SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • GAINERATOR !!!!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Zjadlem paczke czekoladowego i waniliowego. Mialem jedna paczke wanilii i szczerze mowiac mialem ochote tego nawet nie otwierac - nienawidze smaku wanilii w suplach, wogole mi nie podchodza Czekolada wysmienita, jednak tylko z mlekiem - raczej wsyzstko co zawira bialko pije z mlekiem, z woda błłeee Wanilii samej nie odwazylem sie wypic, potem bede [...]

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 7022 Data: 7/13/2011 5:50:14 PM Liczba szacunów: 0
  • GAINERATOR !!!!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak dla mnie kompozycja jakościowa i ilościowa makroskładników w gaineratorze jest bardzo OK. pomimo, że wiedza podpowiada, że x kcal z z glukozy to to samo co x kcal z waxy maize czy innych polimerów glukozy, to jakoś odczucia mówią mi co innego. nie wiem jak to wytłumaczyć, ale fajnie czuje się, kiedy po treningu spożyje odpowiednią ilość [...]

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 7022 Data: 7/30/2011 12:08:38 AM Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - CASEIN 100 - NAJLEPSZE WOLNOWCHŁANIANE BIAŁKO ŚWIATA!

    Post
    Trec

    kupiłem pake Hawaiian Chocolate z wodą strasznie smakuje, takie mdławe, rozpuszczalność ok, gęsta konsystencja (150ml) z mlekiem smak już dużo lepszy, nawet miło sie piło, w zapachu czuć kokosa ale w po zrobieniu nie za bardzo. Rozpuszczalność również ok i konsystencja podobna jak na wodzie (150ml). Fajnie na noc zapycha, nie czuć głodu. [...]

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 18092 Data: 12/7/2010 12:32:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcji do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może mleko zamienić na 2% żeby było więcej tłuszczu? WPC lepiej z wodą czy mlekiem?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2203 Data: 4/22/2009 2:09:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcji do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Aha jeszcze takie pytanie Godzinę przed treningiem jem pierś z ryżem, bezpośrednio po treningu ostrowia wpc i banan a po godzinie posiłek po treningowy. I tak w dni treningowe A w nietreningowe kiedy zamierzam robić aeroby jeść tak samo? Czy coś zmienić?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2203 Data: 4/27/2009 11:00:01 AM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP nr 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    no skoro macie taka renome to moze jakies obnizki na wpc

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4210 Data: 7/14/2007 7:53:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia, efekt jojo i dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest. Możesz zakupić sobie wpc np. :http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html ułatwi w trzymaniu diety a przepisy z użyciem białka znajdziesz tu : http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html . Co do treningu na początku [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1776 Data: 1/14/2016 10:50:22 AM Liczba szacunów: 0
  • efekt działania kreatyny, czy przetrenowanie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki apokalipsa ja to Cie chłopie lubie tutaj chyba najbardziej bo zawsze udzielasz mi fachowych rad! Sog o ile jeszcze nabije a co do tego sodu czy tam czegoś to jaki to ma wpływ i czy znajduje sie w tej kretce? Biore kretke creatine micronized 200mesh + tauryne tą mieszanke Przy okazji jak jesteśmy w temacie to jaka l-glutamine bys mi polecił [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2360 Data: 3/17/2005 7:03:35 PM Liczba szacunów: 0
  • diera hardgajnera :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    po 1. Masz tu bardzo dobrze opisane jak obliczyc zapotrzebowanie kaloryczne: po 2 mozesz jesc rano omlet i juz bedzie wiecej bialka lub zainwestowac w jakies wpc. blendera nigdy nie uzywalem wiec nie mam pojecia czy da rade "rozplynnic" twarog. a musli bym wyrzucil ze wzgledu ze ma oprocz owsianki platki kukurycdziane itp. a dalbym [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2219 Data: 2/8/2008 11:29:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - Nitro (X) Pack C-12 - dziennik

    Post
    Trec

    9 Sierpnia 2012 http://img259.imageshack.us/img259/2356/dietam.jpg Śniadanie http://img401.imageshack.us/img401/3276/111img0293.jpg - 100g Kurczaka - 2 Jajka - Warzywa B: 32 / T: 11 / WW: 1 / Kcal: 229 W pracy http://img217.imageshack.us/img217/7179/111img0295.jpg - 2 Kromki chleba pełnoziarnistego ze słonecznikiem - 200g Schabu z wieprza - [...]

