SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Polecam aromaty w plynie: http://allegro.pl/aromaty-aromat-w-plynie-39-smakow-kroplomierz-i4297630285.html Mozna dodac do twarogu, do tego slodzik i jest pyszny deser. Nie kupujcie tylko miety i cytryny, reszta wg mnie ok. Prosty sposob na deser - kawa bezkofeinowa (kofeinowa pije czarna, a ze to ma byc deser to pije bezkofeinowa zeby tylko smak [...]

    Odpowiedzi: 1058 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2014 8:43:08 AM Liczba szacunów: 0
  • zrobilem z: 500g kalafiora 30g wpc wanilia 25g kakao 6kapsów słodzika zapomnialem dodac cynamonu moglem ciut wiecej slodzika kakao zdominowalo nad odżywką delikatnie czuje kalafiora jest zimno, wiec nie sprawiaja ogromnej przyjemnosci, ale ogolnie fajna sprawa, wyszło tego dużo, zapycha, malutko węgli dorzucilem do tego płatki owsiane i banana [...]

    Odpowiedzi: 1058 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2015 11:19:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Ile tej gumy się sypie powiedzmy na 300ml wody z 50g wpc ?

    Odpowiedzi: 1058 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2015 1:42:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Mi na 350ml mleka i 50g wpc wystarcza czubek lyzki do herbaty tylko ze daje gume guar i ksantanowa razem i odstawiam na kilka godzin do lodowki.

    Odpowiedzi: 1058 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2015 6:51:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 84kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Dla urozmaicenia diety, sernik fit: 110g mąka orkiszowa 4 jaja 500g twarogu chudego 350g jogurtu greckiego 0% 75g WPC 65ml mleko kokosowe 2 budynie waniliowe bez cukru Stewia/Erytrol Podzielony na 8 kawałków, makro jednego kawałka: 234kcal 27,4g białka 24,8g węglowodanów 4,1g tłuszczu http://xlaptop.pl/img/IMG_2477.JPG [...]

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2018 4:22:26 PM Liczba szacunów: 1
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Mój nowy wypiek xD 100g WPC Ostrowia 7białek 1żółtko 200g płatków sojowych 500g sera bialego chudego 4banany Smakuje niezle musze przyznac;) tylko malo slodkie:P

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2008 3:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • nie moge zjeść 3000kcal/dzień

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Ja również ułożyłem sobie dietę Dziennikowi Posiłkow i u mnie wygląda to następująco Mam 16lat i ważę 62kg(zanim zacząłem stosować dietę ważyłem 57kg) Zapotrzebowanie na b/w/t/kcal mam następujące : 99b/470w/116t/3320 wszystko to spełniam w ok. 95-110%. Moja dieta wygląda następująco: I posiłek - 7.00 25g Dekstrozy + 5g kreatyny mono z Vitalmaxa [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2011 10:40:54 AM Liczba szacunów: 2
  • GAINER - na co komu przyrost tluszczu?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    niektorzy stosuja to po to zeby nie rozpychac zołądka a dla ektomorfika ktory uzupelnia posilki gainerem to dobra sprawa ja raczej mam tendencje do tycia wiec zainwestowalem teraz w WPC i chudne a ty tu o tyciu mowis kolego i braku karku brak karku maja ludzie ktorzy odzywiaja sie bezinteresownie pochlaniaja mase jedzenia i tyja zmieniaja swoj [...]

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2010 8:55:45 PM Liczba szacunów: 0
  • NASZE PLECY VOL. III

    Post
    Galeria Zdjęć
    PRO

    cykl na wpc }:-(

    Odpowiedzi: 2684 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2013 11:38:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Nutricia Protifar odzywka bialkowa?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Nutricia może nie słynie z wpc , ale pisanie że to mało znana firma jest conajmniej śmieszne. A zaczyna to być tutaj nagminne.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 19375 Data: 8/1/2018 10:02:09 PM Liczba szacunów: 1
  • BIAŁKO - TWARÓG vs ODŻYWKA

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    po treningu od razu WPC po 2 godzinach przd snem twaróg... Ilości zgodnie z dietą... !Pzdr!

