SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Trochę mało czasu + miałem pewną wątpliwość z racji niedogadania się z kumplem apropo wypłat w tej firmie czy aby nie będę musiał rzucić zawodów w p***u przez brak kasy. Na szczęście szefowa jest mega spoko i planowo wszystko dalej leci :-P Nie mam zbyt czasu na wypiski, szczególnie dzisiaj bo dopiero o 20 jadę do McFit robić nogi...No ale nic. [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2018 3:41:52 PM Liczba szacunów: 2
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA TYDZIEŃ 6 Coś tam napiszę póki bebzon mam tak pełny, że i tak nie zasnę %-) Dziś ogólnie chyba najgorszy dzień jak dotąd pod kątem samopoczucia i głodu. Wczoraj skończyłem trening o 23.00, a w domu byłem o 0:00, poszedłem od razu spać i pobudka o 6.00. Snu 5,5h Potem praca i w pracy całkiem ok, ale po powrocie zjazd, wqrwienie i ogólnie [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2018 11:30:50 PM Liczba szacunów: 1
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nie mam siły na wypiskę więc skrótowo: Znowu 5,5h snu, ale spoko bo za 5h roboty na wsi u laski mojego kumpla zarobiłem 3 stówki + fajnie się opaliłem %-) Potem ledwo wlazłem do domu i personalny, a potem na ośkę poszedłem. Dieta na oko aczkolwiek na pewno nic nie przekroczone :-)) Na wsi kobita porobiła jedzenie praktycznie pode mnie czyt. [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2018 11:03:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    No nie bo i tak limit to już nie będzie żaden problem, więc nie widzę sensu ryć sobie łba zabierając jedyną słodką rzecz %-) A citrafleet i tak do mnie leci na zaś, więc easy :-D Czeko-karmel wpc - spoko takie 8/10 Solony karmel nadal najsłodszy i najlepszy %-) Zmieniony przez - Cayek w dniu 2018-07-03 10:36:52

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2018 10:36:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wywal wpc tak czy inaczej, z Twoimi kichami ma być max lekkostrawnie teraz.

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2018 3:13:18 PM Liczba szacunów: 1
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ja nie czuje glodu jako takiego tylko chęć na słodkie w tak duzym stopniu, że jak nie wsadze do mordy czegos na tyle slodkiego co mnie usatysfakcjonuje to nie zasnę. Zapchany to ja i tak jestem. Dobra, pewnie w 2 dni dokończę wpc i więcej nie biorę Zmieniony przez - Cayek w dniu 2018-07-03 15:35:27

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2018 3:34:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nie rozumiem sensu zastąpienia stosunkowo niewielkiej ilości laktozy z WPC na erytrytol, który jest poliolem (zaliczany jest do FODMAP-ów) i fermentuje we flakach. Na pewno lekkości w brzuchu to nie przyniesie. Tak samo jak pomysł czyszczeniem sie citrafleetem uważam za poroniony. Piszę to jako osoba, która dobry rok leczyła roz*ebany żołądek, a [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2018 9:56:41 AM Liczba szacunów: 1
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nie rozumiem sensu zastąpienia stosunkowo niewielkiej ilości laktozy z WPC na erytrytol, który jest poliolem (zaliczany jest do FODMAP-ów) i fermentuje we flakach. Na pewno lekkości w brzuchu to nie przyniesie. Tak samo jak pomysł czyszczeniem sie citrafleetem uważam za poroniony. Piszę to jako osoba, która dobry rok leczyła roz*ebany żołądek, a [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2018 10:36:54 AM Liczba szacunów: 2
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    MINICUT TYDZIEŃ 1/2 Dziś pierwszy dzień gdy serio przytrzymałem michę od mojego startu...%-) Trochę przesadziłem i mimo, że większość to woda to smalcu doszło (głównie boki) - nogi trzymają się bardzo dobrze. Dziś +/- 200B, 60W, 150F W dni nietreningowe będzie +/- 200B, 75W, 75F Plus taki, że morda już wygląda normalnie %-) 1.Tatar 200g + 100g [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2018 9:57:04 PM Liczba szacunów: 2
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    MINICUT TYDZIEŃ 1/2 W sumie nie mam za bardzo co pisać bo nie pamiętam dokładnie co jadłem. Wiem na pewno, że nie przekroczyłem 100g ww. Białka pewnie pod 300, a fatu może 120? Nie wiem. Ogólnie to samopoczucie leży. Upały jak cholera, budzę się przez suchość w mordzie, grzeje mnie kurkuma i ogólnie jestem osłabiony i niemrawy. Jedyne co mnie [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2018 10:29:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jakiś indyk z warzywami i serem tostowym light. Jajecznica z 3 jaj i 2 bialek z szynką chudą. Wpc Twaróg chudy z wiórkami na slodko. Takie cos. W koncowce zawodow mialem 20g więc przywyklem ;-D Ale teraz sie nie trzymam jakosci produktow jak przed zawodami. Jakbym mial kaprys to i makro samymi batonami sobie wypelnie :-P No ale mimo wszystko [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2018 7:39:07 PM Liczba szacunów: 1
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    3.WPC 80g + ryż biały 100g + łyżka majonezu ok. 10g czytam i czytam o sobie myślę... wtf? }:-( ale uprzedziłeś pytania %-) Ten majonez to oddzielnie jak coś... xD