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 8833 Data: 8/9/2012 11:18:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - Nitro (X) Pack C-12 - dziennik

    Post
    Trec

    xmejux - Pewnie, to bez porównania. Za 10 zł mamy 750 ml 100% oliwy z oliwek :-) Powiem Ci, że na początku za bardzo ścinałem jajecznice i było to ohydne, strasznie. Ledwo, to zjadałem. A teraz robię jajecznice "na miękko", nie do końca ścinam ją i elegancko wchodzi :-) Aczkolwiek jeśli chodzi o owsiane, to są najlepsze w wersji zmiksowanej na [...]

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 8833 Data: 8/13/2012 11:36:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść przed i po treninigu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie trzeba byc zawodowcem zeby jesc dobrze, wpc to akurat najwiekszy syf i kazdy kto sie zna to powie, lecz na tym forum malo osob wie co mowi, plecie 5 przez 10 a prawdy w tym malo. Vitargo to 100 razy lepsze ww od carbo, lepiej nabijaja miesnie, nie czuc zamulenia jak po carbo, sila i regeneracja na duzy plus. Zmieniony przez - iferprime w dniu [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7607 Data: 4/12/2011 4:17:55 PM Liczba szacunów: 1
  • TRENING NA MASE DO OCENY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nieźle jednak ja preferuje lżejsze treningi na mase :) W ciagu niecalych 2,5 miesiecy przytylem ok 6kg(suplementacja carbo, WPC, kre alkalan, gainer) PONIEDZIALEK KLATA wyciskanie 3x10 wyciskanie na skosie razy 3x10 TRICEPS hantlem za glowy 3x10 sciaganie drazka na wyciagu 3x10 SRODA PLECY podnoszenia hantla w opadzie 3x8 Sciagania drazka na [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 898 Data: 8/16/2007 11:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta szkolna (nie do sprawdzenia!)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białko kurze surowe ? wpc ok ale białko kurze ..

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1230 Data: 9/14/2009 8:48:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety i planu ćw. dla kompletnie zielonego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jestem w trakcie układanie tej diety ale mam jeszcze dwa pytania do was: Jak wygląda u Was obiad rodzinny? Wy jecie oddzielne posiłki i wasza rodzinka też? Co to znaczy: Posiłek <przed treningowy> Carbo Wpc Skopiowane z diety dla ektomorfików Zmieniony przez - sebik7 w dniu 2010-04-26 16:24:44

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 4/26/2010 4:20:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety i planu ćw. dla kompletnie zielonego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    U mnie w domu zawsze każdy jadł kiedy chciał, co chciał i gdzie chciał. Więc u mnie nie ma czegoś takiego jak obiad rodzinny :). Hehe. Przed treningowy to posiłek przed treningiem wpc to białko a carbo węglowodany ale bardziej to się nadaje na bezpośrednio po treningu a nie przed.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 4/26/2010 5:43:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety i planu ćw. dla kompletnie zielonego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mógłby ktoś jaśniej o tym białku wpc? To jest jakieś biało zawarte w suplementach itp czy w produktach typu jajko, ser Może dla was to są głupie pytania, ale jak na samym początku zaznaczyłem jestek kompletnie zielony w tych sprawach ;)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 4/26/2010 8:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • art KiF dot. mozliwie najlepszego wykorzystania okna anabolicznego

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak węgle to względnie indywidualna sprawa. Mnie wystarczy ok. 30-40g wraz z taką samą ilością wpc. co doaminek to również jestem zdania, że izoleucyna lepiej sprawdzi się przedtreningowo.Chodzi o bcaa z przewagą izoleucyny oczywiście. podsumowując to nie ma idealnej i zarazem uniwersalnej suplementacji. Trzeba dobrać wszystko pod siebie.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 5/25/2008 8:46:07 AM Liczba szacunów: 0
  • ActivLab - Muscle Serum

    Post
    ActivLab

    TOTALNY SYF , NIE DA SIE TEGO PIC, SADZAC POSMAKU TO WPC MOGA BYC TYLKO SLADOWE ILOSCI, KONSYSTENCJA ZSIADLEGO MLEKA

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3477 Data: 2/13/2017 2:26:33 PM Liczba szacunów: 0
  • AMINO WHEY Trec

    Post
    Odżywki i suplementy

    Lepiej. A jeszcze lepiej zapłacić 27 zł za 500g WPC. Dlatego ja tak robię. Ale jak ktoś lubi aminokwasy to Trec jest dobrym wyborem.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2495 Data: 2/20/2004 4:30:02 PM Liczba szacunów: 0