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2006 8:19:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Chudy ja jem za jeszcze wiecej niz 1000 zl, obecnie jestem wlasnie w pl, mam cos do zalatwienia, wiec jestem na biezaco z cenami. Otoz ksztaltuja sie u mnie one w ten sposob: Jaja 15 sztuk duzych 6 zl (moze mozna taniej ale kupuje w hipermarkecie, nie bede za 2 zl za******lal na rynek) Wolowina - 25 zl /kg Cielecina 30-35 zl / kg Losos - 30 zl / [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2008 4:10:46 PM Liczba szacunów: 0
  • nie moge zjeść 3000kcal/dzień

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Odnośnie jedzenia tego samego: Nie mam czasu na gotowanie bardziej urozmaiconej diety - studia dzienne + praca na pełen etat, więc jak już coś gotuje to robie żarcia na cały dzień (czasami i 2 dni). Jak zrobie cyca z ryżem, to jem cały dzień cyca z ryżem, jak krowe z kaszą to jem krowe z kaszą. Wydaje mi się, że to będzie mi bardzo ciężko [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2011 8:48:31 AM Liczba szacunów: 0
  • CFM Whey Protein Isolate - Aminostar.

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Izolat białka serwatki (WPI) to jeden z najlepszych wyborów do uzupełnienia w proteiny diety sportowca. Charakteryzuje się on szybkim wchłanianiem, wysokim poziomem aminokwasów rozgałęzionych, najwyższą wartością biologiczną (BV 159), wysokim procentem zawartości białka w 100 g produktu oraz znikomą ilością węglowodanów (w tym cukrów) i tłuszczów. [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2365 Data: 1/21/2019 10:36:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Nutricia Protifar odzywka bialkowa?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    a nie mozesz kupic sobie normalnego wpc?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 19375 Data: 3/30/2011 5:02:04 PM Liczba szacunów: 1
  • Nutricia Protifar odzywka bialkowa?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    moge, i aktualnie wcinam wpc, ale za friko mi wpadlo troche tego specyfiku, dlatego sie zastanawiam czy nadaje sie to czy to jakis badziew, co zupelnie nie przypomina normalnej odzywki bialkowej i nie powinienem tego wcinac, zwlaszcza jesli jestem na redukcji (bo cos tam jest o jakichs bialkach mleka?) Zmieniony przez - stoma90 w dniu 2011-03-31 [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 19375 Data: 3/30/2011 10:06:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Nutricia Protifar odzywka bialkowa?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    czyli raczej moge stosowac sobie jako alternatywe do posilku na zmiane z WPC ? a ciekawi mnie jedna rzecz, to wszystkie odzywki bialkowe sa na bazie bialek mleka ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 19375 Data: 3/31/2011 4:58:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Nutricia Protifar odzywka bialkowa?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Witam Nutricia protifar to odżywka białkowa. 100g produktu zawiera: - wartość energetyczna: 1560kJ/368kcal; - tłuszcz 1,6g, w tym kwasy nasycone 1,2g; węglowodany 1,2g, w tym cukry 1,2g; błonnik 0g; białko 87,2g; - sód (Na) 110mg, potas (K) 140mg, chlor (Cl) 80mg, wapn (Ca) 1350mg, fosfor (P) 700mg, magnez (Mg) <=20mg. Jednak zalecałbym [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 19375 Data: 1/13/2018 11:21:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Odzywka białkowa a karmienie piersią.

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    jezeli chcesz stosowac odzywke, nie ma problemu-nie bedzie to szkodliwe, patrzac na to jak odzywka sie typowa mama polka, gdzie zjada to co podejdzie po reke i czesto sklad tego typu produktow nie nadaje sie do spozycia przez czlowieka%) to odzywka bialkowa nie bedzie tutaj gorszym wyborem, kwestia tylko by podbic kaloryke czyms dodatkowym jak [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2016 1:01:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Mhm, może być dobre. Zrobię chyba coś takiego na ładowaniu, tyle, że bez żółtek i z dodatkiem wpc, żeby dobiałczyć

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2009 5:44:06 PM Liczba szacunów: 0