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2018 7:54:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    W jakiej postaci wleciał 5 posiłek , kasza z wpc ? Wrzuciłeś wszystko w blender i zalałeś czymś . Czy jak Ty to jesz ?

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2018 10:24:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    No zwyczajnie zalewam kuskus wrzątkiem, wsypuje do miękkiego kuskusa wpc, słodzik i zalewam odrobiną zimnej wody lub mleka :-P Mieszam łyżką, bo lubię jak jest trochę grudek białka %-) Zmieniony przez - Cayek w dniu 2018-11-09 22:40:18

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2018 10:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ja nie wiem czy to ta pogoda czy niewyspanie czy wszystko razem. Dzień totalnie do dupy. W robocie nagle doyebali roboty, na kobitę się oburzyłem w sumie za pierdołę, na treningu siła totalnie do dupy i jeszcze nagle odjęło mi moc, coś szarpnęło w przedramieniu i teraz odczuwam mocny uciskowy ból. No może przejdzie. Jak nie to USG. Zarzucę 1/4 [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2018 10:01:12 PM Liczba szacunów: 1
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA TYDZIEŃ 1 DNT. Z rana nauka do kolosa, kolos zdany ale wstałem mocno lewą nogą, więc dzień mocno do dupy. O tyle ciekawostka, że po prawie 3h od zjedzenia 60B i 80ww z płatków czekoladowych miałem cukier na poziomie 67 - zmierzyłem u babki z pogotowia ratunkowego. 3 pomiary - 66 67 67 %-) Aż dziwne, bo od lipca ciągle jadłem syf %-) [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2018 7:51:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA TYDZIEŃ 2 Wczorajszy dzień był ok. Trening też bardzo dobry. Dodatkowo mam kolejną osobę na personalne, więc już serio fajnie w portfelu ale przez brak czasu na cokolwiek ani trochę mnie to nie cieszy. Dziś natomiast wlazłem na siłownie i p******nąłem w p***u sztangą i wylazłem wqrwiony na maxa. Miałem całe 30 min na PULL i 35 min na [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2018 9:42:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA DO MP TYDZIEŃ 1 Miał wpaść dzień treningowy wczoraj, ale jednak odpuściłem. Spałem wczoraj 3h i byłem mega zmęczony. Padłem o 21.00 i spałem do 7.30 ale cholera - fizycznie nadal lipa. No i te łapy i ogólnie całe ciało mi się trzęsie jakbym żarł clen. Nie wiem czy te martwe ciągi 200 kg po takiej przerwie dały mi tak po dupie czy co... [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2019 10:14:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA POD MP TYDZIEŃ 1 Uszanowanko. Wczoraj bez wypiski - obejrzałem sobie Uprowadzoną i poszedłem spać. Muszę nadrobić The walking dead ;-D Wczoraj wleciały nóżki. No niestety jak tydzień temu szło lekko, tak wczoraj kompletne wypłukanie z glikogenu przez kurkumę już ostro mi utrudniło siady. Reszta spoko. No i brak hipki na cardio. Nie wiem [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2019 9:52:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA POD MP TYDZIEŃ 2 Wiem wiem. Finalnie poszedłem i ucho boli mniej %-) Na treningu praktycznie go nie czułem. Marian zdobył parę razy elite pro z zatokami, a Przemek lata połamany i trenuje to ja też nie mogę być p***a %-) Szczególnie, że moja 'podopieczna' z obustronnym zapaleniem ucha przeorała nogi xD Dziś dla odmiany pierwszy raz w [...]

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2019 11:41:54 PM Liczba szacunów: 7