1h po treningu Pierś z kurczaka Ryż Pomidor Kolacja Twaróg. Omega 3 Mniej więcej tak Zmieniony przez - b4rt144 w dniu 2015-10-02 12:59:45

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 10/2/2015 12:55:59 PM Liczba szacunów: 0
  • ActivLab Night Protein Mix

    Post
    ActivLab

    ... kupując białko na noc nie chce miec 70% WPC w odzywce i dlatego chciałbym o tym wiedzieć

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1197 Data: 7/10/2011 9:24:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Ryż i WPC po treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    spokojnie tak rób , ja tak często robię lecz ryż mielę blenderem i wychodzi budyń jak dodam wpc.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 982 Data: 1/27/2015 10:49:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer od po treningu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    z jednej strony: gainer jest wygodny i szybki w przygotowaniu, ma postac płynną, nie obciążą przesadnie przewodu pokarmowego, który po męczącym treningu niechętnie zabiera się do trawienia np: schabowego... z drugiej strony - jesli masz czas by przygotować sobie dobrze zbilansowany lekki posiłek - jedz posiłek. ja osobiscie po treningu stosuję mix [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 961 Data: 9/23/2007 10:07:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Proste 1 pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ostrowia to białko którym uzupełnisz dietę, a pseudo wpc zwanym "serwatką" możesz co najwyżej krówki nakarmić.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 706 Data: 12/23/2009 12:21:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Proste 1 pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    lzktom - nienormalny jesteś? Czy jedynie masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Interpretacja: Ostrowia to białko którym uzupełnisz dietę, a pseudo wpc zwanym "serwatką" możesz co najwyżej krówki nakarmić. - ostrowia 80% białka, serwatka sama laktoza! Nie nadaje się ona do uzupełniania diety, o ile w ogóle do spożycia. jw masujesz na [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 706 Data: 12/23/2009 3:47:24 PM Liczba szacunów: 0