SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Tutaj chodzi o sladowe ilosc ww Jedzac jajka miesa i wpc jednak kilka gram wpadni u mniej jest 10

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2014 8:28:21 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Raczej burgera z serem i duzego omleta z maslem orzechowym i polewa z wpc.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2014 8:51:46 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Wczesniejsze doswiadczenia z intermittent fasting bardzo pomagaja ogarnac sie na vlcd. Dokładnie. U mnie teraz po treningu, czyli ok 11-12 leci WPC a pierwszy posiłek ok 13.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2014 12:44:10 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    może inaczej wczoraj popisałem sobie z jedną osoba i ogólnie to na tej diecie nie ma ketozy,ketoza jest wtedy kiedy jest duzo tłuszczy a mało białka i mało ww.Gdy jest dużo białka i mało tłuszczu/ węgli to zachodzi glukoneogeneza .Jeśli wypijesz wpc to na pewno białko przeistacza się w glukoze : http://pl.wikipedia.org/wiki/Glukoneogeneza. Tak [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2014 10:43:44 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    WPC z MCT to podstawa ;]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2014 11:09:44 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Ogolnie rozgladalem sie za ta masa białkowa w kartonach bo podobno gdzies mozna nabyc ale nie wiem czy to faktycznie oplaca sie kupowac. Ogolnie w tej chwili u mnie wyglada to tak, ze wrzucam w siebie: 800-900g miecha 30g kazeiny + 40-50g WPI/WPC Twarog Bialka jaj Wiecej pomyslow na dostarczenie bialka nie mam %-) Zmieniony przez - iCzi w dniu [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2014 8:32:03 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    karzel 400ml bialek jaj +wpc robie z tego mase i na patelnie fajne wychodza

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2014 10:29:39 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    karzel 400ml bialek jaj +wpc robie z tego mase i na patelnie fajne wychodza idę robić ;) Dzięki!!!

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2014 10:32:47 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Liczycie tłuszcze z mięsa ? Przestalem jesc kure i jem 800-900g wołowiny i raz jest to antrykot, udziec czsem rostbef + poledwica i tak mnie to nurtuje. No i czy VLCD moze byc nazywany VLCd jezeli mam +/- 10-20g ww ? Jedzac 250g twarogu + 80g prochu ( kazeina + WPI/WPC ) to juz jest z 11-15g wegli.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2014 3:17:10 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    2 całe jaja 5 białek 30g whey 100g twarogu łyżeczkę słodzika w płynie wszystko wymieszać dobrze , Najpierw ubić białka na sztywną pianę , wymieszać żółtka z wpc można dodać troszkę mleka , ew wody , białka stopniowo dodawać do żółtek cały czas mieszają potem dodajemy ser i słodzik , do piekarnika 150 stopni na jakieś 30 min sprawdzać od czasu [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2014 7:46:00 PM Liczba szacunów: 1
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Ciagle pojawiaja sie pytania nt skladu VLCD, wiec po krotce : OGOLNE ZALOZENIA DIETY Pomine zalozenia PSMF (Protein Sparing Modified Fast) czyli pierwotnej wersji tej diety z lat 60'-70' oraz RFL (The Rapid Fat Loss, Lyle McDonald). Jezeli ktos ma ochote przeprowadzic reduckje na zasadach Lyla to ebook RFL dostepny jest w necie. Znakomita [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2014 8:51:51 AM Liczba szacunów: 1
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Wrocilem wczoraj do vlcd %-), @gym work zrobilem twoj sernik I dodalem tylko troche wpc jeszcze, daje rade, dobra alternatywa.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2014 9:20:18 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Panowie a co myślicie o takim podziale posiłków, tak mi najbardziej pasuje. takie IF trochę wychodzi. Po treningu mogę się w miarę najeść i jakoś zasnąć. Koło 19:00- Przed treningowy (400g piersi kuraka\ 500g chudej ryby) 20:00- TRENING Po treningu- 50g WPC Koło 23-24- (400g piersi kuraka\ 500g chudej ryby) Koło 2:00- Ser twarogowy/tuńczyk itd. [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2014 5:56:04 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    To już lepiej przed treningiem WPC a po reszta albo w ogóle wszystko po.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2014 6:06:32 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Witam w temacie;-) wbilem na diete od pon praktycznie glodowka( zbieglo sie z usg brzucha) we wtorek/srode kryzys pozniej juz luks.ochota jest lekkosc jest kiszki puste czyste.trenuje sie wysmienicie.lece systemem if w oknie od 13 do 22 +- 1h.glodu nie czuje wcale czasami apetyt na cos innego niz to co mam w diecie.kontrole mam 100% w porownaniu [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2014 12:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    KabaSss możesz dodać do tego starte jabłko z cynamonem. Da fajny owocowy smak a średniej wielkości jabłko to ok 150g czyli ok 15g węgli. Jak podzielisz to sobie na dwie porcje to masz tylko 7g więc do przyjęcia. Druga opcja to WPC owocowe. Zmieniony przez - KruQ w dniu 2014-05-14 00:06:52

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2014 12:02:10 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    dużo nie ale zrobiłem błąd i na początku poszły sorbet + ciasteczka orkiszowe tam w chooj prostych i tego nie przetrawiło potem już basmati ale do tego też mnie poniosło i zrobiłem sobie leczo(kurak+papryka+cebula+pieczarki ...) trochę wpc ,wpi dzisiaj powinienem dalej ładować a apetyt kiepski naleśniki zrobiłem 1/3 żytnia+ 2/3 pszenna no i [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2014 10:47:04 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    No wlasnie tez tak planowalem. Zeby z Rana wrzucic 50-100g owsianych z WPC w postaci szejka a potem po treningu te 100g makaronu albo ryzu. Sprobuje od Nowego tyg. Najwyzej podciagne troche wody ale samopoczucie sie na pewno poprawi. Sprobuje tak :)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2014 8:19:26 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Czy może być tak, że ktoś ma już tak genetycznie, że brzuch za h... nie zejdzie? Pisząc krótko, przez wiele lat zapuszczałem się, przytyłem ostro w wieku 18lat a na siłownie poszedłem tak na serio w wieku 34lat(teoretycznie mam wadę serca i nie zalecano mi siłowni) wiec można powiedzieć, że brzuch mam 14letni. Ponad 2lata temu zacząłem od dukana i [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2014 9:07:02 AM Liczba szacunów: 0
  • VLCD - Grupa wsparcia [ZAŁOŻENIA DIETY str. 98]

    Post
    Doping

    Malcerz, czyli pomysl zastapienia WPC calkowicie miesem na tej diecie ma Twoim zdaniem niewiele sensu? bo sie wlasnie zastanawialem mam 20g przed tr z 10 g MCT w trakcie 15 g bcaa i 40 g po treningu cos byscie zmienili? wyrzucili? reszta posilkow mieso + warzywa Zmieniony przez - wylliam w dniu 2014-07-04 23:46:50

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2014 11:46:27 PM Liczba szacunów: 0