SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • -TWOJA CHWILA PRAWDY XII-

    Post
    Doping

    ****a, juz nie ogarniam tego wszystkiego. To co do*****a trzeba robic? Raz sie pisze ze w******lac jak dzik, pozniej ze to nie ma sensu. Idzie zwariowac :/ Narazie zostaje na tym co jechalem 4 torby brazowego ryzu, 0,8 kg piersi kuraka, 4 cale jaja, jakies warzywa, oliwa z oliwy, orzechy, wpc ostrowia. Zeby podbic kalorycznosc zakupie PVL [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2009 12:54:48 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja od jutra planuje cyklona i diete z glowka Wiem juz ze: rano owsiane+jajka +...? do szkoly jakies ******ly, pieczywo czasem ryz, zaleznie od czasu i checi i tutaj moga sie zdarzac problemy ze zrodlem bialka, wiec mysle ze najtrafniej bedzie wrzucic twarog tzn chlyp z tfarogiem pozniej kolejny posilek w szkole - gainer ale wezme do szkoly monster [...]

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2008 5:30:10 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siodema spoko z ciebie gosc wiec pozwole sobie dodac 5 groszy Wiem juz ze: rano owsiane+jajka +...? dodaj orzechy, warzywo czy owoc, ja np mieszam płatki na wodzie, z białkiem w prochu i twarogiem i oliwą i owocem do szkoly jakies ******ly, pieczywo czasem ryz, zaleznie od czasu i checi i tutaj moga sie zdarzac problemy ze zrodlem bialka, wiec [...]

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2008 10:27:17 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeszcze w srodku nocy (na 5 - nastawiam budzik) pije odzywke bialkowa - ostrowii wpc 80 bo nie mam innej - 30g. Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-09-17 14:06:35

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2008 2:06:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Odnośnie diety CKD ( ketozy ) faftaq - rozgryzłeś mnie :] oczekiwałem zbyt wiele tzn. myślałem, że uzyskam większe rezultaty... lecz ten temat poszedł już w zapomnienie ! Wołowina 200 g Ser żółty 50 g jedno jajko ok. 60 g Wołowinę razem z jajkiem i startym serem + przyprawy ( według uznania ) wymieszać i na patele smażymy według uznania ( ja [...]

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 19584 Data: 5/28/2013 7:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    że się tak spytam co to jest te czarno-brązowe coś na zdjęciu z dnia 9 czerwca, wo mi to trochę wygląda jak ... :) Spokojnie to nie tak jak myślisz to nie moja kupa :D to tylko ciasto z przepisu z sfd.pl ! daj przepis na te nalesniki z polewa. dzien 10 i 11 jajko - 2 szt. platki owsiane - 100 g Białko ( wpc ) - 40 g wiórki kokosowe - 30 g [...]

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 19584 Data: 6/12/2013 7:27:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Babkę robię z tego co mam pod ręką a zazwyczaj np. Płatki owsiane 200 g ( koniecznie zalać wrzątkiem ) jajo 2/4 szt. ryż 100 g - lub bez Białko 40 g jakiś owoc ( pokroić w kostkę np. jabłko ) np. jak daję banan - to blenderuję wiórki kokosowie/ orzechy/ mak / rodzynki / pestki Jajo + wpc + płatki + słodzik + banan = blenderujemy wszystko [...]

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 19584 Data: 12/8/2013 10:45:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Miszczu - jeśli to już gdzieś opisałeś to przepraszam (podaj miejscówkę). Chodzi mi o temat babki, jakie proporcje dajesz tych składników i czy musi być koniecznie WPC ?

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 19583 Data: 12/8/2013 9:29:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czym oprócz smaku i ceny (natural jest droższy, ale chyba jest w puszce)różnią się te dwa suplementy: OLIMP Whey Protein Complex 100% i OLIMP 100% Natural WPC ?

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2009 6:26:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Emma!! Czy L-carnityna działa czy to bajka? Czy jest sens bawic sie w TSE czy moze cos z wyższej pułki kupic? Chce brac podczas redukcji cell pumpa lub nitro 2 warto? Czy Wpc moze byc stosowane jak BCAA tzn porcja przed i porcja po treningu? Chce w tym roku zrobic pierwsza redukcje. Dzieki za odpowiedzi!

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2009 4:30:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dziala tse dobry spalacz,zacznij od l- karnityny cell pump mozna wpc ponad godzine przed treningiem,a po od razu mozna powodzenia nie ma za co

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2009 9:01:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam z powodu ze nasz szanowny Pan moderator usunal mi caly temat odnosnie bialka lowickie wpc 80 to bede pisal tutaj. A wiec tak czy to bialko ma 80g bialka na 100 g produktu? Bo to nie jest sprawdzone bialko i nie wiadomo czy wiadomosci an etykiecie sa prawdziwe lecz w temacie ktory zostal usuniety inni co pija to bialko mowia ze sa zadowoleni [...]

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2009 12:34:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam mam pytanie czy face okay(lek na pryszcze) i OSTROWIA WPC jest to jakoś podobne? Bo Face okay gdzieś tam kiedyś czytałem że też ma białka serwatkowe? Bo jeżeli tak to kupie ostrowie sobie bo jest tańsza i jest jej więcej a do tego na mase mi pomoże.

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2009 10:56:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam, jestem na forum od niedawna. Trenuję 2-3 razy w tygodniu od ok 7-8 miesięcy z małymi przerwami. W okresie wakacyjnym rozszerzyłem trening o aeroby typu rower, bieg i pływanie, bo mam brzuch do małego liftingu ;) Moje parametry, to 186cm i 74kg. Temat założyłem z pytaniem, czy dobrym pomysłem jest na moim etapie ćwiczeń zakup białka? [...]

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2009 6:10:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    JAK BRAC AMINO ANABOL HI TECA I Ultimate WPC Z Fit Best Line?? DIETA OCZYWISCIE JEST .BIALKO 2,2 G WEGLE 4,7

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2009 4:16:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    siemka kupilem kretyne cm3 amino maxx6800 i protein wpc 80 moge to wszystko brac razem

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2009 11:43:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam, mógłby mi ktoś pomoc z dawkowaniem : -450 g BIOGENIX Cell Pump -120 kaps BIOGENIX Cell Pump -Gold Omega 3 OLIMP -Vita-Min Plus OLIMP -Carbo BIOGENIX 4 kg -Białko WPC Łowickie 1800 g Z góry dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2010 6:46:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    I co o tym sadzicie??Chyba zakupie BCAA ,Kreatyne mega caps,Bialko WPC i omega 3 i to by bylo na tyle.

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2010 5:18:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    od roku trenuję i efekty są ok , od 7 tyg pierwszy raz biorę kreatynę z dextroza i WPC 80 trochę chyba przesadziłem z cyklem (ok 7g przed i ok 7g po treningu, ważę 110kg) - jaka teraz powinna być przerwa od kreatyny i co polecacie w przerwie i jak dawkować

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2010 11:56:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Universal Uni-Liver czy moje dawkowanie będzie dobre? Chce się upewnić:) 4 tabsy przed siłka i 4 po I tak samo przed aeorbami 4 tabsy + wpc i potem 4 tabsy i normalny posiłek wszystko będzie ok? Póki co chce tylko w około treningowo brać bo zaczynam kręcić aero i powoli schodzić z masy I jest sens brania to w dni bez siłki i aeorobów? Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2010 4:14:02 PM Liczba szacunów: 0