SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Odzywki białkowe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WPC wystarczy, firme odżywki dobierz do swoich funduszy bo przedziały cenowe są spore.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 2/26/2016 9:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • "odżywka białkowa"

    Post
    Odżywki i suplementy

    to tez słyszałem ale to byl miks chyba owocow ,owsianki,oleju i bialka wpc jak pamietam ;P

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 578 Data: 5/26/2016 3:10:55 PM Liczba szacunów: 0
  • VITALMAX- Whey Protein Natural 80 3000gr

    Post
    Odżywki i suplementy

    Widzisz Cichy, a pisałeś mi że WPC 82% jest za intensywne. Smak to naprawdę kwiestia gustu. A mi z Vitalmaxa najbardziej podchodzi teraz CFM Isolate biała czekolada.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1667 Data: 12/10/2004 3:47:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Bialko

    Post
    Odżywki i suplementy

    mieszanke lub wpc takze jakas propozycja? Czyli prucz jednego smaku matrix jest przyzwoitym bialkiem..

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1346 Data: 8/12/2007 11:30:14 AM Liczba szacunów: 0
  • sojavit

    Post
    Odżywki i suplementy

    No spoko mi to mówicie Koleś już długo cwiczy jakieś 5lat na ławce z 140kg wycisnoł na 145kg z łapy 43cm na 44cm Dla mnie dobrze wyglonda chce byś taki jak on Ja sosobiście będe właśnie mieszal białko co do WPC czy WPI to nie jtety ale to drogie proteinki

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1719 Data: 8/14/2004 4:09:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie najlepsze białko???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja tam jade na WPI Extensor bo miałem akurat kase i jest super! Ale słyszałem od wielu osób, że WPC choć tańsze jest równie dobre i to bym Ci polecił!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1899 Data: 4/5/2004 11:39:16 PM Liczba szacunów: 0
  • STACKI

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam, żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj. Chcę od września zacząć mój 3 (tak naprawdę 4 - ale pierwszy ze względu na brak wiedzy był całkowitą pomyłką) cykl kreatynowy. Narazie miałem do czynienia jedynie z mono. Trenuję od 2 lat, wiek 20. Moja przykładowa dieta z jednego dnia + suple: Po przebudzeniu: L-Glutamine – 2 [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 8/28/2007 12:09:44 AM Liczba szacunów: 0
  • WPC .... ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    klufczyk wiesz jest tez wpc z allegeo za kg4zł takze nie wiem czy to jets dobre jezeli nie masz kasy to ostrowia bedzie najlpszym wyjsciem z produktów nizszej półki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 970 Data: 1/8/2006 11:16:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko WPC Ostrowia

    Post
    Targowisko

    Kolego, to z pewnościa nie jest Wpc;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2600 Data: 9/23/2008 10:33:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko WPC Ostrowia

    Post
    Targowisko

    dlaczego tak myślisz ze to nie WPC Ostrowia

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2600 Data: 9/23/2008 12:35:55 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl po przerwie

    Post
    Odżywki i suplementy

    OSTROWIA WPC:D

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 730 Data: 3/23/2009 7:22:25 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie bialko najlepsze

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Każde WPC (no prawie każde bo są firmy z których nie warto kupować) np http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html lub http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Natural_100_Whey_Protein_Concentrate-opis730.html

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 990 Data: 6/28/2012 4:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Które WPC o smaku nie do pożygania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z kosmosu gdyż słabe białko 70% 85zl/kg. WPC Łowicz 80% białka 60zl/kg więc dostanę :D Zmieniony przez - hanna23 w dniu 2012-09-24 14:38:48

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 9/24/2012 2:37:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Wasze opinie Whey protein isolate

    Post
    Odżywki i suplementy

    a po co chcesz to brać? masz nadzieje ze po tym urosniesz i bedziesz silny czy po prostu nie wiesz do czego służy bialko? Bialko służy do uzupełnienia codziennej diety. Jesli jako takie jest używane to przynosi dodatkowy neiwielki efekt. druga rzecz to uzycie izolatu przed treningiem ( 30 minut) z niewielką iloscią carbo jako [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 9/9/2006 2:21:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeśli nie uda mi się „zdobyć” nadwyżki kalorycznej w ciągu dnia ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jak masz problem z dobiciem kalorii zwyklym posilkiem to dobijaj je posilkami plynnymi czyli szejkami. raczej mniejszym problemem bedzie wypic np 1000kcal niz zjesc nozem i widelcem. np wpc, kasza jaglana, platki owsiane, kakao, jakies wiorki koko, maslo migdalowe i spokojnie tysiaka a nawet wiecej jestes w stanie wyciagnac

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 403 Data: 7/9/2019 11:54:11 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie bialko?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Matrix Synraxu Anabolic Protein Hi-Tec Ostrowia WPC Olimp Matrix .... (i tak dalej ) ....

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1358 Data: 2/25/2009 2:35:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Lecytyna przy redukcji.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie, lecytyna w moim składzie byłaby jako jeden z suplementów, mam między innymi spalacz, białko WPC, aminokwasy, omege-3.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 4/15/2012 5:50:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Mało Kalori

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam takie pytanko , czy moge zrobic tak -> po silowni wypic carbo ok 80 g wegli i bialko ok 20-30 g i po 2 h normalny posilek ?? niby to suplement diety wiec rozumiem ze zastepuje to jedzenie ? bo czytalem gdzies ze ktos pije carbo wpc i odrazu je posilek po treningu to juz nie wiem jak to zażywa Zmieniony przez - Zabawny w dniu 2011-12-18 [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 671 Data: 12/18/2011 11:06:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Porównanie cen i składów suplementów (BCAA, WPC, WPI, MIX, CARBO, GAINER, BULK)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przy BCAA to fajne zestawienie, natomiast do gainerow i wpc moze byc mylace. Ktos nowy przyjdzie i kupi to co wychodzi najtaniej, co nie znaczy ze najlepiej...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2789 Data: 4/21/2013 11:17:10 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie białko kupić

    Post
    Odżywki i suplementy

    mozesz zwiekszyc w dni treningowe jego ilosc np po treningu wypic porcyjke w szatni :-) Jakies WPC, SFD bedzie w sam raz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 533 Data: 1/19/2014 11:54:26 AM Liczba szacunów: 0